Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 09 apr 2021, 23:01 Dit is zoals een goed Jong team beaamt.
Inderdaad. Jong PSV is het er volkomen mee eens en bevestigt jouw verhaal volkomen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Massimo schreef: 09 apr 2021, 23:01 Dit is zoals een goed Jong team beaamt. De eerste maanden wisselvallig en dan leren waardoor de prestaties later significant beter worden. Dit seizoen werd er een stap halverwege extra teruggezet omdat een aantal jongens van O18 werden doorgeschoven en van een aantal oudere spelers in Jong PSV afscheid werd genomen vanwege Corona. Het is elk seizoen hier even doorheen kijken en beoordelen op de laatste of latere maanden.
Ik vind juist dat ze een stap vooruit zetten toen met die jongens van O18. Die waren namelijk onnoemlijk veel getalenteerder dan wat er aan het begin van het seizoen in Jong speelde.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat zegt Massimo ook. De oudere nontalenten werden vervangen door jongere echte talenten. In jongens als Fofana en Antonisse van die lichting zit wel muziek in. En straks met Jimenez en Obadi ook.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik zie nooit iets van Jong, maar kan die Sambo het niveau aan van PSV - 1? Zou schelen als je die RB kunt zetten volgend jaar en Teze als CB kunt laten, naast een killer.
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik denk dat Sambo de potentie wel heeft, maar al echt als eerste rechtsback zie ik hem volgend seizoen nog niet. Misschien jaar erna.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wel vind ik dat Sambo echt eens meer betrokken moet worden bij het eerste elftal. Laat hem tot het einde van het seizoen lekker bij het eerste elftal en geef hem wat speelminuten als dat mogelijk is.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Aanvallend en voetballend uitstekend. Verdedigend was het begin dit seizoen wel heel matig. Weet niet of daar ook stappen in zijn gemaakt, maar hoop wel dat hij wat minuten mag maken in wedstrijden die al gelopen zijn
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Normaal gesproken zou je een speler als Sambo al voorzichtig aan het eerste laten ruiken. Zes goals als rechtsback is gewoon goed. Hij past qua profiel wel in het spel dat Schmidt wil spelen maar zal verdedigend stabieler moeten worden. Maar ik zou hem zonder twijfel doorschuiven naar het eerste elftal komend seizoen. En dan kun je altijd kijken wat je doet. Of je vervangt Dumfries met een nieuw RB of je zet Teze RB en haalt een nieuwe RCV. Maar met Sambo heb je dan in elk geval een talentvolle speler die je minuten kan geven. Geld ook voor Oppegard op links trouwens.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Flinke Corona uitbraak weer bij Jong. Zes spelers positief getest.

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... ng-PSV.htm
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het Coronaspook was een tijdje verdreven. Laten we hopen dat het niet overslaat op het eerst elftal. Dat zou mooi klote zijn in deze beslissende fase.
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoop dat er ook geïnvesteerd wordt in spelers voor jong zoals in het verleden Malen en Madueke. Jonge spelers met enorm potentieel die via Jong PSV kunnen doorgroeien. Potentiele goudmijn als je structureel van dergelijke spelers haalt. Uiteraard zullen er missers tussen zitten, maar een paar voltreffers levert al veel op.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik ben benieuwd wie er mee gaan.
Hopelijk kan vanavond Jimenez zijn debuut maken.

Met de spelers van tegen Eindhoven zitten anders alleen een Bakayoko en Spenkelink op de bank.
Wellicht Touré en Timan maar die misten ze al tegen FCE.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toure en Timan mis je sowieso niet, die kunnen er niks van.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://www.ed.nl/dossier-PSV/grote-hoe ... ~ae661cad/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Zouden er al clubs spelers hebben gevaccineerd door handel vanuit buitenland te halen ?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kwestie van tijd voor half PSV ook corona heeft. Kutzooi. Zo ziek van deze shit.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Op weg naar nr 25 schreef: 22 apr 2021, 14:41 Zouden er al clubs spelers hebben gevaccineerd door handel vanuit buitenland te halen ?
Ik zeg: twee keer een midweeks trainingsuitje met de selectie naar Israël of de US of A en klaar is Kees Roger.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 22 apr 2021, 16:10 Kwestie van tijd voor half PSV ook corona heeft. Kutzooi.
Volgens mij heeft (veruit?) de meerderheid van PSV 1 al corona gehad.
Dus hopelijk valt het mee.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

[image-size][/image-size]
Ren Höek schreef: 22 apr 2021, 16:26
Ardbeg schreef: 22 apr 2021, 16:10 Kwestie van tijd voor half PSV ook corona heeft. Kutzooi.
Volgens mij heeft (veruit?) de meerderheid van PSV 1 al corona gehad.
Dus hopelijk valt het mee.
Ik hoop dat je gelijk hebt jongen. Ik denk dat ik een beetje "huiverig" ben omdat elke keer dat ik ergens naar uit keek (avondklok weg, kroegen open etc) het uitgesteld werd of er een tegenvaller kwam
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De A-selectie had vrij en voordat ze begonnen was het al bekend. De teams worden strikt gescheiden volgens mij en nu zullen ze nog voorzichtiger zijn geweest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vind dat ze net zoals in de Bundesliga in quarantaine moeten de laatste paar speelrondes, of in afzondering en met z’n allen in die bubbel blijven. Stel je voor dat je de 2e plek verspeelt omdat bepaalde key players Corona oplopen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dan nog is het lastig he. Je krijgt het nooit waterdicht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ondanks corona gevallen meermaals en over het algemeen in het linkerrijtje te hebben gebivakkeerd is Jong PSV met een wedstrijd minder nu alle Jong ploegen voorbij.
Leuk feitje ook voor de afscheidnemende trainer die de laatste weken het elftal echt succesvol laat voetballen.

Ondanks alle strubbelingen zijn Jong AZ en Jong Utrecht echt minder gebleken ook qua prestaties door het hele seizoen.
Ook Jing Ajax is erg zwak gebleken sinds 19 februari 4x gelijk 1x gewonnen en 8x verloren.

Chapeau voor Jong zeker als ze nog de periode weten te pakken en voor Uneken.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Uneken heeft Corona opgelopen, Faber neemt het tijdelijk over.

https://www.vi.nl/nieuws/kortom/kortom- ... ng-PSV#_=_
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Faber is echt het manusje van alles bij PSV.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Niet echt het idee dat je Uneken zoveel mist, maar wel fijn om iemand als Faber er bij te hebben. Veel respect ook hoe hij vorig jaar in een vrij negatieve periode is ingestapt waar voor hem eigenlijk niets te halen viel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen