Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voor het eerst sinds jaren gaat mijn hartslag niet omhoog als de keeper wordt aangespeeld.

Nog steeds een kort trackrecord maar als hij dit volhoudt is 3,5 miljoen een bargain
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Goede pot, goede keeper
Saibari is underrated.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor het eerst getest en met een ruime voldoende geslaagd. Knap voor iemand die net van FC Twente komt.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die bal vanaf rand 16 laag in de verre hoek zat ie ook goed bij. Meer dan tevreden over drommel tot nu toe. Mvogo mag op het bankje.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

goeie pot.
lijkt een bargain te zijn.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima reddingen, bleef knap kalm. Verwachtte er niet veel van, maar hij blijft mij in positieve zin verbazen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Enige waar ik me verdedigend druk om maak zijn corners, ligt niet alleen aan Drommel, de ‘luchtmacht’ in het algemeen is niet denderend bij ons. Maar bij terugspeelballen, diepte ballen van tegenstanders en afstandschoten maak ik me totaal niet druk, dankzij Drommel.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij heeft mijn vertrouwen nu wel gewonnen hoor. Prima keeper. Heel kalm, de hele wedstrijd. Sowieso beter als Mvogo.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jep, goede wedstrijd gekeept. Ga zo door!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Uitstekende wedstrijd. Paar goede reddingen en voetballend erg goed. Ga zo door!
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Vind keepers altijd lastig beoordelen. Maar oogt tot op heden stabiel. De aankoop waar ik van PSV het minst van achter stond, maar staat heel constant te keepen. Lang geleden dat we een keeper hebben waarvan je weet wat je eraan hebt (waar is hij goed/slecht in, geen hele gekken fratsen).
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Prima gekeept. Oogt steeds zekerder en pakt vandaag goede ballen. Die 1 op 1 die later afgefloten werd, pakte hij erg knap. Keep the good work up!
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Drommel heeft toch wel zijn visitekaartje afgegeven. Prima wedstrijd op CL niveau.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Fijn om hem in de goal te hebben. Hopelijk kan hij doorgroeien op dit niveau!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Nette pot, hoor. Na aanvankelijke twijfel begint hij steeds meer te overtuigen. Benieuwd hoe hij zich doorontwikkelt. Analyse als van [mention]Sensation[/mention] Vooral zijn rust aan de bal is een verademing
PCMVB
Jeugdinternational
3
Berichten: 149
Lid geworden op: 4 nov 2020

Voor mij tot nu toe een grote verrassing. Hij zal vast nog het een en ander verkeerd gaan doen, maar welke keeper niet? Hij heerst niet in het 16 meter gebied, maar kan daar tegenover wel uitstekend meevoetballen. Ik vond het mooi om te zien dat hij soms even wacht met het inspelen van de bal tot er meer ruimte is en dan met een zuivere inspeelpass komen. Andere keren is hij juist weer extreem snel met het voorzetten van het spel. Hij weet die situaties goed in te schatten. In het begin oogde het wat geforceerd vond ik, maar wordt steeds duidelijker wat voor type keeper/voetballer het is. Ook wel logisch dat hij bij Twente meer fouten maakte. Zij spelen niet per se op balbezit en staan wat meer onder druk. Door de situaties goed te herkennen, voorkomt hij in een aantal gevallen überhaupt dat het gevaarlijk werd. Daarnaast een goede lijnkeeper. Zo nu en dan nog wat onrustig, maar ik denk dat die rust met de jaren nog wel gaat komen.

Als hij zo doorgaat en wat meer de rust vind en misschien ook nog wat meer weet je gaan heersen in de 16 meter (hoe goed is dat te ontwikkelen?) kan hij zo maar de vaste keeper van het Nederlands elftal worden.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Heel sterk opnieuw, echt een toevoeging. Okoye doet het vooralsnog niet echt beter 😂
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Stond niet goed gepositioneerd bij de tegengoal, maar behalve dat een sterke wedstrijd, zowel voetballend als keepend
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Goed.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bij die tegengoal had hij meer kunnen doen, maar die 1 op 1 later pakte hij wel weer goed. Voetballend de beste doelman die we in tijden gehad hebben.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Bij die tegengoal laat de verdediging hem gewoon doorlopen. Daar doe je als keeper weinig aan. Zet je een stap verder de korte hoek in, ligt de verre hoek helemaal open
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Goede wedstrijd weer. Ik was sceptisch maar dat blijkt onterecht. Hij ontwikkeld zich vooral sneller dan ik had verwacht. De grootste vooruitgang ten opzichte van Mvogo is dat Drommel wel degelijk kan voetballen wat rust brengt in de defensie.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dn Trol schreef: 21 aug 2021, 22:02 Bij die tegengoal laat de verdediging hem gewoon doorlopen. Daar doe je als keeper weinig aan. Zet je een stap verder de korte hoek in, ligt de verre hoek helemaal open


Vind ik dus ook. Dit was de rode loper voor die speler. Kon kiezen waar hij hem wou plaatsen. Raar om Drommel daar maar ook een beetje op aan te kijken.
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

Misschien ben ik de enige die nog sceptisch is. Voetballend doet hij het top! Valt me wel op dat hij de lage ballen vaak met zn voeten wilt tegenhouden… bij de goal vandaag .. en tegen benfica ook.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Die goal was van drie meter ingeschoten, wat moet je dan?
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Trixm schreef: 22 aug 2021, 09:22 Die goal was van drie meter ingeschoten, wat moet je dan?
Je korte hoek afdekken, want dat is de enige plek waar die bal heen kan. Had hij gewoon moeten hebben. Geen blunder, maar typisch zo'n Zoet-tegengoal.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel