Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat Mauro op links nog een stap kan zetten die hij op rechts niet meer kan zetten. Niet dat ie op rechts niet goed genoeg is maar ik denk dat de dynamiek van een linksbenige op links het altijd wint.

Als hij nog 3 jaar rechtsback speelt ben ik tevreden. Dan zul je mij niet horen klagen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

We kunnen eigenlijk niet uitsluiten dat hij gewoon echt heel goed kan worden hè. Vaste linksback van Brazilië.

Mauro Jaqueson Júnior Ferreira dos Santos – alias Mauro Júnior.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Uiteraard, in de verdediging moet een back bij voorkeur altijd met z'n goede voet aan de juiste kant staan. En daar is hij het zelf ook over eens:
En wat als Van Nistelrooij hem vraagt waar hij wil spelen, links of rechts? ‘Dan zeg ik dat het niet uitmaakt, haha’, aldus Mauro. ‘Als ik heel eerlijk ben, heeft links mijn voorkeur, maar als de trainer me op rechts nodig heeft, dan speel ik aan die kant.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Wat zou het toch zijn als hij mee gaat naar het WK met Brazilië.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hoe is het eigenlijk met Mauro? Traint hij al weer een beetje mee? Ik zou trouwens ook wel even rekening houden met wanneer je Max eventueel zou willen laten gaan en dat nog indien van toepassing nog zo lang mogelijk uitstellen als Mauro nog niet (wedstrijd)fit is.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mauro ook nog niet op de bank vanavond?

Zal 'm missen tegen die Diemense bakvissen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 30 jul 2022, 12:23 Mauro ook nog niet op de bank vanavond?

Zal 'm missen tegen die Diemense bakvissen.
Traint nog niet eens mee met de groep. Zal nog wel even duren
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik weet het, Mauro is onze beste rechtsback en onze beste linksback.... maar zou hij ook niet de beste rechtsbuiten zijn nu? Als hij en een fitte Mwene die rechterkant functioneel invullen dus elkaar tactisch ondersteunen defensief gezien en aanvallend beide die ballen in de 16 kunnen slingeren. Nee geen actie binnen of buitenom maar gewoon degelijkheid.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wanneer wordt Mauro weer terug verwacht? Is daar een indicatie van?
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

11 Sir Tinus schreef: 30 jul 2022, 21:14 Ik weet het, Mauro is onze beste rechtsback en onze beste linksback.... maar zou hij ook niet de beste rechtsbuiten zijn nu? Als hij en een fitte Mwene die rechterkant functioneel invullen dus elkaar tactisch ondersteunen defensief gezien en aanvallend beide die ballen in de 16 kunnen slingeren. Nee geen actie binnen of buitenom maar gewoon degelijkheid.
Nee. Heeft op middenveld en aanval nooit iets kunnen bijdragen. Nu hij de RB/LB positie invult niet weer gaan veranderen. Moet nog verder ontwikkelen als back en zijn vroegere posities gewoon vergeten.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik zou 't wel aandurven met Mauro voorin. Ik durf te wedden dat ie ook die rol nu beter uitvoert.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 01 aug 2022, 12:08 Ik zou 't wel aandurven met Mauro voorin. Ik durf te wedden dat ie ook die rol nu beter uitvoert.
Nee, daar is het echt te mager voor. Toen hij daar nog speelde mocht hij van letterlijk iedereen hier weg. Als back is het een fenomeen.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Flankspelers zijn cruciaal voor ons voetbal nu. Mauro is onze beste back en lijkt juist aanvallend vanuit die positie goed te functioneren omdat hij meer ruimte krijgt om op te stomen. Het lijkt me een slecht en onlogisch idee helaas.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 01 aug 2022, 12:13Toen hij daar nog speelde mocht hij van letterlijk iedereen hier weg.
Maximaal iedereen -1, van mij had Mauro toen allang een contract voor 't leven gekregen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 01 aug 2022, 12:19
mr.top schreef: 01 aug 2022, 12:13Toen hij daar nog speelde mocht hij van letterlijk iedereen hier weg.
Maximaal iedereen -1, van mij had Mauro toen allang een contract voor 't leven gekregen.
:mrgreen: :applaus:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

De vraag is of de positie hem uiteindelijk beter heeft gemaakt of dat er andere dingen mee spelen waardoor hij nu wel die stap heeft gemaakt. Ik zie vooral ook heel veel voordelen van Mauro tijdelijk op die positie, het is maar voor een paar maandjes natuurlijk. Hij is defensief betrouwbaar en kan het de rechtsback makkelijker maken, hij heeft die voorzet ook wel in de benen en hij kan tactisch naar het schijnt zichzelf goed aanpassen. Ik weet dat het out of the box gedacht is maar het is ook weer niet zo onlogisch als je verwacht dat hij als speler gegroeid is buiten enkel de positieverandering. Hij blijft onze beste rechtsback.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 01 aug 2022, 12:21
ziege maar ook zagge schreef: 01 aug 2022, 12:19

Maximaal iedereen -1, van mij had Mauro toen allang een contract voor 't leven gekregen.
:mrgreen: :applaus:
Voor een euro mag je me aanraken :mrgreen:

Verder mee eens dat Mauro nu achterin moet blijven hoor. Maar als de nood écht aan de man is...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij heeft als back meer ruimte en het spel voor zich. Ligt hem beter vanwege zijn eigenschap om zich vast te dribbelen en gebrek aan voldoende kijkgedrag voor een aanvaller. Ik zou hem daar momenteel ook niet weghalen.

blog/view/6/Toptalent+kan+zijn+stempel+niet+drukken
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wanneer is hij eigenlijk weer inzetbaar? Leek in eerste instantie allemaal wel mee te vallen, maar duurt nu toch weer vrij lang. Als het maar niet zo’n Mwene-verhaal wordt als vorig seizoen na de winterstop. Die zou tegen Maccabi weer meedoen geloof ik, maar het vervolg kennen we alllemaal.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat missen we deze jongen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Maurito we hebben je nodig.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sterker nog, konden we hem maar klonen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zou wat zijn, links- en rechtsback Mauro. Dan heb je het goed voor elkaar.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik kan niet wachten tot hij weer speelt.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Ardbeg schreef: 04 aug 2022, 10:35 Ik kan niet wachten tot hij weer speelt.
Je zult moeten.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Toch ben ik wel heel benieuwd of hij het niveau van vorig jaar weer kan halen. Heb er alle vertrouwen in, maar je ziet wel vaker dat een nieuwe speler in het eerst seizoen heel leuk speelt en dat het 2de seizoen een stuk lastiger gaat. Nou is Mauro niet nieuw natuurlijk, maar zijn positie wel. Dus erg benieuwd wat zijn niveau gaat worden als hij (eindelijk) weer fit is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior