Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ardbeg schreef: 25 mar 2021, 11:05 Ik zie geen reden waarom PSV hem voor 30 miljoen zou laten gaan, hoor. Tenzij 30 miljoen en een speler als Fikayo Tomori ;)
Wat zou volgens jou dan een fair bedrag zijn voor Malen?

Volgens mij moeten we minimaal 1 grote transfer per seizoen doen. Denk dat hij momenteel de enige is die 20+ miljoen aan waarde vertegenwoordigt binnen onze selectie.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 25 mar 2021, 11:17
Revolinho schreef: 25 mar 2021, 11:13 Malen heeft enkel in de 1e seizoenshelft veel gescoord
Afbeelding
:D :D
Revolinho schreef: 01 mar 2021, 13:43 Ik geef mijn mening, tenzij de bedoeling van een forum door de jaren heen is veranderd. Ik geef hem inderdaad ongezouten wanneer ik de feiten op een rij wat betreft het onderwerp.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

grasveld schreef: 25 mar 2021, 11:23
Ardbeg schreef: 25 mar 2021, 11:05 Ik zie geen reden waarom PSV hem voor 30 miljoen zou laten gaan, hoor. Tenzij 30 miljoen en een speler als Fikayo Tomori ;)
Wat zou volgens jou dan een fair bedrag zijn voor Malen?

Volgens mij moeten we minimaal 1 grote transfer per seizoen doen. Denk dat hij momenteel de enige is die 20+ miljoen aan waarde vertegenwoordigt binnen onze selectie.
Ik amuseer me kostelijk met de kruistocht van Revelino tegen Malen, maar ik vrees dat hij hier toch gelijk heeft. Zoals jij terecht opmerkt, op dit moment degene met de meeste transfer potentie en ik denk dat PSV in de huidige situatie 30 mln niet gaat weigeren.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Hopelijk wordt er niet teveel geboden en kan PSV malen nog een jaar houden. Want dit is een speler waarvoor ik in ieder geval naar het stadion kom. Hoe hij dat balletje met de borst klaarlegde voor gakpo ook weer...smullen.

Samen met madueke (maar die moet nog wat langer rijpen) en götze natuurlijk, mijn inziens de speler met het hoogste plafond van de huidige PSV selectie. 22 is ie pas en al zo geslepen en goed !!!

Ook maar de suggestie dat zahavi enigszins in de buurt komt van malen's niveau is .. nou ja..laat maar.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Voor minder dan 30 miljoen nooit maar dan ook nooit laten gaan. Dan blijft ie lekker hier en vertrekt ie in zomer 2022 voor 50 miljoen naar Liverpool na 28 goals en een kampioenschap.

Hij heeft ook nog gewoon een lang contract, waarom de haast om het te verkopen?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

grasveld schreef: 25 mar 2021, 11:23
Ardbeg schreef: 25 mar 2021, 11:05 Ik zie geen reden waarom PSV hem voor 30 miljoen zou laten gaan, hoor. Tenzij 30 miljoen en een speler als Fikayo Tomori ;)
Wat zou volgens jou dan een fair bedrag zijn voor Malen?

Volgens mij moeten we minimaal 1 grote transfer per seizoen doen. Denk dat hij momenteel de enige is die 20+ miljoen aan waarde vertegenwoordigt binnen onze selectie.
Een fair bedrag vind ik toch zeker tien miljoen er bovenop. Ik weet niet meer wie het hier zei maar je betaalt niet alleen voor zijn huidige kunnen maar ze dienen ook te investeren in zijn hoge potentieel.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tovast schreef: 25 mar 2021, 11:43 Voor minder dan 30 miljoen nooit maar dan ook nooit laten gaan. Dan blijft ie lekker hier en vertrekt ie in zomer 2022 voor 50 miljoen naar Liverpool na 28 goals en een kampioenschap.

Hij heeft ook nog gewoon een lang contract, waarom de haast om het te verkopen?
Zoals hierboven ook al werd opgemerkt heeft PSV een grote transfer nodig om niet gruwelijk in de min te belanden. Vandaar de haast die jij waarneemt.

Heel veel mensen denken dat Malen gruwelijk veel gaat opleveren. Op basis van zijn rendement in grote wedstrijden is 30 miljoen een net bedrag. Er zijn mensen die denken dat het 50 miljoen zal zijn. Dat is humor om te lachen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Tovast schreef: 25 mar 2021, 11:43 Voor minder dan 30 miljoen nooit maar dan ook nooit laten gaan. Dan blijft ie lekker hier en vertrekt ie in zomer 2022 voor 50 miljoen naar Liverpool na 28 goals en een kampioenschap.

Hij heeft ook nog gewoon een lang contract, waarom de haast om het te verkopen?
Omdat we móeten verkopen om het operationele gat te dichten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Er zijn meer verkopen die naar Rome leiden. En PSV heeft ook al gecommuniceerd dat het geen ramp is om in dit jaar een keer geen zwarte cijfers te schrijven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 25 mar 2021, 11:50
Tovast schreef: 25 mar 2021, 11:43 Voor minder dan 30 miljoen nooit maar dan ook nooit laten gaan. Dan blijft ie lekker hier en vertrekt ie in zomer 2022 voor 50 miljoen naar Liverpool na 28 goals en een kampioenschap.

Hij heeft ook nog gewoon een lang contract, waarom de haast om het te verkopen?
Op basis van zijn rendement in grote wedstrijden is 30 miljoen een net bedrag.
40-50 miljoen was voor F. de Jong en De Ligt ook een "net" bedrag. Zolang we enthousiast raken van "nette" bedragen, moeten we ook niet gaan zeuren over de bedragen die Ajax incasseert. Zoals [mention]Ardbeg[/mention] hierboven zegt, een bedrag wordt deels bepaald door potentie. Als je denkt dat alleen bewezen topspelers topbedragen opleveren, dan heb je een jaar of 10 aan transferwindows gemist. 50 miljoen zal het niet worden, maar ik mag hopen dat het meer dan 30 wordt. Mijn absolute voorkeur zou zijn dat hij nog een seizoen blijft om de volgende stap te zetten en in 2022 voor een hoger bedrag verkocht te worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haaland gaat de spitsencarrousel starten. Hoe hoger dat bedrag des te meer beur je uiteindelijk ook voor Malen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

ShovingNE2 schreef: 25 mar 2021, 11:56 Er zijn meer verkopen die naar Rome leiden. En PSV heeft ook al gecommuniceerd dat het geen ramp is om in dit jaar een keer geen zwarte cijfers te schrijven.
Precies. Je gaat toch niet je potentieel beste speler op het slechtste moment verkopen?

Sommigen hier hebben denk ik een lesje financiële planning nodig.

Verkoop als je echt geld nodig hebt dan maar Dumfries voor wat minder dan je had gehoopt en loos het overbodige grut zoals Doan, Bruma, Gutierrez en Ihattaren die met z’n 5en ook wel 30 tot 40 miljoen op kunnen leveren.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als het moet vragen ze de brainportpartners het shirtsponsorgeld bijvoorbeeld in dit boekjaar over te boeken en volgend jaar niets. Zo verschuif je weer het eea. Er zijn zoveel zaken mogelijk om te voorkomen dat je nu te weinig incasseert. Er wordt veel breder gekeken als de nood aan de man komt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Persepolis schreef: 25 mar 2021, 12:01
mr.top schreef: 25 mar 2021, 11:50

Op basis van zijn rendement in grote wedstrijden is 30 miljoen een net bedrag.
40-50 miljoen was voor F. de Jong en De Ligt ook een "net" bedrag. Zolang we enthousiast raken van "nette" bedragen, moeten we ook niet gaan zeuren over de bedragen die Ajax incasseert. Zoals @Ardbeg hierboven zegt, een bedrag wordt deels bepaald door potentie. Als je denkt dat alleen bewezen topspelers topbedragen opleveren, dan heb je een jaar of 10 aan transferwindows gemist. 50 miljoen zal het niet worden, maar ik mag hopen dat het meer dan 30 wordt. Mijn absolute voorkeur zou zijn dat hij nog een seizoen blijft om de volgende stap te zetten en in 2022 voor een hoger bedrag verkocht te worden.
Hier kan ik me 100% in vinden. PSV mag zich best wat stugger opstellen in de verkoop. "Donyell, Milan toont nu interesse en we gunnen je de volgende stap, maar we vinden 30 miljoen te weinig voor je. Voor 40/45 mag je gaan".
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Misschien wordt het wel gewoon 40 of meer, ligt eraan welke club zich meldt. Denk alleen dat het gat dat we normaal gesproken jaarlijks moeten vullen dit jaar een krater zal zijn. En dan is het ook nog de vraag hoe het zit met de liquiditeit.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Persepolis schreef: 25 mar 2021, 12:01
mr.top schreef: 25 mar 2021, 11:50

