Marco van Ginkel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Een fitte Van Ginkel is altijd een meerwaarde. Als PSV hem transfervrij of voor heel weinig kan oppikken zou ik het doen. Dit jaar was een aan loop jaar en komend seizoen kan hij van waarde zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 30 apr 2021, 20:21 Dat is ruim 1,9 miljoen teveel als je het mij vraagt.
Dat moet dan wel een vijfjarig contract opleveren wat mij betreft, want met zijn historie kan ie er zomaar 3 van missen. Verder is die 2 miljoen echt een investering in leiderschap en ervaring, want doorverkopen ga je hem met diezelfde historie ook nooit meer doen. Maar onder de streep zou ik het wel gewoon doen, want in het hedendaagse voetbal is het gewoon peanuts.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik vind 'm tot nu toe voorzichtig / onzeker en vrij gammel in z'n bewegingen, wel zaken die je kunt koppelen aan een zware blessure maar of ie daar nog bovenop komt? Z'n revalidatie zou intussen helemaal afgerond zijn dacht ik, hij is nu dus al fit maar de meerwaarde?

2 miljoen lijkt mij in deze fase daarom ook erg veel, ik zou even afwachten om te zien wat Chelsea gaat doen. Zou m.i. ook wel netjes van ze zijn om 'm transfervrij te laten gaan, dat hele dienstverband daar sloeg natuurlijk niet echt nergens op.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik denk dat Schmidt het niet echt ziet zitten in hem. Hij zal niet voor een miljoentje per jaar komen spelen, dus ik zie niet zoveel redenen voor John om hem aan te trekken.

Volgens mij zetten ze vol in op Joey Veerman en mag Van Ginkel terug naar Londen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou Van Ginkel ook niet terughalen. Heeft nog geen enkele minuut geïmponeerd, ondanks dat hij nog niet zoveel minuten heeft gemaakt na zijn blessure. Hem een meerjarig contract voorschotelen heeft dus ook de nodige risico's.

Twee miljoen is uiteraard niet veel geld. Zie het hier ook in perspectief geplaatst worden tov Thomas die hetzelfde gekost heeft, maar Thomas heeft in mijn ogen echt wel zijn meerwaarde bewezen. Misschien niet zozeer dit jaar, maar wel vorig jaar. Vraag is of Van Ginkel nog in de buurt van het niveau gaat komen dat hij ooit heeft gehaald.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Onderbuikgevoel dat Van Ginkel het niet meer op dit niveau gaat redden zoals hij dat in zijn voorlaatste jaar bij :PSV: wèl heeft gered, ben bang dat dat niveau definitief achter hem ligt. Maar o, wat hoop ik dat ik volkomen ongelijk heb.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Die 2 miljoen is het niet, dat zou ik nog wel aandurven als PSV zijnde. Echter heeft hij wel een 'Chelsea' salaris en dat is iets om over na te denken i.c.m. zijn fitheid. Daarnaast is het de vraag of bij deze speelstijl zijn sterke punten wel goed tot zijn recht komen. Tevens is er ook nog een andere kant en dat is als Van Ginkel het idee krijgt dat hij geen onbetwiste basisspeler wordt, waarom zou hij dan bij PSV willen blijven? Genoeg haken en ogen dus omtrent Van Ginkel.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Vorige zomer is dat contract nog opengebroken he, de kans dat dat salaris al wat minder is dan voorheen lijkt me aardig groot.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij zit nu 7 jaar bij Chelsea? Heeft echt wel voor zijn doen maximaal verdiend. Maar PSV gaat hem geen 1,5 miljoen betalen. Hooguit met een extra kampioensbonus.

Maar vraag me af of hij dat heel erg vindt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Denk dat Van Ginkel zelf ook wel snapt dat PSV hem geen gigantisch salaris kan voorschotelen. De beste man is jaren geblesseerd geweest en is nu langzaam maar zeker op de weg terug. PSV heeft dit seizoen in hem geïnvesteerd om te zorgen dat hij weer fit raakt.. Hij is nu op een punt dat hij wat langer kan meespelen en met wat meer wedstrijdritme ook van waarde zal zijn. Ik zou het daarom erg raar vinden als PSV na een jaar zegt dat hij terug mag naar Londen. Als er niks geks gebeurt heb je volgend seizoen een fitte van Ginkel voor weinig poen. Dat zou ik altijd doen en ik weet zeker dat Van Ginkel dat ook altijd zou doen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik zie voor hem geen plek in dit systeem..
Hij is geen halve 10 en op het middenveld komt hij ook niet uit de verf op die 2 controlerende posities.
Sangare zal daar wel gaan staan met nog een ander type middenvelder zoals Propper..
Op een 3 mans middenveld met de punt naar achter zou hij het beste renderen als 1 van de 2 voorste middenvelders..
Zo speelt Schmidt niet....
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Prima, er komt ook een post-Schmidt periode waarbij ik hoop dat we lekker vooruit druk blijven zetten maar gewoon weer met buitenspelers en een ‘10’ spelen of in ieder geval een 3-mans middenveld. Sangare-Propper met Van Ginkel in de (vies woord) Klaassen-rol om het zo maar even te zeggen. Goalen maken.
#FreeGeneratie4
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit zou een top middenveld zijn!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kan natuurlijk prima dat Schmidt met een driemans middenveld wil gaan spelen komend jaar. Schmidt heeft het vaker gedaan, maar mogelijk wil hij in deze fase van de competitie net voor het einde niet het systeem omgooien. Zou in ieder geval een verklaring kunnen zijn dat PSV zowel in Veerman als Pröpper interesse heeft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Paco Casal schreef: 01 mei 2021, 10:09 Prima, er komt ook een post-Schmidt periode waarbij ik hoop dat we lekker vooruit druk blijven zetten maar gewoon weer met buitenspelers en een ‘10’ spelen of in ieder geval een 3-mans middenveld. Sangare-Propper met Van Ginkel in de (vies woord) Klaassen-rol om het zo maar even te zeggen. Goalen maken.
Van Ginkel is voor PSV van waarde geweest als een typische B2B middenvelder.
Dat vereist nogal wat van je lichamelijke conditie. Gelet op zijn blessure historie twijfel ik er aan of hij nog steeds in die rol optimaal kan functioneren.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

ShovingNE2 schreef: 01 mei 2021, 11:06 Kan natuurlijk prima dat Schmidt met een driemans middenveld wil gaan spelen komend jaar. Schmidt heeft het vaker gedaan, maar mogelijk wil hij in deze fase van de competitie net voor het einde niet het systeem omgooien. Zou in ieder geval een verklaring kunnen zijn dat PSV zowel in Veerman als Pröpper interesse heeft.
Veerman- Sangaré- Pröpper
Zou ik ook zien zitten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gaat niet gebeuren, Schmidt speelt 4222. Het wordt Propper-Sangare.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

RIO schreef: 01 mei 2021, 15:45 Gaat niet gebeuren, Schmidt speelt 4222. Het wordt Propper-Sangare.
Ja en in het weekend thuis tegen Sparta Van Ginkel- Veerman. Prima toch?
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Laat Veerman lekker in Friesland.
#FreeGeneratie4
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die kans had ie toch echt moeten maken. Goede snelheid, op zijn juiste been en dan ongeveer op de penaltystip. Neemt niet weg dat hij al eerder had moeten invallen overigens.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speelt moeiteloos mee. Je ziet dat e.e.a. nog wel wat beter kan, maar dit bevalt me wel. Speelt ook simpel en daarmee ontzettend betrouwbaar.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij raakt tenminste niet in de war onder druk. Altijd lichaam ertussen en de oplossing vinden. Voor iemand met zijn verleden is dit wel erg hoopgevend.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Speelt een stuk directer en kiest ook wat sneller voor de lange bal. Oogt ook aan de bal sterk en speelt met vertrouwen. Fijn om te zien!
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het zou fijn zijn als hij blijft.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Voegt echt niets toe, als we naar een hoger niveau willen zullen we echt door moeten selecteren op het middenveld.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heissenberrug schreef: 09 mei 2021, 18:18 Voegt echt niets toe, als we naar een hoger niveau willen zullen we echt door moeten selecteren op het middenveld.
Say what now? Voegt niets toe?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marco van Ginkel