Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Obispo bracht wat lengte en was daarmee gevaarlijk. Ik weet zeker dat Obispo nu Viergever voorbij is in de pikorde.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Was een van de schuldigen bij de 2-2, maar had daarnaast een aantal prima ingrepen. Al met al best ok ingevallen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

ruuddevil schreef: 02 mei 2021, 22:39 Obispo bracht wat lengte en was daarmee gevaarlijk. Ik weet zeker dat Obispo nu Viergever voorbij is in de pikorde.
Laten we het hopen.
Persepolis schreef: 02 mei 2021, 22:42 Was een van de schuldigen bij de 2-2, maar had daarnaast een aantal prima ingrepen. Al met al best ok ingevallen.
Geef die jongen een run aan wedstrijden, laat hem ritme opbouwen en ook deze foutjes zullen verminderen. Foutloos zal ook hij niet worden, maar de eerste foutloze homo sapien moet nog geboren worden.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Laatste 3 wedstrijden in de basis neem ik aan.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vond hem goed invallen. En zoals hij dat oploste met die Heerenveen speler richting Mvogo was gewoon uitstekend. Gaat Aadje Afkoopsom toch nog gelijk krijgen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Viel goed in. En hoewel het slechts 45 minuten was zou ik zeggen laat hem lekker staan de komende wedstrijden. Why nut?
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Is een betere optie dan Viergever. Op het foutje na uitstekend ingevallen. Contract met 3 jaar verlengen en als concurrentie voor Boscagli houden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Vond hem goed spelen, meer lengte en snelheid dan Viergever. Laat hem maar vaker invallen, als hij dit niveau vasthoudt dan is hij prima voor op de bank volgend seizoen en kan Viergever kijken (met nog 1 jaar op contract) of hij naar een club kan waar hij in de basis kan spelen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Contract verlengen. Goede LCV, goede kopper. KAn eredivisie niveau aan, dat heeft die voldoende laten zien bij vitesse. Ervaring met Teze te spelen, lijkt me een no brainer. Haal een Top RB.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Als invaller ja.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

El Sordo schreef: 03 mei 2021, 08:57 Als invaller ja.
Dan moet je niet zijn contract verlengen, dit is geen jongen voor de bank.

Het is allemaal leuk en aardig met Kim. Kan natuurlijk een beest zijn in het oosten, maar dat zijn geen garanties in NL. Terwijl je gratis een jongen uit eigen jeugd hebt lopen, die het op eredivisie niveau bewezen heeft, en voldoende groeipotentieel heeft.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ben ook positief over gisteren, hoor. Maar iets met een zwaluw. Geef die jongen wat langer de tijd en kijk er dan nog eens naar. En wie weet hebben wij dan onze eigen De Ligt😏
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Ik was gisteren het meest nieuwsgierig naar zijn optreden, en deed het behoorlijk. Heb de indruk dat hij krachtiger/gespierder is geworden, wat je wel vaker ziet bij spelers die geruime tijd moeten revalideren.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Viel goed in en bracht meer voetbal, maar werd verdedigend ook weinig op de proef gesteld. Behalve de aanval waar de 2-2 uit viel en daar ging hij niet helemaal vrijuit.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

psvgouda schreef: 03 mei 2021, 09:28 Ben ook positief over gisteren, hoor. Maar iets met een zwaluw. Geef die jongen wat langer de tijd en kijk er dan nog eens naar. En wie weet hebben wij dan onze eigen De Ligt😏
De Ligt werd ook in het diepe gegooid en Obispo is een stuk verder richting de zomer dan de Ligt in die tijd.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij is zeker niet minder dan Viergever dus zet hem er maar in als het erop aankomt. Weet Viergever ook direct dat hij deze zomer een andere club kan zoeken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Trixm schreef: 03 mei 2021, 09:36
psvgouda schreef: 03 mei 2021, 09:28 Ben ook positief over gisteren, hoor. Maar iets met een zwaluw. Geef die jongen wat langer de tijd en kijk er dan nog eens naar. En wie weet hebben wij dan onze eigen De Ligt😏
De Ligt werd ook in het diepe gegooid en Obispo is een stuk verder richting de zomer dan de Ligt in die tijd.
Gaat nooit een tweede de Ligt worden. Alleen al om zijn postuur.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Klopt. Weegt net zoveel als de kop van te Ligt
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

guus schreef: 03 mei 2021, 10:02
Trixm schreef: 03 mei 2021, 09:36

De Ligt werd ook in het diepe gegooid en Obispo is een stuk verder richting de zomer dan de Ligt in die tijd.
Gaat nooit een tweede de Ligt worden. Alleen al om zijn postuur.
Dat stel ik toch ook niet? Ik geef aan dat je spelers ook minuten moet laten maken om door te groeien en dat Obispo inmiddels voldoende minuten op niveau heeft gemaakt om of een kans te krijgen/of te verkopen.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gaan we nu serieus Obispo met De Ligt vergelijken? Ik zeg het niet graag, maar De Ligt is een exceptioneel verdedigend talent. Is een half jaar jonger en houdt zich al twee jaar redelijk tot goed staande bij een absolute topclub waar hij bovendien vrijwel altijd in de basis staat.

Obispo is een prima speler en wat mij betreft blijft hij volgend jaar en neemt hij de plek van Viergever in, maar een basisplek (wat waarschijnlijk betekent dat hij samen met Teze achterin staat en Sangaré samen met Boscagli op het middenveld) en je speelt weer om plek 2. Als het niet 3 of 4 is. Kim lijkt me ook niet per se de oplossing, maar achterin moet een speler komen die de lijnen uitzet, die als aanjager fungeert en die de nodige ervaring meeneemt. Daar kunnen Teze en Boscagli zich vervolgens ook weer aan optrekken.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Trixm schreef: 03 mei 2021, 10:06
guus schreef: 03 mei 2021, 10:02

Gaat nooit een tweede de Ligt worden. Alleen al om zijn postuur.
Dat stel ik toch ook niet? Ik geef aan dat je spelers ook minuten moet laten maken om door te groeien en dat Obispo inmiddels voldoende minuten op niveau heeft gemaakt om of een kans te krijgen/of te verkopen.
Hoef je niet te doen bij Obispo. Heeft zijn lengte/postuur niet mee voor een moderne verdediger. Verkopen en een echte tweede de Ligt kopen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Obispo heeft flinke bovenbenen gekregen, bijna boomstammen. Hij zal dus niet snel omver gelopen worden. Heeft snelheid. Dat hij van nature niet het fysiek van een Beest als De Ligt heeft.. dat hebben er maar heel weinig. Ik ben blij dat hij er is en we (wie weet) wellicht kunnen doorselecteren op de positie van Viergever.
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Ze zijn ook niet te vergelijken. Obispo vind ik meer een voetballer. Oogt soms wat flegmatiek en heb m’n twijfels bij z’n verdedigende kwaliteiten en snelheid.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voormalig KG schreef: 03 mei 2021, 10:19 Obispo heeft flinke bovenbenen gekregen, bijna boomstammen. Hij zal dus niet snel omver gelopen worden.
Nee. Ze spelen die bal gewoon door die met boomstammen omgrensde poort die gisteren nog wagenwijd openstond en lopen er dan met het grootste gemak langs.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

guus schreef: 03 mei 2021, 10:02
Trixm schreef: 03 mei 2021, 09:36

De Ligt werd ook in het diepe gegooid en Obispo is een stuk verder richting de zomer dan de Ligt in die tijd.
Gaat nooit een tweede de Ligt worden. Alleen al om zijn postuur.
Je ziet blijkbaar de 😏over het hoofd…
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

psvgouda schreef: 03 mei 2021, 10:30
guus schreef: 03 mei 2021, 10:02

Gaat nooit een tweede de Ligt worden. Alleen al om zijn postuur.
Je ziet blijkbaar de 😏over het hoofd…
neehoor, ik denk alleen dat die jongen inmiddels voldoende eredivisie minuten gemaakt heeft om een oordeel te vellen. Ik was enthousiast, en gisteren was voor mij weer een bevestiging. In die zin geldt de zwaluw vergelijking wel, want zij hij dit door binnen PSV? Als je dit wil testen, moet dat hier en gepaard gaan met een contract verlenging.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo