Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Er is ook niks mee om je plaats te kennen.

Niemand rekende op Götze voordat hij kwam, en zelfs toen hij getekend had, voelde het voor velen onwerkelijk aan.
Dat hij na een toch wel teleurstellend seizoen voor de club, verder wil kijken, lijkt me niet meer dan logisch.

Ondanks dat hij zelf ook niet bijster veel heeft laten zien, zullen er vast geïnteresseerde clubs zijn die meer kunnen bieden dan PSV.
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Als je hem zo ziet sjokken tegen VVV ben ik benieuwd in welke grotere competitie hij denkt zo mee te kunnen hobbelen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zou echt heel erg klote zijn als ie al zou gaan.

Het zou de mythe wel compleet maken: de beste voetballer die we nooit massaal live gezien zullen hebben. Over 20 jaar worden daar door ons legendes over verteld tegen onze kleinkinderen bij het haardvuur.

Maar goed, zo ver is het gelukkig nog lang niet. Gewoon bleiben Mario!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rudie-10 schreef: 13 apr 2021, 13:20 Als je hem zo ziet sjokken tegen VVV ben ik benieuwd in welke grotere competitie hij denkt zo mee te kunnen hobbelen.
Laten we niet gaan doen alsof dit zijn plafond is. Ik had gewoon gehoopt dat hij de 2 jaar wel vol zou willen maken..
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Het Kanon schreef: 13 apr 2021, 12:56
PCGC schreef: 13 apr 2021, 12:53
Maar ja hij heeft natuurlijk wel een jaar met spelers als Rosario, Baumgartl, Guti en Thomas gespeeld en getraind. Daar schrik je wel van natuurlijk.
Om daarna geïnterviewd te worden door Hans Kraaij jr. en Joep Schreuder. Hij zal zich afvragen in wat voor land hij beland is.
Ik denk dat dit avontuur hem vooralsnog niet is meegevallen:
- PSV heeft geen vuist in een titelstrijd kunnen maken
- voortijdig in de EL uitgeschakeld
- De kwaliteit om hem heen is te beperkt om nog grote stappen te maken
- de rotte mentaliteit van en aandacht voor Mo zal hem tegenstaan
- de stompzinnige/respectloze benadering van de de NL media

Zie hem graag nog een seizoen bij ons, maar heb altijd het gevoel gehad dat dit voortijdig (bij tegenvallende prestaties) eindigt. Hij heeft niet zoveel jaar meer.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Heya Hallvar schreef: 13 apr 2021, 13:37
Het Kanon schreef: 13 apr 2021, 12:56 Om daarna geïnterviewd te worden door Hans Kraaij jr. en Joep Schreuder. Hij zal zich afvragen in wat voor land hij beland is.
Ik denk dat dit avontuur hem vooralsnog niet is meegevallen:
- PSV heeft geen vuist in een titelstrijd kunnen maken
- voortijdig in de EL uitgeschakeld
- De kwaliteit om hem heen is te beperkt om nog grote stappen te maken
- de rotte mentaliteit van en aandacht voor Mo zal hem tegenstaan
- de stompzinnige/respectloze benadering van de de NL media

Zie hem graag nog een seizoen bij ons, maar heb altijd het gevoel gehad dat dit voortijdig (bij tegenvallende prestaties) eindigt. Hij heeft niet zoveel jaar meer.
En het belangrijkste argument voor hem om te komen: die geweldige speelwijze van Schmidt is er ook nog niet echt uitgekomen.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hahaha, 1 simpel gerucht en verschillende leden zijn al aan het bedenken waarom het waar zou zijn.
En de prestaties van Mario worden meteen ook even naar beneden gepraat.

Zo typisch. Niet alleen het management van veel BVO's zijn ontzettend opportunistisch.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ardbeg schreef: 13 apr 2021, 13:26
Rudie-10 schreef: 13 apr 2021, 13:20 Als je hem zo ziet sjokken tegen VVV ben ik benieuwd in welke grotere competitie hij denkt zo mee te kunnen hobbelen.
Laten we niet gaan doen alsof dit zijn plafond is. Ik had gewoon gehoopt dat hij de 2 jaar wel vol zou willen maken..
Tuurlijk, topspeler en zeker voor ons PSV. Wil hem graag nog eens in het stadion aan het werk zien.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Brael schreef: 13 apr 2021, 13:39
Heya Hallvar schreef: 13 apr 2021, 13:37
Ik denk dat dit avontuur hem vooralsnog niet is meegevallen:
- PSV heeft geen vuist in een titelstrijd kunnen maken
- voortijdig in de EL uitgeschakeld
- De kwaliteit om hem heen is te beperkt om nog grote stappen te maken
- de rotte mentaliteit van en aandacht voor Mo zal hem tegenstaan
- de stompzinnige/respectloze benadering van de de NL media

Zie hem graag nog een seizoen bij ons, maar heb altijd het gevoel gehad dat dit voortijdig (bij tegenvallende prestaties) eindigt. Hij heeft niet zoveel jaar meer.
En het belangrijkste argument voor hem om te komen: die geweldige speelwijze van Schmidt is er ook nog niet echt uitgekomen.
Hoofddoel was wedstrijdminuten maken en plezier in voetbal terugkrijgen. Dat is gelukt gaf hij zelf aan. Voor de rest lijkt het mee een type van afspraak = afspraak en daarmee het contract uitdienen. Zit ook in een andere levensfase waarin andere dingen belangrijk zijn.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Laat ze maar lekker betalen als het echt zo zou zijn. PSV kan nog wel een aardig bedrag verdienen aan Mario Gotze met een 1 jarig contract en niet te zuinige salaris.

MAAR, zijn contract uitdienen zou natuurlijk vele malen beter/mooier zijn
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ardbeg schreef: 13 apr 2021, 13:26 Laten we niet gaan doen alsof dit zijn plafond is. Ik had gewoon gehoopt dat hij de 2 jaar wel vol zou willen maken..
Is ie al weg dan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 13 apr 2021, 14:26
Ardbeg schreef: 13 apr 2021, 13:26 Laten we niet gaan doen alsof dit zijn plafond is. Ik had gewoon gehoopt dat hij de 2 jaar wel vol zou willen maken..
Is ie al weg dan?
1 inieminie geruchtje en het wordt echt volledig uit zijn verband getrokken hier. Vorige week nog een interview in BILD waarin hij aangeeft hoe goed PSV nu bij zijn situatie past en hij hier de rust gevonden heeft.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 13 apr 2021, 14:30
ShovingNE2 schreef: 13 apr 2021, 14:26

Is ie al weg dan?
1 inieminie geruchtje en het wordt echt volledig uit zijn verband getrokken hier. Vorige week nog een interview in BILD waarin hij aangeeft hoe goed PSV nu bij zijn situatie past en hij hier de rust gevonden heeft.
Ik zeg niet dat hij al weg is. Ik spreek vanuit de "als dit zou kloppen" hypothese ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

AH, ik had zelfs het geruchtje gemist. De kans is groter dat hij hier langer dan twee jaar speelt dan dat hij deze zomer vertrekt denk ik. De rust hier, ideaal met jonge kinderen, hij heeft niet voor niets een huis gekocht / gaat kopen in Nederland. Die willen wel een paar jaar settelen denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 13 apr 2021, 14:39 AH, ik had zelfs het geruchtje gemist. De kans is groter dat hij hier langer dan twee jaar speelt dan dat hij deze zomer vertrekt denk ik. De rust hier, ideaal met jonge kinderen, hij heeft niet voor niets een huis gekocht / gaat kopen in Nederland. Die willen wel een paar jaar settelen denk ik.
Laten we het hopen dan maar.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Opvallend nieuws uit Duitsland: Mario Götze overweegt PSV na één seizoen alweer te verlaten. De 28-jarige Duitser is met het linkerbeen uit bed gestapt en lijkt daarmee een breuk in te luiden, aldus het Duitse Sky.

Wat een gerucht zeg!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

koetje schreef: 13 apr 2021, 14:08
Brael schreef: 13 apr 2021, 13:39 En het belangrijkste argument voor hem om te komen: die geweldige speelwijze van Schmidt is er ook nog niet echt uitgekomen.
Hoofddoel was wedstrijdminuten maken en plezier in voetbal terugkrijgen. Dat is gelukt gaf hij zelf aan. Voor de rest lijkt het mee een type van afspraak = afspraak en daarmee het contract uitdienen. Zit ook in een andere levensfase waarin andere dingen belangrijk zijn.
Plezier in het voetbal terugkrijgen had ook bij Brabantia 5 gekund, zeg maar. Götze is nog steeds een topspeler met uitgesproken ambities, en Götze zal ook hebben gemerkt dat de Eredivisie bar weinig voorstelt, en dat het team om hem heen niet al te sterk was. Verder hecht ik niet veel waarde aan politiek correcte uitspraken die spelers doen in interviews. Zelfs als hij het totaal ruk zou vinden bij PSV (wat ik niet denk, voor de duidelijkheid), dan nog is hij waarschijnlijk verstandig genoeg om dat niet uit te spreken.

Het is gewoon een teleurstellend seizoen geworden voor heel PSV. Vanuit dat standpunt kan ik me goed voorstellen dat een speler met ambities verder wil. En ook voor een half-fitte Götze zal er genoeg belangstelling zijn van grotere/kapitaalkrachtigere clubs dan PSV, die bovendien in een sterkere competitie spelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Reken er maar op dat er rond Götze de meeste geruchten komen komende zomer. Meer dan over Malen denk ik zelf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik verwacht een Frenkie de Jong achtige transfer saga. Mario Fap.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 13 apr 2021, 15:28 Reken er maar op dat er rond Götze de meeste geruchten komen komende zomer. Meer dan over Malen denk ik zelf.
Mocht Götze echt een man van zijn woord zijn en zijn 2 jaar bij PSV willen uitdienen, kan hij zelf natuurlijk heel makkelijk een einde maken aan die geruchten. Een simpel statement waarin hij aangeeft sowieso bij PSV te blijven, zou voldoende zijn.

Zou prachtig zijn.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Götze heeft vast een clausule dat hij zelf bepaalt (tot een bepaalde datum) of hij vetrekt of niet, zoiets kan bijna niet anders. Denk niet dat wij veel aan hem gaan verdienen. Zou het wel heel gaaf vinden als hij nog een jaar blijft.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zie het allemaal wel, ik ben hem al dankbaar voor de leukste transferdeadline dag ooit en de wedstrijden die hij mee heeft gedaan. Zou wel leuk zijn voor hem om ook eens in een vol Philips stadion te spelen, dan heb je er toch warmere gevoelens bij.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hij oogt supper happy ik verwacht dat hij gewoon blijft. Het is weer de tijd van de geruchten.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Blijkbaar onlangs van zaakwaarnemer veranderd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 13 apr 2021, 15:48Mocht Götze echt een man van zijn woord zijn en zijn 2 jaar bij PSV willen uitdienen
Heeft hij dit belooft? Misschien wel hoor, maar ik heb het gemist.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

SomaQan schreef: 13 apr 2021, 17:12 Hij oogt supper happy ik verwacht dat hij gewoon blijft. Het is weer de tijd van de geruchten.
In het hedendaagse voetbal zegt dat niks. In dit geval helaas. Zou enorm jammer zijn als hij vertrekt voordat hij een vol Philips stadion heeft mogen ervaren. Aan de andere kant blijft het Mario Götze, hij zal altijd (beter betalende) opties hebben. That’s futbol.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze