Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Maikel_91 schreef: 16 sep 2021, 22:50 Wat fantastisch gekeept door Drommel. Je ziet dat het geen geluk is maar hij blijft kijken. Klasse!
Durft te blijven staan en zich breed te maken. Ook de enige manier om zulke duels te winnen maar de meeste keepers durven dat niet en gaan toch al snel liggen. Echt heel sterk, tot twee keer toe trouwens want bij die buitenspel kans van Oyarzabal in de eerste helft deed ie precies hetzelfde
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Als je ziet hoeveel klote terugspeelballetjes hij van met name Ramalho en Max kreeg, is het heel knap hoe hij het voetballend deed. Dat hij dan aan het einde ons ook nog redt, maakt dit gewoon een klasse wedstrijd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Stond er een paar keer goed idd, ben sowieso tot nu toe erg te spreken over drom
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dankjewel Drommel. Sorry dat iedereen jou had afgeschreven voor je überhaupt voor ons een wedstrijd had gespeeld.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 16 sep 2021, 22:55 Voetballend niet zo solide als normaal, maar pakt gewoon een punt op het eind. Prima.
Voetballend niet solide? Voetbalt zich met gemak overal uit.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Drommel valt me echt erg mee tot op heden
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zo. Netjes gekeept. Vraag me wel af of hij bij die twee tegengoals niet van de lijn moet komen maar goed. Ik zag deze ontwikkeling niet aankomen. Vind hem echt een prima aankoop en hij bewijst zich elke week. Zal nog wel eens een foutje of een frommeltje maken maar dat is inherent aan de leeftijd. Al met al een PSV waardige keeper.
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 16 sep 2021, 22:56 Dankjewel Drommel. Sorry dat iedereen jou had afgeschreven voor je überhaupt voor ons een wedstrijd had gespeeld.
Niet iedereen hoor ;)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als je op zo’n moment er staat en je ploeg overeind houdt dan doe je het uitstekend.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Keept gewoon erg goed tot op heden.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De eerste redding was (helaas voor Drommel) buitenspel, maar met die redding op het eind pakt hij gewoon punten voor je. Ik had ook mijn twijfels bij zijn komst, maar vooralsnog doet hij het gewoon ontzettend goed.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Derksen is veel te kritisch op hem, niet naar die man luisteren. Joel keept tot nu toe gewoon meer dan prima en ik merk ook dat ik hem niet meer knijp als onze keeper aan de bal is.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is precies wat je op Europees niveau moet doen als de verschillen minimaal zijn: die ene cruciale redding maken. Doe het maar als je in de laatste minuten oog in oog staat met een absolute topspeler. Voor mij ben je dan MotM.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voor het eerst keepend getest en daarvoor geslaagd. Uiteraard die bal op het laatst en dat buitenspelgeval maar ook regelmatig een kans voorkomen door goed uitkomen over de grond tegen de rand van de 16.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Fantastische redding(en), grote stap vooruit ten opzichte van Zoet en Mvogo.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zag het totaal niet in hem zitten, maar voorlopig bewijst hij gelukkig het tegendeel. Uitstekend gekeept, vooral voetballend vind ik hem echt ijzersterk. Voor het eerst dat ik rustig op mijn stoel zit met terugspeel ballen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat een hele belangrijke redding zeg. Prima keeper gehaald!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij bewijst ook mijn ongelijk, want hij staat erg goed te keepen. Zelden een keeper gezien die zo rustig en comfortabel aan de bal is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Madueke schreef: 17 sep 2021, 09:44 Hij bewijst ook mijn ongelijk, want hij staat erg goed te keepen. Zelden een keeper gezien die zo rustig en comfortabel aan de bal is.
Ik schiet niet meer in de kramp als de keeper een bal toegespeeld krijgt. Dat is voor het eerst sinds de opening van de afsluitdijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 17 sep 2021, 09:46
Madueke schreef: 17 sep 2021, 09:44 Hij bewijst ook mijn ongelijk, want hij staat erg goed te keepen. Zelden een keeper gezien die zo rustig en comfortabel aan de bal is.
Ik schiet niet meer in de kramp als de keeper een bal toegespeeld krijgt. Dat is voor het eerst sinds de opening van de afsluitdijk.
Dit dus. En hij kreeg soms enorme kutballen gisteren van Ramalho en Obispo.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Misschien is dat de keerzijde, die nemen het iets te makkelijk. Zo van, dit wordt misschien een kutball maar ach, Joel doet er wel wat goeds mee, ik geef em toch :lol:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Tja, weer geen fouten hoor, maar 4 schoten op doel waren 4 goals. En dat is helaas al jaren bij PSV.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zoet vibes deze wedstrijd. Of Mvogo vibes van vorig seizoen in de Kuip.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

TomPSV schreef: 19 sep 2021, 16:28 Tja, weer geen fouten hoor, maar 4 schoten op doel waren 4 goals. En dat is helaas al jaren bij PSV.
Beetje verkeerde timing van deze post vind ik. Drommel keept dit seizoen gewoon prima, het is helemaal niet meer zo dat ieder schot op doel een goal is. Dat hij deze 4 om zijn oren krijgt is niet zijn schuld. Algemene malaise, kopjes gaan hangen etc.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Huh, wat had hij aan deze goals moeten doen?
En alsof hij in de voorgaande wedstrijden geen reddingen heeft gemaakt, zoals bijv. afgelopen donderdag nog in de laatste minuut tegen Sociedad.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel