Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als Veerman zijn instelling niet drastisch wijzigt dan zal hij nooit het niveau van een pak 'm beet Obispo overstijgen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
#simplythebest
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:23 Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
Precies, waarom dat verschil met andere wedstrijden?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:23 Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
Inmiddels zijn we alweer drie jaar verder en is het alleen maar minder geworden tot het punt dat de hardwerkende maar met alle respect beperkte Guti hem voorbij is gestreefd. Joey roept dingen in de media die het groepsproces verstoren, wordt gewisseld en gaat als een halve tamme tekeer. Eindstand nog een spreekverbod erbij. Nee gaat lekker verder, de laatste tijd.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Drie jaar verder? Hij kwam hier precies een jaar geleden aan. :think:
#simplythebest
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:30 Drie jaar verder? Hij kwam hier precies een jaar geleden aan. :think:
Je snapt mijn punt wel. De tijd van de goede wedstrijden ligt ruim achter ons. Joey is geen schim meer van de Joey in de genoemde toppers. Helemaal goed dat PSV hem een verbod heeft gegeven, last hem maar weer eens op zijn spel focussen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het groepsproces verstoren? Lol... overdrijven we nu niet vreselijk? Dit valt wat mij betreft in de categorie geneuzel over Xavi toen hij volledig terecht pissig was afgelopen weekend na zijn idiote wissel. Heeft wat mij betreft helemaal niks te maken met het groepsproces verstoren. Veerman had ook zo'n momentje een paar weken terug. Alles wees erop dat hij helemaal niet zo slecht was en vooral de enige speler was die iig nog iets kon forceren/creëren. En wederom, net als die wedstrijd met Xavi, waren er tig spelers die veel en veel slechter waren, die amper een skippybal kunnen raken en die blijven dan staan.

Wat mij betreft is Ruud hard op weg om het laatste beetje voetbal en creativiteit uit dit elftal te trappen en wat er over blijft is geestdodend kut voetbal waar ik niet eens meer de moeite voor ga nemen om te kijken. Ik heb het al vaker gezegd, PSV heeft een aantal prima spelers met hele specifieke kwaliteiten. Dat wordt totaal niet benut vanwege de chaos op het veld, het gebrek aan lijnen, het gebrek aan samenhang, het gebrek aan diepte, het gebrek aan beweging. Juist een speler als Veerman is zo afhankelijk van wat hij aan de bal kan doen. Als zijn medespelers maar wat doen, geen ruimtes creeren voor elkaar of zichzelf, geen diepte en beweging tonen, dat er totaal geen idee is. Ik geef het hem en wat ik eerder al zei Xavi te doen. Dat zijn spelers die willen lekker voetballen, initiatief nemen, blik vooruit en altijd op jacht naar voren toe.

Dat matcht voor geen meter met deze matige coach. Dan kan je dus 2 dingen doen: de laatste creativiteit eruit schoppen of misschien toch een bepalen dat zo'n coach helemaal niks bij PSV te zoeken heeft. Voor mij is die keuze vrij duidelijk zoals vast bekend is :mrgreen: . Owja, en voor ik het vergeet, natuurlijk valt er nog genoeg te verbeteren aan Veerman. dat kan er prima parallel naast lopen natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Standbeeld schreef: 24 jan 2023, 23:33
DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:30 Drie jaar verder? Hij kwam hier precies een jaar geleden aan. :think:
Je snapt mijn punt wel. De tijd van de goede wedstrijden ligt ruim achter ons. Joey is geen schim meer van de Joey in de genoemde toppers. Helemaal goed dat PSV hem een verbod heeft gegeven, last hem maar weer eens op zijn spel focussen.
Nee ik snap je punt niet. Hij heeft een half jaar onder Schmidt gespeeld en een half jaar nu onder Ruud. Door onze falende defensie kan hij helaas niet spelen als 8. In de wedstrijden op 10 heeft hij een hoog rendement gehad en is het praktisch onze enige middenvelder met scorend vermogen, samen met Til. Joey heeft in de Arena nog een goede pot gespeeld en in de wedstrijden daarna, net als de hele ploeg, bagger.
#simplythebest
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Hij viel vandaag goed in. 1 slechte pass.. maar daartegenover een aantal goede passes en acties. Hij snapt voetbal aan de bal. De rest, op Xavi Simons en Sangare na, niet. Simpel.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:23 Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
Ja dat vat wel redelijk samen wat ik vermoed dat er in joey zijn hoofd omgaat
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Verkopen en Reijnders halen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

De Realist schreef: 25 jan 2023, 00:07
DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:23 Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
Ja dat vat wel redelijk samen wat ik vermoed dat er in joey zijn hoofd omgaat
Dat hij net als de rest van het team het laat afweten tegen de kleintjes?
#simplythebest
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Jwoeloe schreef: 24 jan 2023, 23:26
DC_PSV schreef: 24 jan 2023, 23:23 Welke instelling? Hij was geweldig in de toppers tegen Ajax, Arsenal, Monaco, Rangers-uit, Feyenoord.
Precies, waarom dat verschil met andere wedstrijden?
Is dit een locadia 2.0 ..Hij kan zich alleen opladen tegen bayern :lol: :lol:
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

DC_PSV schreef: 25 jan 2023, 07:51
De Realist schreef: 25 jan 2023, 00:07

Ja dat vat wel redelijk samen wat ik vermoed dat er in joey zijn hoofd omgaat
Dat hij net als de rest van het team het laat afweten tegen de kleintjes?
En zich vervolgens van geen kwaad bewust is, want hij deed het toch zo lekker tegen Arsenal? Wat boeien die andere potjes nou
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Andy vd Meijde zegt dat Joey wissel zit door zijn reactie na de wissel. Andy had dat van "zijn bronnen", maar dat is Joey Veerman zelf. Of Joey ook daadwerkelijk wissel zit door zijn reactie of dat dat het gevoel van Joey is, is niet bekend. Het is slechts wat Andy net zei in Veronica Offside. Dan weten jullie dat. Denk dat Ruud even klaar was met Joey.

Andy zei overigens daarna dat Joey sowieso moet spelen, ten koste van Sangare. Joey is namelijk veel beter dan Sangare. Haha. Wel lief van Andy dat ie opkomt voor Joey, maar het slaat verder nergens op.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wesley zei dat Ruud nooit lang boos is, dus hup, verzin een opstelling met Joey in de basis. Niemand wil naar El Ghazi kijken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de manier om te antwoorden Joey! Well done.

En geen rare maniertjes na de goal. Gewoon blij. Mooi.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Goede pot, ook lekker fel
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Prima gereageerd inderdaad. (Y)
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Standbeeld schreef: 27 jan 2023, 21:06 Andy vd Meijde zegt dat Joey wissel zit door zijn reactie na de wissel. Andy had dat van "zijn bronnen", maar dat is Joey Veerman zelf. Of Joey ook daadwerkelijk wissel zit door zijn reactie of dat dat het gevoel van Joey is, is niet bekend. Het is slechts wat Andy net zei in Veronica Offside. Dan weten jullie dat. Denk dat Ruud even klaar was met Joey.

Andy zei overigens daarna dat Joey sowieso moet spelen, ten koste van Sangare. Joey is namelijk veel beter dan Sangare. Haha. Wel lief van Andy dat ie opkomt voor Joey, maar het slaat verder nergens op.
Mocht Joey inderdaad de bron erachter zijn, dan kan het ook goed dat hij weer snel conclusies trekt. Al in meerdere interviews heb ik Veerman conclusies zien trekken waarvan ik dan denk: dat maak je er zelf maar van. Ook in de auto bij Andy vertelde hij dat hij wel een van de meest gehate PSV'ers is onder Ajacieden, door zijn uitspraken enzo. Heb zelf dan weer nooit reacties gelezen van Ajacieden die hem een vervelende kerel vinden. Krijg sterk de indruk dat Joey snel een bepaalde indruk ergens van heeft en het cirkeltje zelf verder rondtrekt.

Inmiddels gisteren ook weer basis gestart, dus het lijkt ook niet heel logisch dat Ruud klaar met hem was.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Magnus schreef: 29 jan 2023, 09:01
Standbeeld schreef: 27 jan 2023, 21:06 Andy vd Meijde zegt dat Joey wissel zit door zijn reactie na de wissel. Andy had dat van "zijn bronnen", maar dat is Joey Veerman zelf. Of Joey ook daadwerkelijk wissel zit door zijn reactie of dat dat het gevoel van Joey is, is niet bekend. Het is slechts wat Andy net zei in Veronica Offside. Dan weten jullie dat. Denk dat Ruud even klaar was met Joey.

Andy zei overigens daarna dat Joey sowieso moet spelen, ten koste van Sangare. Joey is namelijk veel beter dan Sangare. Haha. Wel lief van Andy dat ie opkomt voor Joey, maar het slaat verder nergens op.
Mocht Joey inderdaad de bron erachter zijn, dan kan het ook goed dat hij weer snel conclusies trekt. Al in meerdere interviews heb ik Veerman conclusies zien trekken waarvan ik dan denk: dat maak je er zelf maar van. Ook in de auto bij Andy vertelde hij dat hij wel een van de meest gehate PSV'ers is onder Ajacieden, door zijn uitspraken enzo. Heb zelf dan weer nooit reacties gelezen van Ajacieden die hem een vervelende kerel vinden. Krijg sterk de indruk dat Joey snel een bepaalde indruk ergens van heeft en het cirkeltje zelf verder rondtrekt.

Inmiddels gisteren ook weer basis gestart, dus het lijkt ook niet heel logisch dat Ruud klaar met hem was.
Die reactie in de auto bij Andy was heel raar idd. Lijkt alsof die het zelf meer vind dan 't echt is. Kan me namelijk niet voorstellen dat t jochie gehaat wordt door Ajax dan wel de meest gehate PSV' er dit seizoen is haha.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op zich een leuke vraag, wie is de meest gehate PSV’er bij Ajacieden? Xavi nu misschien? Of toch nog Luuk?
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Thijs schreef: 29 jan 2023, 09:17 Op zich een leuke vraag, wie is de meest gehate PSV’er bij Ajacieden? Xavi nu misschien? Of toch nog Luuk?
Op basis van dit seizoen zou ik zeggen Xavi. Je leest overal over "de jankmuil," terwijl het rondom Luuk redelijk stil is momenteel.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Magnus schreef: 29 jan 2023, 09:20
Thijs schreef: 29 jan 2023, 09:17 Op zich een leuke vraag, wie is de meest gehate PSV’er bij Ajacieden? Xavi nu misschien? Of toch nog Luuk?
Op basis van dit seizoen zou ik zeggen Xavi. Je leest overal over "de jankmuil," terwijl het rondom Luuk redelijk stil is momenteel.
Daar tegenover staan Klaassen, Bergwijn, Alvarez, Berghuis, Brobbey, Bassie, Taylor, Tadic, Conceicao, Wijndal en dan vergeet ik er vast nog een paar. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Hatseflats schreef: 29 jan 2023, 09:38
Magnus schreef: 29 jan 2023, 09:20

Op basis van dit seizoen zou ik zeggen Xavi. Je leest overal over "de jankmuil," terwijl het rondom Luuk redelijk stil is momenteel.
Daar tegenover staan Klaassen, Bergwijn, Alvarez, Berghuis, Brobbey, Bassie, Taylor, Tadic, Conceicao, Wijndal en dan vergeet ik er vast nog een paar. :mrgreen:
Je hoeft mij niet te overtuigen dat er bij Ajax heel wat meer jankmuilen rondlopen. ;)
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het probleem met Joey en Sangaré als centrale middenvelders:
Sangaré en Veerman lijken twee totaal verschillende types, maar ze vertonen soortgelijk gedrag. Beide middenvelders oriënteren zich vooral op de bal. Sangaré omdat hij die af wil pakken. Veerman omdat hij hem in zijn voeten wil krijgen. Beiden zijn door deze focus nauwelijks bezig met wat in hun rug gebeurt. Ploeggenoten coachen gebeurt ook nauwelijks. Ze zijn als koppel daarom onvoldoende in staat om hun defensie te helpen. Te vaak liggen cruciale zones op het veld helemaal open voor de tegenstander.

Dat is de reden dat Van Nistelrooij steeds weer uitkomt bij Erick Gutiérrez. De 27-jarige Mexicaan is de ideale partner voor Sangaré en Veerman. 'Ik ben een teamplayer', duidde Guti onlangs zijn rol. 'Ik probeer altijd naar de balans en de verbinding in het elftal te zoeken.’ In de gewonnen toppers tegen Arsenal (2-0) en Ajax (1-2) vindt PSV die balans met een middenveld waarin plaats is voor Sangaré, Gutiérrez én Veerman.
Joey is heel belangrijk voor de benodigde creativiteit bij PSV, maar hij laat verdedigend gaten vallen.
Hij en Sangaré zijn geen complementair koppel helaas. Een echte verdedigende middenvelder is daarom keihard nodig als beiden spelen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/het-grote ... an-dilemma
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman