Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Inderdaad. Philipp Max is gewoon een top back, die er de laatste tijd niet lekker in zit. Meer is het niet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind Max aanvallend ook echt goed hoor. Al zoveel goals gezien waarin hij het moment juist ziet en de voorzet op maat geeft, en misschien nog wel meer momenten waarop hij precies dat doet en zijn collega's voorin net niet op tijd zijn, niet opletten of niet in staat zijn om een goal te maken. En laten we wel wezen: 6 goals en 12 assists in een seizoen waarin hij nauwelijks tot rust kan komen omdat er geen back-up is, dat is echt niet slecht hoor.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heissenberrug schreef: 03 mei 2021, 13:25 Slaan we niet wat door?
Lijkt me bijzonder atypisch voor dit forum.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Die statistieken zijn bizar voor een linksback.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Uitstekende aanvallende stats. Verdedigend vind ik het geen top, maar wat wil je? Anders had hij Marcelo kunnen opvolgen bij Real. Voor PSV een uitstekend niveau. Ik zou hem alleen weg doen voor een gratis van Aanholt, omdat je er dan kwalitatief niet op achteruit gaat maar wel 15 miljoen er op vooruit. Anders lekker behouden natuurlijk.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Van Aanholt is inmiddels off the market en akkoord met een club, naar het schijnt.

Dat scenario, dat ik ook graag had gezien overigens, lijkt niet meer tot de mogelijkheden te behoren. Een gemiste kans.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

FritskePhilips schreef: 05 mei 2021, 06:40 Van Aanholt is inmiddels off the market en akkoord met een club, naar het schijnt.

Dat scenario, dat ik ook graag had gezien overigens, lijkt niet meer tot de mogelijkheden te behoren. Een gemiste kans.
Had een maand geleden nog een 3-jarig contract van Galatasaray aangeboden gekregen, dat leek heel serieus en zou inmiddels rond kunnen zijn. Of er is een andere club tussen komen fietsen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik heb vertrouwen.
Hopelijk hebben J&J met S een mooie lijstje samen gesteld, waarbij we aankomend seizoen kunnen gaan genieten van PSV.

- Een degelijke vervanger voor de beide backposities is essentieel. Iemand met snelheid, een goede voorzet.
Of - een rechtsback en een linksback met snelheid en een goede voorzet. Mits Schmidt inschat dat Oppergård en Sambo nog niet van het gewenste niveau zijn.

Verder
- een a twee voetballende middenvelders nadat ze er twee tot vier van ons huidige middenveld hebt geloosd.
- een ervaren BAAS in de verdediging! Die durft door te dekken, druk te zetten met snelheid en meedogenloos.


Heel veel succes John! Hopelijk is de selectie eerder rond dan dit jaar, dit maakt het voor iedereen makkelijker.
romardo
Jeugdspeler
3
Berichten: 40
Lid geworden op: 4 nov 2020

Persepolis schreef: 05 mei 2021, 10:53
FritskePhilips schreef: 05 mei 2021, 06:40 Van Aanholt is inmiddels off the market en akkoord met een club, naar het schijnt.

Dat scenario, dat ik ook graag had gezien overigens, lijkt niet meer tot de mogelijkheden te behoren. Een gemiste kans.
Had een maand geleden nog een 3-jarig contract van Galatasaray aangeboden gekregen, dat leek heel serieus en zou inmiddels rond kunnen zijn. Of er is een andere club tussen komen fietsen.
Laatst is er bij Studio voetbal gemeld dat Ajax in hem de opvolger zag van Tagliafico...
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Persepolis schreef: 05 mei 2021, 10:53 Had een maand geleden nog een 3-jarig contract van Galatasaray aangeboden gekregen, dat leek heel serieus en zou inmiddels rond kunnen zijn. Of er is een andere club tussen komen fietsen.
Naar wat ik heb begrepen, is hij rond met Ajax en zou hij Tagliafico op moeten gaan volgen. :(
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als ie rond zou zijn dan zouden ze het aankondigen nietwaar? Zeker omdat hij transfervrij is.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Volgens de altijd betrouwbare Turkse media is hij al rond met Galatasaray. Hij volgt Galatasaray ook sinds kort op Instagram, voor zover dat iets betekent. We shall see.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

RIO schreef: 06 mei 2021, 02:18 Als ie rond zou zijn dan zouden ze het aankondigen nietwaar? Zeker omdat hij transfervrij is.
Het gebeurd (heel) regelmatig dat transfers rond gemaakt worden, maar op dat moment onaangekondigd blijven. Hier kunnen verschillende (vaak strategische) redenen aan ten grondslag liggen.

In dit geval dat je er wellicht de verkoopwaarde van Tagliafico mee drukt en dat je daardoor besluit om het voorlopig uit de media te houden. Want het is natuurlijk dubbel scoren wanneer je, na het aankondigen van het vertrek van één van je sleutelspelers, direct een goede inkomende transfer wereldkundig kunt maken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Of ze kunnen die schele psychopaat niet kwijt en kunnen daarom PvA niet binnenhalen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Één van de vele opties inderdaad. Bel jij om te verifiëren welke het is?
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Leuk allemaal, maar de vraag voor dit topic is natuurlijk: Is Max ondertussen al uit z'n ijsbad?
Ex unitate vires
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



Niet mee naar het EK. Sneu voor hem, maar een goed uitgeruste Max is voor PSV ook wel fijn
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Terechte beslissing. Was gewoon niet goed genoeg de tweede seizoenshelft.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ihattaren schreef: 19 mei 2021, 11:01

Niet mee naar het EK. Sneu voor hem, maar een goed uitgeruste Max is voor PSV ook wel fijn
Inderdaad sneu voor hem, maar ik ben blij. Volgend jaar mag hij van mij wel mee naar het WK.
loginnaam schreef: 25 apr 2021, 15:39 Ik hoop echt dat hij niet opgeroepen wordt voor de Duitse selectie voor het EK hoewel ik het hem heel erg gun. Maar hij heeft gewoon een goede vakantie met rust nodig en daarna een normale voorbereiding om fris aan het nieuwe seizoen te kunnen beginnen. Met een EK en voorrondes CL zit dat er echt niet in.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Niet geheel onterecht inderdaad. Voor PSV ook wel gunstig, al zou een Duits international aanleveren ook wel mooi zijn geweest.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Beter voor ons inderdaad, hij is wel international geworden dus zijn waarde is in ieder geval gestegen maar ik prefereer een fitte Max voor komend seizoen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vond Max de eerste seizoenshelft top, maar de tweede seizoenshelft heel matig. Dus volledig begrijpelijk dat hij niet is opgeroepen. Nu even zorgen dat hij de batterij gaat opladen en dat hij een goed en constant seizoen tegemoet gaat.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ben er niet rouwig om, heb het gevoel dat hij het meeste aan vakantie toe was van iedereen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2021, 12:57 Ben er niet rouwig om, heb het gevoel dat hij het meeste aan vakantie toe was van iedereen.
Die zou na een EK geen benen meer over hebben, liep bijna letterlijk op z’n laatste benen afgelopen maanden
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Inderdaad, uitrusten, knallen in de CL, knallen op het WK, mooie transfer maken! Prima!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 19 mei 2021, 12:58 liep bijna letterlijk op z’n laatste benen afgelopen maanden
Ik weet niet hoeveel paar jij in de kast hebt staan, maar ik loop ook op mijn laatste benen :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max