Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hier nog zo'n voorbeeldje van "de poot stijf houden"en "niet verkoopbaar" zeggen.
Overmars heeft laten weten niet bereid te zijn Alvarez en Antony te laten vertrekken bij Ajax na belangstelling van Rennes en Bayern. “We laten ze niet gaan”, zegt Overmars stellig tegen het AD.
Momentopname dus.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gaat niet vertrekken dit seizoen. Uitgesloten. De rest is allemaal ruis en dus gewoon negeren.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Weer goed nieuws. Je begint een beetje de Sinterklaas van het forum te worden, met al die cadeautjes.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heb een behoorlijke grote zak voor alle stouterds.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En een kleine staf?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zekers, die bewaar ik voor jou
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 28 jul 2021, 02:03 Zekers, die bewaar ik voor jou
Top, zet ik mijn mijter op en neem ik pepernoten mee.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 27 jul 2021, 21:02 Ik denk dat de reële marktwaarde voor hem hier op dit moment ook zwaar overschat wordt. Ja, het is een zeer groot talent, maar in feite heeft hij nog bijzonder weinig laten zien (wat ook niet zo gek is op zijn leeftijd).
Marktwaarde is niet alleen wat een speler nu waard is natuurlijk. Het potentieel van de speler speelt een belangrijke rol en ook FOMO drijft de prijs op. Dus ja: ik denk zeker dat hij 40 miljoen waard is. Ik denk zelfs dat dat reëel is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Marktwaarde is natuurlijk wel wat een speler nu waard is. Het potentieel van de speler zit daarin verdisconteerd.

Maar in het geval Madueke vind je hem dus 40 miljoen waard puur op basis van zijn potentieel, want op basis van zijn huidige statistieken komt hij daar natuurlijk op geen enkele manier in de buurt. 40 miljoen puur op basis van potentieel vind ik niet reëel.

Volgend seizoen, als hij een seizoen lang geschitterd heeft bij ons, kan de situatie natuurlijk heel anders zijn.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ben het met Brael eens. Zijn waarde lijkt me nu nog niet 40 miljoen. Echter zou ik hem voor een bedrag daaronder op dit moment niet verkopen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 28 jul 2021, 11:36 Maar in het geval Madueke vind je hem dus 40 miljoen waard puur op basis van zijn potentieel, want op basis van zijn huidige statistieken komt hij daar natuurlijk op geen enkele manier in de buurt. 40 miljoen puur op basis van potentieel vind ik niet reëel.
Hoe schat jij zijn waarde nu dan in?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik zou nu zeggen rond de 20 miljoen. Met daarbij de aantekening dat ik hem voor dat bedrag nu niet zou verkopen.

Hij moet dit seizoen van grote sportieve waarde worden, en de kans dat zijn marktwaarde flink keldert, is niet zo groot. Dus je hebt er weinig mee te winnen als je hem nu verkoopt, tenzij er nu echt met recordbedragen wordt gesmeten.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Brael schreef: 28 jul 2021, 11:36Maar in het geval Madueke vind je hem dus 40 miljoen waard puur op basis van zijn potentieel, want op basis van zijn huidige statistieken komt hij daar natuurlijk op geen enkele manier in de buurt.
Rekenfoutje: gepercipieerde waarde = statistieken + potentieel dus 40 miljoen is niet puur op basis van potentieel.

Maar, marktwaarde is uiteindelijk weinig meer dan het laatste in de voetbalmedia genoemde bedrag voor een speler, wellicht aangevuld door wat nattevingerwerk van tm... dat kan iig van de ene op de andere dag totáál anders zijn. En als jij vindt dat hij niet voor 20 miljoen verkocht moet worden dan is de marktwaarde voor jou dus hoger.

Noni zou m.i. nu absoluut 40 miljoen moeten kosten en zelfs dan mag dat deze zomer niet doorgaan. Gelukkig hint er ook niets naar dat de club dat anders zou zien dus case closed, voorlopig :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ja, de waarde van Noni voor PSV is momenteel hoger dan de waarde die hij vertegenwoordigt voor een eventuele kopende partij. En daarom denk ik dat kopende partijen niet meer gaan bieden dan 20 miljoen, en dat John dan zegt dat ze voor dat bedrag een gesigneerd shirt mogen hebben.

Ik interpreteer marktwaarde als het bedrag dat er op de markt voor hem geboden wordt.
Er is dus "voor mij" geen marktwaarde, want ik zit niet op die markt.

Wat betreft de 40 miljoen, daar zijn pas 4 spelers uit de Eredivisie ooit overheen gegaan. En al die spelers hadden echt beduidend meer laten zien dan Noni tot nu toe, zowel nationaal als internationaal.
Mwenusss
Regelmatige invaller
2
Berichten: 310
Lid geworden op: 28 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

😆😆😆😆 Toch leuk dat ie nederlands kan

Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik had hem in die filmpjes inderdaad al vaker Nederlands horen praten. Hij gaat natuurlijk met die gasten om dus dan gaat het snel.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Moet er natuurlijk nogsteeds voor openstaan, vind het top dat hij het probeert. Is echt tof om te zien.

Ook heel nice dat PSV lekker veel aan teambuilding doet. De sfeer ziet er echt top uit
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Leuke video weer hoor
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Blijf bij hem wel bang dat hij ontevreden is door hoe zijn 'bro' wordt behandeld. Hoop dat Noni snapt dat Mo eigenlijk een totale idioot is.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Als je dat filmpje van die boottrip ziet zal dat wel meevallen. Heb het idee dat Noni het met iedereen wel goed kan vinden
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En kijk het interview met Zahavi terug waarin hij zegt dat Madueke een mentale omslag heeft gemaakt.

Ihattaren is het perfecte voorbeeld voor hem: als ik zoals Mo doe verneuk ik mijn hele carrière.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Denk dat het wel meevalt. Je kan ook gewoon vrienden blijven zonder dat je vindt dat diegene altijd de juiste beslissing neemt. Memphis en Labyad zijn bijvoorbeeld ook nog gewoon goed met elkaar.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

precies.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Goaltje hoor van deze baas !
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Prachtige goal. Alleen nog even oefenen op het hordenlopen ;)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Spelertje hoor. Bij zo’n beetje alles betrokken en een paar keer was net de laatste pass op hem niet goed, anders had ie er nog wel eentje bij geprikt. Ik zou zeggen, verlengen tot 2030.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke