Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kan je nagaan hoeveel blessures we zouden hebben als Roger niet zo careful with the players zou zijn.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Das toch een gelukkige bijkomstigheid inderdaad.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 05 mar 2021, 12:08 Kan je nagaan hoeveel blessures we zouden hebben als Roger niet zo careful with the players zou zijn.
Of als ik nog meer shirtjes zou kopen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik denk eigenlijk dat er zeker wel clubs zijn die in Mauro Jr geïnteresseerd zijn om over te nemen.

Hij is een gewaardeerd jeugdinternational van Brazilië, heeft het daar niet onverdienstelijk gedaan ook bij Heracles heeft hij wat laten zien.
Waarna er afgelopen zomer al gegadigde clubs waren die hem voor een miljoenenbedrag wilden overnemen.. oa Cincinnati en Atletico Mineiro.

Daarnaast is hij een multifunctionele speler gebleken dit jaar onder Schmidt.
Ondanks dat deze speler mijn sympathie heeft mag je hier wel op doorselecteren als Pröpper, Van Ginkel terugkomen en een goede linksback.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Is wel een jongen die er altijd klaar voor is en die de energie kan brengen die Schmidt nodig heeft, wat bijv. bij Ginkel nog een vraagteken is. Lijkt me dus belangrijk om achter de hand te hebben, wat mij betreft blijft ie dus lekker hier.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Voormalig KG schreef: 15 mei 2021, 20:15 Daarnaast is hij een multifunctionele speler gebleken dit jaar onder Schmidt.
Ondanks dat deze speler mijn sympathie heeft mag je hier wel op doorselecteren als Pröpper, Van Ginkel terugkomen en een goede linksback.
Schmidt is een groot dan van die jongen. Als Mauro zelf niet weg wil dan zie ik hem gewoon blijven.
https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-hoopt- ... sv-blijven
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zowel Thomas als Mauro zou ik alleen verkopen als er een enorm bedrag tegenover staat. Het zijn zeer nuttige spelers in een selectie. Inzetbaar op meerdere posities en een prima mentaliteit. Daarnaast denk ik dat Mauro veel beter kan dan hij heeft laten zien. Is echt een prima voetballer met veel mogelijkheden. Laten we die niet afschrijven op een kutseizoen waarbij het grootste deel van de selectie niet zijn niveau haalde.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

In dat eerste jaar onder Cocu vond ik Mauro echt een fijne speler waarvan ik dacht dat hij het oprecht heel ver ging schoppen, maar inmiddels vind ik hem als twee druppels water op Ramselaar lijken. Teveel balcontacten, teveel naar de grond kijken, te weinig om zich heen scannen, te weinig directheid/impulsiteit in zijn spel. Hij creëert amper kansen, geeft amper steekballen evenals zijn scorend vermogen ook beperkt is.

Het is een nuttige speler die nooit verzaakt en van mij part houden we hem erbij. Maar niet voor plek 12-15, zoals dit seizoen. Daarvoor kan hij bij permanente invalsbeurten om iets te forceren en een serie basisplekken achterelkaar ivm blessures (Götze is niet 34 wedstrijden fit i assume) niet voldoende leveren en is het kwaliteitsverschil uitermate groot. Wil je echt Ajax 34 wedstrijden lang kunnen uitdagen, zal je zowel in de basis elf als in de breedte beter moeten worden.

Verder is het wel een tof ventje, alleen koop je daar niks voor.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Prima nieuws. Fijne 12e man die vrijwel overal kan spelen.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Idd prima, Schmidt ook wel fan van hem
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Link werkt niet. Hoe lang loopt het contract nu?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

2025
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijke speler voor een trainer om erbij te hebben, hij geeft altijd 100% en speelt waar je hem nodig hebt. Ook leuk voor Mauro zelf, volgens mij is die jongen echt verliefd op PSV.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die jongen houdt ook echt van de club. Veel meer dan een Ihattaren die hier al zijn hele leven speelt. Alleen daarom al heeft hij de gun factor. Heerlijk ventje.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Prima speler om erbij te hebben. Goed nieuws dit.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ondanks dat ik na zijn eerste (en tweede) seizoen hem hoger had ingeschat dan dat hij tot nu toe heeft laten zien, is een contractverlening prima voor zijn transferwaarde en een prima speler voor in de selectie.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Goed nieuws idd! Zeker weten dat ie dit seizoen ook wéér wat meer gaat brengen, werkt ie hard genoeg voor.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Goed nieuws en leuk voor Mauro. Heb het idee dat hij echt binding met de club heeft. Vind hem altijd een sympathieke jongen en hij is een nuttige speler in een ploeg.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ben fan. Heb zelfs ooit overwogen me hier om te dopen tot Mauro Senior.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Aan de foto's te zien heeft dat revalideren hem op fysiek gebied ook niet slecht gedaan. :strong:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Die reacties onder de tweets van Rik Elfrink over zijn contractverlenging zijn wel heel treurig.

Dan zijn we hier gelukkig een stuk positiever ingesteld.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ihattaren schreef: 02 jul 2021, 13:45 Aan de foto's te zien heeft dat revalideren hem op fysiek gebied ook niet slecht gedaan. :strong:
Hij is niet dik geworden bedoel je? Het is verder nog steeds een iel meisje.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Moet zeggen dat ik tot 2025 wel wat lang vind voor een speler die - ogenschijnlijk - niet gezien wordt als basisspeler, maar de verlenging zelf is natuurlijk prima nieuws.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Lorenzo von Matterhorn schreef: 02 jul 2021, 13:48
Ihattaren schreef: 02 jul 2021, 13:45 Aan de foto's te zien heeft dat revalideren hem op fysiek gebied ook niet slecht gedaan. :strong:
Hij is niet dik geworden bedoel je? Het is verder nog steeds een iel meisje.
Afbeelding

Kan wellicht ook aan de positie van de fotograaf liggen, maar hij ziet er toch wel sterker uit dan ie ooit geweest is.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Nee, daar is niks aan veranderd. Nog steeds een heel klein iel mannetje.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior