Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De huidige Mo zou beter gedijen in de jaren 70, 80 en 90. Madueke is veel meer een speler van de huidige tijd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Voetbalgogme is gewoon niet genoeg, je zult ook echt superhard moeten werken. Bij Noni is duidelijk dat hij niks liever doet dan dat. En als je je volledig op voetbal focust dus zonder je teveel door randzaken af te laten leiden dan komt dat gogme m.i ook wel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zoveel gogme heeft Mo nou ook weer niet.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Koosjer is ie daarentegen vast wel, althans grotendeels.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

https://www.ed.nl/dossier-PSV/dankzij-e ... ~ad979472/
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Een mooi artikel. Het is jammer dat, vanwege de Brexit, dit waarschijnlijk geen vervolg krijgt. Ik hoop dat die jongen het nog beter gaat doen. En dat we als supporters zijnde over een paar jaar staan te janken wanneer hij weggaat.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Voor homegrown spelers zijn die Engelse clubs bereid gigantische bedragen neer te tellen, al moet ik bekennen dat ik niet weet of het belang daarvan is veranderd door Brexit.

Hij ontwikkelt zich echt heel goed, ben benieuwd tot waar hij kan reiken. In het koppie zit het goed, fysiek natuurlijk ook, maar dan gaat het ook om een stukje geluk zeg maar. Dat ie fit blijft en echt bepalend gaat worden, zoals Memphis. Dat is ook eigenlijk de laatste die de belofte ook echt heeft ingelost. Wmb is ie al op het niveau van Bergwijn, maar die stagneerde op een gegeven moment, al was het wel duidelijk dat hij een keer stap moest maken. Madueke is van allemaal volgens mij wel de meest sympathieke en open persoonlijkheid, gewoon een brok vrolijkheid.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Revolinho schreef: 10 mar 2021, 20:12 Voor homegrown spelers zijn die Engelse clubs bereid gigantische bedragen neer te tellen, al moet ik bekennen dat ik niet weet of het belang daarvan is veranderd door Brexit.
Hij is alleen niet homegrown (helaas):

A Home Grown Player, as defined by the Premier League, is a player who: (a) is 21 or older on January 1 of the year in which that season begins; and (b) spent three years between the ages of 16 and 21 with a team in the English football League system.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Brexit
Miles Jacobson, director of Sports Interactive, the company behind the Football Manager - suggested that some EU-born players will not get work permits to work in the Premier League after Brexit. 152 current Premier League players who were born in the EU would probably not get a work permit if they are subjected to the same rules as non-EU players. Of the players who would not automatically qualify for work permits, they may qualify via the Football Association's Exceptions Panel. Some football lobby groups are using the tax paid by footballers as a reason to press for an exclusion for EU players - while the opposite view was the basis for Dyke's original proposal, that by reducing foreign born players there would be more room for English players.

Wellicht toch iets mogelijk[mention]koetje[/mention]
Hartig Woordje
Bankzitter
3
Berichten: 213
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hij is toch gewoon een Brit, lijkt me dat hij dan zonder restricties in zijn thuisland mag werken. Die homegrown-regel is ingesteld voor buitenlandse, destijds non-EU spelers, juist om de eigen jeugd te beschermen. Geldt m.i. niet voor Noni.

Dus laten we tijdens het genieten, onze dromen maar naar vette cheques dwalen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is al meerdere malen aangegeven hier:

Voor de FA is Noni wel home grown, voor de UEFA niet.
Dus in de Premier League telt hij als home grown, in Europese competities niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Nice. Enorme cashcow gaat dit worden voor ons, maar dat hij voorlopig nog maar even bij PSV blijft. Jammer gisteren ook van die bal op de paal, was een goede actie.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Denk niet dat hij heel veel gaat spelen als je zijn concurrentie ziet, maar toch een mooie beloning voor hem!

https://www.thefa.com/news/2021/mar/15/ ... e-20210315
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Mooi voor hem inderdaad! Goed ook voor zijn transferwaarde en voor Mo om te zien hoe het ook kan!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Overigens de enige speler uit 2002, en daarmee de jongste speler van de hele selectie.

Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Die Britten zullen wel denken, snel even korte metten maken met die Nederlandse media die het helemaal tof vinden om Noni richting Oranje te praten. Wat een treurigheid was dat weer.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Mooie beloning voor zijn uitstekende ontwikkeling.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heel erg mooi voor hem, dat is waar je het voor doet, die stap naar het buitenland. Maar hopelijk blijft hij wel heel. Wie verzint het in godsnaam, een groepsfase in de beslissende fase van de competities én nog steeds midden in een pandemie. Net zo idioot als die andere klote interlands dadelijk.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Stel die Greenwood bakt er in een wedstrijd niks van en Madueke heeft een goede invalbeurt dan zit je gebeiteld op alle lijstjes van de PL clubs.

Zo is Vincent Janssen ook in de PL terechtgekomen. Die zette even een Engelse verdediger makkelijk weg bij een interland. Dat is dan een goed referentiekader voor de PL clubs. Meer dan een goede wedstrijd tegen Groningen of zelfs presteren in de CL.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

https://www.vi.nl/nieuws/belachelijk-da ... fschrijven

Verstandige en positieve jongen die Noni. Enerzijds beschermt 'ie zijn teamgenoot, anderzijds is 'ie toch kritisch op hem. Vind hem heel erg volwassen voor iemand van 19, kan Mo zelf nog wat van leren.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Engeland verliest zonder speeltijd voor Madueke de eerste wedstrijd van het toernooi. Tja, dan vraag je er ook om hè. :geek:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vaak over gehad: is het een spits of erachter of aan de zijkant. Dit zegt Noni zelf:
In het 4-2-2-2-systeem van Schmidt is Madueke één van de vier aanvallende voetballers. Hij speelt als diepste spits of als één van de twee halve 10’en. ‘Het liefst speel ik achter de twee spitsen zodat ik meer kan creëren’, zegt de Engelsman. ‘Als pure aanvaller ligt de focus echt alleen op het maken van doelpunten. Ik hou van scoren, maar ik vind het ook heel leuk meer in het spel betrokken te zijn. Eerlijk gezegd kende ik deze speelwijze en de tactiek erachter niet. Het was voor veel spelers nieuw. Maar het is goed meerdere stijlen te leren en te kunnen spelen. Dat helpt me in de toekomst. Of het moeilijk was aan te leren? Om het met het hele team goed te doen wel een beetje. We doen het nu zeven maanden ofzo en toch voelt het geregeld nog als nieuw. Het is vreemd omdat het zo anders is.’
https://www.vi.nl/pro/zelfbewust-toptal ... et-brengen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 25 mar 2021, 18:20 Vaak over gehad: is het een spits of erachter of aan de zijkant. Dit zegt Noni zelf:
In het 4-2-2-2-systeem van Schmidt is Madueke één van de vier aanvallende voetballers. Hij speelt als diepste spits of als één van de twee halve 10’en. ‘Het liefst speel ik achter de twee spitsen zodat ik meer kan creëren’, zegt de Engelsman. ‘Als pure aanvaller ligt de focus echt alleen op het maken van doelpunten. Ik hou van scoren, maar ik vind het ook heel leuk meer in het spel betrokken te zijn. Eerlijk gezegd kende ik deze speelwijze en de tactiek erachter niet. Het was voor veel spelers nieuw. Maar het is goed meerdere stijlen te leren en te kunnen spelen. Dat helpt me in de toekomst. Of het moeilijk was aan te leren? Om het met het hele team goed te doen wel een beetje. We doen het nu zeven maanden ofzo en toch voelt het geregeld nog als nieuw. Het is vreemd omdat het zo anders is.’
https://www.vi.nl/pro/zelfbewust-toptal ... et-brengen
Is er iemand die dit artikel met mij zou willen delen via PM? Zie overal interessante quotes langskomen, raak benieuwd naar het artikel, maar heb geen VI Pro.

Alvast bedankt voor de weldoener.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hier ook interesse! Mijn dank is groot!
#FreeGeneratie4
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Staat in de basis straks tegen Jong Portugal.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke