Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV


Dit begint er serieus uit te zien
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Young Valderrama.

https://www.soccerzz.com/img/jogadores/ ... errama.jpg
Laatst gewijzigd door Grasmat op 25 jun 2022, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

De Raiola-Brands connectie zoals wel vaker.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hopelijk gelijk 2 jaar
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

VeresRivne schreef: 25 jun 2022, 21:05 De Raiola-Brands connectie zoals wel vaker.
Ik weet dat Brands Goddelijk goed is, maar het lijkt me erg sterk dat ie nog contact heeft met Mino. (A)
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

VeresRivne schreef: 25 jun 2022, 21:05 De Raiola-Brands connectie zoals wel vaker.
Dan hoop ik wel dat als het om huur gaat dat PSV geholpen wordt met een andere speler die ze eventueel zouden willen hebben uit deze stal.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Middenveld Souza of Sangare en Veerman&Simons zou ik zeker toejuichen. Mocht dit doorgaan zou ik wel echt naast Luuk echt een jonge spits halen om toch nog een andere cash cow te hebben aangezien we die wel te kort komen.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

VeresRivne schreef: 25 jun 2022, 21:05 De Raiola-Brands connectie zoals wel vaker.
Het oude bedrijf van Raiola ja. Raiola zelf heeft hier niks meer mee te maken helaas.
Josef Dettelbacher schreef: 25 jun 2022, 21:05 Hopelijk gelijk 2 jaar
Dat kan niet, mag niet meer. Als dat eerder was I gevoerd hadden we nu ook niet vinicius opgescheept gezeten
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

In eigen beheer of doorschakelen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Massimo schreef: 25 jun 2022, 21:07
Dan hoop ik wel dat als het om huur gaat dat PSV geholpen wordt met een andere speler die ze eventueel zouden willen hebben uit deze stal.
Of PSV wordt geholpen door Luckassen aan een andere club te verkopen?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het Kanon schreef: 25 jun 2022, 21:08
Massimo schreef: 25 jun 2022, 21:07
Dan hoop ik wel dat als het om huur gaat dat PSV geholpen wordt met een andere speler die ze eventueel zouden willen hebben uit deze stal.
Of PSV wordt geholpen door Luckassen aan een andere club te verkopen?
Wij Simons, PSG Luckassen. Kijken of men het hier dan nog steeds zo'n slechte deal vindt. :opzijnkop:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Weer huur dus. Dan nog liever de eigen Ledezma de kans geven. Weg ermee.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Simons is een geweldig talent, dat behalve op 10 ook goed op de flanken kan spelen. Echt een buitenkans, maar huur is wel heel jammer. Toont vooral ook dat die jongen nog steeds niet snapt dat hij gewoon even 2 a 3 jaar alles moet spelen op een goed niveau. Doorbreken bij PSG gaat gewoon niet gebeuren met die sterrendrang die ze daar hebben. Dan kan je beter 2 a 3 jaar vlammen bij PSV en dan een nieuwe stap naar een topcompetitie maken.

Optie tot koop lijkt er wederom niet in te zitten. Twee jaar huren mag niet meer.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Huur van een 19-jarige wiens ontwikkeling al een tijd stilstaat, als belangrijke toevoeging op het middenveld cq. vervanger van Gotze. Man man man. Een koop had ik nog begrepen.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Jwoeloe schreef: 25 jun 2022, 21:08 In eigen beheer of doorschakelen.
Dit. Probleem is wel dat hij volgens mij nu al salaris verdient wat bij ons aan de bovenkant zit. Maar dan liever een ander in eigen beheer. Zeker nu met Hoever en Savio.
Laatst gewijzigd door Mikelvb op 25 jun 2022, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Siemen schreef: 25 jun 2022, 21:16 Huur van een 19-jarige wiens ontwikkeling al een tijd stilstaat, als belangrijke toevoeging op het middenveld cq. vervanger van Gotze. Man man man. Een koop had ik nog begrepen.
Wie zegt dat het de vervanger van Gotze is?
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 25 jun 2022, 21:06
VeresRivne schreef: 25 jun 2022, 21:05 De Raiola-Brands connectie zoals wel vaker.
Ik weet dat Brands Goddelijk goed is, maar het lijkt me erg sterk dat ie nog contact heeft met Mino. (A)
Zijn bureau wordt verder gezet Fortes Rodriquez en wat andere medewerkers. Brands heeft er altijd heel dik mee samengewerkt met Maher, Narsingh, Moreno, Luckassen, Guardado, Malen Later heeft Raiola bij Everton gelobbyd om hem sportief directeur te maken. Vervolgens daar het nodige uit Mino's stal gehaald. Nu zie je dus Benitez en deze Xavi Simons....
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Er is ook helemaal niks mis met Raiola of zijn bureau. PSV heeft daar nooit problemen mee gehad, Ajax des te meer
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Weet ik, weet ik, maar je typte het alsof Marcel nog een direct lijntje naar boven heeft. :nerd:
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 25 jun 2022, 21:22 Weet ik, weet ik, maar je typte het alsof Marcel nog een direct lijntje naar boven heeft. :nerd:
Die heeft hij ook gewoon hoor. :devil:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik zou met een verhuur niet blij zijn zonder koop optie. We moeten dit soort aankopen vermijden tenzij het om een ervaren speler gaat zoals een Guardado.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wat je wel merkt is een kleine verandering van koers, althans zo lijkt het, met Hoever en Simons wordt echt voor “upcoming talenten” gekozen, waar het de afgelopen jaren vooral “(gewezen) talenten met een krasje” waren (Sangaré uitgezonderd).

Benieuwd hoe dit uitpakt. Ik denk echt dat er met huurconstructies kwalitatief in de breedte wordt versterkt zodat straks het geld voor de échte kwaliteitsimpulsen wordt gebruikt (vooral de spitspositie). En dat elke cent die binnenkomt wanneer bijv. een Max of Guti nog vertrekt, ook gebruikt kan worden om in vervangers te investeren. Wel van belang dat er straks voldoende binnenkomt om volgend seizoen of mogelijk het seizoen daarna de huurspelers weer te vervangen. Maar als de geruchten allemaal waar zijn heb je met Hoever, Simons en Savio “slechts” 3 huurspelers en ook niet allemaal basis dus het is niet zo dat het daarna een enorme gatenkaas wordt zoals bij Feyenoord.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 25 jun 2022, 21:31 Wat je wel merkt is een kleine verandering van koers, althans zo lijkt het, met Hoever en Simons wordt echt voor “upcoming talenten” gekozen, waar het de afgelopen jaren vooral “(gewezen) talenten met een krasje” waren (Sangaré uitgezonderd).

Benieuwd hoe dit uitpakt. Ik denk echt dat er met huurconstructies kwalitatief in de breedte wordt versterkt zodat straks het geld voor de échte kwaliteitsimpulsen wordt gebruikt (vooral de spitspositie). En dat elke cent die binnenkomt wanneer bijv. een Max of Guti nog vertrekt, ook gebruikt kan worden om in vervangers te investeren. Wel van belang dat er straks voldoende binnenkomt om volgend seizoen of mogelijk het seizoen daarna de huurspelers weer te vervangen. Maar als de geruchten allemaal waar zijn heb je met Hoever, Simons en Savio “slechts” 3 huurspelers en ook niet allemaal basis dus het is niet zo dat het daarna een enorme gatenkaas wordt zoals bij Feyenoord.
Eigenlijk 4 omdat je Vinicius ook moet meerekenen. Ik ben ook wel benieuwd hoe deze nieuwe koers gaat uitpakken
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar even los van de boekhoudkundige kant van zaken: hoe goed is Simons, kan hij wat aan dit PSV toevoegen, is het potentieel basisspeler, en meer van dat soort vragen. Is er iemand met antwoord daarop?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Even los van het grotere plaatje en wel of geen huur ben ik wel heel erg benieuwd om die jongen week in week uit aan het werk te zien. Best een aantal jeugdinterlands bekeken waarin hij mee speelde, maar bij een eerste elftal is toch weer iets totaal anders.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Xavi Simons