Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ondanks dat ik z'n spel zeker nog niet altijd goed genoeg vind en ik ook hoop dat hij nog een stukje slimmer wordt op het veld, sta je met zo'n persoonlijkheid wat mij betreft al 2-0 voor. Kunnen veel jonge gasten nog wat van leren.
Nu z'n rendement omhoog aan het gaan is, vind ik het ook wat makkelijker om zn (vooralsnog) tekortkomingen te accepteren. Hopelijk plukken we er volgend jaar de vruchten van dat hij al zoveel minuten op het hoogste niveau heeft gespeeld dit jaar.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Nog niet bij de grote jongens van België, maar bij de U21.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Prima, des te meer motivatie voor hem dat 'ie nog een tandje bij moet zetten om daarvoor in aanmerking te komen.

Kan het gelijk vandaag laten zien door belangrijk te zijn.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen Baka in de basis brengt ongeluk. Nu El Ghazi weer geblesseerd is kan Johan weer shinen. Hoezo eigenlijk iemand die de laatste tijd in vorm was eruit halen?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 16:37 Geen Baka in de basis brengt ongeluk. Nu El Ghazi weer geblesseerd is kan Johan weer shinen. Hoezo eigenlijk iemand die de laatste tijd in vorm was eruit halen?
Omdat het bij Bakayoko vaak alles of niets is, El Ghazi ook net 2x gescoord had vorige week en omdat we behoefte hebben aan volwassen spelers die even die 3 punten over de streep trekken. Resultaat; El Ghazi speelt zijn eerste tering slechte wedstrijd op links en Bakayoko viel iets beter in. Dus plan was er wel, uitkomst heel matig. Dus Bakayoko had moeten starten.

Bakayoko mag nog een paar wedstrijdjes laten zien hoe all in PSV op hem gaat volgend jaar.

Edit. Bedoel bij El Ghazi rechtsbuiten
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 21 mar 2023, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

PSV zal nooit all-in op Bakayoko mogen gaan, er zal een nieuwe concurrent voor hem op rechts moeten komen. El Ghazi zou ik proberen te slijten als ik Stewart was; dure kracht en naar mijn mening niet goed genoeg voor de basis, dan is het beter om verder te kijken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen schreef: 20 mar 2023, 17:50 PSV zal nooit all-in op Bakayoko mogen gaan, er zal een nieuwe concurrent voor hem op rechts moeten komen. El Ghazi zou ik proberen te slijten als ik Stewart was; dure kracht en naar mijn mening niet goed genoeg voor de basis, dan is het beter om verder te kijken.
Toch is dit wel een lastige want het heeft ook geen zin om een speler van 10 miljoen te halen voor die positie als PSV erop vertrouwt dat Bakayoko dat ook waard kan worden. Ik zou zeggen dat je niet moet besparen op buitenspelers. Beter 4 goede dan 3 goede buitenspelers. Buiten de blessures en of schorsingen heb je ook elke wedstrijd wel 2 wissels voor buitenspelers beschikbaar dus speelt iedereen 30+ wedstrijden.

Een basiswaardige linksbuiten en rechtsbuiten lijkt me geen luxe maar noodzaak.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 16:37 Geen Baka in de basis brengt ongeluk. Nu El Ghazi weer geblesseerd is kan Johan weer shinen. Hoezo eigenlijk iemand die de laatste tijd in vorm was eruit halen?
Behalve dat hij een paar keer gescoord heeft, heb ik even gemist dat Bakayoko zo in vorm zou zijn. Werd tegen Cambuur terecht vervangen door El Gahzi in de rust, die vervolgens zijn best helft van het seizoen speelde. Was niet gek om met El Ghazi te starten.

Ik heb ook gemist dat Bakayoko Vitesse helemaal op een hoopje heeft gespeeld nadat hij erin kwam.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Deze jongen moet verhuurd worden aan een club met een trainer die hem keer op keer uitlegt wanneer je diep moet gaan en wanneer je een bal in de voeten moet vragen. Het is allemaal te lief, te weinig gif en te voorspelbaar.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Bakayoko prima als eerste invaller gezien kan worden volgend seizoen. Als er 1 overkoepelende lange termijn strategie is te ontwaren bij PSV, is het dat het uitstekend Europese (sub)top vleugelaanvallers heeft opgeleid en ingepast in selectie. Bergwijn, Depay, Gakpo, Malen, Lozano, Mertens, Madueke en nu (hopelijk) Bakayoko. De eredivisie is natuurlijk uitermate geschikt voor het lanceren van dit soort spelers. Vandaar ook dat ik er elders al voor heb geopteerd dat deze posities in de selectie ALTIJD moeten worden ingevuld met potentiële cashcows. Op deze plekken moet je of een eigen jeugdspeler hebben klaarstaan of de portemonnee trekken voor een speler die je een laatste stap kan laten maken.

Dat betekent ook dat hoewel ik Hazard en El Ghazi veel bruikbaarder vindt dan de meesten hier op het forum, dit vanuit beleid slechte keuzes zijn geweest. Hier moet het geld verdiend worden. Haal voor andere plekken maar ervaren herintreders of huurspelers.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Had die @Joenepsv toch goed gezien ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Goed voor zijn marktwaarde. Daarnaast natuurlijk weer een mooie ervaring.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Schitterend voor hem en goed voor PSV. Meer internationals is alleen maar goed voor het aanzien van de club. En inderdaad, goed voor z'n marktwaarde.
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik zit nu ook even beelden te kijken van vorig jaar, aangezien ik pas dit jaar echt jong PSV probeer te kijken, maar hij leek daar technisch veel vaardiger. Ik snap dat je ook tegen mindere tegenstanders speelt, alleen de acties zijn echt bijzonder. Bij PSV 1 zie ik daar jammer genoeg niks van terug, want hoe die daar speelde is echt geweldig. Zo veel bravoure vergeleken met de simpele overstap balletje breed dit jaar. Hopelijk komt het snel weer eruit.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Galactico schreef: 21 mar 2023, 08:59 Deze jongen moet verhuurd worden aan een club met een trainer die hem keer op keer uitlegt wanneer je diep moet gaan en wanneer je een bal in de voeten moet vragen. Het is allemaal te lief, te weinig gif en te voorspelbaar.
Beetje de omgekeerde wereld vind je niet? Als er in die hele staf van PSV geen enkele coach zit dit Baka kan laten ontwikkelen... goeiendag zeg! :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Juancho schreef: 21 mar 2023, 12:19
Galactico schreef: 21 mar 2023, 08:59 Deze jongen moet verhuurd worden aan een club met een trainer die hem keer op keer uitlegt wanneer je diep moet gaan en wanneer je een bal in de voeten moet vragen. Het is allemaal te lief, te weinig gif en te voorspelbaar.
Beetje de omgekeerde wereld vind je niet? Als er in die hele staf van PSV geen enkele coach zit dit Baka kan laten ontwikkelen... goeiendag zeg! :mrgreen:
Tja ik zie het niet. Nou moet ik toegeven dat ik weinig lichtpuntjes meer zie bij PSV. Technische staf, spelers, scouting… het is allemaal niet meer van het niveau wat ik gewend ben. Het verval zit breed van bestuurskamer tot dugout.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Debuut voor Baka!

Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Dat is wel echt vet hoor
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

nilssonH schreef: 24 mar 2023, 22:05 Debuut voor Baka!

Dat is wel echt bijzonder mooi voor die jongen!
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Prachtig voor hem, heeft zich na die wedstrijd uit bij Feyenoord (waarin hij heel slecht inviel) echt prima herpakt en is de laatste weken echt goed bezig met dit toch als erkenning voor die stijgende lijn
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mooi voor die jongen, en voor mij als Baka fan van het eerste uur.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die kan weer in het notitieblokje.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Slim gezien, Ivoorkust was ook een mogelijkheid toch? Nu zit hij vast aan België.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Jwoeloe schreef: 24 mar 2023, 22:20 Slim gezien, Ivoorkust was ook een mogelijkheid toch? Nu zit hij vast aan België.
Niet meer, spelers mogen voortaan 3 officiële interlands spelen en dan nog van voetbalnationaliteit wisselen, daar moet wel een aantal jaar tussen zitten voordat ze dat eventueel zouden mogen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En direct een assist!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Johan Bakayoko