mateja schreef: ↑22 nov 2022, 21:13
29.04.2007 schreef: ↑22 nov 2022, 21:09
No shit, Sherlock. Natuurlijk is de kans met Gakpo groter dan zonder. Maar dat was mijn punt niet..
Ik heb het idee dat Juancho, en jij dus ook, de kansen op een kampioenschap veel te hoog inschatten. Naar mijn mening is het echt minder dan 50%, ook met Gakpo die het seizoen bij ons afmaakt.
Maar het punt is toch of de kans groter is met of zonder Gakpo? Want die verkoop je wel of niet. Hoeveel zou die nou minder waard worden in de zomer (mocht hij uberhaupt minder waard worden) en wil je dat risico nemen om zo meer kans te hebben op het kampioenschap.. lijkt me geen rocket science
Daarnaast hebben we gewoon de beste selectie en als iedereen fit blijft hebben we echt wel een grote kans op het kampioenschap.
Nee dat was mijn punt niet, dat zeg ik net. Het viel mij gewoon op dat Juancho zich al een soort van rijk lijkt te rekenen met de CL inkomsten als Gakpo blijft voor de rest van het seizoen. Ik vind dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vandaar mijn vraag aan hem hoe hij de kansen van PSV inschat op een kampioenschap, omdat het in mijn ogen onrealistisch hoog is. Los van de mening over de kansen op een kampioenschap zonder Gakpo. Ik snap zelf ook wel dat die dan kleiner zijn, maar nogmaals, dat was niet de reden van mijn vraag.
Op Unibet krijg je 1,85 voor een kampioenschap van Ajax (=ongeveer 50/50). Voor PSV staat een quotering van 3,50 en Feyenoord staat op 5,00. Ook daar worden de kansen voor PSV dus een stuk lager ingeschat.