André Ramalho

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Alles gegeven. Had CL gespeeld bij RBS. Held.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat was die commentator nou aan het praten dat Ramalho dit schema niet gewend is? Hij speelde juist al jaren een dubbel programma bij Salzburg.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

nilssonH schreef: 22 sep 2021, 20:57 Wat was die commentator nou aan het praten dat Ramalho dit schema niet gewend is? Hij speelde juist al jaren een dubbel programma bij Salzburg.
Ik dacht dus eerst dat het sarcasme of een grapje was. En toen zei hij het nog een keer op een iets serieuzere toon. Dan moet je je als commentator echt schamen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Fantastische speler, wat mogen we hier blij mee zijn zeg. Vandaag weer de leider in de strijd van 't begin tot het einde.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Begint ook steeds meer achteruit te lopen.
Dat zit m in het middenveld.
Als Sangare terug is, gaat hij weer zijn top niveau halen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

zit in een dipje net als bijna iedereen van het team. In zo een dip (krijgt iedereen 1 of meerdere keren per seizoen) is het belangrijk dat je de punten pakt. Heeft al bewezen op hoog niveau een uitstekende verdediger te zijn! Krijg er nog steeds moreno-vibes van
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nog steeds een baas! Laatste 2 wedstrijden wel slordig in zijn passing (hij lijkt vermoeid) en idd wat hier boven al vermeld wordt, deze man gaat weer shinen als onze Ivoriaanse tank terug is :pul:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik weet niet of hij zo vermoeid is hoor. Misschien niet op z'n best, maar hij gaat ook in minuut 90 nog voluit. Is knap, maar ik vind hem sinds het wegvallen van Sangaré niet meer zo soeverein als daarvoor. Dat is misschien ook logisch, want sinds de man met drie benen absent is, is ons middenveld ook een stuk minder stabiel. Dan moet Ramalho ineens veel meer coachen en veel grotere ruimtes verdedigen, dat gaat lang niet altijd goed. Hopelijk gaan de prestaties weer omhoog zodra Sangaré terug is, die voorkomt veel defensieve arbeid. Da's voor Ramalho en Obispo wel fijn.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vanwege de gaten op het middenveld. Marco gaf het ook aan, liepen zich de tering. Terug naar 4231/433. Ze speelden anders gisteren met Doan in een andere rol. Na de omwisseling ging het beter.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 23 sep 2021, 00:46 Ik weet niet of hij zo vermoeid is hoor. Misschien niet op z'n best, maar hij gaat ook in minuut 90 nog voluit. Is knap, maar ik vind hem sinds het wegvallen van Sangaré niet meer zo soeverein als daarvoor. Dat is misschien ook logisch, want sinds de man met drie benen absent is, is ons middenveld ook een stuk minder stabiel. Dan moet Ramalho ineens veel meer coachen en veel grotere ruimtes verdedigen, dat gaat lang niet altijd goed. Hopelijk gaan de prestaties weer omhoog zodra Sangaré terug is, die voorkomt veel defensieve arbeid. Da's voor Ramalho en Obispo wel fijn.
Eens. Ik vind Andre een topper, maar laatste wedstrijden wankelt hij een beetje; positionering, passing, het is allemaal net even minder. Kan gebeuren en het is wel de laatste speler waar ik mij zorgen om maak, maar het was vandaag en ook tegen Feyenoord niet zo best. En tegen RS was hij ook niet geheel foutloos to put it mildly.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik kan nog steeds echt genieten van deze man, gewoon een hele fijne speelstijl en uitstraling en één van de meest stabiele factoren in het team
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Gisteren op geen fout kunnen betrappen. Ideale aankoop die misschien tot het einde van zijn Carrière in Eindhoven blijft gezien zijn leeftijd. Met deze pion kun je vertrouwd verder!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Speelde in mijn ogen een zwakke 2e helft. Dat ben ik niet gewend van Ramalho. Vertrouw erop dat hij er de volgende wedstrijd weer 90m staat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zijn inzakken was de handdoek, André en Cody zijn normaliter zo'n beetje de laatsten die omvallen.

In geval van Ajax wil je m.i. eigenlijk echt ook een Nederlandse jongen hebben waar je maximaal op kunt bouwen, iemand waarvoor de rivaliteit nog net wat meer betekent zeg maar. Jorrit speelde ook niet zelden z'n beste potten tegen die Abcoudense trutjes.

Ik had vannacht nog gedroomd dat ie vandaag alsnog meedeed op 1 of andere manier, Jorrit :lol: Maar zoals Marco al zong...


Kreeg trouwens ook nog een vrij smerig tikje he, denk dat iemand nog een rekening te vereffenen met 'm had na de JCS. Zal vast ook wel 1 en ander gezegd zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Volgens Ramalho hebben we een jonge ploeg. Ook zo’n vaak gehoord excuus. Kijk wat er vandaag op het veld stond, en dat jong noemen?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

We hebben juist een veel te oude ploeg. Veel te weinig kapitaal op het veld.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Op Boscagli, Drommel en Sangaré na allemaal 25+ jaar. Genoeg ervaring, maar ze laten het allemaal maar gebeuren en/of zijn gewoon niet goed genoeg.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Exact. Het grootste deel is tweede helft 20 of ouder. Ga terug naar de basis. Jonge Nederlanders en Zuid-Amerikanen, aangevuld met 1 of 2 ervaren jongens.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Talenten zijn grillig zie Noni.

Vinicius en Ramalho zijn Braziliaans. Max en Gotze Duitse subtoppers.

Sangare is onze beste buitenlander. Madueke wereldtalent.

Drommel, Ginkel, Gakpo Nederlanders.

Ja, ik heb liever Teze dan die pitbull en Obispo of Boscagli is mij om het even.

Waar zie je plek voor een Nederlanders? LB Wijndal ipv Max? Graag maar onbetaalbaar. Heb je liever Drommel of Lars?

De spitspositie kan veel beter, de keeper en de LB. Nederlander of Somalier mij om het even, als ze maar net zo goed als Gakpo en Sangare zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ze hoeven van mij ook niet allemaal 19 te zijn. Maar Ramalho zegt dat we een jong team hebben, dat slaat als kut op Dirk.

Zahavi. 34
Gotze, Ramalho 29
Vinicius. 26
Drommel. 24
Max, Van Ginkel. 28
Mwene, Bruma 27
Boscagli, Sangare. 23

En dan zitten er op de bank ook nog eens vooral jongens in diezelfde leeftijdsgroepen. De enige jongelingen zijn Madueke en Vertessen. Waarom geen rechtsback van 21 gehaald die kan doorgroeien? En een talentvolle spits die op termijn weer een gezond bedrag kan opleveren.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja is onzin van Ramalho. Onze jonge RB kan doorgroeien maar kan die pitbull er niet uitspelen blijkbaar....
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Hij komt vandaag met momenten nonchalant over. Ook hoop dat hij gewoon op zijn benen blijft staan, minder rolt en de verdediging gaat leiden.
Geen sterke pot nog.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond hem tegen ajax ook al een zwakke 2e helft spelen. Ik hoop dat Ramalho zich aan de malaise onttrekt en zijn klasse weer gaat tonen. Wqs eerder toch een belangrijk steunpilaar. Als ook hij nog in een vormdip komt dan weet ik het ook niet meer.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2236
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zwakste wedstrijd tot dusver. Ongeconcentreerd. Al moet ik zeggen dat ik hem sowieso zwakker vind ik duo met Obispo dan met Boscagli. De onderlinge afstemming loopt te vaak mis, waardoor grote gaten ontstaan. En de afstemming met Teze is - in het kleine aantal gezamenlijke minuten - ook vaak slecht, maar dat schrijf ik meer toe aan Teze die positioneel slecht is.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grootste Twente kansen kwamen door individuele fouten van hem. Had gewoon een off-day, hopelijk de laatste.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kanone, dat was schrikken de eerste helft, nb 'normaal' gesproken de stabiliteit zelve. Herpakte zich de tweede helft wel. Of was FC Tukkerije zó slecht?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

André Ramalho