Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Ismael Saibari, 18 juli 2001
Nationaliteit: Marokko, Spanje
Voet: Rechts
:PSV: 29 juli 2020 -

Aankoopbedrag: transfervrij vanaf KRC Genk
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Viel me gisteren weer op bij Jong PSV, ik vind het een interessante speler.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ik ook, maar dat komt voornamelijk door mijn PSV save in Football Manager 2021.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Maakte uit bij Omonia zijn debuut ook in het eerste, toch?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Paco Casal schreef: 19 jan 2021, 11:47 Maakte uit bij Omonia zijn debuut ook in het eerste, toch?
Zat toen inderdaad op de bank. Tegen PAOK was zijn debuut dacht ik?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heb net het interview met Ruud zitten bekijken. Maar Saibari lijkt een test te zijn vanuit Ruud, itt de andere spelers vanuit Jong die erbij zitten (Bakayoko, Oppegard, Peersman). Kijken of hij zich kan meten met 1 want hij is volgens Ruud een dragende speler bij Jong. Mocht het hem niet lukken om door te stoten dan gaat hij weer terug naar Jong.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou hem eerder proberen te verhuren als hij niet goed genoeg is voor PSV 1. Ik vind hem te goed voor jong.
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is ook officieel doorgeschoven naar PSV 1,.
Lichtstadd
Lid 2e elftal
1
Berichten: 185
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben wel benieuwd wat voor rol hij gaat krijgen binnen de selectie komend seizoen. Niet het grootste talent, hij heeft ook niet echt specifieke kwaliteiten waar hij echt in uitblinkt, maar het is wel een vrij complete speler. Goede basistechniek, hij maakt veel meters, hij is fysiek ook sterk. Lijkt een nuttige speler om in de selectie te hebben.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ryan Thomas vervanger, niet qua type, maar selectie opvulling. Zou bij Twente of Vitesse basisspeler zijn. Slimme speler dat wel.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben benieuwd wat het idee met hem is. Ik vind hem eigenlijk wel een complete, leuke en interessante speler. Hij heeft (functionele) techniek, loopvermogen, diepgang, scorend vermogen, kan een verfijnde pass geven en beschikt ook over een goede passingrange. Daarnaast fysiek ook niet slecht.

Ik vind zijn daadwerkelijke potentie lastig in te schatten, maar ik zie in hem wel degelijk een speler die (in potentie) voldoende kwaliteiten heeft voor een ED club als Twente/Vitesse.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik realiseer mij nu pas dat hij ook al even 21 jaar oud is. Wellicht is dit wel het moment om naar de Eredivisie over te stappen. Volendam of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 19:13 Ik realiseer mij nu pas dat hij ook al even 21 jaar oud is. Wellicht is dit wel het moment om naar de Eredivisie over te stappen. Volendam of zo.
Ruud zei dus zelf in een interview dat als Saibari niet doorstoot naar 1 dat hij weer bij Jong aan kan sluiten. Maar een verhuur aan een ED club zou ook niet misstaan inderdaad.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Heruone schreef: 27 jun 2022, 19:11 Ik ben benieuwd wat het idee met hem is. Ik vind hem eigenlijk wel een complete, leuke en interessante speler. Hij heeft (functionele) techniek, loopvermogen, diepgang, scorend vermogen, kan een verfijnde pass geven en beschikt ook over een goede passingrange. Daarnaast fysiek ook niet slecht.

Ik vind zijn daadwerkelijke potentie lastig in te schatten, maar ik zie in hem wel degelijk een speler die (in potentie) voldoende kwaliteiten heeft voor een ED club als Twente/Vitesse.
Klinkt een beetje als van Ginkel met minder ervaring die wat mij betreft prima in aanmerking komt voor plek 16 tm 21 in de selectie.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ryme schreef: 27 jun 2022, 19:19
Heruone schreef: 27 jun 2022, 19:11 Ik ben benieuwd wat het idee met hem is. Ik vind hem eigenlijk wel een complete, leuke en interessante speler. Hij heeft (functionele) techniek, loopvermogen, diepgang, scorend vermogen, kan een verfijnde pass geven en beschikt ook over een goede passingrange. Daarnaast fysiek ook niet slecht.

Ik vind zijn daadwerkelijke potentie lastig in te schatten, maar ik zie in hem wel degelijk een speler die (in potentie) voldoende kwaliteiten heeft voor een ED club als Twente/Vitesse.
Klinkt een beetje als van Ginkel met minder ervaring die wat mij betreft prima in aanmerking komt voor plek 16 tm 21 in de selectie.
Ja, maar vind hem niet echt een van Ginkel type dus. Eerder een Veerman light haha.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het ook wel een fijn spelertje. Snelle voetjes, kan een goal maken en overzicht is ook niet slecht. Mist misschien dat extra’s wat nodig is voor een cruciale as plek bij PSV maar zou ik idd graag zien in een ED ploeg en niet weer in Jong.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hoe is zijn fysiek? Kan hij fysiek wel mee in de KKD. Of moet hij nog sterker worden. Als dat laatste het geval is kan het een reden zijn om hem te laten staan. Want dan gaat hij bij Volendam ook banken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zijn fysiek is in orde. Qua inhoud lijkt het ook op een prima gemiddelde te zitten. Hij blinkt alleen nergens echt in uit, vind ik.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 19:22 Hoe is zijn fysiek? Kan hij fysiek wel mee in de KKD. Of moet hij nog sterker worden. Als dat laatste het geval is kan het een reden zijn om hem te laten staan. Want dan gaat hij bij Volendam ook banken.
Ik vind zijn fysiek behoorlijk indrukwekkend, een belangrijke reden waarom hij mee mag doen volgens mij. Die stap naar de ED heeft hij we gezet. Ik ben benieuwd hoe hij zich tactisch ontwikkelt en vooral ook of hij de dicipline kan houden in het werk.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Was hij degene in 't PSV Inside filmpje die met gemak Madueke fysiek wegzette tijdens de partijvorm?
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Maikel schreef: 27 jun 2022, 19:31 Was hij degene in 't PSV Inside filmpje die met gemak Madueke fysiek wegzette tijdens de partijvorm?
Ja
ElTigre
International
5
Berichten: 984
Lid geworden op: 31 aug 2018

Fysiek van Saibari vandaag te zien vanaf 4:15
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 27 jun 2022, 19:31 Was hij degene in 't PSV Inside filmpje die met gemak Madueke fysiek wegzette tijdens de partijvorm?
Viel me ook op! Die is flink gegroeid. Mooi man.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 27 jun 2022, 19:30
ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 19:22 Hoe is zijn fysiek? Kan hij fysiek wel mee in de KKD. Of moet hij nog sterker worden. Als dat laatste het geval is kan het een reden zijn om hem te laten staan. Want dan gaat hij bij Volendam ook banken.
Ik vind zijn fysiek behoorlijk indrukwekkend, een belangrijke reden waarom hij mee mag doen volgens mij. Die stap naar de ED heeft hij we gezet. Ik ben benieuwd hoe hij zich tactisch ontwikkelt en vooral ook of hij de dicipline kan houden in het werk.
Verhuren in de ED is de beste stap toch momenteel? Of hoe denk jij daarover. Ik denk namelijk dat als je hem een jaar speeltijd ergens kan bieden hij voor 23/24 wel een interessante optie kan worden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind Saibari een vrij complete middenvelder. Werd door Ruud ook op alle posities op het middenveld gebruikt volgens mij en heeft zelfs wel eens in de spits gestaan. Denk dat een verhuur voor de hand ligt. Is te goed voor Jong maar komt nog tekort voor het eerste. Wel eerst even zijn contract verlengen. Die loopt volgend jaar af.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ismael Saibari