Op basis van zijn rendement in grote wedstrijden is 30 miljoen een net bedrag.
40-50 miljoen was voor F. de Jong en De Ligt ook een "net" bedrag. Zolang we enthousiast raken van "nette" bedragen, moeten we ook niet gaan zeuren over de bedragen die Ajax incasseert. Zoals @Ardbeg hierboven zegt, een bedrag wordt deels bepaald door potentie. Als je denkt dat alleen bewezen topspelers topbedragen opleveren, dan heb je een jaar of 10 aan transferwindows gemist. 50 miljoen zal het niet worden, maar ik mag hopen dat het meer dan 30 wordt. Mijn absolute voorkeur zou zijn dat hij nog een seizoen blijft om de volgende stap te zetten en in 2022 voor een hoger bedrag verkocht te worden.
F. De Jong en de Ligt hoeven geen goals te scoren. Een spits wel. Die 2 blonken uit in wat ze deden op het allerhoogste niveau en de naam Ajax deed de rest van het bedrag stijgen. En dan nog een stuk opbieden van de clubs.

Het begin bedrag, laten we voor het gemak die 30 miljoen aan houden, dat is wat ze betalen voor de potentie. Alles wat er boven komt is voor de keiharde goals. Geen Fortuna of Vitesse, maar Ajax, Olympiakos. Ajax is een meetlat tegenwoordig en Olympiakos was EL. En geen losse goals, maar beslissende. Dat schijnt hier vloeken in de kerk te zijn, maar daar heb ik Maling ( ;) aan. Goals kun je niet vinden. Ze zijn er of ze zijn er niet. De belangrijke waren er niet.

Ik zou hem graag zien vertrekken. Niet omdat hij geen talent heeft, maar omdat PSV-1 geen speeltuin is waar je maar kansen mag missen tot je eindelijk ooit eens je vorm vind. Met deze speelstijl is het zelfmoord om zo’n laag rendement te behalen en ik wil graag dat Schmidt blijft om volgend seizoen te oogsten.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Revolinho schreef: 25 mar 2021, 13:06
Persepolis schreef: 25 mar 2021, 12:01

40-50 miljoen was voor F. de Jong en De Ligt ook een "net" bedrag. Zolang we enthousiast raken van "nette" bedragen, moeten we ook niet gaan zeuren over de bedragen die Ajax incasseert. Zoals @Ardbeg hierboven zegt, een bedrag wordt deels bepaald door potentie. Als je denkt dat alleen bewezen topspelers topbedragen opleveren, dan heb je een jaar of 10 aan transferwindows gemist. 50 miljoen zal het niet worden, maar ik mag hopen dat het meer dan 30 wordt. Mijn absolute voorkeur zou zijn dat hij nog een seizoen blijft om de volgende stap te zetten en in 2022 voor een hoger bedrag verkocht te worden.
F. De Jong en de Ligt hoeven geen goals te scoren. Een spits wel. Die 2 blonken uit in wat ze deden op het allerhoogste niveau en de naam Ajax deed de rest van het bedrag stijgen. En dan nog een stuk opbieden van de clubs.

Het begin bedrag, laten we voor het gemak die 30 miljoen aan houden, dat is wat ze betalen voor de potentie. Alles wat er boven komt is voor de keiharde goals. Geen Fortuna of Vitesse, maar Ajax, Olympiakos. Ajax is een meetlat tegenwoordig en Olympiakos was EL. En geen losse goals, maar beslissende. Dat schijnt hier vloeken in de kerk te zijn, maar daar heb ik Maling ( ;) aan. Goals kun je niet vinden. Ze zijn er of ze zijn er niet. De belangrijke waren er niet.

Ik zou hem graag zien vertrekken. Niet omdat hij geen talent heeft, maar omdat PSV-1 geen speeltuin is waar je maar kansen mag missen tot je eindelijk ooit eens je vorm vind. Met deze speelstijl is het zelfmoord om zo’n laag rendement te behalen en ik wil graag dat Schmidt blijft om volgend seizoen te oogsten.
Voor Joao Felix betaalde Atletico na 15 goals in Portugal (ik denk vergelijkbaar met de Eredivisie) 127 miljoen euro. Volgens jouw redenatie betalen ze dus 30mil + plusminus 6 miljoen per goal dus?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pas nou toch op met die zinnige teksten, Tovast!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen we anders gewoon stoppen met reageren op Revolinho in deze topic?
Naast dat hij dagelijks regelmatig zijn onzin moet blijven verkondigen hier is hij ook doof en blind voor alle feiten en andere tegenargumenten, dus een reactie lokt alleen maar de zoveelste "MAAR HIJ MIST ALLES" uit.

Triest en ontzettend kinderachtig, ik snap het ook totaal niet aangezien Revolinho in andere topics aantoont wel degelijk fatsoenlijk te kunnen posten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

AC Milan zou echt een mooie club voor Malen zijn. Denk dat Raiola ook wel goede contacten heeft daar.

Van mij hoeft Malen niet weg deze zomer en dat PSV elk jaar een toptransfer nodig is zou me een reet roesten. Als PSV nou geen waarde in de selectie en opleiding had gehad dan had ik daar nog iets in mee kunnen gaan maar jaarlijks verkopen om maar zwarte cijfers te schrijven vind ik veel te kortzichtig.

Ik schat de waarde van spelers van PSV altijd hoger in dan dat er eigenlijk betaald wordt, maar met Lozano, Depay, Locadia en Bergwijn hebben we een rits mooie bedragen binnen gekregen. Die zijn allemaal op het juiste moment verkocht en hebben ons sportief niet eens zover terug geworpen. Lozano was natuurlijk zonde maar van Bommel gebruikte hem toch liever niet en PSV had met Bruma al een kut vervanger gehaald.

Als AC Milan met 35 miljoen over de brug komt voor het EK mogen ze hem van mij hebben. Niet omdat ik niet dolgraag Malen nog een jaar bij ons zou willen zien maar ik denk dat we met Zahavi een stabiele factor hebben en we daarnaast nu een nieuwe jongen of Madueke kunnen zetten zonder heel veel minder te worden. Met het geld kunnen we de verdediging versterken en alvast gaan sparen voor het tijdperk na Schmidt, Gotze en Zahavi. Als Malen blijft dan zie ik hem samen met Zahavi volgend jaar 50 goals maken in de Eredivisie.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ren Höek schreef: 25 mar 2021, 13:34 ik snap het ook totaal niet aangezien Revolinho in andere topics aantoont wel degelijk fatsoenlijk te kunnen posten.
Dat komt omdat jij en vele anderen in het Malen-topic een standpunt hebben ingenomen die niet klopt. Geeft niks. Het verandert mijn mening niet. Ik post overal naar eigen inzicht en zal dat blijven doen. Ik heb geen kritiek omdat ik niet wil dat ie slaagt, maar juist omdat hij meer zou moeten laten zien dan hij doet.

Malen is in mijn ogen categorie Rosario en Dumfries. Niet qua talent, dat heeft ie veel meer als die 2, maar wel qua aandeel in de huidige magere resultaten. Dumfries hoort die rechterkant onder controle te houden, maar hij verzaakt op belangrijke momenten. Veroorzaakt penalties, balverlies, dom doordekken, achterlijke voorzetten, ga zo maar door. Rosario doet eea best goed, maar heeft niet de zuiverheid aan de bal en de dominantie die je op die plek mag verwachten. Malen is spits, geen centrale verdediger. Van hem kan je niet alleen maar verwachten de bal op de opkomende Max te geven zodat die voor kan zetten. Je moet ook die belangrijke goals scoren. STRUCTUREEL. En dat hij ze mist, dat zien andere clubs ook. Achterin niet waterdicht, op het middenveld slordige momenten en voorin te weinig rendement. Dat is het manco van PSV momenteel. Blaffen, maar niet bijten.

En aan zijn leeftijd heb ik geen boodschap. Farfan ging op die leeftijd naar Schalke na eerst de Eredivisie aan gort te hebben geschoten. Memphis idem. Robben ook. Of iemand vertelt me dat ik Malen niet in die categorie mag schalen, dan snap ik waarom de lat hier zo laag ligt voor hem en een paar leuke momenten voldoende zijn.

En over Joao Felix. Voor zover dat ÜBERHAUPT vergelijkbaar is. Ik heb 30 miljoen niet als standaard bedrag voor talent. Portugese clubs, dus Benfica, Porto incasseren sowieso al gigantische bedragen. Daar kan Nederland niet aan tippen. Waarom is een hele andere discussie. Er is nu ook weer een hele jonge spits van Porto naar Wolves, even de naam kwijt. Mooi bedrag gevangen. Dat gezegd hebbende, die clubs zijn niet gek. Ze betalen geen 100 miljoen+ voor spelers die niet leveren wat ze moeten. Waarom zouden ze dat voor Malen doen, die triggert zulke bedragen niet met die zogenaamd geweldige stats die hier genoemd worden.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

We hebben wel een waardige opvolger gevonden van Juancho. Volhardende mening, feiten helft van de tijd negeren en een fervent gebruik van caps lock. :P :roll:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho schreef: 25 mar 2021, 15:13 Dat komt omdat jij en vele anderen in het Malen-topic een standpunt hebben ingenomen die niet klopt
Dat zeg je verkeerd. Ze hebben een standpunt waar jij het niet mee eens bent. En dat is waarom je door blijft gaan en op elke scheet reageert. Op argumenten van anderen ga je niet inhoudelijk in maar maak je belachelijk of vind je niet relevant. Dat maakt het bijzonder lastig en frustrerend.

Want dat Malen beter kan dan hij nu laat zien, dat klopt. Maar verder sla je enorm door in het extreme. Malen is een speler waar je minimaal 40 miljoen voor moet kunnen krijgen wegens zijn potentie. Is een moderne aanvaller, snel, heeft een actie in huis en erg jong. Ohja, en international. Echter heeft hij op dit moment niet de absolute topvorm, dat hij alsnog veel goals weet te maken(wat mensen aantonen maar jij continu aan voorbij gaat) is toch prima.
Maar ja, hij moet wel echt stappen zetten en het beste is als hij nog een jaartje bij PSV blijft om te rijpen. Want op dit moment is hij nog niet klaar voor het buitenland.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maikel_91 schreef: 25 mar 2021, 15:18 Want op dit moment is hij nog niet klaar voor het buitenland.
Dit laatste vind ik overigens discutabel. Want in hoeverre kan hij zich nog verbeteren met de weerstand die hij hier heeft in de ED? Los van evt. 1 op 1 kansen afmaken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Kansen 1 op 1 afmaken, maar ook qua inhoud is ie nog groeiende, eigenlijk zoals iedereen bij PSV onder Schmidt.

Malen is voor m'n gevoel wel al verder dan Stevie was toen ie de stap maakte.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 25 mar 2021, 15:19
Maikel_91 schreef: 25 mar 2021, 15:18 Want op dit moment is hij nog niet klaar voor het buitenland.
Dit laatste vind ik overigens discutabel. Want in hoeverre kan hij zich nog verbeteren met de weerstand die hij hier heeft in de ED? Los van evt. 1 op 1 kansen afmaken.
Ik vind kansen afmaken dan ook het grootste verbeterpunt. Als je ziet met hoeveel gemak hij zijn tegenstanders vaak voorbij gaat in de ED dan weet je dat dat wel snor zit. Maar vervolgens maakt hij het dan niet goed af, tenzij hij geen tijd heeft om na te denken. Wanneer het op intuïtie moet maakt hij het briljant af, maar zodra hij tijd heeft om te bedenken wat hij gaat doen gaat het mis.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen