Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wederom een hele sterke match van Obispo. Ontzettend knap hoe hij is teruggekomen. Ik had hem zelf al afgeschreven eerlijk gezegd, ik zag er weinig in. Nu hebben we met Boscagli en Obispo twee centrale verdedigers die het allebei heel goed doen.

Moet wel zeggen dat dit ook deels met Ramalho te maken heeft die een rustpunt is en enorm goed coacht.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Gewoon compleet betrouwbaar. Niemand vraagt ook meer om een LCV, denk dat dat alles wel zegt.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Iemand al geteld hoeveel jeugdproducten er vanavond hebben gespeeld? Trots....
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

En niet alleen het aantal, ook hoe.. Cody..helder, Obispo… Aadje krijgt gelijk, Vertessen.. heeeel nuttig. Teze.. nog niet overtuigd
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Cody geweldig. Vertessen en Obispo erg nuttig, maar nog niet beter dan degenen die ze vervangen. Teze is niet goed genoeg voor die positie.

Het is bijna jammer dat je met Boscagli een (nog veel) betere LCV in huis hebt, maar Obispo kan dat stokje volgend jaar prima overnemen.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 28 aug 2021, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Prima wedstrijd weer. Heeft zich goed ontwikkeld. Maar toch mis ik het voetballende vermogen van Boscagli. Die heeft elke wedstrijd een paar geweldige en nuttige ballen.

Ga er inmiddels toch vanuit dat hij zijn contract gaat verlengen. Als hij nu geen perspectief ziet.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Waar blijft die verlenging?
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die verwacht ik na de deadline. Nu vol volle inzet op aankopen en verkopen en dan in de interland periode alle tijd nemen voor de verlenging van Obispo en eventueel Mo, als die niet kwijt geraakt is en er enigszins een idee is dat die zich via Ruud en Jong PSV terug op zal werken.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Thijs85 schreef: 28 aug 2021, 23:44 Die verwacht ik na de deadline. Nu vol volle inzet op aankopen en verkopen en dan in de interland periode alle tijd nemen voor de verlenging van Obispo en eventueel Mo, als die niet kwijt geraakt is en er enigszins een idee is dat die zich via Ruud en Jong PSV terug op zal werken.
Dat gelooft toch niemand? Mo gaat helemaal niks tekenen bij ons. Hoop dat obispo wel zo slim is. Ligt een mooie carrière voor zich met de komende jaren ervaring opdoen bij PSV 1
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Fuck Mo, wegwezen.. deze jongen moet bijtekenen. Wordt met de minuut beter en beter. Heeft alles in zich om een grandioze verdediger te worden.

Jaartje minuten pakken en volgend jaar vast in de basis. Het PSV traject, nu nog bij tekenen. M.i. prio #1
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Had in de tweede helft weer zo’n geweldig Obispo blok, waardoor de Groningen speler zich alleen nog versuft kon afvragen tegen welke tank hij was gelopen. Mooi hoor.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

ruuddevil schreef: 29 aug 2021, 09:16 Had in de tweede helft weer zo’n geweldig Obispo blok.
Doet denken aan een spijkerharde Italiaanse manier van verdedigen, heerlijk!

Goed dat hij zich met name hier nog op richt; het voorkomen van doelpunten is nu eenmaal het belangrijkste aspect voor jonge centrale verdedigers die kansen krijgen om zich te profileren.

Daarnaast neemt hij steeds meer initiatief in balbezit. Zag hem gisteren bijvoorbeeld voor het eerst weer aanstalte maken om in te dribbelen. Mensen die Boscagli nu nog prevaleren boven Obispo, begrijp ik goed wanneer ze het aspect aan de bal benoemen.

Maar vergis je niet; Armando doet op dit aspect niet veel voor Boscagli onder. Maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien. :lover:
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Obispo doet op voetballend vlak nog heel veel onder voor Boscagli. Een leuke crosspass hier en daar verbleekt bij wat Boscagli aan de bal liet zien tegen Benfica. Dat was voor een verdediger echt Europees topniveau wat mij betreft.

Obispo is wel de betere verdediger, maar kan ook daarin nog wel stappen zetten. Zo'n goal als tegen Cambuur valt niet bij iemand die "Italiaans verdedigt". Is verder niet erg, want hij krijgt nu eigenlijk pas echt zijn eerste serieuze kans bij een topclub. Het heeft tijd nodig om dat goed onder de knie te krijgen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ykhim schreef: 29 aug 2021, 09:28 Obispo doet op voetballend vlak nog heel veel onder voor Boscagli.

Obispo is wel de betere verdediger, maar kan ook daarin nog wel stappen zetten.
Zoals je zelf al zei:
Het heeft tijd nodig.
Zo'n goal als tegen Cambuur valt niet bij iemand die "Italiaans verdedigt".
Ook daar vallen dergelijke goals, ook bij gerenommeerde Italiaanse verdedigers. Je benoemt namelijk een spelsituatie, geen speelstijl waar ik op duidde. Een groot verschil. Ook Italiaanse verdedigers schatten echter wel eens situaties verkeerd in en zijn niet foutloos. ;)

Dit zijn gewoon acceptabele 'fouten' zoals iedere jonge verdediger ze maakt bij het aanhaken op eerste elftal niveau. En die verdwijnen door ritme en ervaring op een hoger niveau. Kijk de eerste 10 wedstrijden van een de Ligt, Aké en/of de Vrij maar eens terug.

Maar zoals je zelf al zei:
Is verder niet erg, want hij krijgt nu eigenlijk pas echt zijn eerste serieuze kans bij een topclub. Het heeft tijd nodig om dat goed onder de knie te krijgen..
Tijd. De eerste indrukken sinds hij meer speelminuten krijgt aangebroken blijven onverminderd veelbelovend. Dat is toch onmogelijk met tegenargumenten te onderbouwen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ervaring is belangrijk, ja. Ik geloof nu ook steeds meer in Obispo. Iets harder worden in de duels, iets beter aan de bal en er staat een absolute klasbak. Ook in potentie.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Boscagli liet de eerste helft tegen Benfica wel een hoog niveau zien. Obispo gaat op deze manier ook veel wedstrijden spelen dit seizoen en lijkt er nu echt klaar voor te zijn om vanuit zijn basisniveau verder te groeien. Bij Vitesse vond ik dat nog niet. Voor allebei ook wel heel erg prettig dat als ze spelen Ramalho naast zich hebben staan. Kunnen van daaruit ook echt focussen op hun eigen ding doen. Bruma had ook zijn beste jaar uit zijn carriere naast Moreno.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch is het knap hoe hij zich manifesteert. Nog geen maand geleden was het tegen Midtjylland maar zeer de vraag of hij zou spelen ipv Viergever, en nu is het zo min of meer een basisspeler.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Krijgt rugnummer 4. Nu was dat nummer van Viergever, maar toch vind ik het wel aangeven dat hij hoog staat in de pikorde.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Magnus schreef: 03 sep 2021, 08:54 Krijgt rugnummer 4. Nu was dat nummer van Viergever, maar toch vind ik het wel aangeven dat hij hoog staat in de pikorde.
Zijn ook signalen dat hij wel bijtekent vind ik. Hoop dat dat snel rond is.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Opvallend dat Gakpo Teze en Obispo de 'mooie' rugnummers krijgen. De drie zijn hier al 100 jaar en 2 hebben verlengd en hopelijk wordt dat snel 3. Dan heb je in de as eigenlijk vastigheid voor meer dan 1 seizoen gezien Ramalho Propper Ginkel Obispo en Boscagli normaal gesproken volgend jaar niet perse weg gaan. Dat is ook veel waard.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Viergever verkocht, geen extra verdediger, basis rugnummer gegeven, alle signalen zijn er dat hij zijn kansen gaat krijgen dit seizoen. Zoals hij al veel gespeeld heeft dit jaar. Ik ga er vanuit dat hij binnenkort zijn contract verlengd.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Geloof nooit dat PSV Viergever zou hebben laten gaan, wanneer onzeker zou zijn of Armando zijn contract verlengen gaat. Komt goed.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Magnus schreef: 03 sep 2021, 08:54 Krijgt rugnummer 4. Nu was dat nummer van Viergever
Volgens mij zit hier een goede grap in, maar ik krijg alleen maar matige tot slechte verzonnen.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hoezo. Nick doet nu zn naam eer aan.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Balinho schreef: 03 sep 2021, 14:14 Geloof nooit dat PSV Viergever zou hebben laten gaan, wanneer onzeker zou zijn of Armando zijn contract verlengen gaat. Komt goed.
Eigenlijk is dit een non argument want of er nu 1 of 2 uit zijn contract lopen maakt voor Obispo geen zak uit. Het niet halen van een CVM is denk ik meer van belang. Als Sangaré Ramalho of Boscagli niet speelt is Obispo de eerste tenzij hij al de eerste is.

Laat het nieuws aub snel komen, mag best voor betaald worden.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 03 sep 2021, 14:54
Balinho schreef: 03 sep 2021, 14:14 Geloof nooit dat PSV Viergever zou hebben laten gaan, wanneer onzeker zou zijn of Armando zijn contract verlengen gaat. Komt goed.
Eigenlijk is dit een non argument want of er nu 1 of 2 uit zijn contract lopen maakt voor Obispo geen zak uit. Het niet halen van een CVM is denk ik meer van belang. Als Sangaré Ramalho of Boscagli niet speelt is Obispo de eerste tenzij hij al de eerste is.

Laat het nieuws aub snel komen, mag best voor betaald worden.
Ik vind dit wel een argument, want er werd juist gezegd dat Obispo verkocht zou worden mits hij niet bij zou tekenen. Nu is het andersom gebeurd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo