Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is ook gewoon aanvoerder en aanjager van de ploeg. Samen met Guti de enige die consistent brengt wat minimaal vereist is, in elk geval qua energie. Dat is ergens prachtig om te zien, maar tegelijkertijd een belediging richting Simons zelf. Alles moet van hem komen en dat mag nooit het geval zijn bij een club als PSV.

Dat gezegd hebbende ook de enige overgebleven reden om zaterdag lekker naar het stadion te gaan. Toch nog even kunnen genieten van deze kleine held.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wil PSV hem behouden dan zal het gewoon twee wingers moeten halen nu. Xavi wil zelf het liefst op 10, nou laat hem daar spelen. Doet het daar 100% beter dan Til. Dan komen er twee vacatures vrij voor naast Luuk / Fabio, kom op Marcel.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Er moet echt koste wat het kost gedaan worden om hem te behouden. Ook financieel gezien is hij heel belangrijk als cashcow.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hoop dat de grotere supportersgroepen ook op een of andere manier hun blijk van waardering en het 'verzoek om te blijven' uitdragen in het stadion in de komende maanden. Zoiets als met de 'contractverlenging' van Gakpo van vorig jaar.
Alle beetjes die ook maar zouden kunnen helpen aangrijpen wat mij betreft...
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Wil Xavi echt het liefst op 10? Want de sportieve en financiële toekomst van de club is met Xavi 50 miljoen meer waard dus dan moeten we echt iets bedenken waardoor we met hem op 10 spelen...
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2023, 17:07 Wil Xavi echt het liefst op 10? Want de sportieve en financiële toekomst van de club is met Xavi 50 miljoen meer waard dus dan moeten we echt iets bedenken waardoor we met hem op 10 spelen...
Ik zou zeggen: 2 buitenspelers halen ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

29.04.2007 schreef: 25 jan 2023, 17:10
11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2023, 17:07 Wil Xavi echt het liefst op 10? Want de sportieve en financiële toekomst van de club is met Xavi 50 miljoen meer waard dus dan moeten we echt iets bedenken waardoor we met hem op 10 spelen...
Ik zou zeggen: 2 buitenspelers halen ;)
Ik zou zeggen: 2 basiswaardige buitenspelers kopen die in de toekomst als cashcow gezien kunnen worden bij een goede sportieve ontwikkeling met een goede leeftijd.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 25 jan 2023, 17:25
29.04.2007 schreef: 25 jan 2023, 17:10

Ik zou zeggen: 2 buitenspelers halen ;)
Ik zou zeggen: 2 basiswaardige buitenspelers kopen die in de toekomst als cashcow gezien kunnen worden bij een goede sportieve ontwikkeling met een goede leeftijd.
Dat is inderdaad de uitgebreidere versie van mijn samenvatting :mrgreen:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 25 jan 2023, 16:58 Er moet echt koste wat het kost gedaan worden om hem te behouden. Ook financieel gezien is hij heel belangrijk als cashcow.
Yep. Die clausule moet er uit. Verdubbel zijn salaris maar, geef hem tekengeld, whatever. Deze jongen kan je transfer record verbreken. Het verschil tussen 50 miljoen en 12 miljoen is enorm. Maar het is niet alleen geld, die jongen wilt meer dan wat dan ook sportief perspectief hebben. In de conference league heeft die jongen niks te leren.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Laten we de conclusies op de eerste 3 pagina's van dit topic als voorbeeld nemen en iets minder stellig zijn over spelers die we met een half oog (of zelfs minder) kennen.

Ook bij Xavi's komst werden, naast de huurconstructie, over zijn sportieve inbreng in het eerste seizoen harde conclusies getrokken. Een half jaartje later is hij onze beste speler.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Heruone schreef: 25 jan 2023, 16:58 Er moet echt koste wat het kost gedaan worden om hem te behouden. Ook financieel gezien is hij heel belangrijk als cashcow.
Xavi Simons is het PSV zoals ik dat graag zie.
Betrouwbaar, Creatief, Gepassioneerd, Brutaal en Doeltreffend.

We moeten alles op alles en koste wat koste ervoor zorgen dat hij happy en uitgedaagd blijft. Als we dat niet kunnen bewerkstelligen, vergeet het dan maar.

XAVI SIMONS ❤️
Onze hoop in bange dagen.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Hoop ook dat hij na dit seizoen nog bij ons speelt, geweldige speler, geweldige drive/mentaliteit.

Kan me alleen amper voorstellen dat hij dit ziet zitten :blubber:
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ik weet niet wat Xavi zelf had verwacht bij aanvang van het seizoen, maar ik had niet verwacht dat hij al zou belangrijk zou zijn. Voor zijn eigen ontwikkeling is dit een geweldig seizoen. Voor PSV is de huidige staat van het elftal dramatisch. Hoewel ik van mening ben dat er "slechts" 2 versterkingen en een trainer die het op de rit krijgt nodig is om er wel een functionerend geheel van te maken. Ik hoop nog altijd dat RvN die trainer kan zijn.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Voor deze jongen kijk je voetbal, maar het verschil met de rest van de selectie is schrijnend om te zien.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wat een speler. De techniek (wat een aanname) en tactisch top, die drive is echt geweldig om te zien. Onze absolute sterspeler. PSV moet er echt alles aan doen om hem een extra seizoen hier te houden.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Iemand een gifje van die bal op de lat?
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als we over 15 jaar terugkijken, dan schalen we deze jongen op niveau Gullit, Robben, van Nistelrooij, Ronaldo: spelers die via PSV naar de wereldtop zijn gegaan en daar hebben geleverd. 19 jaar en zo goed EN constant, dat is werkelijk fenomenaal. Het zou de beste 'transfer' van Brands ooit zijn als hij die clausule eruit kan lullen en Xavi nog 1 jaar extra kan behouden.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Echt bizar goed. Als ik Ronald Koeman was zou ik het NL-elftal nu al om hem heen proberen te bouwen voor de komende jaren
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3670
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Hoe groot is de kans dat we hem volgend jaar nog hebben? En zo niet, zou hij dan voor PSG gaan (12 miljoen) of voor andere clubs?
Als we hem weten te behouden zou ik zo onwijs blij zijn. Kom op Brands en co!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Xavi is natuurlijk een van de spelers die zich zorgen maakt over de ambities nadat eerst Gakpo vertrok (geen vervanger) en vervolgens Madueke (geen vervanger) van het trainingsveld werd geplukt.

Na deze waardeloze transferperiode zou het natuurlijk heel logisch zijn als Xavi net als al die kansloze huurlingen de deur achter zich dicht trekt. Waarom zou hij gaan afwachten of PSV in de zomer ineens wel fatsoenlijk kan handelen?

Genieten nog maar, de komende 4 maanden..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Menno1 schreef: 28 jan 2023, 19:41 Als we over 15 jaar terugkijken, dan schalen we deze jongen op niveau Gullit, Robben, van Nistelrooij, Ronaldo: spelers die via PSV naar de wereldtop zijn gegaan en daar hebben geleverd. 19 jaar en zo goed EN constant, dat is werkelijk fenomenaal. Het zou de beste 'transfer' van Brands ooit zijn als hij die clausule eruit kan lullen en Xavi nog 1 jaar extra kan behouden.
Moet zeggen dat hij dit seizoen al meteen een hoog niveau haalt, de credits van deze transfer gaan trouwens wel naar De Jong.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat ik hem als linksbuiten nog beter vind dan als 10 of op rechts. Hij is echt zo goed dat we dit eens in de 20 jaar voorbij zien komen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 28 jan 2023, 19:41 Als we over 15 jaar terugkijken, dan schalen we deze jongen op niveau Gullit, Robben, van Nistelrooij, Ronaldo: spelers die via PSV naar de wereldtop zijn gegaan en daar hebben geleverd. 19 jaar en zo goed EN constant, dat is werkelijk fenomenaal. Het zou de beste 'transfer' van Brands ooit zijn als hij die clausule eruit kan lullen en Xavi nog 1 jaar extra kan behouden.
Mooi gesproken, kan het hier niet anders dan mee eens zijn.
Vanthaman18 schreef: 28 jan 2023, 19:47 Als we hem weten te behouden zou ik zo onwijs blij zijn. Kom op Brands en co!
Dan moet PSV wel echt ambitie laten zien en versterkingen halen.

Deze jongen is niet even een speler van PSV he, dit is een klantenbinder (ook voor de nieuwe supporters: kinderen zijn helemaal gek van hem en worden oa fan van PSV door Xavi), een speler die we graag in ons stadion en ons mooie tenue willen zien schitteren.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Menno1 schreef: 28 jan 2023, 19:41 Als we over 15 jaar terugkijken, dan schalen we deze jongen op niveau Gullit, Robben, van Nistelrooij, Ronaldo: spelers die via PSV naar de wereldtop zijn gegaan en daar hebben geleverd. 19 jaar en zo goed EN constant, dat is werkelijk fenomenaal. Het zou de beste 'transfer' van Brands ooit zijn als hij die clausule eruit kan lullen en Xavi nog 1 jaar extra kan behouden.
Oh god, het verboden C woord!! :alien:

Mods, grijp in!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3670
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Madueke schreef: 28 jan 2023, 19:51 Xavi is natuurlijk een van de spelers die zich zorgen maakt over de ambities nadat eerst Gakpo vertrok (geen vervanger) en vervolgens Madueke (geen vervanger) van het trainingsveld werd geplukt.

Na deze waardeloze transferperiode zou het natuurlijk heel logisch zijn als Xavi net als al die kansloze huurlingen de deur achter zich dicht trekt. Waarom zou hij gaan afwachten of PSV in de zomer ineens wel fatsoenlijk kan handelen?

Genieten nog maar, de komende 4 maanden..
Aan de andere kant: hij weet toch dat er aankomende zomer enorm geïnvesteerd gaat worden. Er is 90 miljoen binnengekomen, komt nog 37 bij van Sangare. Het moment om een selectie om hem heen te bouwen. Kan interessant zijn voor hem.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25077
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht dat de grote clubs deze zomer al aan hem gaan trekken. Hoop dat we hem kunnen behouden, stel mezelf er absoluut niet op in.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Xavi Simons