Phillipp Mwene

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

‘We zien in Phillipp een toegevoegde waarde voor onze selectie en zijn daarom blij hem te kunnen verwelkomen bij PSV’, zegt Technisch Directeur John de Jong.

Goh. You don't say.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18116
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 01 jun 2021, 09:19 Tja, niet goed genoeg..Bergwijn zit nu ook niet bij de EK selectie. Is die niet goed genoeg?

Anyway, Rik Elfrink gooit er nog maar eens een "ijs en wederdiende" tegenaan. Wat zou hij denken? Laat ik een stom gezegde wat niemand gebruikt, de hele tijd maar gebruiken? :P
Moet ie ook blijven doen. Gewoon je eigen taal gebruiken, dan ben je geen inwisselbare grijze muis.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hij moet vooral zelf weten wat hij schrijft maar ik vind het echt een stom gezegde wat hij duidelijk overal in probeert te passen.

Goed, Mwene. Je ziet wel een duidelijk verschil in presentaties van spelers, niet?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Eindelijk een back up voor Max. Goed om te zien dat John zijn prioriteiten achterin heeft gelegd.
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Verschil in presentatie lijkt me ook wel logisch. De ene speler komt met een andere status binnen dan de andere. Als je voor elke speler even groots uitpakt, verlies je snel je geloofwaardigheid denk ik.

Mwene komt wat dat betreft redelijk low profile binnen, maar kan zich best wel eens ontpoppen tot een hele nuttige toevoeging aan ons team.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Prima dat er vroeg geschakeld is. Heb mijn twijfels bij zijn kwaliteiten maar ik laat me graag verrassen. John heeft er alle vertrouwen in. Ben benieuwd en wens hem veel succes.

Nu door naar de echte versterkingen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Wel een stuk technischer dan Dumfries :P Is natuurlijk niet zo moeilijk, maar toch ;-)
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Lijkt me sowieso een upgrade ten opzichte van Mauro als linksback en transfervrij dus je kan er amper een buil aan vallen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik maakte me al zorgen, toch al heel lang geen speler meer binnen gehaald. De laatste was Ramalho, als ik me goed herinner.

Heel benieuwd naar zijn niveau. Lijkt me toch dat je geen koekenbakker bent als je in de BuLi speelt, al moet het niveau in die onderste regionen daar ook weer niet overschat worden tov de Eredivisie. Doet me in ieder geval goed dat we geen Mauro hoeven op stellen als back, maar gewoon een jongen die nooit anders heeft gedaan dan op de back-positie spelen.

Het mooie van dit soort transfers is dat eigenlijk niemand iets bijzonders van hem verwacht, maar voor hetzelfde geld is het een voltreffer. In ieder geval transfervrij, dus dat is helemaal mooi.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik denk een beetje vergelijkbaar met Brenet? Rechtsbenige verdediger die zowel RB als LB uit de voeten kan.
Brenet kon je ook altijd risicoloos opstellen, als het nodig was.

Gewoon dikke prima om achter de hand te hebben, zeker als je zo iemand transfervrij binnen haalt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Brael schreef: 01 jun 2021, 10:47 Ik denk een beetje vergelijkbaar met Brenet? Rechtsbenige verdediger die zowel RB als LB uit de voeten kan.
Brenet kon je ook altijd risicoloos opstellen, als het nodig was.

Gewoon dikke prima om achter de hand te hebben, zeker als je zo iemand transfervrij binnen haalt.
Brenet met links was anders een verschrikking :grin:

Laten we hopen dat jouw vergelijking niet klopt.
Saibari is underrated.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Brenet was voetballend geen wereldwonder nee, maar hij stond verdedigend wel gewoon zijn mannetje, en was positioneel prima, ook in aanvallend opzicht qua diepgang. Dat de voortzetting vooral met zijn linkerbeen minder was, dat is helemaal waar.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brenet was een matige speler die zijn beste wedstrijden tegen sterke tegenstanders (in de CL tegen Man Utd bv.) speelde. Waarschijnlijk omdat hij zich dan kon concentreren op het verdedigen. Als basisspeler kwam hij tekort, al stond hij er wel in ons laatste kampioensjaar omdat de linksback zoektocht van Brands een dikke fail werd. Als backup is zo iemand, net als Mwene, inderdaad prima om erbij te hebben. Ook om oververmoeidheid bij een Max, wat je dit seizoen al zag omdat niemand op zijn plek kon spelen, te voorkomen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch heeft Brenet met links weleens een vrij belangrijke assist gegeven :mrgreen: Al snap ik uiteraard wat je bedoelt hoor.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Sterker nog, met Brenet werden we zelfs 2 seizoenen kampioen, conclusie die ik daaruit trek is dat je dus gen eens overal allemaal toppers nodig hebt maar dat de groep als geheel moet kloppen. En je een beetje geluk nodig hebt, ik denk oprecht dat we afgelopen seizoen mét Götze en Gakpo in een belangrijke fase op minder dan 6 punten achter Ajax waren geeindigd.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Brenet was wel echt een PSV-er, iemand die er vol voor ging en daar heb ik ontzettend veel sympathie voor.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Brenet vond ik niet goed genoeg als basisspeler, maar voldeed als back-up. Mwene zal echt geen wonderspeler zijn, maar hopelijk kan hij ook hieraan voldoen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis geen nietsnut he, vooral een optie voor RB. Als Max een wedstrijdje rust nodig heeft dan zal ie daar spelen of Boscagli. Nu nog die andere CV
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Denk dat nu een nieuwe CV pas komt als Baumgartl en of Viergever gewieberd is/zijn. Obispo is er ook nog.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12453
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja



Mooi man, VOH die ff vol trots een filmpje laat zien met ongetwijfeld alle helden en mooie momenten (je ziet iig vd Kuijlen, Robben en de kampioenswedstrijd tegen Ajax langskomen).
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kunnen ze geen betere titel verzinnen dan 'Inside Mwene'?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik wordt erg blij van zo'n video.

John stelde zich voor in het begin. Zou VoH deze transfer hebben afgewikkeld of zo?

En.... gevaccineerd vandaag?

https://i.gyazo.com/31e105749579d638628 ... b327b9.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12453
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 01 jun 2021, 16:08 Ik wordt erg blij van zo'n video.

John stelde zich voor in het begin. Zou VoH deze transfer hebben afgewikkeld of zo?

En.... gevaccineerd vandaag?

https://i.gyazo.com/31e105749579d638628 ... b327b9.png
Bij 'i'm John nice to meet you' hoorde je madame Mwene antwoorden met 'nice to meet you', dus kan ook zijn dat hij zich alleen aan haar voorstelde omdat hij haar nog niet kende. Maar wie weet, zou iig verklaren als er twee vliegtuigen vanuit Eindhoven in de lucht zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hahaha
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hij komt wel echt als een introverte over, zeg

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillipp Mwene