Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Yorbe Vertessen, 8 januari 2001
Nationaliteit: België
Voet: Rechts
:PSV: 1 juli 2009 -

Aankoopbedrag: transfervrij vanaf Westerlo
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nou daar was ie meteen weer. Hopelijk is hij nu eindelijk verlost van al het blessureleed.
10. Nilis
Bankzitter
6
Berichten: 228
Lid geworden op: 26 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PP
Clubvoorkeur: PSV

Goeie goal meteen. Groot talent, zonde van al die blessures.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ja die blessures zijn heel erg zonde. Sinds de O17 staat hij bij mij op de radar en ik ben erg gecharmeerd van hem. Maakt makkelijk goals, kan je in de voeten aanspelen en heeft ook een best goede basistechniek. Dat maakt tezamen wel dat ik hem een zeer interessante speler vind. Hopelijk blijft hij inderdaad nu een tijd fit en kan hij zich verder ontwikkelen. Wie weet kan hij dan alsnog de stap maken.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Mentaal zit het in ieder geval wel goed als je op zo'n leeftijd door zulke blessures heen komt en zo makkelijk blijft scoren. Hopelijk blijft hij fit.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben fan. Mocht het meevallen w.b. blessures, dan kan het niet anders dan dat hij het eerste gaat halen.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Verwacht dat het heel moeilijk voor hem gaat worden vanwege z’n blessurehistorie, maar hij zou wel qua type speler uitstekend in het systeem van Schmidt passen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nou, als ie voorlopig goed heel blijft maar omruilen met Piroe dan? Die zal het niveau van PSV 1 nooit halen, Vertessen wellicht nog wel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Onze eigen Yorbe Griezmann
Penguin
Ballenjongen
3
Berichten: 23
Lid geworden op: 7 nov 2020
Seizoenkaart: Vak K
Clubvoorkeur: PSV

Is Piroe eigenlijk inmiddels te oud voor Jong PSV?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee. Hij wordt in maart 22. Tot en met 23 mag het. Keepers 25 meen ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Moet je ook niet willen. Piroe is gewoon niet goed genoeg. Geef die minuten maar aan jongens als Fofana en Vertessen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grootste talent van Jong PSV. Jammer van de blessures verder. Deze jongen is zo ontzettend goed.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laten we voortaan even de nuance erin houden [mention]Ykhim[/mention] ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Stop die maar waar de zon niet schijnt, waarde Heruone! Vertessen hoort bij Liverpool te spelen. Wat zeg ik? Voor 180 miljoen naar Real Madrid! Hashtag Yorbe Griezmann!
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Benieuwd of hij uiteindelijk de stap naar het eerste weet te maken. We hebben vaker spitsen in de jeugd gehad waarvan later minder terecht kwam dan vooraf gehoopt (een Dani vd Moot bv). Voor het eerst zien spelen in de kampioenswedstrijd van O17 tegen de leeftijdsgenoten van Ajax. Viel toen direct positief op, legde ook enorm veel energie in z'n spel.

Even het filmpje uit de openingspost bekeken. Was het alweer even vergeten, maar wat een mooi (en bizar) moment was het toen hij de keeper moest vervangen bij een strafschop aan het eind van de wedstrijd en deze ook gewoon ff op weergaloze wijze uit het doel hield, haha.
Penguin
Ballenjongen
3
Berichten: 23
Lid geworden op: 7 nov 2020
Seizoenkaart: Vak K
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 21 nov 2020, 21:36 Moet je ook niet willen. Piroe is gewoon niet goed genoeg. Geef die minuten maar aan jongens als Fofana en Vertessen.
Hij heeft toch 2 jaar geleden best wat goals gemaakt bij Jong PSV, als je niet goed genoeg bent voor Jong PSV dan zeker niet voor de bank van PSV. Al is dit ook alleen opvulling als lid van de A-selectie neem ik aan.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Penguin schreef: 22 nov 2020, 10:57
nilssonH schreef: 21 nov 2020, 21:36 Moet je ook niet willen. Piroe is gewoon niet goed genoeg. Geef die minuten maar aan jongens als Fofana en Vertessen.
Hij heeft toch 2 jaar geleden best wat goals gemaakt bij Jong PSV, als je niet goed genoeg bent voor Jong PSV dan zeker niet voor de bank van PSV. Al is dit ook alleen opvulling als lid van de A-selectie neem ik aan.
Inderdaad. Piroe deed het prima in Jong PSV toen, daarna mocht hij de stap naar Sparta maken om zich daar te bewijzen (wat een beetje tegen viel) en dan moet hij na die stap aansluiten bij het eerste van PSV. Lukt dat niet, dan komt hij tekort en moet je hem verkopen. Hij moet in ieder geval niet terug naar Jong PSV en daar andere talenten in de weg gaan staan.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Piroe moet je in de winterstop inderdaad lekker verkopen aan een Heracles of PEC. Prima jongen die denk ik wel mee kan uiteindelijk in de Eredivisie, maar komt tekort voor het eerste van PSV. Is verder ook helemaal geen schande trouwens.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sluit aan bij PSV 1 dit weekend.

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Prachtig nieuws! Hopelijk mag hij zijn debuut maken bij een lekkere tussenstand.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En terecht. Toptalent. Dat wordt smullen geblazen, als 'ie heel blijft tenminste.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Het mooie aan Schmidt is dat hij de jeugd wel een kans durft te geven. Soms misschien uit nood geboren maar hij doet het wel. Nu ook weer Yorbe die bij het eerste mag aansluiten. Hopelijk snel ook Sambo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik heb ook wel het idee dat hij oprecht bezig is met het verbeteren van deze spelers. Voor een deel natuurlijk om volgend seizoen betere reserves te hebben, maar ook voor onze lange termijn.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Leuk voor hem dat hij mocht invallen. Liet veel potentie zien. Heeft snelheid, kan goed voetballen en is doelgericht. Als hij fit blijft is hij zeker eerste elftal materiaal.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Yorbe Vertessen