Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Letterlijk een aantal wedstrijden geleden kwam die nog geen lantaarnpaal voorbij. Maar nu speelt hij - dat mag gezegd worden - goed en staat op de juiste plekken. Krijgt steeds meer vertrouwen en verovert ook defensief gezien steeds meer + assist en goals beginnen te komen. Lekker Johan! Je bent goed bezig.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Goat. Gewoon eigen jeugd dit weer. Top.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Nog steeds twijfels over zijn potentie. Maar wat is hij belangrijk de laatste weken en wat vind ik dat mooi voor hem.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Rendement hoor, daar gaat het om. Speelt alsof ‘ie is bevrijd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 05 mar 2023, 15:21 Rendement hoor, daar gaat het om. Speelt alsof ‘ie is bevrijd.
Dit inderdaad. Totáál andere speler dan voorheen. Nu staat er tenminste iemand met een beetje lef, durf en dreiging. Fijn om die ontwikkeling te zien!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Nog een bevestiging dat de ontwikkeling van talent niet te voorspellen is en met ups en downs gaat. Daarom snap ik ook niet hoe snel onze jeugd door de eigen achterban wordt afgeserveerd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Exact, en er zit nog meer veel in. Bij goede sturing en daarmee begeleiding kan hij echt enorm goed worden. Een ding wat jammer is, hij is niet extreem snel en kan z’n lichaam vaak nog wat slimmer gebruiken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Rendement begint aardig op te lopen zo 👌
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kijk, dat doelpunt is nu precies het verschil tussen Bakayoko en Saibari: precies dezelfde positie :hug: (ja, ik weet natuurlijk dat je dat niet 1:1 kunt vergelijken)
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij was verder eigenlijk redelijk onzichtbaar. Maar zijn goal is uiteindelijk wel gewoon beslissend. Prima dus, en doorgaan op deze weg.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

En toch weer een goaltje vandaag. Wordt steeds belangrijker voor het elftal met zijn toenemende rendement.
#simplythebest
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Prima goal maar voor de rest vond ik hem vrij onzichtbaar vandaag.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik geloof nog steeds dat die bal op de paal kwam. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik dacht het ook, hahaha
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Jwoeloe schreef: 05 mar 2023, 16:51 Ik geloof nog steeds dat die bal op de paal kwam. :mrgreen:
Haha echt he, juichmomentje kwam bij mij pas een paar seconden na de goal.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Bal kwam tegen de camera aan die achter het doel stond. Vandaar dat de bal zo snel terug was.
#simplythebest
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Hij straalt meer vertrouwen uit, wisselt acties buitenom en binnendoor af, toont meer lef en oogt sterker én is beter in het terugverdedigen.
Wat een verschil na Feyenoord uit, toen vond ik hem in alles te kort komen. Krijg steeds meer vertrouwen in het ventje, hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen, zou mooi zijn als hij dit seizoen uit kan groeien naar een zekerheidje voor rechtsbuiten voor volgend seizoen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Voor een basisspeler nog niet goed genoeg naar mijn mening, maar de nood zorgt ervoor dat hij nu vlieguren aan het maken is en daar heb je volgend seizoen profijt van, al hoop ik dat hij dan weer eerste back-up is omdat er een betere speler dan staat.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Massimo schreef: 06 mar 2023, 10:11 Voor een basisspeler nog niet goed genoeg naar mijn mening, maar de nood zorgt ervoor dat hij nu vlieguren aan het maken is en daar heb je volgend seizoen profijt van, al hoop ik dat hij dan weer eerste back-up is omdat er een betere speler dan staat.
Als hij zo blijft leveren als de laatste wedstrijden, staat hij volgend jaar gewoon basis. El Ghazi erachter.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Wat ik eerder al aangaf: als je heel eerlijk bent kun je niks meer van hem verwachten dan hij nu al levert. Gister gewoon matchwinner en inmiddels gewoon een uitstekend aantal goals en assists voor een talent. Afgelopen zomer had iedereen voor deze cijfers getekend. Hij moet nu onverwachts meer spelen dan de bedoeling was, maar hij levert. Ga er maar aan staan, het lukt veel ‘gearriveerde’ spelers niet om zo beslissend te zijn. Blijkbaar hoeft hij niet goed te spelen om rendement te behalen. Doe mij dat maar liever dan iemand die maar niet scoort.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 05 mar 2023, 16:38 Hij was verder eigenlijk redelijk onzichtbaar. Maar zijn goal is uiteindelijk wel gewoon beslissend. Prima dus, en doorgaan op deze weg.
Rendement geeft die jongen vertrouwen. Zolang hij zijn goals en assists links en rechts mee blijft pakken, zal zijn aandeel in het spel ook vanzelf meegroeien. Denk wel dat we hier voor de komende jaren weer een fijne vleugelspeler aan hebben. Nu nog eentje voor op de linkerflank erbij. Wat dat laatste betreft is het me echt een doorn in het oog dat we El Ghazi voor drie jaar hebben vastliggen; echt vreselijk matig wat die gast brengt. Bij Til heb ik ook zo'n mismatch-gevoel, maar die levert nog wel wat binnen het kader dat zijn beperkingen toelaat.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Die jongen doet zijn stinkende best en schiet er nu ook af en toe eentje in, meer kan je niet vragen. Maar het is ook duidelijk dat hij nog flink want stappen te zetten heeft. Voor de winter hadden we Gakpo op links en (indien fit) Madueke op rechts. Dan zijn een subtopper als El Ghazi en een talent als Baka een flinke stap terug.
LEROI
Ballenjongen
1
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2023
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 mar 2023, 15:25 Nog een bevestiging dat de ontwikkeling van talent niet te voorspellen is en met ups en downs gaat. Daarom snap ik ook niet hoe snel onze jeugd door de eigen achterban wordt afgeserveerd.
Onrealistische verwachtingen.

Gakpo had op z'n 19e slechts 399 minuten in de benen op Eredivisie niveau. Op z'n 20e werd hij regelmatige invaller terwijl Bakayoko op z'n 19e wordt beoordeeld als vervanger van Gakpo en Madueke.

Had afgelopen zondag klein draadje getweet over Bakayoko vergeleken met de 20-jarige Gakpo. Plaats dingen wel in perspectief. Draadje kan je hier checken.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

LEROI schreef: 07 mar 2023, 10:46
mateja schreef: 05 mar 2023, 15:25 Nog een bevestiging dat de ontwikkeling van talent niet te voorspellen is en met ups en downs gaat. Daarom snap ik ook niet hoe snel onze jeugd door de eigen achterban wordt afgeserveerd.
Onrealistische verwachtingen.

Gakpo had op z'n 19e slechts 399 minuten in de benen op Eredivisie niveau. Op z'n 20e werd hij regelmatige invaller terwijl Bakayoko op z'n 19e wordt beoordeeld als vervanger van Gakpo en Madueke.
Afgeserveerd is ook te kort door de bocht.

Dat je als 19-jarige speler nog niet goed genoeg bent voor het basiselftal is niet heel erg, zeker als je jezelf blijft ontwikkelen. Er op die leeftijd direct staat is weinig spelers gegunt. Het is deels de vraag wat we - de club en de supporters - verwachten van een spelers die in de basis staat of beoogt te staan. Soms heb je als jeugdspeler het geluk dat je concurent wegvalt en je dus veel speeltijd krijgt, dit terwijl het pad naar een basisplek wat anders was uitgestippeld (wisselbeurten en dat opbouwen tot je effectief genoeg bent)

Van de ene kant is het positief dat Bakayoko zijn rol steeds beter oppakt. Anderzijds zou het voor de prestaties van de club in dit seizoen wellicht beter zijn geweest als hij - en dat gaat voor Saibari ook op - als ze een gevestigde speler voor hun hadden staan en dus rustig richting die basisplaats kunnen wekren.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Er zit een verschil in wat een jonge speler laat zien en wat er verwacht mag worden van een basisspeler van PSV. Ik vind dat twee verschillende dingen. Als PSV een hoger niveau dan de laatste jaren wil gaan halen dan moet het niveau op die positie hoger zijn dan Bakayoko nu gemiddeld laat zien. Daarom vind ik dat er zowel een betere links- als rechtsbuiten moet komen deze zomer dan wat er nu staat. Dat betekent niet dat ik Bakayoko niet goed genoeg vind voor PSV (i.t.t. Vertessen) maar dat hij nog wat meer tijd nodig heeft en ik dat liever zie volgend jaar met invalbeurten en bij blessures van basisspelers. Dan speelt hij alsnog heel wat wedstrijden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Eens maar dan moet je hem geen 3de keuze maken omdat El G er bijv. nog is en die heeft een behoorlijk salaris. Die moet je echt lozen deze zomer. Voor hem moet je een klasse linksbuiten halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Johan Bakayoko