Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

WTF zien we hier?

Een volwassen man gaat HELEMAAL los op een jonge jongen die terecht boos is dat ie gewisseld werd. Jankwijf, zet maar wissel. Je kunt berichten gewoon verwijderen hé?
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ik hoop zo dat PSV snel zijn contract opwaardeerd. Deze jongen kan voor 40-50-60 miljoen de deur uit straks. En niet voor een schamele 12 miljoen. Bovendien wil ik nog lang genieten van dit talent!
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Zijn gigantische drive en liefde voor het spelletje, gecombineerd met een zeer expressief gelaat.
Ik hoop dat hij nooit veranderd! Ik hou hier echt van, de passie spat er van af!
Supporters van de tegenpartij zullen hem vast een jankerd noemen. Zelfs supporters van PSV blijkbaar, sommigen zien liever geen emoties.
Die kijken wellicht liever naar het gezicht van spelers als Drommel, lekker stoïcijns blijven na een blunder, geen emotie zichtbaar als je op de bank gezet wordt.
Of zo'n fucking Dolberg, niet juichen na een goal want scoren hoort er toch gewoon bij?

Nee hoor. Geef mij 11 Xavi's die bijna lijken te huilen als hun actie niet lukt of als ze gewisseld worden.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 22 jan 2023, 10:44
ShovingNE2 schreef: 22 jan 2023, 08:57 We hebben het over minuut 89 he. Waarin Ruud met Vertessen meer snelheid wilde. En die was ook frisser om af te jagen. We stonden gewoon onderdruk voor langere periode dus Xavi was ook niet echt bij machte meer om voldoende druk te zetten?
El Ghazi stond er nog gewoon hoor. En Xavi maakte heel wat meer meters dan hij, ook met veel meer intensiteit.

Dus waarom mocht El Ghazi blijven staan en werd de beste speler op het veld gewisseld?
Niet voor niets kwam er een fluitconcert toen Xavi werd gewisseld, dat vind ik begrijpelijk en terecht.

Daarbij mag Xavi flink teleurgesteld zijn en wat overdreven reageren, hij is nog ontzettend jong. Na de wedstrijd gaf hij een erg volwassen interview, waarin dat gedrag volledig verdwenen was. Dat deed hij knap.
Als hij meer meters had gemaakt was hij vermoeider. Dinsdag alweer Emmen uit.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Zeiken op de emoties van Xavi. Hoe triest ben je dan hoor.

Als ik hem was zou ik ook pislink zijn als die prutser aan de andere kant wel mag blijven staan. Het is totaal niet te vergelijken met een Veerman die loopt te chagrijnen na een terechte wissel hè?
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Toen Madueke het deed werd hij volledig uitgescholden hier op het forum.

Vind een beetje woede/karakter wel belangrijk. Met alleen leuke spelers word je geen kampioen. Je hebt ook klootzakken nodig.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 22 jan 2023, 11:14 Zeiken op de emoties van Xavi. Hoe triest ben je dan hoor.

Als ik hem was zou ik ook pislink zijn als die prutser aan de andere kant wel mag blijven staan. Het is totaal niet te vergelijken met een Veerman die loopt te chagrijnen na een terechte wissel hè?
Niet alleen zeiken op zijn emoties, maar zelfs willen dat Ruud hem op de bank zet :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jamaar Simons is ook geen klootzak. Hij is gefrusteerd dat hij er naar zijn idee niet alles heeft uitgehaald. De hele wedstrijd geeft hij alles en dan heeft hij het recht om zo te reageren.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Blij dat ik het forum zo verenig :*
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Wat een non discussie… Gewoon veruit onze beste speler. Blij. Punt! :pul:
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Xavi is een leider binnen de selectie. Ik hoop dat iedereen dat ziet. Hij is (te) jong? Ik sta er niet van te kijken als hij PSV bij de hand neemt richting kampioenschap.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Hij was gister boos op El Ghazi. Dat vond ik een ander soort boosheid dan vorige week met Madueke. Spelers moeten elkaar terecht kunnen wijzen als er verkeerde keuzes gemaakt worden. Ik denk ook dat hij nu al een leider is, met zijn spel en met zijn persoonlijkheid in het veld.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Hahaha Xavi op de bank zetten, niet goed bij je paasei hoor als je dat denkt, eindelijk een speler met passie en liefde voor het spel. Het eerste generationele talent bij PSV sinds Ronaldo, koesteren die jongen. En idd een topcontract geven, topper.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Tovast schreef: 22 jan 2023, 11:43 Hahaha Xavi op de bank zetten, niet goed bij je paasei hoor als je dat denkt, eindelijk een speler met passie en liefde voor het spel. Het eerste generationele talent bij PSV sinds Ronaldo, koesteren die jongen. En idd een topcontract geven, topper.
Had gisteren een discussie met een vriend of het legitiem was om Xavi een contract van 1000 jaar te geven. Conclusie was “ja”.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Armada schreef: 22 jan 2023, 11:48
Tovast schreef: 22 jan 2023, 11:43 Hahaha Xavi op de bank zetten, niet goed bij je paasei hoor als je dat denkt, eindelijk een speler met passie en liefde voor het spel. Het eerste generationele talent bij PSV sinds Ronaldo, koesteren die jongen. En idd een topcontract geven, topper.
Had gisteren een discussie met een vriend of het legitiem was om Xavi een contract van 1000 jaar te geven. Conclusie was “ja”.
Vind dat wat voorzichtig gesteld, maar verder wel oké
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

De algemene tendens hier is dat het echt nooit goed is. Dus ja, whats new.

Eigenlijk zoals het overal ter wereld is. Als een producent iets van chocolade maakt dan wordt die producent door menigeen als boeman gezien omdat ie koemelk gebruikt ipv kikkererwten.

Dat dat hier doorslaat had ik wel verwacht, maar niet gehoopt. Die hoop is dus aardig om zeep geholpen. :gaap:
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Armada schreef: 22 jan 2023, 11:48
Tovast schreef: 22 jan 2023, 11:43 Hahaha Xavi op de bank zetten, niet goed bij je paasei hoor als je dat denkt, eindelijk een speler met passie en liefde voor het spel. Het eerste generationele talent bij PSV sinds Ronaldo, koesteren die jongen. En idd een topcontract geven, topper.
Had gisteren een discussie met een vriend of het legitiem was om Xavi een contract van 1000 jaar te geven. Conclusie was “ja”.
Misschien is zelfs dat nog te kort...
We zouden tot aan het einde der tijden zijn nageslacht onder contract moeten hebben
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

DadOfFour schreef: 22 jan 2023, 12:08
Armada schreef: 22 jan 2023, 11:48

Had gisteren een discussie met een vriend of het legitiem was om Xavi een contract van 1000 jaar te geven. Conclusie was “ja”.
Misschien is zelfs dat nog te kort...
We zouden tot aan het einde der tijden zijn nageslacht onder contract moeten hebben
Dat escaleert snel naar professionele fokprogramma’s.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Armada schreef: 22 jan 2023, 11:39 Xavi is een leider binnen de selectie. Ik hoop dat iedereen dat ziet. Hij is (te) jong? Ik sta er niet van te kijken als hij PSV bij de hand neemt richting kampioenschap.
Zo zie ik het ook. De absolute ster en drager van dit PSV. Ik gun hem een paar klasbakken (en betere trainer). Anders is ie zo weg.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Armada schreef: 22 jan 2023, 12:30
DadOfFour schreef: 22 jan 2023, 12:08
Misschien is zelfs dat nog te kort...
We zouden tot aan het einde der tijden zijn nageslacht onder contract moeten hebben
Dat escaleert snel naar professionele fokprogramma’s.
Je kent m'n forumnaam...
I'm all about professionele fokprogramma's 😁
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

DadOfFour schreef: 22 jan 2023, 12:42
Armada schreef: 22 jan 2023, 12:30

Dat escaleert snel naar professionele fokprogramma’s.
Je kent m'n forumnaam...
I'm all about professionele fokprogramma's 😁
Ook fijn dat die makkelijk te wijzigen is naar DadofFourteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zou Xavi nu al een contract opwaardering aanbieden. Die moet echt nog 1,5 tot 2,5 jaar hier voetballen en dat mag best wat kosten aangezien hij naast Sangare op dit moment de enige kaskoe is.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Armada schreef: 22 jan 2023, 12:44
DadOfFour schreef: 22 jan 2023, 12:42
Je kent m'n forumnaam...
I'm all about professionele fokprogramma's 😁
Ook fijn dat die makkelijk te wijzigen is naar DadofFourteen
Je mag er nog steeds maar 11 opstellen hoor :mrgreen:
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Armada schreef: 22 jan 2023, 11:39 Xavi is een leider binnen de selectie. Ik hoop dat iedereen dat ziet. Hij is (te) jong? Ik sta er niet van te kijken als hij PSV bij de hand neemt richting kampioenschap.
Het kampioenschap? Volgend seizoen dan?
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

guus schreef: 22 jan 2023, 15:29
Armada schreef: 22 jan 2023, 11:39 Xavi is een leider binnen de selectie. Ik hoop dat iedereen dat ziet. Hij is (te) jong? Ik sta er niet van te kijken als hij PSV bij de hand neemt richting kampioenschap.
Het kampioenschap? Volgend seizoen dan?
Ik heb goede hoop dit jaar.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ik ook. Als de juiste versterkingen snel komen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Xavi Simons