Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 06 nov 2022, 21:09
deninho32 schreef: 06 nov 2022, 20:00 Slecht vandaag, heel slecht.
En wie goed?
Makkelie? :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 06 nov 2022, 21:23
Standbeeld schreef: 06 nov 2022, 21:09
En wie goed?
Makkelie? :mrgreen:
Die was prima.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Standbeeld schreef: 06 nov 2022, 21:22 Nee het komt niet goed met Vertessen. Kan alleen hard rennen, meer niet. Heeft ook geen potentie om door te groeien. Sorry, maar ik ben absoluut geen fan. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Over een paar maanden in beroep tegen je eigen uitspraak.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hard rennen had ie ook meermaals kunnen/moeten doen, maar toen bleef ie met bal aan de voet bij de zijlijn staan..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 06 nov 2022, 21:36
Standbeeld schreef: 06 nov 2022, 21:22 Nee het komt niet goed met Vertessen. Kan alleen hard rennen, meer niet. Heeft ook geen potentie om door te groeien. Sorry, maar ik ben absoluut geen fan. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Over een paar maanden in beroep tegen je eigen uitspraak.
Ik noteer het.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heeft echt jaartje NL subtop nodig om stappen te maken. Gaat dit seizoen ook geen basisspeler worden en moet nu wel echt meters maken. Misschien in de winterstop al. Kan je daarna bepalen of er nog genoeg in zit voor PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij viel echt dramatisch in. Verschrikkelijk.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV



Dit kan een hoop verklaren.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1715
Lid geworden op: 19 apr 2022

kastoekast schreef: 06 nov 2022, 22:36

Dit kan een hoop verklaren.
Je weet dat hij sarcastisch is hè.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Mikelvb schreef: 06 nov 2022, 22:40
kastoekast schreef: 06 nov 2022, 22:36

Dit kan een hoop verklaren.
Je weet dat hij sarcastisch is hè.
Oh...
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1715
Lid geworden op: 19 apr 2022

FritskePhilips schreef: 06 nov 2022, 21:13 Mist ritme, komt goed. Heeft zeker zijn waarde binnen deze selectie én de potentie om door te groeien.
Ik vraag me dan echt af wat iemand in hem ziet. Heeft geen balbehandeling, is niet per se een goede kopper, is vaak druistig aan de bal en mist vaak overzicht. Het enige wat overblijft is dat hij goed kan rennen. Wat mis ik?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zie er ook niks in. Zou bij mij niet eens in de selectie zitten op dit moment. Verhuren of verkopen. Een Ledezma heeft zoveel meer potentie.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Slechtste wisselbeurt allertijden. Maar goed, boeiend
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het vooral raar dat we Madueke niet brachten. Ajax schijt in zijn broek voor hem; alleen al door hem in te brengen neem je druk van de verdediging enigzins weg.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Was indd een slechte invalbeurt, maar kan gebeuren. Of hij ooit een basisspeler wordt weet ik niet, maar heeft zijn waarde als invaller al vaak genoeg bewezen. Gisteren blonken o.a. Gutierrez en Obispo uit, spelers die in het verleden ook al zijn afgeschreven. Laten we gewoon afwachten of Vertessen zich nog kan ontwikkelen, hopelijk blijft hij een tijdje vrij van blessures.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 07 nov 2022, 06:49 Was indd een slechte invalbeurt, maar kan gebeuren.
Nee, dit mag niet gebeuren. Tuurlijk kan je wel eens een verkeerde actie maken, dat kan iedere supporter hem moeilijk kwalijk nemen. Maar dat stoppen met rennen, naar totale inactieve modus, dat kan echt niet. Ik wist niet wat ik zag. Hij is te lief en daardoor te beïnvloedbaar, althans zou komt het over. Afgezien van z'n snelheid zie ik totaal niet waar hij enige waarde kan hebben.
rjg1992
Lid 2e elftal
3
Berichten: 172
Lid geworden op: 4 nov 2020

Lekker verhuren aan een club onderin Duitsland, met beetje geluk schiet hij er nog een paar in en vang je er 5 miljoen voor.
We moeten door, talent moet niet gaan drommen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

PSV zit heel ruim in de aanvallers maar niet zo ruim in de spelers die Luuk kunnen vervangen. Nou is Vertessen natuurlijk geen goede vervanger voor Luuk in 70% van de wedstrijden maar in die andere 30% wellicht wel bruikbaar. Luuk kan niet nog 30+ wedstrijden 90 minuten spelen en Vertessen is wel iemand die je kunt brengen. Ik denk ook niet dat we er op kunnen bouwen maar zou hem er wel bij houden. Verhuur zou kunnen mits je een spits erbij haalt maar daar geloof ik niet in met het huidige salarishuis en het aantal aanvallers in de selectie.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zit nu bij Sporza in de talkshow.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 08 nov 2022, 16:00 PSV zit heel ruim in de aanvallers maar niet zo ruim in de spelers die Luuk kunnen vervangen. Nou is Vertessen natuurlijk geen goede vervanger voor Luuk in 70% van de wedstrijden maar in die andere 30% wellicht wel bruikbaar. Luuk kan niet nog 30+ wedstrijden 90 minuten spelen en Vertessen is wel iemand die je kunt brengen. Ik denk ook niet dat we er op kunnen bouwen maar zou hem er wel bij houden. Verhuur zou kunnen mits je een spits erbij haalt maar daar geloof ik niet in met het huidige salarishuis en het aantal aanvallers in de selectie.
Denk wel dat - om definitief te overtuigen - Vertessen een podium nodig heeft waar hij wekelijks aan voetballen komt en bij voorkeur in de basis. Voor Jong is hij inmiddels te goed, maar na drie jaar PSV 1 is het nog steeds weinig opzienbarend. Ikzelf heb ook geen vertrouwen dat hij tot basisspeler bij PSV gaat uitgroeien, laat staan dat zijn plafond nog hoger ligt. Maar van een verhuur wordt ie niet minder, zeker niet vergeleken met het tweede plan waar hij in Eindhoven deel van is.

Sowieso zal PSV een aantal spelers eens tegen het licht houden deze winter. Naast Vertessen lijken ook Teze en straks Saibari buiten de boot te vallen en ook Ledezma moet aan spelen toekomen, terwijl het voor Oppegard ook gunstig zou zijn een half jaartje elders te ballen als Mauro weer terugkeert. Wellicht dat het armlastige Vitesse van Cocu voor een of twee van deze jongens plaats heeft, die in dat geval denk ik zeker de gang van Van Ginkel zouden volgen. Het kan toch bijna niet anders dat die deze winter weggaat om in Arnhem zijn loopbaan af te sluiten?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

11 Sir Tinus schreef: 08 nov 2022, 16:00 PSV zit heel ruim in de aanvallers maar niet zo ruim in de spelers die Luuk kunnen vervangen. Nou is Vertessen natuurlijk geen goede vervanger voor Luuk in 70% van de wedstrijden maar in die andere 30% wellicht wel bruikbaar. Luuk kan niet nog 30+ wedstrijden 90 minuten spelen en Vertessen is wel iemand die je kunt brengen. Ik denk ook niet dat we er op kunnen bouwen maar zou hem er wel bij houden. Verhuur zou kunnen mits je een spits erbij haalt maar daar geloof ik niet in met het huidige salarishuis en het aantal aanvallers in de selectie.
Het vertrek van Vinicius op het einde van de transferwindow heeft toch juist ruimte gecreëerd om een diepte investering te kunnen doen eventueel.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Behalve dat ik al niet gecharmeerd ben van zijn kwaliteiten, vind ik hem onder het spelsysteem van Van Nistelrooij al helemaal niet tot zijn recht komen. Ik zou hem komende zomer sowieso laten gaan, maar als bijvoorbeeld die Noor wordt gehaald die ook in de spits kan spelen, dan zou ik hem deze winterval laten gaan al dan niet door een half jaar verhuur.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Past niet in het voetbal wat PSV momenteel speelt. Prima speler, maar komt net kwaliteit tekort en is niet op z'n best als enige spits. Zou eigenlijk een jaar bij FC Groningen moeten spelen in de spits.

Zie in Fofana een betere back-up voor Luuk momenteel.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik blijf erbij dat hij veel geschikter is om aan de zijkant te spelen ipv uit de spits.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Was weer niet best. Gewoon te weinig controle over de bal.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Het account van Europa League helpt ons even om Yorbe in de spotlight te zetten. Dit was uiteraard een goede goal, maar overall komt Yorbe tekort en hoop ook dat PSV dat inmiddels inziet. Een stap lager doen qua niveau kan voor Yorbe cruciaal zijn, elke week spelen en belangrijk zijn: dan wordt-ie echt beter.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Yorbe Vertessen