Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mooi voor Joey natuurlijk, maar Branco van den Boomen had dit volgens mij echt meer verdiend. Sowieso is de gehele selectie wel heel erg Eredivisie minded. Daar wordt Mbappé niet zo nerveus van.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 20 mar 2023, 16:10 Mooi voor Joey natuurlijk, maar Branco van den Boomen had dit volgens mij echt meer verdiend. Sowieso is de gehele selectie wel heel erg Eredivisie minded. Daar wordt Mbappé niet zo nerveus van.
Wacht maar totdat hij stoomlocomotief Dumfries treft. Die dendert zo over hem heen. :steam:
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 16:12Wacht maar totdat hij stoomlocomotief Dumfries treft. Die dendert zo over hem heen. :steam:
Dat hoop ik niet, want die is tegen Frankrijk geschorst :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 20 mar 2023, 16:14
Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 16:12Wacht maar totdat hij stoomlocomotief Dumfries treft. Die dendert zo over hem heen. :steam:
Dat hoop ik niet, want die is tegen Frankrijk geschorst :mrgreen:
Da minde nie. Ja dan zal Mbappe niet wakker liggen nee.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als je in Parijs speelt en je moet kiezen tussen Taylor Wieffer en Veerman dan is het niet eens uitgesloten dat ie voor Veerman kiest. Of je dat moet willen is een tweede want als het daar fout gaat dan gaat het goed fout. Daarna tegen Gibraltar kan Veerman lekker in de speeltuin voetballen.

Maar wat hier eigenlijk het belangrijkste is in mijn ogen is dat Veerman de kans krijgt om onder Koeman een impuls te geven aan zijn carrière. Wellicht die laatste 3% die hem helpen de bouwsteen van ons middenveld te worden volgend jaar. Qua techniek en talent zit het goed en dat is een prima basis, maar er zit nog meer in het vat.
Leon77M
Basisspeler
3
Berichten: 484
Lid geworden op: 8 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus schreef: 20 mar 2023, 16:42 Als je in Parijs speelt en je moet kiezen tussen Taylor Wieffer en Veerman dan is het niet eens uitgesloten dat ie voor Veerman kiest. Of je dat moet willen is een tweede want als het daar fout gaat dan gaat het goed fout. Daarna tegen Gibraltar kan Veerman lekker in de speeltuin voetballen.

Maar wat hier eigenlijk het belangrijkste is in mijn ogen is dat Veerman de kans krijgt om onder Koeman een impuls te geven aan zijn carrière. Wellicht die laatste 3% die hem helpen de bouwsteen van ons middenveld te worden volgend jaar. Qua techniek en talent zit het goed en dat is een prima basis, maar er zit nog meer in het vat.
Afgaande op de persconferentie verwacht ik eerder Wieffer. Sowieso was Veerman geen eerste keus als vervanger van Frenkie. Dat was Jordy Clasie, echter was die niet helemaal fit waardoor men moest doorschakelen.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Mooi voor hem! En nu hopen dat hij speelminuten maakt en dat er een club zo gek wordt om 10 mio neer te leggen.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Altijd mooi om opgeroepen te worden voor Oranje. En zeker voor Veerman zou het mooi kunnen zijn als hij ziet wat voor stappen andere spelers hebben gemaakt, spelers die qua techniek en balgevoel vele malen minder zijn dan Joey, maar die op doorzettingsvermogen wel een heel eind zijn gekomen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 16:03 Maakt niet uit of het verdiend is. Hij zit erbij voor de eerste keer. Dat moet geweldig zijn voor Joey. Gewoon genieten en hard werken.
Eens, misschien wel de trigger die hij nodig had. Kijken of 'ie kan aanhaken.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Veel plezier Joey! En succes!

Wat zal hij blij zijn geweest met het telefoontje. :)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sowieso Joey >>> Frenkie.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wel 'fijn' dat Koeman nog even aangeeft dat Joey er alleen bij zit omdat Clasie niet fit is.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Madueke schreef: 20 mar 2023, 17:41 Wel 'fijn' dat Koeman nog even aangeeft dat Joey er alleen bij zit omdat Clasie niet fit is.
Dat is inderdaad Veermans niveau op dit moment…
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij heeft flaws, maar als hij daaraan werkt kan het echt een topper worden. Geef het een kans!!! Zo jammer dat staf en spelers zo snel worden afgeschreven tegenwoordig. :mrgreen:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hoe kan het dat de man die zoveel kansen creëert achter Wieffer en Clasie staat in de pikorde bij Oranje?
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 20:14 Hoe kan het dat de man die zoveel kansen creëert achter Wieffer en Clasie staat in de pikorde bij Oranje?
Ik vind dat er in de media een slechte beeldvorming is gevormd over Veerman. Hij wordt sneller aangepakt. Wanneer hij 1 fout maakt kleeft dat veel langer aan hem dan die 10 goede ballen die hij in de weken ervoor heeft gegeven.

De beeldvorming is ontstaan in de wedstrijd tegen Ranger. Hij speelde toen niet goed en reageerde verongelijkt bij de wissel. Sindsdien wordt hij altijd sneller aangepakt.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

SomaQan schreef: 20 mar 2023, 20:25
Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 20:14 Hoe kan het dat de man die zoveel kansen creëert achter Wieffer en Clasie staat in de pikorde bij Oranje?
Ik vind dat er in de media een slechte beeldvorming is gevormd over Veerman. Hij wordt sneller aangepakt. Wanneer hij 1 fout maakt kleeft dat veel langer aan hem dan die 10 goede ballen die hij in de weken ervoor heeft gegeven.

De beeldvorming is ontstaan in de wedstrijd tegen Ranger. Hij speelde toen niet goed en reageerde verongelijkt bij de wissel. Sindsdien wordt hij altijd sneller aangepakt.
En hoe gaat dat hier dan? :wonder: :whistle:
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 20:14 Hoe kan het dat de man die zoveel kansen creëert achter Wieffer en Clasie staat in de pikorde bij Oranje?
Wellicht volg je de feyenoord-draad waarin ik bijna dagelijks wel een zogenaamd 'WiefferWank' bericht post om aan te geven hoe bizar die hype is.
Dus dat is de reden: de media hyped die gast net zoals de hele FrenkieFap mania van een paar jaar geleden toen hij met cruyff werd vergeleken.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Mr. Spock schreef: 20 mar 2023, 21:13
Standbeeld schreef: 20 mar 2023, 20:14 Hoe kan het dat de man die zoveel kansen creëert achter Wieffer en Clasie staat in de pikorde bij Oranje?
Wellicht volg je de feyenoord-draad waarin ik bijna dagelijks wel een zogenaamd 'WiefferWank' bericht post om aan te geven hoe bizar die hype is.
Dus dat is de reden: de media hyped die gast net zoals de hele FrenkieFap mania van een paar jaar geleden toen hij met cruyff werd vergeleken.
Leuk en aardig maar Frenkie heeft inmiddels alweer 174 wedstrijd voor FC Barcelona gespeeld, zo bizar is dat gehype achteraf dan ook weer niet geweest toch?
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Skuddem schreef: 20 mar 2023, 21:18
Mr. Spock schreef: 20 mar 2023, 21:13
Wellicht volg je de feyenoord-draad waarin ik bijna dagelijks wel een zogenaamd 'WiefferWank' bericht post om aan te geven hoe bizar die hype is.
Dus dat is de reden: de media hyped die gast net zoals de hele FrenkieFap mania van een paar jaar geleden toen hij met cruyff werd vergeleken.
Leuk en aardig maar Frenkie heeft inmiddels alweer 174 wedstrijd voor FC Barcelona gespeeld, zo bizar is dat gehype achteraf dan ook weer niet geweest toch?
Michael Reiziger speelde 253 duels voor Barcelona.

Frenkie werd gehyped als wereldwonder, reincarnatie van cruyff, toekomstig gouden bal winnaar en weetiknog wat meer.
Aangezien dat nou niet bepaald waar is gemaakt was dat gehype best bizar.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Mooi voor Joey dat hij alsnog opgeroepen is. Enerzijds wel opvallend omdat hij niet zijn beste periode heeft. Anderzijds ben ik altijd fan geweest van hem, hij kan namelijk met één pass een verdediging openbreken. Natuurlijk moet hij constanter worden in zijn spel en laat hij defensief te veel steken vallen. Maar ik zie liever een speler zoals Veerman die de bal wil hebben en altijd zoekt naar een opening. In plaats van een speler die degelijk is maar nooit iets creëert. Wellicht dat hij bij Oranje uitgedaagd wordt en daarmee ook inziet welke stappen hij moet zetten om op dat niveau te slagen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Mr. Spock schreef: 20 mar 2023, 21:32
Skuddem schreef: 20 mar 2023, 21:18

Leuk en aardig maar Frenkie heeft inmiddels alweer 174 wedstrijd voor FC Barcelona gespeeld, zo bizar is dat gehype achteraf dan ook weer niet geweest toch?
Michael Reiziger speelde 253 duels voor Barcelona.

Frenkie werd gehyped als wereldwonder, reincarnatie van cruyff, toekomstig gouden bal winnaar en weetiknog wat meer.
Aangezien dat nou niet bepaald waar is gemaakt was dat gehype best bizar.
Fair enough 😄
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Mr. Spock schreef: 20 mar 2023, 21:32
Frenkie werd gehyped als wereldwonder, reincarnatie van cruyff, toekomstig gouden bal winnaar en weetiknog wat meer.
Aangezien dat nou niet bepaald waar is gemaakt was dat gehype best bizar.
Dat is daar toch altijd. Knopper was de nieuwe Bergkamp en Ridewald de nieuwe Rijkaard. De Jong is los daarvan een prima speler.

Wieffer is gehyped in de media en Koeman is altijd al bijzonder beinvloedbaar gebleken voor beeldvorming. Een verrassing is het niet.

Ik ben blij dat Joey erbij zit. Ik heb het idee dat hij graag alles op de automatische piloot wil doen, dus een aantal nieuwe indrukken uit een andere omgeving kunnen geen kwaad voor hem.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

"Hey Deppie" :grin:

Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Veerman een heel andere type middenvelder dan De Jong en Clasie.
Daarom snap ik zijn selectie niet na het wegvallen van die spelers, maar het is hem gegund!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Koeman over Veerman:
Joey Veerman maakte voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. De PSV'er zou nog voor het uitduel met Frankrijk afhaken met een virusinfectie, maar trainde daarvoor mee. 'Toen had hij twee balverliesmomenten en dat is niet zijn mindere kwaliteit, want hij is juist een heel goede voetballer aan de bal', haalde Koeman terug. 'Maar dan verspeelt hij ballen en dat heeft wel met een stukje spanning te maken.'
Zenuwpeesje Joey.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joey Veerman