Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Je doelt denk ik op de mensen in de bestuurskamer bij PSV?Rikkert1234 schreef: ↑18 sep 2022, 16:34 Mensen die liever 43 miljoen hadden dan Gakpo zijn stil na vandaag
Hahahaha onder andere. Maar hier ookJuancho schreef: ↑18 sep 2022, 16:35Je doelt denk ik op de mensen in de bestuurskamer bij PSV?Rikkert1234 schreef: ↑18 sep 2022, 16:34 Mensen die liever 43 miljoen hadden dan Gakpo zijn stil na vandaag![]()
Het is gewoon slap geleuter wat mij betreft. Zo onderhand is de eis dat Gakpo niet alleen de goals maakt, maar ook het vuurtje opstookt, het voortouw neemt, de opstelling maakt, de tactiek uitstippelt, het stadion onderhoudt, alle fans hoogstpersoonlijk te woord staat en financieel compenseert voor al hun problemen én alle politieke problemen van Nederland, Europa en de wereld oplost, alvorens hij op pad gaat om een goedlopende kolonie op Mars te stichten. Doet hij dat niet, dan wordt er met het boze vingertje gewezen naar transferperikelen en een ongelukkige wedstrijd tegen Rangers. Dat 'ie dat maar goed in de oren knoopt.Juancho schreef: ↑18 sep 2022, 18:33 Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.
Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.
Ik kan er weer uitgebreid op in gaan maar dat ga ik niet doen. Ik houd het lekker bij dat ik vandaag uiteindelijk weer eens echt genoten heb van zijn spel, zijn leiderschap en alles wat er nog meer was. Dikke 10.Ykhim schreef: ↑18 sep 2022, 21:36Het is gewoon slap geleuter wat mij betreft. Zo onderhand is de eis dat Gakpo niet alleen de goals maakt, maar ook het vuurtje opstookt, het voortouw neemt, de opstelling maakt, de tactiek uitstippelt, het stadion onderhoudt, alle fans hoogstpersoonlijk te woord staat en financieel compenseert voor al hun problemen én alle politieke problemen van Nederland, Europa en de wereld oplost, alvorens hij op pad gaat om een goedlopende kolonie op Mars te stichten. Doet hij dat niet, dan wordt er met het boze vingertje gewezen naar transferperikelen en een ongelukkige wedstrijd tegen Rangers. Dat 'ie dat maar goed in de oren knoopt.Juancho schreef: ↑18 sep 2022, 18:33 Ik heb het nogmaals niet alleen over zijn rendement maar ook alles er om heen. Dat zeg ik letterlijk in mijn post. Koekoek. Maargoed, die discussie hebben we vaak genoeg gehad, heeft geen zin meer.
Persoonlijk hoop ik dan maar dat Gakpo vrij is en kan leveren wat hij vandaag ook levert qua voortrekkersrol en leiderschap.
Het is 18 september en de man staat op betrokkenheid bij 19 goals. Hoe meer je op onderzoek uitgaat naar wat die cijfers daadwerkelijk inhouden, hoe indrukwekkender het wordt. Maar hier zijn nog steeds mensen die hem van alles verwijten. Get over it. Dit PSV drijft op de klasse van Cody Gakpo. De voornaamste reden dat er hier nog een beetje aanleiding is tot een goed humeur, dat is Cody Gakpo. Aanvoerder, afmaker én beste speler.
Ik ga ook gewoon geen poging meer wagen om daar genuanceerd over te doen. Als Cody me vanavond belt met de boodschap dat hij morgen met mijn vrouw op pad gaat, dan breng ik haar zelf op locatie en bied ik hem aan om z'n achtertuin te maaien en z'n huis schoon te maken. Absolute koning.
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut