Thorgan Hazard

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

koetje schreef: 01 feb 2023, 12:12 Hazard is toch gewoon wedstrijdfit?

Heeft een WK gespeeld. Viel de afgelopen weken uit de selectie van Dortmund maar heeft blijkbaar wel twee oefenpotjes gespeeld.
Lijkt mij ook. Al eerder gezegd, stel hij was gebleven bij Dortmund, dan was hij toch ook nog inzetbaar aankomend weekend? Waarom zou hij nu opeens niet inzetbaar zijn, al dan niet als invaller? Hij zegt zelf ook gewoon wedstrijdfit te zijn. Het is niet dat hij maandenlang niks heeft gespeeld of terugkomt van een langdurige blessure. Ik verwacht hem gewoon in de selectie dit weekend, of uiterlijk de wedstrijd erna.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Persepolis schreef: 01 feb 2023, 12:23
koetje schreef: 01 feb 2023, 12:12 Hazard is toch gewoon wedstrijdfit?

Heeft een WK gespeeld. Viel de afgelopen weken uit de selectie van Dortmund maar heeft blijkbaar wel twee oefenpotjes gespeeld.
Lijkt mij ook. Al eerder gezegd, stel hij was gebleven bij Dortmund, dan was hij toch ook nog inzetbaar aankomend weekend? Waarom zou hij nu opeens niet inzetbaar zijn, al dan niet als invaller? Hij zegt zelf ook gewoon wedstrijdfit te zijn. Het is niet dat hij maandenlang niks heeft gespeeld of terugkomt van een langdurige blessure. Ik verwacht hem gewoon in de selectie dit weekend, of uiterlijk de wedstrijd erna.
Hij wilde zelf ook graag spelen zondag gaf hij aan, en hij vond zich topfit!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dat vinden spelers doorgaans al snel van zichzelf, dus dat neem ik met een korreltje zout. Ondanks dat Hazard al een tijdje weinig gespeeld heeft, vind ik het wel bemoedigend dat hij 22 januari nog op de bank zat bij Dortmund.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij zal inderdaad niet voor niets op de bank hebben gezeten bij Dortmund, hij is dan misschien niet 100% wedstrijdfit - dat hij een hele wedstrijd zou kunnen spelen - maar neem toch aan dat hij gewoon mee getraind heeft de afgelopen weken.
Zet hem er maar in zondag, die Rotterdammers zullen niet weten wat ze overkomt!
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 01 feb 2023, 12:30 Dat vinden spelers doorgaans al snel van zichzelf, dus dat neem ik met een korreltje zout. Ondanks dat Hazard al een tijdje weinig gespeeld heeft, vind ik het wel bemoedigend dat hij 22 januari nog op de bank zat bij Dortmund.
Dat laatste is de voornaamste reden dat ik denk dat hij gewoon inzetbaar is. Spelers die wekenlang nodig hebben om fit te worden zijn doorgaans spelers die net terugkomen van een blessure, of maandenlang geen minuut hebben gespeeld. Wij hebben wel meer van die spelers gehad dus ik snap de terughoudendheid wel, maar bij Hazard is beide niet het geval. Was daar gewoon inzetbaar, en zal dat daarom hier ook zijn verwacht ik.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En als hij geen 90 min kan spelen is het nog steeds prima om het eerste uur te laten spelen. El Ghazi is ook beter dan invaller namelijk.

Xavi en Hazard op de flanken... dat had je een jaar geleden eens moeten voorspellen. Zeker in combinatie met Gakpo bij Liverpool, Madueke bij Chelsea, Bakayoko bijna van PSG en zonder dat we kampioen werden of CL haalden.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

233 wedstrijden Bundesliga.
30 wedstrijden Champions League.
47 interlands.

Bonne chance Thorgy 👏
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 01 feb 2023, 12:38 En als hij geen 90 min kan spelen is het nog steeds prima om het eerste uur te laten spelen. El Ghazi is ook beter dan invaller namelijk.

Xavi en Hazard op de flanken... dat had je een jaar geleden eens moeten voorspellen. Zeker in combinatie met Gakpo bij Liverpool, Madueke bij Chelsea, Bakayoko bijna van PSG en zonder dat we kampioen werden of CL haalden.
Hij zal denk ik op links spelen met Van Aanholt of Mauro die langs de lijn komt. Ik denk niet dat Ruud met twee passers op de flank gaat spelen. Xavi dus centraal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sparts schreef: 01 feb 2023, 12:54
11 Sir Tinus schreef: 01 feb 2023, 12:38 En als hij geen 90 min kan spelen is het nog steeds prima om het eerste uur te laten spelen. El Ghazi is ook beter dan invaller namelijk.

Xavi en Hazard op de flanken... dat had je een jaar geleden eens moeten voorspellen. Zeker in combinatie met Gakpo bij Liverpool, Madueke bij Chelsea, Bakayoko bijna van PSG en zonder dat we kampioen werden of CL haalden.
Hij zal denk ik op links spelen met Van Aanholt of Mauro die langs de lijn komt. Ik denk niet dat Ruud met twee passers op de flank gaat spelen. Xavi dus centraal.
Het lijkt me niet verstandig om een geschorste speler op te stellen. Dan gaat ons het sowieso punten kosten...
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat schreef: 01 feb 2023, 15:02
Sparts schreef: 01 feb 2023, 12:54

Hij zal denk ik op links spelen met Van Aanholt of Mauro die langs de lijn komt. Ik denk niet dat Ruud met twee passers op de flank gaat spelen. Xavi dus centraal.


Het lijkt me niet verstandig om een geschorste speler op te stellen. Dan gaat ons het sowieso punten kosten...
Een reglementaire 3-0 is wellicht beter dan de werkelijke uitslag.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onderscheid a..s. zondag en de wedstrijden erna uiteraard.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hazard moet je in de Kuip zeker opstellen, bij oudere spelers is het m.i. niet ongebruikelijk dat ze maximaal presteren als ze hun eerste wedstrijd spelen voor een nieuwe club. Motivatie, geldingsdrang, nog niet doorgeprikte illusies enz.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij trainde vandaag al meer. Natuurlijk stel je hem op zondag :grin:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 01 feb 2023, 18:44 Hazard moet je in de Kuip zeker opstellen, bij oudere spelers is het m.i. niet ongebruikelijk dat ze maximaal presteren als ze hun eerste wedstrijd spelen voor een nieuwe club. Motivatie, geldingsdrang, nog niet doorgeprikte illusies enz.
Dan moeten we ook een plekje vrij houden voor Fredje Rutten
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Uitstekende goal. Hopelijk een voorbode naar meer! :strong:
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is zijn huursom nu al waard en ingelost!!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

A la Cody, naar binnen komen en korte hoek
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Een flits van zijn klasse. Heel erg blij mee, ook die techniek in de kleine ruimte. Verder viel er niets te winnen voor hem en Silva. El Ghazi eruit komt goed uit, kan Hazard op links en Xavi op rechts.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Snelste goal van een debutant in de Eredivisie ooit?
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gewoon een uitstekende speler als hij zijn niveau bereikt
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een flits van zijn klasse gezien, ja, maar viel verder niet best in. Ik snap nooit waarom je nog eens vijftien keer een opzichtige vrije trap wil versieren als er de eerste keren niet gefloten is. Je verwacht van zo'n ervaren speler toch iets meer inzicht.

En bovendien ook gewoon slap in de duels, maar dat is niet nieuw. Wel jammer in dit soort duels.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 05 feb 2023, 16:59 Een flits van zijn klasse gezien, ja, maar viel verder niet best in. Ik snap nooit waarom je nog eens vijftien keer een opzichtige vrije trap wil versieren als er de eerste keren niet gefloten is. Je verwacht van zo'n ervaren speler toch iets meer inzicht.

En bovendien ook gewoon slap in de duels, maar dat is niet nieuw. Wel jammer in dit soort duels.
Misschien heeft hij hetzelfde als o.a. Gotze.

Zien dat de scheidsrechters hier bepaald niet consequent fluiten.

Gelijk heeft ie.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Slappe hap ondanks zijn goal. Maar goed, aan hem heeft het niet gelegen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zonder zijn goal had je hier verloren.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Prima invalbeurt, hoor. Aan een aantal acties, balaannames en de goal zie je zijn klasse. Verder was het puur verdedigen wat we deden na rust, dus veel meer kun je ook niet vragen.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima goal! Ook zag je zijn mooie techniek vaak terug in aannames. Lijkt in veel op Gotze eigenlijk. Incl. De zwakkere kanten. Maar hier gaan we wel plezier aan beleven mits hij fit blijft.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Thorgan Hazard