Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sangaré staat er volgens mij wel goed op internationaal. Tevens is het een type speler waar zo ongeveer vrijwel alle Engelse clubs interesse hebben. Het zou me dan ook niet verbazen als hij aan het begin van de transferwindow al vertrokken is en dat lijkt met voor PSV tevens een goede zaak. Hij heeft vorig seizoen ondanks interesse vanuit Engeland om nog 1 seizoen te blijven en nog iets meer keuze te hebben dan alleen degradatieclubs daar. Ik denk dat hij daar wel in geslaagd is. Ook PSV heeft op financieel vlak baat bij een transfer van Sangaré. Je zal vooral je huiswerk van tevoren goed moeten gaan doen met welk type speler en in wie je de vervanger ziet binnen je selectie die je voor volgend seizoen voor ogen hebt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De Comoren, zo kom je nog eens ergens. Maar ons Ibrahimeke heeft schijnbaar een zeer fraaie goal gescoord. Voor wat het waard is de "beelden" :tear:

Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb ooit n stop motion video gemaakt op de middelbare waar het beeld er vloeiender uitzag.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

11 Tinus schreef: 27 mar 2023, 12:58Dan kan PSV lekker gaan bouwen aan een nieuw middenveld met Guti Til Xavi en Veerman in hun eigen rol aangevuld met 1 a 2 spelers die het één geheel maken.
Van mij mag Til ook gewoon vertrekken. Een baas van een CVM erbij en met Xavi en Veerman of Guti het middenveld vormen. Til als reserverol neem ik aan ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats schreef: 29 mar 2023, 09:53
11 Tinus schreef: 27 mar 2023, 12:58Dan kan PSV lekker gaan bouwen aan een nieuw middenveld met Guti Til Xavi en Veerman in hun eigen rol aangevuld met 1 a 2 spelers die het één geheel maken.
Van mij mag Til ook gewoon vertrekken. Een baas van een CVM erbij en met Xavi en Veerman of Guti het middenveld vormen. Til als reserverol neem ik aan ;)
Van mij hoeft Til niet weg, ik denk dat er een rol voor hem is binnen een kern van een selectie en dat hij makkelijk aan 10 a 15 goals kan komen per seizoen.

Als PSV begint met Guti-Veerman-Xavi ben ik ook nog niet eens zo ontevreden. Op papier is het een betere fit dan met Sangaré maar een upgrade van Guti zou wenselijk zijn. Van mij mag het ook een talentvolle jongen zijn die er nog niet direct 40+ wedstrijden staat maar er binnen een jaar er wel naartoe kan groeien.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Guti gaat natuurlijk niet nog een seizoen naast Ruud op de bank zitten. Of in elk geval niet afwachten of hij komend seizoen wél mag spelen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Madueke schreef: 29 mar 2023, 12:21 Guti gaat natuurlijk niet nog een seizoen naast Ruud op de bank zitten. Of in elk geval niet afwachten of hij komend seizoen wél mag spelen.
Ik hoop dat Ruud niet meer op de bank zit na de zomer, dat zou voor PSV denk ik de belangrijkste transfer zijn.
Verder is Sangaré kwalitatief gezien voor PSV een geweldige voetballer maar in combinatie met de andere middenvelders klopt het niet en ik denk dat we er op vooruit gaan als hij vervangen wordt door een type middenvelder dat anders speelt. Een middenvelder die eerst verdedigend denkt met het oog op restverdediging.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ongeïnspireerde invalbeurt..
Ik zal niet rouwen wanneer hij vertrekt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Met deze seizoenshelft mogen we in onze handjes knijpen als iemand die 37 miljoen over wil maken.
Hadden beter Sangare kunnen verkopen dan Gakpo. En dat zeg ik als groot Sanga fan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die gaat zowieso vertrekken of ie nou goed of slecht speelt, of ie nou veel of weinig speelt. Het liefst veel en goed natuurlijk voor ons, maar die speelt PL of bij PSG volgend seizoen en in de CL. Zie Newcastle wel komen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 01 apr 2023, 21:58 Met deze seizoenshelft mogen we in onze handjes knijpen als iemand die 37 miljoen over wil maken.
Hadden beter Sangare kunnen verkopen dan Gakpo. En dat zeg ik als groot Sanga fan.
Er gaan denk ik echt zat clubs zijn die lachwekkend 37 miljoen neertellen. Zijn profiel is uniek, zijn stats zijn (nog steeds) erg goed, hij laat in grote wedstrijden echt wel zijn klasse zien en de prijs zelf is voor vele Engelse clubs gewoon een lachertje.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik moet het nog zien. Het blijft toch een beetje een domme voetballer. Hoe goed hij ook kan zijn met dat grote lichaam. Vanaf het moment dat hij er gisteren in kwam nam de chaos toe.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Die 37.5 wordt lachend, maar dan ook lachend afgetikt door PL-clubs. Is 'ie ook meer dan waard. Ibi is toe aan een nieuwe stap en die gaat hij gewoon maken komende zomer.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Prima dat hij toe is aan een nieuwe stap..
Maar laat hem dan wel op een goede manier hier afsluiten en niet zo ongeïnspireerd/ongeïnteresseerd zoals hij de laatste tijd rondloopt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heel eerlijk gezegd was het toch een rare invalbeurt van Ruud? We hadden Ibi niet per se meer nodig en hij was bovendien afgelopen vrijdag om 06:00 op Brussel geland. Dat is wel een verklaring in ieder geval.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 02 apr 2023, 12:10 Die 37.5 wordt lachend, maar dan ook lachend afgetikt door PL-clubs. Is 'ie ook meer dan waard. Ibi is toe aan een nieuwe stap en die gaat hij gewoon maken komende zomer.
Dat dacht ik afgelopen zomer ook. Maar zo lachwekkend werd dat bedrag niet afgetikt 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 02 apr 2023, 15:19
DonyellMalen schreef: 02 apr 2023, 12:10 Die 37.5 wordt lachend, maar dan ook lachend afgetikt door PL-clubs. Is 'ie ook meer dan waard. Ibi is toe aan een nieuwe stap en die gaat hij gewoon maken komende zomer.
Dat dacht ik afgelopen zomer ook. Maar zo lachwekkend werd dat bedrag niet afgetikt 😁
Wellicht omdat PSV vroeg in de transferperiode ervoor zorgde dat die clausule van 37,5 miljoen niet meer geldig was voor die periode.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 02 apr 2023, 15:24
Juancho schreef: 02 apr 2023, 15:19

Dat dacht ik afgelopen zomer ook. Maar zo lachwekkend werd dat bedrag niet afgetikt 😁
Wellicht omdat PSV vroeg in de transferperiode ervoor zorgde dat die clausule van 37,5 miljoen niet meer geldig was voor die periode.
Dat is deze zomer. Vorige zomer was het 'gewoon' 37.5.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 02 apr 2023, 15:58
29.04.2007 schreef: 02 apr 2023, 15:24

Wellicht omdat PSV vroeg in de transferperiode ervoor zorgde dat die clausule van 37,5 miljoen niet meer geldig was voor die periode.
Dat is deze zomer. Vorige zomer was het 'gewoon' 37.5.
Volgens mij was het juist andersom. Doordat PSV het contract van Sangare verbeterde, konden andere clubs hem niet zomaar meer halen voor 37,5 miljoen en gaat die clausule pas komende zomer weer in. Maar goed, door jouw stelligheid begin ik inmiddels wel te twijfelen, haha.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 02 apr 2023, 17:04
Standbeeld schreef: 02 apr 2023, 15:58
Dat is deze zomer. Vorige zomer was het 'gewoon' 37.5.
Volgens mij was het juist andersom. Doordat PSV het contract van Sangare verbeterde, konden andere clubs hem niet zomaar meer halen voor 37,5 miljoen en gaat die clausule pas komende zomer weer in. Maar goed, door jouw stelligheid begin ik inmiddels wel te twijfelen, haha.
Oh, misschien heb ik je post dan niet goed gelezen. Sangare heeft afgelopen zomer pas laat in de window zijn contract verlengd (augustus). De juiste club was niet gekomen en Chelsea kwam te laat. De clausule is gedurende dit seizoen niet geldig dus PSV kan vragen wat ze willen, tot 1 juli (uit mijn hoofd). Dan gaat de clausule van 37.5mln weer in. Zelf verwacht ik dat PSV voor 1 juli ook al een bod van 37.5mln zou accepteren. Dan heeft PSV snel duidelijkheid en hoeft de kopende club niet te wachten. Betaling kan alsnog pas na 1 juli gedaan worden ivm de boekhouding. Om terug te komen op de post van Juancho: afgelopen zomer hadden clubs dus lang de tijd om de clausule te activeren. Dat is niet gebeurd.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 02 apr 2023, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Nee, jij hebt gelijk @29.04.2007. Afgelopen zomer kon 'ie voor de hoofdprijs gaan, komende zomer is het weer 37.5 miljoen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 02 apr 2023, 17:13 Nee, jij hebt gelijk @29.04.2007. Afgelopen zomer kon 'ie voor de hoofdprijs gaan, komende zomer is het weer 37.5 miljoen.
Mits een club op tijd toeslaat. Als ik me niet vergis heeft toen in de media gestaan dat die gelimiteerde som geldig is tot een bepaald moment tijdens de transferperiode, om te voorkomen dat hij op de laatste dag nog weggekaapt wordt en er met spoed nog een vervanger moet worden gehaald.
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 02 apr 2023, 10:20 Ik moet het nog zien. Het blijft toch een beetje een domme voetballer. Hoe goed hij ook kan zijn met dat grote lichaam. Vanaf het moment dat hij er gisteren in kwam nam de chaos toe.
Precies. En dat is dus al het hele seizoen. Eerlijk gezegd denk ik dat PSV beter af is zonder Sangarè.
Hij heeft vaak van die momenten en totaal geen leiderscapaciteiten.

Guti is sturend veel beter. Brengt veel meer lijn in het spel. Het is niet voor niets dat de statistieken uitwijzen dat PSV met Guti bijna alles wint.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Welke Engelse club hem ook koopt, ik denk dat die veel plezier aan hem gaan beleven en daar ook meer in zijn kracht komt te spelen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Even een hersenspinsel, naar aanleiding van afgelopen zaterdag:
Zou hij niet op de plek van Til kunnen spelen? Heeft ook loopvermogen. Is een topper in het druk zetten naar voor en heeft een goed afstandschot. Daarnaast is hij ook best goed in het afwerken in de zestien.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Jwoeloe schreef: 02 apr 2023, 17:33
DonyellMalen schreef: 02 apr 2023, 17:13 Nee, jij hebt gelijk @29.04.2007. Afgelopen zomer kon 'ie voor de hoofdprijs gaan, komende zomer is het weer 37.5 miljoen.
Mits een club op tijd toeslaat. Als ik me niet vergis heeft toen in de media gestaan dat die gelimiteerde som geldig is tot een bepaald moment tijdens de transferperiode, om te voorkomen dat hij op de laatste dag nog weggekaapt wordt en er met spoed nog een vervanger moet worden gehaald.
Is die datum niet 1 augustus? Meen dat te hebben gelezen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré