Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Malen is op dit moment onmisbaarder dan Götze.
We moeten sws allemaal vurig hopen dat hij (en ook Super Mario) nog een jaartje blijft. :)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

voskat schreef: 10 mei 2021, 00:26 Malen is op dit moment onmisbaarder dan Götze.
We moeten sws allemaal vurig hopen dat hij (en ook Super Mario) nog een jaartje blijft. :)
Dat maakt hem niet beter
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Persepolis schreef: 09 mei 2021, 23:49 Maar o wee als Malen wat kansen mist naast zijn belangrijke goals.
Laten we wel wezen: het zijn enkelingen en die enkelingen zijn ook op geen manier vatbaar voor rede. Je kunt hun uitspraken weerleggen met keiharde feiten, maar hun conclusie zit muurvast: Malen mist teveel kansen. Wat mij betreft is dat ook geen gekke uitspraak, ik vind het alleen veel te selectief, zeker als je het koppelt aan een transferwens.

Hij doet zo absurd veel goed, is zo belangrijk voor PSV, scoort zoveel belangrijke goals en is bij bijna alle aanvallen betrokken. Voor mij behelst dat een veel groter onderdeel van het totaalplaatje dan die kansen die hij inderdaad mist. Echt een fantastische speler. Als hij blijft, dan gaat hier de vlag uit.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Probeer een speler als Malen uit Brazilië te halen, van zijn leeftijd, met zijn cijfers en kwaliteiten. [mention]Ykhim[/mention] sta me bij, maar wat tik je dan af? 40-50 miljoen + doorverkoop?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat lijkt mij wel, ja. Gast is net 22 jaar en betrokken bij 35 goals, direct na een zware blessure bovendien. Tamelijk bizarre cijfers.

Zoiets zie je zelden in Nederland. Eigenlijk nergens. En zij die het op die leeftijd of eerder ook doen, zijn stuk voor stuk supertalenten.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dan zit je tegen het kaliber Rodrygo, Vinicius en Jesus (toen ie naar Europa kwam) aan. Maar goed vooral blijven zeiken op hem. Ik denk wel dat hij toe is aan een volgende stap maar als hij zich kan opladen voor nog een seizoen PSV (CL zal daarin een cruciale rol spelen) dan help ik [mention]Ykhim[/mention] mee de vlag op te hangen.

Edit: Van alle 3 de bovengenoemde spelers Kwamen hun cijfers nog niet een beetje in de buurt bij die van Donyell.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 10 mei 2021, 02:22 Dat lijkt mij wel, ja. Gast is net 22 jaar en betrokken bij 35 goals, direct na een zware blessure bovendien. Tamelijk bizarre cijfers.

Zoiets zie je zelden in Nederland. Eigenlijk nergens. En zij die het op die leeftijd of eerder ook doen, zijn stuk voor stuk supertalenten.
Ja. En dan lees je een ontiegelijke paardenbeffer als Maarten Wijffels de kritische journalist uithangen. 🤦🏻
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Waaruit blijkt dat Malen toe is aan stap?

Ik zie geen speler die ongeïnteresseerd is, niet wil winnen en ready is voor een Bergwijn/VD Beek scenario. Ik geniet toch best wel van hem en ik zie eigenlijk meer in het duo Malen Madueke volgend jaar dan in Malen Zahavi.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Volgens mij is hier maar 1 persoon echt anti Malen en dat is [mention]Revolinho[/mention] :P
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 10 mei 2021, 07:55 Waaruit blijkt dat Malen toe is aan stap?
Nou ik zie hem graag nog een jaar bij ons en ik denk dat hij zich hier ook nog wel kan ontwikkelen voordat hij vertrekt maar ik vind hem wel wat soms wat ongeïnteresseerd overkomen of laconiek. Ik vermoed dat hij zelf een nieuwe trigger nodig heeft, misschien heeft hij deze ook nodig om nog beter te worden.

Aldus de amateur psycholoog.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hatseflats schreef: 10 mei 2021, 11:17 Volgens mij is hier maar 1 persoon echt anti Malen en dat is @Revolinho :P
Komisch al die benamingen. Anti-Malen ben ik opeens. Kijk, jij en al die anderen die hier meelezen moet beseffen dat enkel ik bepaal wat ik van Malen vind. Wat jullie doen is janken en gissen. Vooral janken. Als een ongestelde meiden. Om wat kritiek. En toegegeven ja, ik geniet daar van en ga dan nog wat meer irriteren. Maar de kern van wat ik van Malen vind gaat niet veranderen, want er zijn geen topwedstrijden meer. Maar ik moest wel glimlachen over al deze posts, allemaal om een goal tegen de nummer 15. Het is dat ik het eerder grappig als zielig vind, want het had beiden kunnen zijn.

Anti ben ik sowieso niet, maar het is een kansenmisser. En dat jullie meiden elkaar posts gaan liken of bedanken, gaat niet voor meer goals zorgen. Wel vind ik die likes onderling erg hartverwarmend, maar dat terzijde.

Ik sta dik achter mijn mening, ook na een goaltje tegen Willem 2. Ik weet naar welke stats ik moet kijken om te zien dat hij nooit in het rijte met de topspitsen van PSV zal komen. Maar ben wel enorm blij dat ie zoveel geld waard is. PSV kan zo’n cashcow niet binnen boord houden na de afgelopen corona-ellende. Kijk er enorm naar uit.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Revolinho schreef: 10 mei 2021, 12:44
Hatseflats schreef: 10 mei 2021, 11:17 Volgens mij is hier maar 1 persoon echt anti Malen en dat is @Revolinho :P
Komisch al die benamingen. Anti-Malen ben ik opeens. Kijk, jij en al die anderen die hier meelezen moet beseffen dat enkel ik bepaal wat ik van Malen vind. Wat jullie doen is janken en gissen. Vooral janken. Als een ongestelde meiden. Om wat kritiek.
Je communiceert als een 12jarige.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wel mooi dat deze enorme kansenmisser die louter onbelangrijke goals tegen kutclubjes scoort de cashcow van PSV is. Wat klopt er hier nu niet?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ardbeg, maar dan wel als een jongen. Jij/jullie als 15-jarige meisjes.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ihattaren schreef: 10 mei 2021, 13:14 Wel mooi dat deze enorme kansenmisser die louter onbelangrijke goals tegen kutclubjes scoort de cashcow van PSV is. Wat klopt er hier nu niet?
Dat ie nog bij PSV zit :lol:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Revolinho schreef: 10 mei 2021, 13:15 Ardbeg, maar dan wel als een jongen. Jij/jullie als 15-jarige meisjes.
Het is goed met je, praatjesmaker.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg schreef: 10 mei 2021, 13:24
Revolinho schreef: 10 mei 2021, 13:15 Ardbeg, maar dan wel als een jongen. Jij/jullie als 15-jarige meisjes.
Het is goed met je, praatjesmaker.
Meisjes/vrouwen zijn eerder volwassen dan jongens, dus wat dat betreft klopt het wel :mrgreen:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het viel mij steeds vaker op tijdens wedstrijden dat het duo Malen-Zahavi gewoon niet echt werkt voor mijn gevoel. Vervolgens heb ik het zovaak gezegd en geschreven zodat ik het zelf ging geloven. Maar ik zat eens naar het lijstje te kijken met wedstrijden waar Zahavi niet mee deed en toen bleek mijn onderbuikgevoel toch waar;

Europese wedstrijden Malen (zonder Zahavi) -> 4 wedstrijden 5 goals
Eredivisie en beker Malen (zonder Zahavi) -> 7 wedstrijden 4 goals

Dus 11 wedstrijden (ongeveer) met 9 goals is toch een mooi moyenne. In totaal, dus grotendeels met Zahavi, komt ie vooralsnog in 44 wedstrijden tot 26 goals. Dus qua % zijn de resultaten waar hij speelt zonder Zahavi een stuk beter dan met.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 10 mei 2021, 12:09
11 Sir Tinus schreef: 10 mei 2021, 07:55 Waaruit blijkt dat Malen toe is aan stap?
Nou ik zie hem graag nog een jaar bij ons en ik denk dat hij zich hier ook nog wel kan ontwikkelen voordat hij vertrekt maar ik vind hem wel wat soms wat ongeïnteresseerd overkomen of laconiek. Ik vermoed dat hij zelf een nieuwe trigger nodig heeft, misschien heeft hij deze ook nodig om nog beter te worden.

Aldus de amateur psycholoog.
Volgens mij vooral perceptie. Malen is gewoon een beetje een 'dooie.' Ooit dat interview met Andy in de auto gezien? Daar kwam dus echt niks uit. Oook toen hij maar bleef scoren, was hij ingetogen, zelfs met die 5 goals tegen Vitesse. Hij heeft gewoon geen Depay/Zlatan uitstraling. Meer een koele kikker.

Ik zie dat dus niet als laks of ongeinteresseerd, maar gewoon zoals hij is.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Onze beste aanvaller, blijkt nog maar eens te meer. Als hij vertrekt, moet er 100% een nieuwe topaanvaller bij komen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gewoon niet verkopen tenzij er belachelijke bedragen geboden worden, wat ik niet zie gebeuren.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Inderdaad. Volgens sommigen hier kunnen we het wel intern opvangen als Malen vertrekt. Dus echt niet gewoon.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee als Malen vertrekt dan heb je een vervanger nodig, dooier dan Donyell zal ie niet zijn.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Natuurlijk moet er een vervanger komen voor Malen. Verreweg onze beste spits, in bijna alle opzichten en cijfers. Haal je niemand, blijft voor 2 posities Zahavi, Madueke en Vertessen over. Bij Romero is het zowel de vraag óf, als de vraag hóé hij terugkomt van zijn blessure, die kun je echt niet alvast volledig meerekenen. De rest is simpelweg te weinig, daarmee ga je echt niet tot het einde meedoen en in Europa goed presteren. Het liefst blijft Malen nog een jaartje, anders voor een enorm bedrag weg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Toch blijf ik erbij dat als Malen gewoon de enige spits was geweest in een 433 dat hij er 30 had gemaakt. Het is door dat systeem dat spitsen plotseling geacht werden om oog te hebben voor de ander ipv de goal. Dat leidde bij zowel Malen als Zahavi af van de afronding en werkt alleen bij een duidelijke rolverdeling, zoals we die jaren hadden met Nilis, die zich ondergeschikt maakte aan Ronaldo, Ruud enz.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Betrokken bij 37 goals in 44 wedstrijden. Dat ga je niet intern kunnen opvangen, ook niet met Madueke. Die moet Zahavi's plek gewoon in gaan nemen, naast een andere klasbak.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen