Adrian Fein

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Echt een slappe voetballer
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Retour München
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Lekker op de bank blijven zitten, voegt niks toe.
Saibari is underrated.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Slap aftreksel van Khokhlov....
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eerder vergeleek ik hem met Propper (al was dit vooral door zijn stijl van voetballen en bewegen), maar een vergelijking met een khoklov of bv een vayrynen is ook nog niet zo vreemd inderdaad.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Khokhlov was technisch subliem en nog veel flegmatieker. Ik volg de vergelijking met Vayrynen en Pröpper een stuk beter.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Pröpper kon zich onderscheiden met zijn loop- en passende vermogen. En ondanks dat Fein meer een centrale speler is dan op de zijkant, vind ik niet dat hij zijn aankoopoptie waard zou zijn. Ik had er tot nu toe meer van verwacht en zie ook te weinig punten waarin hij uitblinkt en PSV beter zou maken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zie nog steeds wel wat in 'm. Als we pas in pakweg mei moeten beslissen over een mogelijke koop, dan kunnen we beter even afwachten. Voetballen kan hij als de beste, maar de vraag is of hij ook op andere gebieden de stap kan zetten.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ook een beetje onterecht om hem te beoordelen in een B-elftal op een kut ondergrond en op een voor hem andere positie.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Viel me een beetje tegen gister. Ter verdediging van Fein stond hij natuurlijk niet op zijn beste positie. Maar met zijn voetballend vermogen moet hij meer brengen. Vond hem erg onnauwkeurig in de passing en kwam als een natte krant in de duels. Ik heb best vaak gepleit om hem een kans te geven naast Sangaré maar ik snap nu wel dat Rosario door blijft staan. Fein is te slap op die positie.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Menno1 schreef: 27 jan 2021, 04:28 Ook een beetje onterecht om hem te beoordelen in een B-elftal op een kut ondergrond en op een voor hem andere positie.
Ook dan kun je initiatief nemen en tonen. Hij was hier en daar aan het wandelen waarna hij besefte niet goed te staan in teamverband en een sprintje moest trekken. Dit kan gewenning zijn maar na een jaar meespelen en trainen is dit ook een gebrek aan inzet of inzicht in situaties inschatten. Ik gok nu het eerste, want heb hem weinig gezien nog. Aan de bal besluitenloos en niet secuur.

Bij Bayern speelde hij veel op 10 in de jeugd en Schmidt zal hem niet voor niets op deze positie hebben gezet in overleg.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

We mogen hem echt niet meteen afschrijven, maar goed was het allerminst. Ik vind hem behoorlijk flegmatiek en gelaten reageren als hij een duel verliest. Er moet echt wat meer vuur in komen en ik denk dat Schmidt dat nu ook mist.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Was niet veel gisteren, maar stond ook niet op zijn eigen positie toch?
Bracht desalniettemin veel te weinig. Was blij dat ie gewisseld werd..
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Bij Fein is het probleem dat er veel voors- en tegens zitten aan zijn spel, het oogt allemaal wat te soft, hij lijkt traag (terwijl hij dat niet is, zie de sprint gisteren vanaf eigen helft waarbij een verkeerde steekbal op Malen geeft) en is flegmatiek. Hij speelde gisteren in 1 minuut onder druk van 2a 3 spelers Dumfries vrij met een subtiel wippertje, daarin herken je de stylist en de speler met overzicht.... om vervolgens vlak erna weer een simpel duel te verliezen. Het lijkt me een speler die met ritme en zelfvertrouwen stappen gaat maken. In zijn tijd bij HSV zag je een andere speler, mes tussen de tanden en zeer sterk in de passing. Ik vraag me af of hij die tijd krijgt, of afdwingt.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

M.Delgado schreef: 27 jan 2021, 09:55 Bij Fein is het probleem dat er veel voors- en tegens zitten aan zijn spel, het oogt allemaal wat te soft, hij lijkt traag (terwijl hij dat niet is, zie de sprint gisteren vanaf eigen helft waarbij een verkeerde steekbal op Malen geeft) en is flegmatiek. Hij speelde gisteren in 1 minuut onder druk van 2a 3 spelers Dumfries vrij met een subtiel wippertje, daarin herken je de stylist en de speler met overzicht.... om vervolgens vlak erna weer een simpel duel te verliezen. Het lijkt me een speler die met ritme en zelfvertrouwen stappen gaat maken. In zijn tijd bij HSV zag je een andere speler, mes tussen de tanden en zeer sterk in de passing. Ik vraag me af of hij die tijd krijgt, of afdwingt.
Eens. Vind het wel lastig inschatten wat zijn beste positie is, te weinig dreigend voor de 'half-10', te weinig verdedigend vermogen voor de CVM. Echt typisch zo'n speler die volgens mij fantastisch rendeert op een Cocu middenveld (3-mans met punt naar achter, waar Fein 1 van de twee voorste CM's kan zijn).
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Sensation schreef: 27 jan 2021, 09:58
M.Delgado schreef: 27 jan 2021, 09:55 Bij Fein is het probleem dat er veel voors- en tegens zitten aan zijn spel, het oogt allemaal wat te soft, hij lijkt traag (terwijl hij dat niet is, zie de sprint gisteren vanaf eigen helft waarbij een verkeerde steekbal op Malen geeft) en is flegmatiek. Hij speelde gisteren in 1 minuut onder druk van 2a 3 spelers Dumfries vrij met een subtiel wippertje, daarin herken je de stylist en de speler met overzicht.... om vervolgens vlak erna weer een simpel duel te verliezen. Het lijkt me een speler die met ritme en zelfvertrouwen stappen gaat maken. In zijn tijd bij HSV zag je een andere speler, mes tussen de tanden en zeer sterk in de passing. Ik vraag me af of hij die tijd krijgt, of afdwingt.
Eens. Vind het wel lastig inschatten wat zijn beste positie is, te weinig dreigend voor de 'half-10', te weinig verdedigend vermogen voor de CVM. Echt typisch zo'n speler die volgens mij fantastisch rendeert op een Cocu middenveld (3-mans met punt naar achter, waar Fein 1 van de twee voorste CM's kan zijn).
Dat denk ik ook, al zou ik hem ook wel eens naast Sangaré willen zien, of zoals Rosario nu speelt wat verder naar voren, het nadeel is dat Fein qua fysieke arbeid niet zoveel levert als Rosario doet. Door de simpele omzetting (Sangaré of Rosario zakken uit tot net voor of tussen de beiden CV's, backs schuiven wat op en de halve tienen ondersteunen het middenveld) in de opbouw is Rosario minder te betrappen op fouten. Je zou Fein neer kunnen zetten voor 2 CVM's en met Malen op links, Zahavi centraal en Ihattaren (idealiter Götze) op rechts. Houdt wel in dat er meer aan het systeem gesleuteld moet worden, dat zie ik niet snel gebeuren, het lijkt me een zeer goede opstelling tegen Feyenoord, zij zullen er alles aan doen om de slag (en de druk) van ons middenveld te winnen.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Voetballend kan hij wel wat. Maar wat ik dusver gezien heb, nog niet van het niveau wat we na moeten streven. In mijn optiek veel te flegmatiek, beetje wijverig zelfs.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

Galactico schreef: 27 jan 2021, 11:04 Voetballend kan hij wel wat. Maar wat ik dusver gezien heb, nog niet van het niveau wat we na moeten streven. In mijn optiek veel te flegmatiek, beetje wijverig zelfs.
Guti? ;)
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Komt ook het beste tot zijn recht in een andere samenstelling van het middenveld. Net als Guti. Hebben we wel een handje van om dat soort spelers te halen en dan anders te gaan spelen, waardoor ze niet in hen kracht komen te spelen. Maar dit keer is het huur en misschien kan hij zich nog wel aanpassen. Ben ook benieuwd hoe Van Ginkel het gaat doen in dit systeem, al speelde die in zijn laatste jaar onder Cocu ook al veel meer in de rol die goed past bij de achterste 2 middenvelders.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ykhim schreef: 27 jan 2021, 01:41 Ik zie nog steeds wel wat in 'm. Als we pas in pakweg mei moeten beslissen over een mogelijke koop, dan kunnen we beter even afwachten. Voetballen kan hij als de beste, maar de vraag is of hij ook op andere gebieden de stap kan zetten.
Ik vind dit een tikkeltje overdreven. Het zal ook komen door de torenhoge verwachtingen als 'mix tussen Frenkie de Jong en Toni Kroos'. Tot dusver is hij slap en gelaten in duels en omschakeling, kwetsbaar in defensieve positionering en ingrepen, maar laat hij m.i. óók voetballend weinig zien. Natuurlijk, andere positie, ander team, weinig zelfvertrouwen, het speelt allemaal mee. Echter, basis kwaliteiten in voetballend vermogen (trap en pass techniek) en inzicht (tactisch en aan de bal) moet je ook op een iets aanvallender positie kunnen zien. En dat zie ik erg weinig tot dusver. Veel ziekenhuisballen, veel slappe 'wippertjes' in de kleine ruimte, weinig identiteit aan de bal.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dan klopt die vergelijking toch wel? Hij heeft de nationaliteit van Kroos en de slapheid in duels en omschakeling van Frenkie.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Goede voetballers kunnen op diverse posities impact maken. Voor Fein, en eerder al Guti en Baumgartl, zijn de excuses wel op. Het is vreemd dat PSV dit soort flegmatieke (en zelfs slappe) types haalt, terwijl je weet dat het de Guardado's en Dumfries zijn die het verschil maken. Alleen Pröpper en bij vlagen Pereiro wisten zich te onderscheiden
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Heya Hallvar schreef: 27 jan 2021, 13:04 Goede voetballers kunnen op diverse posities impact maken. Voor Fein, en eerder al Guti en Baumgartl, zijn de excuses wel op. Het is vreemd dat PSV dit soort flegmatieke (en zelfs slappe) types haalt, terwijl je weet dat het de Guardado's en Dumfries zijn die het verschil maken. Alleen Pröpper en bij vlagen Pereiro wisten zich te onderscheiden
Het probleem met dit soort type spelers is dat ze degene die niet flegmatiek zijn, al gelijk onhaalbaar zijn. Je neemt een gok in de hoop dat deze speler zich doorontwikkelt maar in de praktijk valt dat heel vaak tegen. Die gaan naar heel andere clubs..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heya Hallvar schreef: 27 jan 2021, 13:04 Goede voetballers kunnen op diverse posities impact maken. Voor Fein, en eerder al Guti en Baumgartl, zijn de excuses wel op. Het is vreemd dat PSV dit soort flegmatieke (en zelfs slappe) types haalt, terwijl je weet dat het de Guardado's en Dumfries zijn die het verschil maken. Alleen Pröpper en bij vlagen Pereiro wisten zich te onderscheiden
Ik vond Nilis en Robben ook wel aardig.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Siemen schreef: 27 jan 2021, 11:16Ik vind dit een tikkeltje overdreven. Het zal ook komen door de torenhoge verwachtingen als 'mix tussen Frenkie de Jong en Toni Kroos'.
Ik was de eerste die de verwachtingen temperde en vergelijkingen met Kroos en Frenkie de Jong belachelijk noemde. Daar zijn m'n uitspraken niet op gebaseerd dus. Ik vind hem aan de bal gewoon echt heel goed, hoewel het gisteren niet meeviel. En natuurlijk kunnen mensen zeggen dat hij er ook op die positie moet staan tegen een club als Emmen, maar ik vind het nogal wat hoor: amper ritme, kunstgras, niet je gewone positie en een elftal dat weinig lijkt op een geoliede machine.

Ik geloof echt dat hij met vertrouwen en ritme een belangrijke speler zou kunnen worden, maar hij zal wel stappen moeten gaan zetten aan het spel zonder bal. Maar ik vraag me vooral af waarom het géén tweede Pröpper zou kunnen worden. Behalve scorend vermogen heeft 'ie daarvoor gewoon de kwaliteiten.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zou dit de Justin de Haas zijn van Bayern B? Zo'n speler die daar speelt omdat ze met 11 man moeten spelen?

Man, wat een nietszeggende speler is dit

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adrian Fein