Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Twee zielen en bijna één gedachte hierboven :tear:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind Tielemans ook wel een goede speler trouwens. Zal tekort komen voor het eerste maar haalt met twee vingers in de neus de eredivisie.

Commentator zegt steeds Babadia. Pipo.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Joenepsv schreef: 23 jan 2023, 21:40 Vind Tielemans ook wel een goede speler trouwens. Zal tekort komen voor het eerste maar haalt met twee vingers in de neus de eredivisie.

Commentator zegt steeds Babadia. Pipo.
Inderdaad. En het is niet een Leo Driessen.

Pipo van Rijswijk.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zal eens niet
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Deksel. Neus.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Af en toe speelde jong PSV echt prima.
Maar opnieuw staat het niet goed aan het einde van de wedstrijd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het resultaat is jammer maar vind het wel erg positief dat we de echte talenten nu zien. Jongens als Geerts, Babadi, V/d Heuvel, Van Duiven etc hebben de toekomst en die moeten nu de minuten krijgen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Jammer, valt nog een wereld te winnen door dit team in de laatste fase. Laten het regelmatig in die fase lopen. (Maar, moet gezegd, ook wel eens omgedraaid). Mentaal puntje van aandacht hoor. Verder bij vlagen aardig gespeeld
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja erg zonde, was niet nodig geweest. Vooral de 1-1 viel echt uit de lucht. Ik vond Geerts geweldig invallen aan de bal, maar vlak voor de 2-1 moet hij dat duel daar gewoon winnen. Maar zit zeker muziek in dit elftal, 5 jongens uit 2005 minuten gemaakt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Comenencia maakt te veel fouten, dat moet echt beter want anders blijft het bij de talent status. Babadi vind ik interessanter, bijzondere speler die veel heeft. Is er nog lang niet maar je ziet de klasse.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Je bedoelt Babadia, de donkere achterneef van Tammus?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch wel benieuwd hoe PSV Babadi zal blijven begeleiden. Het 'pingelen' en zijn techniek is natuurlijk zijn sterke kant, maar het kan soms allemaal wel wat doelgerichter. Hem op een juiste manier ontwikkelen, en je hebt goud in handen. Nog altijd pas 17, dus nog geen man overboord uiteraard.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

I.h.a.: balvaardigheid, handelingssnelheid: allemaal in orde. Tactisch inzicht is niet verkeerd, maar op momenten door gebrek aan concentratie c.q. gemakzucht/overmoed nog verder te ontwikkelen. Fysiek en qua concentratie valt nog het nodige te verbeteren, maar dat is ook de leeftijd natuurlijk. Paar individuele spelers hebben potentieel, Babadi, Van Duiven, Geerts. Hopelijk krijgen we nog wat vaker wedstrijden live te zien, is te weinig, 4, 5 keer per seizoen of zo
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Comenencia misschien wel het grootste talent wat er rondloopt. Die jongen is snel, vrij explosief op de eerste meters, best groot, fysiek sterk, goede techniek, uitstekende pass en visie. Die jongen wordt niet voor niets over een kleine twee weken pas 19, maar zit al wel bijna aan de 3.000 minuten KKD. Ik ben vooral benieuwd voor welke positie men hem ziet. Ik zie zelf het meest in hem als controleur. Ik denk dat hij alles heeft voor een moderne '6'. Hoewel ik hem vandaag als CV ook geen slechte indruk vond maken.

Van Duiven vind ik ook heerlijk. Wat ik vooral mooi bij hem vind, is zijn honger naar goals. Zoals V. Nistelrooij dat vroeger ook had. Vaak wordt de vergelijking Vertessen 2.0 gemaakt. Ik vind Van Duiven niet per se een blind paard. Maar Van Duiven kan onder zijn snelheid vooral de bal ook beter controleren, daar waar het bij Vertessen vaker frommelen is. Voor wie JPSV-VVV heeft gezien; die mensen zullen beamen dat Van Duiven qua functionele techniek echt heel goed is.

Babadi is het andere oogappeltje. Ik ben inderdaad ook benieuwd wat [mention]nilssonH[/mention] hierboven zegt wat PSV met hem wilt doen en hoe ze hem gaan begeleiden. In de jeugd altijd op '10' gespeeld. In de O18 wat vaker op linksbuiten en daar staat hij nu ook bij JPSV. Ik denk dat iedereen die Babadi ziet spelen, naar het puntje van zijn stoel gaat als hij de bal heeft. Zoveel verfijning, flair en voetbalintelligentie heeft die jongen. Maar aan de bal is het inderdaad ook nog heel veel pingelen. Zijn rendement voor een vleugelaanvaller moet simpelweg omhoog. Net als dat hij zonder bal ook meer diepte mag maken en explosiever mag zijn in zijn acties. Ik vind Babadi een hele goede voetballer, maar ik ben wel ergens in mijn achterhoofd bang dat het een gevalletje Nouri/Unuvar gaat worden. Fantastisch talent, maar ongeschikt voor het grote mannenvoetbal. Hij is gelukkig pas 17 (wordt in april 18) en zal net als Comenencia echt wel voldoende minuten kunnen gaan maken in JPSV de komende tijd/1.5 jaar. Daarin mag hij stappen gaan zetten en zijn potentieel gaan inwisselen. Ik vind iig wel dat Babadi qua spel zonder bal vanuit verdedigend opzicht stappen heeft gezet. Ik zie meer vuile meters en collectieve sprintjes. Van dat betreft vind ik Ramzi een interessante trainer en denk ik dat men er bij PSV goed aan doet om hem de komende jaren iig vast te houden aan JPSV.

V.d. Blaak speelde natuurlijk niet mee, maar dat is ook een groot talent. V.d. Heuvel idem dito. Maar als ik op iemand mijn geld zou moeten inzetten dat die PSV 1 haalt, dan is het wmb Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk. Zoveel handelingssnelheid, denkvermogen, inzicht en verfijning. Dat kan echt echt echt een hele goede speler worden.

Ik vind dat er bij JPSV momenteel veel (grote) talenten rondlopen met potentie voor PSV 1, maar ook interessante spelers die ED niveau kunnen halen elders zoals een Tielemans. Ik denk dat het belangrijk is dat men komend jaar, ook vanuit het doel dat men meer de kosten wil drukken qua salarissen bij PSV 1 en meer talent wilt laten doorstromen uit de categorie 16-19 (qua transfers), dat men richting een selectie van 1 t/m 18~19 gaat, aangevuld met dit soort talentvolle spelers van JPSV die kunnen meetrainen bij PSV 1 om zichzelf verder te ontwikkelen. Enfin, ik ben benieuwd. Ook m.b.t. de spelers waar PSV bijv. aan gelinkt is: een Owen Wolff, een Charlie Webster. Talentvolle spelers, maar voor die posities heeft men wel goede eigen jeugd spelers rondlopen. Hoewel een type Wolff men wel op het middenveld mist bij JPSV/O18 qua echt grote talenten. Vooral een goede RB/LB zou PSV nmi wel kunnen gebruiken. Daar loopt in de O18 zo snel ook niks rond momenteel.

Ik ben overigens ook wel benieuwd wat het idee nu is met Steur en Peersman.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Zeeuwse-psver
Bankzitter
1
Berichten: 233
Lid geworden op: 27 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

als ik het zo lees verwachten jullie niet dat tielemans bij PSV gaat doorbreken.
ik kijk geen jong PSV maar bij de oefenwedstrijden waar hij bij het eerste mee deed vond ik hem altijd erg goed.
kan iemand toelichten waarom Tielemans het niet gaat redden? en waar hij tekort schiet?
Oans bin de Zeeuwen!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Even heel bot gezegd simpelweg niet speciaal genoeg. En grotere talenten rondom hem heen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Heruone schreef: 24 jan 2023, 00:50 Ik vind Comenencia misschien wel het grootste talent wat er rondloopt. Die jongen is snel, vrij explosief op de eerste meters, best groot, fysiek sterk, goede techniek, uitstekende pass en visie. Die jongen wordt niet voor niets over een kleine twee weken pas 19, maar zit al wel bijna aan de 3.000 minuten KKD. Ik ben vooral benieuwd voor welke positie men hem ziet. Ik zie zelf het meest in hem als controleur. Ik denk dat hij alles heeft voor een moderne '6'. Hoewel ik hem vandaag als CV ook geen slechte indruk vond maken.

Van Duiven vind ik ook heerlijk. Wat ik vooral mooi bij hem vind, is zijn honger naar goals. Zoals V. Nistelrooij dat vroeger ook had. Vaak wordt de vergelijking Vertessen 2.0 gemaakt. Ik vind Van Duiven niet per se een blind paard. Maar Van Duiven kan onder zijn snelheid vooral de bal ook beter controleren, daar waar het bij Vertessen vaker frommelen is. Voor wie JPSV-VVV heeft gezien; die mensen zullen beamen dat Van Duiven qua functionele techniek echt heel goed is.

Babadi is het andere oogappeltje. Ik ben inderdaad ook benieuwd wat [mention]nilssonH[/mention] hierboven zegt wat PSV met hem wilt doen en hoe ze hem gaan begeleiden. In de jeugd altijd op '10' gespeeld. In de O18 wat vaker op linksbuiten en daar staat hij nu ook bij JPSV. Ik denk dat iedereen die Babadi ziet spelen, naar het puntje van zijn stoel gaat als hij de bal heeft. Zoveel verfijning, flair en voetbalintelligentie heeft die jongen. Maar aan de bal is het inderdaad ook nog heel veel pingelen. Zijn rendement voor een vleugelaanvaller moet simpelweg omhoog. Net als dat hij zonder bal ook meer diepte mag maken en explosiever mag zijn in zijn acties. Ik vind Babadi een hele goede voetballer, maar ik ben wel ergens in mijn achterhoofd bang dat het een gevalletje Nouri/Unuvar gaat worden. Fantastisch talent, maar ongeschikt voor het grote mannenvoetbal. Hij is gelukkig pas 17 (wordt in april 18) en zal net als Comenencia echt wel voldoende minuten kunnen gaan maken in JPSV de komende tijd/1.5 jaar. Daarin mag hij stappen gaan zetten en zijn potentieel gaan inwisselen. Ik vind iig wel dat Babadi qua spel zonder bal vanuit verdedigend opzicht stappen heeft gezet. Ik zie meer vuile meters en collectieve sprintjes. Van dat betreft vind ik Ramzi een interessante trainer en denk ik dat men er bij PSV goed aan doet om hem de komende jaren iig vast te houden aan JPSV.

V.d. Blaak speelde natuurlijk niet mee, maar dat is ook een groot talent. V.d. Heuvel idem dito. Maar als ik op iemand mijn geld zou moeten inzetten dat die PSV 1 haalt, dan is het wmb Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk. Zoveel handelingssnelheid, denkvermogen, inzicht en verfijning. Dat kan echt echt echt een hele goede speler worden.

Ik vind dat er bij JPSV momenteel veel (grote) talenten rondlopen met potentie voor PSV 1, maar ook interessante spelers die ED niveau kunnen halen elders zoals een Tielemans. Ik denk dat het belangrijk is dat men komend jaar, ook vanuit het doel dat men meer de kosten wil drukken qua salarissen bij PSV 1 en meer talent wilt laten doorstromen uit de categorie 16-19 (qua transfers), dat men richting een selectie van 1 t/m 18~19 gaat, aangevuld met dit soort talentvolle spelers van JPSV die kunnen meetrainen bij PSV 1 om zichzelf verder te ontwikkelen. Enfin, ik ben benieuwd. Ook m.b.t. de spelers waar PSV bijv. aan gelinkt is: een Owen Wolff, een Charlie Webster. Talentvolle spelers, maar voor die posities heeft men wel goede eigen jeugd spelers rondlopen. Hoewel een type Wolff men wel op het middenveld mist bij JPSV/O18 qua echt grote talenten. Vooral een goede RB/LB zou PSV nmi wel kunnen gebruiken. Daar loopt in de O18 zo snel ook niks rond momenteel.

Ik ben overigens ook wel benieuwd wat het idee nu is met Steur en Peersman.
Comenencia moet ik nog zien, het valt me nog niet mee tot nu toe. Maar hij is inderdaad nog jong en we hebben hem al een tijdje niet meer als middenvelder zien spelen.

Waar is mijn favoriet, Koen Jansen, eigenlijk gebleven?

En verder inderdaad dit: Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA schreef: 24 jan 2023, 13:46
Heruone schreef: 24 jan 2023, 00:50 Ik vind Comenencia misschien wel het grootste talent wat er rondloopt. Die jongen is snel, vrij explosief op de eerste meters, best groot, fysiek sterk, goede techniek, uitstekende pass en visie. Die jongen wordt niet voor niets over een kleine twee weken pas 19, maar zit al wel bijna aan de 3.000 minuten KKD. Ik ben vooral benieuwd voor welke positie men hem ziet. Ik zie zelf het meest in hem als controleur. Ik denk dat hij alles heeft voor een moderne '6'. Hoewel ik hem vandaag als CV ook geen slechte indruk vond maken.

Van Duiven vind ik ook heerlijk. Wat ik vooral mooi bij hem vind, is zijn honger naar goals. Zoals V. Nistelrooij dat vroeger ook had. Vaak wordt de vergelijking Vertessen 2.0 gemaakt. Ik vind Van Duiven niet per se een blind paard. Maar Van Duiven kan onder zijn snelheid vooral de bal ook beter controleren, daar waar het bij Vertessen vaker frommelen is. Voor wie JPSV-VVV heeft gezien; die mensen zullen beamen dat Van Duiven qua functionele techniek echt heel goed is.

Babadi is het andere oogappeltje. Ik ben inderdaad ook benieuwd wat [mention]nilssonH[/mention] hierboven zegt wat PSV met hem wilt doen en hoe ze hem gaan begeleiden. In de jeugd altijd op '10' gespeeld. In de O18 wat vaker op linksbuiten en daar staat hij nu ook bij JPSV. Ik denk dat iedereen die Babadi ziet spelen, naar het puntje van zijn stoel gaat als hij de bal heeft. Zoveel verfijning, flair en voetbalintelligentie heeft die jongen. Maar aan de bal is het inderdaad ook nog heel veel pingelen. Zijn rendement voor een vleugelaanvaller moet simpelweg omhoog. Net als dat hij zonder bal ook meer diepte mag maken en explosiever mag zijn in zijn acties. Ik vind Babadi een hele goede voetballer, maar ik ben wel ergens in mijn achterhoofd bang dat het een gevalletje Nouri/Unuvar gaat worden. Fantastisch talent, maar ongeschikt voor het grote mannenvoetbal. Hij is gelukkig pas 17 (wordt in april 18) en zal net als Comenencia echt wel voldoende minuten kunnen gaan maken in JPSV de komende tijd/1.5 jaar. Daarin mag hij stappen gaan zetten en zijn potentieel gaan inwisselen. Ik vind iig wel dat Babadi qua spel zonder bal vanuit verdedigend opzicht stappen heeft gezet. Ik zie meer vuile meters en collectieve sprintjes. Van dat betreft vind ik Ramzi een interessante trainer en denk ik dat men er bij PSV goed aan doet om hem de komende jaren iig vast te houden aan JPSV.

V.d. Blaak speelde natuurlijk niet mee, maar dat is ook een groot talent. V.d. Heuvel idem dito. Maar als ik op iemand mijn geld zou moeten inzetten dat die PSV 1 haalt, dan is het wmb Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk. Zoveel handelingssnelheid, denkvermogen, inzicht en verfijning. Dat kan echt echt echt een hele goede speler worden.

Ik vind dat er bij JPSV momenteel veel (grote) talenten rondlopen met potentie voor PSV 1, maar ook interessante spelers die ED niveau kunnen halen elders zoals een Tielemans. Ik denk dat het belangrijk is dat men komend jaar, ook vanuit het doel dat men meer de kosten wil drukken qua salarissen bij PSV 1 en meer talent wilt laten doorstromen uit de categorie 16-19 (qua transfers), dat men richting een selectie van 1 t/m 18~19 gaat, aangevuld met dit soort talentvolle spelers van JPSV die kunnen meetrainen bij PSV 1 om zichzelf verder te ontwikkelen. Enfin, ik ben benieuwd. Ook m.b.t. de spelers waar PSV bijv. aan gelinkt is: een Owen Wolff, een Charlie Webster. Talentvolle spelers, maar voor die posities heeft men wel goede eigen jeugd spelers rondlopen. Hoewel een type Wolff men wel op het middenveld mist bij JPSV/O18 qua echt grote talenten. Vooral een goede RB/LB zou PSV nmi wel kunnen gebruiken. Daar loopt in de O18 zo snel ook niks rond momenteel.

Ik ben overigens ook wel benieuwd wat het idee nu is met Steur en Peersman.
Comenencia moet ik nog zien, het valt me nog niet mee tot nu toe. Maar hij is inderdaad nog jong en we hebben hem al een tijdje niet meer als middenvelder zien spelen.

Waar is mijn favoriet, Koen Jansen, eigenlijk gebleven?

En verder inderdaad dit: Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk.
Ik denk dat hij als back ook wel door kan breken, alleen dat dat veel lastiger is. Het type back bij JPSV is een hele andere speler als bij PSV 1. Ik denk dat hij bij dat laatste in een possessie georiënteerde speelstijl veel beter tot zijn recht komt. Beetje zoals Mauro of Mazraoui. Hoewel daar ook wel ontwikkeling nodig is met overlap etc. Beste posities zijn voor hem gewoon controleur of CV. Ik ben benieuwd waar PSV op gaat mikken met hem.

Jansen leuk spelertje, maar echt een lichtgewichtje. Speelt nog bij de O18.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Heruone[/mention] Wat verwacht jij van Enzo Geerts, in het seizoen 23/24 al aansluiten bij PSV 1 of denk ik nu veel te optimistisch? En vanaf wanneer denk jij dat Sami Bouhoudane gaat aansluiten bij JPSV? Is dat vanaf seizoen 23/24 of is dat te vroeg?
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Heruone schreef: 24 jan 2023, 13:54
SKERLA schreef: 24 jan 2023, 13:46

Comenencia moet ik nog zien, het valt me nog niet mee tot nu toe. Maar hij is inderdaad nog jong en we hebben hem al een tijdje niet meer als middenvelder zien spelen.

Waar is mijn favoriet, Koen Jansen, eigenlijk gebleven?

En verder inderdaad dit: Enzo Geerts. Godverdomme, wat voetbalt dat mannetje makkelijk.
Ik denk dat hij als back ook wel door kan breken, alleen dat dat veel lastiger is. Het type back bij JPSV is een hele andere speler als bij PSV 1. Ik denk dat hij bij dat laatste in een possessie georiënteerde speelstijl veel beter tot zijn recht komt. Beetje zoals Mauro of Mazraoui. Hoewel daar ook wel ontwikkeling nodig is met overlap etc. Beste posities zijn voor hem gewoon controleur of CV. Ik ben benieuwd waar PSV op gaat mikken met hem.

Jansen leuk spelertje, maar echt een lichtgewichtje. Speelt nog bij de O18.
Koen dan maar aan de biefstuk zetten, want ik vind het echt een goede speler. Over makkelijk voetballen gesproken! Zou perfect zijn voor de huidige tactiek van Van Nistelrooij.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita schreef: 24 jan 2023, 13:57 [mention]Heruone[/mention] Wat verwacht jij van Enzo Geerts, in het seizoen 23/24 al aansluiten bij PSV 1 of denk ik nu veel te optimistisch? En vanaf wanneer denk jij dat Sami Bouhoudane gaat aansluiten bij JPSV? Is dat vanaf seizoen 23/24 of is dat te vroeg?
Ik denk dat Geerts/V.d. Heuvel volgend seizoen gewoon een jaar jong spelen en afhankelijk van hoe zij zich ontwikkelen, moet dat perspectief opleveren bij PSV 1. Denk dat dat nog wel eens stormachtig kan gaan, maar enfin. Dat is speculatie. Ik zie V. Duiven momenteel het snelst aansluiten. Vd Blaak dan niet meegerekend, want die tel ik eigenlijk al mee bij PSV 1.

Bouhoudane is pas 15 geworden 11 dagen geleden en speelt nu al in de O17. Ik denk dat men hem komend seizoen sowieso nog een halfjaar O17 competitie laat spelen en dat hij daarna nog minimaal één jaar O18 gaat spelen. Ik zie hem op zijn 16e echt wel zijn debuut maken bij JPSV net als Babadi vorig jaar, maar ik denk dat het nog wel twee jaar nodig heeft (dat ie 17 is), voordat men hem in de KKD gaat laten spelen. Voor die leeftijd heb je daar gewoon simpelweg weinig te zoeken.

Edit: Het belangrijkste momenteel is dat er gewoon perspectief komt voor deze lichting talenten om veelvuldig bij PSV 1 betrokken te worden en perspectief te hebben om door te kunnen breken. Bijvoorbeeld v.d. Blaak heeft momenteel gewoon 5 spelers voor zich staan die CV kunnen spelen. En bijv. Ledezma wat ik ook nog steeds wel echt een hele fijne speler vindt, heeft hetzelfde geval.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RV1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 1734
Lid geworden op: 30 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 24 jan 2023, 14:18
LaFoquita schreef: 24 jan 2023, 13:57 [mention]Heruone[/mention] Wat verwacht jij van Enzo Geerts, in het seizoen 23/24 al aansluiten bij PSV 1 of denk ik nu veel te optimistisch? En vanaf wanneer denk jij dat Sami Bouhoudane gaat aansluiten bij JPSV? Is dat vanaf seizoen 23/24 of is dat te vroeg?
Ik denk dat Geerts/V.d. Heuvel volgend seizoen gewoon een jaar jong spelen en afhankelijk van hoe zij zich ontwikkelen, moet dat perspectief opleveren bij PSV 1. Denk dat dat nog wel eens stormachtig kan gaan, maar enfin. Dat is speculatie. Ik zie V. Duiven momenteel het snelst aansluiten. Vd Blaak dan niet meegerekend, want die tel ik eigenlijk al mee bij PSV 1.

Bouhoudane is pas 15 geworden 11 dagen geleden en speelt nu al in de O17. Ik denk dat men hem komend seizoen sowieso nog een halfjaar O17 competitie laat spelen en dat hij daarna nog minimaal één jaar O18 gaat spelen. Ik zie hem op zijn 16e echt wel zijn debuut maken bij JPSV net als Babadi vorig jaar, maar ik denk dat het nog wel twee jaar nodig heeft (dat ie 17 is), voordat men hem in de KKD gaat laten spelen. Voor die leeftijd heb je daar gewoon simpelweg weinig te zoeken.

Edit: Het belangrijkste momenteel is dat er gewoon perspectief komt voor deze lichting talenten om veelvuldig bij PSV 1 betrokken te worden en perspectief te hebben om door te kunnen breken. Bijvoorbeeld v.d. Blaak heeft momenteel gewoon 5 spelers voor zich staan die CV kunnen spelen. En bijv. Ledezma wat ik ook nog steeds wel echt een hele fijne speler vindt, heeft hetzelfde geval.
Als van de Blaak niet zo zwaar geblesseerd was geraakt had hij toch al bij de A-selectie gezeten of wat is jouw mening daarover?
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 24 jan 2023, 14:18
LaFoquita schreef: 24 jan 2023, 13:57 @Heruone Wat verwacht jij van Enzo Geerts, in het seizoen 23/24 al aansluiten bij PSV 1 of denk ik nu veel te optimistisch? En vanaf wanneer denk jij dat Sami Bouhoudane gaat aansluiten bij JPSV? Is dat vanaf seizoen 23/24 of is dat te vroeg?
Ik denk dat Geerts/V.d. Heuvel volgend seizoen gewoon een jaar jong spelen en afhankelijk van hoe zij zich ontwikkelen, moet dat perspectief opleveren bij PSV 1. Denk dat dat nog wel eens stormachtig kan gaan, maar enfin. Dat is speculatie. Ik zie V. Duiven momenteel het snelst aansluiten. Vd Blaak dan niet meegerekend, want die tel ik eigenlijk al mee bij PSV 1.

Bouhoudane is pas 15 geworden 11 dagen geleden en speelt nu al in de O17. Ik denk dat men hem komend seizoen sowieso nog een halfjaar O17 competitie laat spelen en dat hij daarna nog minimaal één jaar O18 gaat spelen. Ik zie hem op zijn 16e echt wel zijn debuut maken bij JPSV net als Babadi vorig jaar, maar ik denk dat het nog wel twee jaar nodig heeft (dat ie 17 is), voordat men hem in de KKD gaat laten spelen. Voor die leeftijd heb je daar gewoon simpelweg weinig te zoeken.

Edit: Het belangrijkste momenteel is dat er gewoon perspectief komt voor deze lichting talenten om veelvuldig bij PSV 1 betrokken te worden en perspectief te hebben om door te kunnen breken. Bijvoorbeeld v.d. Blaak heeft momenteel gewoon 5 spelers voor zich staan die CV kunnen spelen. En bijv. Ledezma wat ik ook nog steeds wel echt een hele fijne speler vindt, heeft hetzelfde geval.
Ja, begrijpelijk. Het moet niet te snel gaan maar er moet toch ook ruimte zijn voor ontwikkeling. Dat mis ik nog wel eens bij PSV doordat wij zoals je zelf aangeeft 5 CV's hebben voordat een groot talent er aan te pas komt. Ik denk dat PSV er ook goed aan kan doen om meer te verhuren aan eredivisieclubs. Je ziet nu ook dat Sambo stappen in zijn ontwikkeling zet waardoor hij een grotere kans van slagen heeft bij PSV1. Jongens als Bakayoko, Ledezma, Oppegard en misschien ook wel Fofana zouden enorm veel baat hebben bij een seizoen lang minuten maken in de Eredivisie.
RV1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 1734
Lid geworden op: 30 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita schreef: 24 jan 2023, 14:29
Heruone schreef: 24 jan 2023, 14:18

Ik denk dat Geerts/V.d. Heuvel volgend seizoen gewoon een jaar jong spelen en afhankelijk van hoe zij zich ontwikkelen, moet dat perspectief opleveren bij PSV 1. Denk dat dat nog wel eens stormachtig kan gaan, maar enfin. Dat is speculatie. Ik zie V. Duiven momenteel het snelst aansluiten. Vd Blaak dan niet meegerekend, want die tel ik eigenlijk al mee bij PSV 1.

Bouhoudane is pas 15 geworden 11 dagen geleden en speelt nu al in de O17. Ik denk dat men hem komend seizoen sowieso nog een halfjaar O17 competitie laat spelen en dat hij daarna nog minimaal één jaar O18 gaat spelen. Ik zie hem op zijn 16e echt wel zijn debuut maken bij JPSV net als Babadi vorig jaar, maar ik denk dat het nog wel twee jaar nodig heeft (dat ie 17 is), voordat men hem in de KKD gaat laten spelen. Voor die leeftijd heb je daar gewoon simpelweg weinig te zoeken.

Edit: Het belangrijkste momenteel is dat er gewoon perspectief komt voor deze lichting talenten om veelvuldig bij PSV 1 betrokken te worden en perspectief te hebben om door te kunnen breken. Bijvoorbeeld v.d. Blaak heeft momenteel gewoon 5 spelers voor zich staan die CV kunnen spelen. En bijv. Ledezma wat ik ook nog steeds wel echt een hele fijne speler vindt, heeft hetzelfde geval.
Ja, begrijpelijk. Het moet niet te snel gaan maar er moet toch ook ruimte zijn voor ontwikkeling. Dat mis ik nog wel eens bij PSV doordat wij zoals je zelf aangeeft 5 CV's hebben voordat een groot talent er aan te pas komt. Ik denk dat PSV er ook goed aan kan doen om meer te verhuren aan eredivisieclubs. Je ziet nu ook dat Sambo stappen in zijn ontwikkeling zet waardoor hij een grotere kans van slagen heeft bij PSV1. Jongens als Bakayoko, Ledezma, Oppegard en misschien ook wel Fofana zouden enorm veel baat hebben bij een seizoen lang minuten maken in de Eredivisie.
Sparta was bezig met Fofana tot hij weer geblesseerd raakte, mijn directeur zit in het bestuur van Sparta dus krijg zo nu en dan weleens wat te horen.
En Baka heeft zelf geweigerd om verhuurd te worden maar die kan zich nu in het 1e bewijzen als hij echt zon grote meneer wil zijn moet hij het nu laten zien. (viel wel aardig in dit weekend overigens)
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het nadeel van verhuren is dat je een talent uitleent en dat je vervolgens geen zicht meer op hem hebt. Of althans, je kan hem zelf niet verder ontwikkelen. Dat is iets wat bijv. met talenten die je in de eigen keuken houdt wel hebt. Neem bijvoorbeeld een Bakayoko. Bij hem kan je heel gericht nu aan de hand van videoanalyses en op maat gestelde oefenstof etc. een individueel programma opstellen om meer te trainen op het maken van diepteloopacties etc. Je kan vanuit het fysieke aspect een gepersonaliseerd programma opstellen om meer fysiek te kunnen kweken of explosiviteit etc.

Bovendien heb je dan nog het 2e vraagstuk: aan welke club verhuur je. Ik denk dat Sambo nu bij Sparta inderdaad een goede match is, ook omdat Sparta het gewoon aardig doet. Maar bijv. Bakayoko nu bij Cambuur stallen zou denk ik vrij weinig zin hebben.

Ik denk dat het voor een aantal spelers niet slecht zou zijn om nu te verhuren. Dan denk ik vooral aan Oppegard, Ledezma en Saibari. Maar ik kan zeker begrijpen dat men Saibari nog bij PSV 1 wilt houden ivm de bezetting voorin. Hoe dan ook moeten we ook wel zeggen dat Oppegard en Saibari niet per se de grootste talenten zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
LaFoquita
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 701
Lid geworden op: 29 dec 2022
Clubvoorkeur: PSV

RV1913 schreef: 24 jan 2023, 14:33
LaFoquita schreef: 24 jan 2023, 14:29

Ja, begrijpelijk. Het moet niet te snel gaan maar er moet toch ook ruimte zijn voor ontwikkeling. Dat mis ik nog wel eens bij PSV doordat wij zoals je zelf aangeeft 5 CV's hebben voordat een groot talent er aan te pas komt. Ik denk dat PSV er ook goed aan kan doen om meer te verhuren aan eredivisieclubs. Je ziet nu ook dat Sambo stappen in zijn ontwikkeling zet waardoor hij een grotere kans van slagen heeft bij PSV1. Jongens als Bakayoko, Ledezma, Oppegard en misschien ook wel Fofana zouden enorm veel baat hebben bij een seizoen lang minuten maken in de Eredivisie.
Sparta was bezig met Fofana tot hij weer geblesseerd raakte, mijn directeur zit in het bestuur van Sparta dus krijg zo nu en dan weleens wat te horen.
En Baka heeft zelf geweigerd om verhuurd te worden maar die kan zich nu in het 1e bewijzen als hij echt zon grote meneer wil zijn moet hij het nu laten zien. (viel wel aardig in dit weekend overigens)
Ja dat was ideaal geweest. Al weet ik niet hoeveel minuten hij zou maken bij Sparta, lijkt me handig om ook met 1 bepaalde club samen te werken bijvoorbeeld RKC of Fortuna Sittard. Clubs waar dit soort jongens gegarandeerd veel minuten maken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen