Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Maakt op mij de indruk mentaal in een dipje te zitten, door alle drukte om hem heen?
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

PSV-DTC schreef: 13 mei 2021, 16:49 Ik snap het vaak met zulk soort jongens niet?! Je wilt een basisplaats, loopt te mekkeren dat je te weinig minuten krijgt. Mag je het laten zien, speel je als een dooie. Ja sorry hoor maar dan heb je niks geen recht van spreken Noni.
En dat is al wedstrijden zo.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mag ie ff een dipje hebben misschien?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zo’n fase past toch gewoon bij jonge spelers?
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die dipjes zijn gebruikelijk toch? Even de kop leeg maken tijdens een korte vakantie. Volgend seizoen een basisplek en vlammen met hernieuwde energie. Ik ben er niet zo bang voor. Half forum in de stress. Laat je niet zo gek maken door de Ajaxmedia. Storm in een glas water.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Lekker invallen ook in een team dat helemaal door elkaar wordt geschut en waar bijna niemand er meer zin in heeft.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ihattaren schreef: 13 mei 2021, 16:56 Lekker invallen ook in een team dat helemaal door elkaar wordt geschut en waar bijna niemand er meer zin in heeft.
Precies, zelfs klasbakken als Rosario en Viergever stegen er niet bovenuit na hun invalbeurt.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

RIO schreef: 13 mei 2021, 16:54 Mag ie ff een dipje hebben misschien?
Ja
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Thijs85 schreef: 13 mei 2021, 16:55 Zo’n fase past toch gewoon bij jonge spelers?
Ja
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat ik wel moet zeggen dat rond de tijd hij er in kwam, het hele team uit elkaar viel: formatie veranderde, veel wissels en het moeten was er wel vanaf. Dat is een verzachtende omstandigheid. Maar ik schrik vooral van zijn balbehandeling en techniek; die vind ik niet zo best nog. Oogt erg rommelig, zeker als je het vergelijkt met een Malen, waarbij de aanname altijd goed is, hij veel minder bewegingen nodig heeft en dus veel sneller kan handelen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat hij 60 miljoen waard kan worden, betekent niet dat dat ook gaat gebeuren. Als een club 30 miljoen biedt voor een talentvolle bankzitter, dan moet je dat helaas serieus overwegen.

Zonde zou het wel zijn, aangezien Madueke een van de laatste overgebleven cashcows is. Voor de langere termijn zal er toch nog wat moeten gebeuren bij dit PSV op deze manier.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Lekker opportunistisch allemaal. Die jongen is negentien, dit zijn eerste seizoen dat hij regelmatig meedoet. Madueke is en blijft en hele talentvolle speler, alleen heeft hij nu even een dipje zoals elk ander talent dat wel eens heeft. Ik hoop dat de club aan het einde van het seizoen met hem en zijn entourage in gesprek gaat, hun vertrouwen uitspreekt en zijn contract probeert te verlengen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ouch.... Piroe en Vertessen de voorkeur boven Madueke. Dat zijn geen goede signalen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Toegegeven, het is moeilijk om even over een moment heen te kijken. Zeker onder de emoties van een wedstrijd.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Als zelfs Piroe de voorkeur krijgt, dan is er meer aan de hand. Volgens Elfrink heeft Madueke ook lang warm moeten lopen in de tweede helft, maar dan toch geen speelminuten. Hoe jaag je een megatalent weg, nou zo dus.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik moet zeggen dat ik mij nu toch lichtelijk zorgen begin te maken. Ik vond het terecht dat ie niet startte, maar als zelfs Piroe eerder in mag vallen lijkt er toch wel iets meer aan de hand. Het zal binnenkort wel duidelijk worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit zint mij ook niet zo. Je moet je als trainer eigenlijk schamen wanneer je zo'n keuze maakt. En dat zeg ik dan als 'Schmidt-fanboy'.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 16 mei 2021, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat zou het ontzettend pijnlijk en duur zijn als we straks aan het einde van dit seizoen zowel Ihattaren als Madueke verliezen. Aan het begin van het seizoen dachten we na twee seizoenen er €100m aan over te houden als zij zouden vertrekken, nu krijgen we er straks misschien €20m voor de twee. Dat is wel heel pijnlijk en als Schmidt daar een beslissende factor in is geweest, is dat zeer kwalijk.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vorige wedstrijd speelde hij toch?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Even afwachten misschien? Maar dat zwarte scenario zou idd triest zijn, maar wel erg veel aannames
Arno27
Lid 2e elftal
3
Berichten: 197
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ik snap hier niks van.. heel erg benieuwd naar de reden waarom Madueke amper speelminuten maakt. Wat hierboven wordt aangegeven, mo en Madueke zijn gewoon potentiële cashcows. En zoals dat nu gaat komt dat er niet uit. Dat is gewoon zwaar kloten!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Waarom moet in invallen? Snap niet waarom dat moet. Schmidt kiest er toch voor om andere spelers te laten spelen. Madueke speelde afgelopen donderdag nog
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Piroe kreeg de voorkeur, RIO. Dat zou niet moeten kunnen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Waarom niet?

Piroe speelde toch ook linksback de vorige keer? Beetje de joker
Laatst gewijzigd door RIO op 16 mei 2021, 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

De supporters van tegenwoordig zijn anders, eigenlijk net als de maatschappij. Kortzichtiger, eisen meer, maar weten eigenlijk minder.

Schmidt moet helemaal niks. Madueke viel van de week dra-ma-tisch in en dat was niet de eerste keer. Hij zal de afgelopen dagen geen verbetering hebben getoond en dan speel je gewoon niet. Er is geen trainer op de wereld die zijn beste spelers zonder reden op de bank houdt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

RIO schreef: 16 mei 2021, 16:47Waarom niet?
:wall:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke