Eran Zahavi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
neva
Jeugdspeler
3
Berichten: 31
Lid geworden op: 1 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jaja, ik ben wel verliefd hoor jongens. Wat een spits...
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Op en top prof, hij laat zien wat je kan bereiken als je altijd volle overgave met je werk bezig bent. Kan menigeen een voorbeeld aan nemen bij PSV, een goed rolmodel voor de jeugd. Zonde dat de vrije trap er gisteren niet invloog, erg slim genomen en zuiver getrapt.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De assist op Malen was misschien nog wel het mooiste. Een ingehouden en geplaatste bal die Malen 1 op 1 voor de keeper zet.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die de rust niet heeft. Anders gewoon over vOsch chippen. Misschien moeten die gasten even gaan golfen en alleen ballen uit de bunker slaan.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

In het eerste jaar was Malen ook al onrustig voor de goal. Denk bijvoorbeeld aan Tottenham uit waar hij de (onverdiende) 1-2 op zijn schoen had ergens aan het einde van de wedstrijd maar hem overjoeg. Het seizoen daarna vlogen dat soort ballen er wel in.

Nu staat er door het presteren van Zahavi weer druk op en zien we weer de Malen van toen. De pers van afgelopen weken heeft geprobeerd dat in de schoenen van Zahavi te schuiven, wat natuurlijk onzin is. Daarbij zou Malen wel de voorzet op Zahavi geven maar andersom niet. Ook al een slechte analyse. Malen schiet de (meerdere) assists van Zahavi op dit moment simpel weg niet in.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

In de skiete Willy podcast ging het ook nog even over ons Eran. Thijs Slegers vertelde wat over hem en wellicht wel leuk om even te delen voor degenen die het niet beluisterd hebben:

Volgens mij heb ik hier ook wel eens gelezen dat men vind dat hij (te) veel in Amsterdam is. Hij woont in Amstelveen omdat daar een grote Israëlische gemeenschap is en dit is dus prettig voor zijn vrouw en voor de school van zijn kinderen. Geeft dus wat context over waarom hij regelmatig in die kut stad is.

Thijs gaf ook terecht aan dat het een echte liefhebber is, iemand die op z’n 33e nog steeds elke dag bezig is om beter te worden. Die drive en ambitie die hij heeft is inderdaad wel iets bijzonders. Hij beurde (zo wordt gezegd) 10 miljoen per jaar in China en dat 3 jaar lang. Hij voetbalt dus niet meer voor de knaken maar puur omdat hij graag prijzen wil pakken en met schmidt wil werken. Ik zelf ben ook dan van zahavi vooral door bovenstaande en het feit dat hij nu ook nog eens vrije trappen begint te krullen als Juninho in z’n beste dagen helpt wat dat betreft ook wel mee.
Laatst gewijzigd door Heissenberrug op 12 mar 2021, 02:23, 1 keer totaal gewijzigd.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, hij in de Rivierenbuurt wonen veel joden. Fijn voor zijn gezin. Mooi huis ook. No brainer voor iemand die zoveel geld heeft en Joods is.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja idd laat gaan. Ik zou ook liever in Amsterdam wonen. Met alle respect voor Eindhoven, maar voor die jongen is dat een stuk interessanter.

[mod]Deze post is misleidend. Ontdek hier waarom de meeste mensen Eindhoven als zijnde een stuk interessanter beschouwen [/mod]
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Menno1 schreef: 12 mar 2021, 01:57 Ja idd laat gaan. Ik zou ook liever in Amsterdam wonen. Met alle respect voor Eindhoven, maar voor die jongen is dat een stuk interessanter.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Even een disclaimer geplaatst.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Volgend seizoen aanvoerder maken. Kampl backup.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Lorenzo von Matterhorn schreef: 12 mar 2021, 10:47 Volgend seizoen aanvoerder maken. Kampl backup.
Nee joh, laat hem maar lekker scoren.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 12 mar 2021, 08:39 Even een disclaimer geplaatst.
Hoi Jack
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

#exposed
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

#nudeboy
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Met een groepje media heeft Zahavi een gesprek gehad. Timmer was er ook maar staat nog niet online volgens mij. Die van Elfrink vind ik wat mooier geschreven, heeft ook een mooiere pen. Heel benieuwd wat Timmer ervan maakt.

https://www.ed.nl/dossier-PSV/op-een-mu ... ~a0fd267e/

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/za ... ~a15bdacd/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het nadeel van die groepsinterviews is dat je wel allemaal zo goed als dezelfde stukjes krijgt. Dat tonen die van Rik en Wijffels al en die van TImmer kan, gezien dezelfde antwoorden, nooit heel veel anders zijn.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee klopt. Maar alleen fetisjisten zoals wij lezen ze alle drie natuurlijk. Dat zijn er niet zoveel ;)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Mooi verhaal! Echt een op en top prof die alles eruit wil halen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je dit leest dan weet je dat hij na dit jaar gewoon minimaal nog 2 jaar basis kan staan toch? Garantie op doelpunten. Lekker houden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

mooi verhaal. Heb altijd geloofd dat hij een enorme meerwaarde zou worden. Flinke discussies gehad in december met vrienden die in hem de nieuwe Mitroglou zagen. Wat zou ik zondag graag in een vol stadion willen zitten.....
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik moet toch mijn woorden van eerder dit seizoen inslikken, toen ik dit een miskoop vond.

Niet alleen scoort hij nu als een malle, ik ben ook om vwb zijn persoonlijkheid en hoe hij bij de club past. Ik vond het een beetje een arrogante gozer met een Ajax hoofd/ houding maar als ik zie hoe die jongen zich inzet, bezig is met het team en hoe hij nog steeds zijn best doet om beter te worden, dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gaat morgen gewoon weer twee keer scoren.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Menno1 schreef: 13 mar 2021, 19:44 Ik moet toch mijn woorden van eerder dit seizoen inslikken, toen ik dit een miskoop vond.

Niet alleen scoort hij nu als een malle, ik ben ook om vwb zijn persoonlijkheid en hoe hij bij de club past. Ik vond het een beetje een arrogante gozer met een Ajax hoofd/ houding maar als ik zie hoe die jongen zich inzet, bezig is met het team en hoe hij nog steeds zijn best doet om beter te worden, dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Kijk, dan ben je een groot forummer. Geef deze man een vinkje.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

[mention]Menno1[/mention] ✔️. Zo.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je kunt ook zeggen dat Menno er geen reet van snapt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eran Zahavi