Ki-Jana Hoever

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Menno1 schreef: 06 sep 2022, 18:10
Madueke schreef: 06 sep 2022, 11:01 Natuurlijk was Hoever voor de basis. Als je broekies van 20 voor de reservebank gaat huren á 2 miljoen kun je naast John en de scouting ook de jeugdopleiding opdoeken.
Dit dus. En eigenlijk was vanaf dag 1 duidelijk dat dit een mismatch was. Zijn reputatie bij de Wolves, zijn lakse optredens en dat icm Ruud die op instelling vooral hamert. Kansloos project vanaf dag 1 dus.

Het enige voordeel is dat je 60% van de wedstrijden in de eredivisie normaal gesproken zelfs met Hoever kan spelen, waardoor Mwene wat rust kan pakken of op links kan spelen. Maar het blijft natuurlijk armoede, onze hele verdediging.
Eens, dat breekt ons nu al op. Het bljft een grote faal dat er geen 1 of 2 verdedigers bij zijn gekomen. Haalbaar of niet: Het was wel nodig. Dit gaat al een paar jaren fout.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat een ongelooflijke slapzak.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Terug naar the Wolves, wat een mishuur zeg
#simplythebest
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Manolev was een geweldenaar in vergelijking met deze slappe zak.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Haal Arias toch gewoon binnen man. Die is op 70% nog beter dan alle backs bij elkaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Die moet je gewoon terugsturen, ook al krijg je geen cent terug.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Misschien staat er een boete op en ze hebben al 2 mil door de plee gespoeld.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Deze jongen heeft een mindere periode, zoals iedere vrouw wel eens heeft.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Armada schreef: 11 sep 2022, 17:50 Deze jongen heeft een mindere periode, zoals iedere vrouw wel eens heeft.
Een mindere periode? Deze jongen kan niet verdedigen wat best wel cruciaal is voor een verdediger.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Mikelvb schreef: 11 sep 2022, 17:51
Armada schreef: 11 sep 2022, 17:50 Deze jongen heeft een mindere periode, zoals iedere vrouw wel eens heeft.
Een mindere periode? Deze jongen kan niet verdedigen wat best wel cruciaal is voor een verdediger.
Lachgrapjes om te lachen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Armada schreef: 11 sep 2022, 17:51
Mikelvb schreef: 11 sep 2022, 17:51

Een mindere periode? Deze jongen kan niet verdedigen wat best wel cruciaal is voor een verdediger.
Lachgrapjes om te lachen.
Don’t quit the day-job.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Thijs schreef: 11 sep 2022, 18:02
Armada schreef: 11 sep 2022, 17:51

Lachgrapjes om te lachen.
Don’t quit the day-job.
Already quit.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Armada schreef: 11 sep 2022, 17:50 Deze jongen heeft een mindere periode, zoals iedere vrouw wel eens heeft.
Misschien leef ik in een bubbel met sterke vrouwen hoor maar als iedere basisspeler vandaag nou eens net zo onverschrokken door had gebeukt zoals die vrouwen doorgaans doen tijdens ‘een mindere periode’ dan hadden we RKC vandaag gewoon opgerold zonder daarvoor een penalty in blessuretijd nodig te hebben.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Raw85 schreef: 11 sep 2022, 18:15
Armada schreef: 11 sep 2022, 17:50 Deze jongen heeft een mindere periode, zoals iedere vrouw wel eens heeft.
Misschien leef ik in een bubbel met sterke vrouwen hoor maar als iedere basisspeler vandaag nou eens net zo onverschrokken door had gebeukt zoals die vrouwen doorgaans doen tijdens ‘een mindere periode’ dan hadden we RKC vandaag gewoon opgerold zonder daarvoor een penalty in blessuretijd nodig te hebben.
Haha.

Maar even serieus he, vond je dat PSV zo'n enorm slechte instelling had? Ik had het idee dat iedereen wel wilde maar niet wist hoe.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Armada schreef: 11 sep 2022, 18:17
Raw85 schreef: 11 sep 2022, 18:15

Misschien leef ik in een bubbel met sterke vrouwen hoor maar als iedere basisspeler vandaag nou eens net zo onverschrokken door had gebeukt zoals die vrouwen doorgaans doen tijdens ‘een mindere periode’ dan hadden we RKC vandaag gewoon opgerold zonder daarvoor een penalty in blessuretijd nodig te hebben.
Haha.

Maar even serieus he, vond je dat PSV zo'n enorm slechte instelling had? Ik had het idee dat iedereen wel wilde maar niet wist hoe.
Dat gevoel deel ik op zich wel hoor. Ik zag iemand roepen dat binnenkort de spelersbus weleens opgewacht zou kunnen worden, dat lijkt me volslagen belachelijk omdat het eerder een gebrek aan kwaliteit en/of vertrouwen is. Geen gebrek aan wil/inzet. Hoe scheef het ook voelt, juist nú zou het goed zijn om de bus te verwelkomen bij het stadion met duizenden mensen, fakkels etc. Of vanaf de warming-up 100% te geven vanaf de tribunes.

Ik miste echter wel een (een aantal) echte leider(s). Iemand die vandaag de boel eens even aanjaagt of ervoor zorgt dat de vlam in de pan slaat. Zoals bijv in blessuretijd wel tevosllig gebeurde, je ziet wat dat met het stadion doet. Luuk kan zo iemand zijn maar verder missen we echte leiders. Gakpo is natuurlijk een hele goede speler maar het lijkt me geen Cocu/Bommel/Papi/Luuk die de boel eens even opnieuw neerzet als de situatie daarom vraagt.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Raw85 schreef: 11 sep 2022, 18:23
Armada schreef: 11 sep 2022, 18:17

Haha.

Maar even serieus he, vond je dat PSV zo'n enorm slechte instelling had? Ik had het idee dat iedereen wel wilde maar niet wist hoe.
Dat gevoel deel ik op zich wel hoor. Ik zag iemand roepen dat binnenkort de spelersbus weleens opgewacht zou kunnen worden, dat lijkt me volslagen belachelijk omdat het eerder een gebrek aan kwaliteit en/of vertrouwen is. Geen gebrek aan wil/inzet. Hoe scheef het ook voelt, juist nú zou het goed zijn om de bus te verwelkomen bij het stadion met duizenden mensen, fakkels etc. Of vanaf de warming-up 100% te geven vanaf de tribunes.

Ik miste echter wel een (een aantal) echte leider(s). Iemand die vandaag de boel eens even aanjaagt of ervoor zorgt dat de vlam in de pan slaat. Zoals bijv in blessuretijd wel tevosllig gebeurde, je ziet wat dat met het stadion doet. Luuk kan zo iemand zijn maar verder missen we echte leiders. Gakpo is natuurlijk een hele goede speler maar het lijkt me geen Cocu/Bommel/Papi/Luuk die de boel eens even opnieuw neerzet als de situatie daarom vraagt.
Eens, ook dat gebrek is een gebrek aan kwaliteit.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Terwijl PSV’er Ki-Jana Hoever vanaf de kant toekeek hoe zijn teamgenoten Feyenoord versloegen, drongen inbrekers zondag zijn appartement in hartje Eindhoven binnen
Op zijn Instagram-account staan foto's van Ki-Jana Hoever waarop is te zien dat hij sieraden als een ketting en horloge draagt. Zeilemakers raadt voetballers aan om op te letten dat ze, ook al is het onbewust, luxe spullen tonen op social media: „Het is natuurlijk te krankzinnig voor woorden dat dat niet meer kan. Maar daarmee zorg je ervoor dat je minder snel een doelwit wordt.”
https://www.bd.nl/eindhoven/opnieuw-sla ... ~ace05f01/
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vervelend voor Hoever. Geeft je toch een onveilig gevoel als mensen in je huis zijn geweest. Hopelijk weten ze de daders te straffen. Het is inmiddels wel duidelijk dat je als bekend persoon je sieraden en dergelijke niet meer pontificaal in beeld moet zetten. Zo zag ik Sneijder al een aantal keer duidelijk in beeld met zijn Rolex horloge bij Veronica Offside. Ik vraag mezelf af wanneer hij onder bedreiging van een pistool of mes zijn horloge in kan leveren. Het is super kut, maar dit is tegenwoordig voort schering en inslag.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tip: ga pas met je bling patsen als je goeie beveiliging hebt geregeld.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Opsporen en helemaal kort laten slaan dat ze het nooit meer kunnen doen. Anders krijgen ze maar een taakstrafje. Dat ze een half jaar moeten revalideren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 21 sep 2022, 16:08 Opsporen en helemaal kort laten slaan dat ze het nooit meer kunnen doen. Anders krijgen ze maar een taakstrafje. Dat ze een half jaar moeten revalideren.
100% eens. Dit soort kansloze figuren voegen niets toe aan de samenleving behalve ellende en mogen wat mij betreft ook uit de samenleving verwijderd worden.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat dus. Fuck de zieligheidsindustrie voor misdadigers. Knieschijven verpulveren..
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Idd. Hard straffen. Echt bizar.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Uit de samenleving verwijderen om een inbraak :lol: Levert gewoon een paar maanden gevangenisstraf op.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Klote zeg. Hopelijk zit ie er niet al te veel mee.

Voor de daders lijkt mij verplicht twee uur lang naar beelden van Hoever kijken een passende straf
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Raw85 schreef: 21 sep 2022, 22:33 Klote zeg. Hopelijk zit ie er niet al te veel mee.

Voor de daders lijkt mij verplicht twee uur lang naar beelden van Hoever kijken een passende straf
Oef. Plots klinken die lijfstraffen best mild…

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ki-Jana Hoever