Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Veel beter als CV, hopelijk ziet hij dat (nu) ook in
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Enorm zwakke wedstrijd. Brengt aanvallend veel te weinig, dat was op het jeugd EK ook al te zien. Schmidt werd helemaal gek van die balletjes terug, maar Teze bleef ze maar geven. Had 1 goeie bal op Malen, That’s it.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voijke schreef: 02 mei 2021, 18:41 slappe obligate balletjes
zie er weinig in als back.
Had normaal toch de assist voor de 3-2 gegeven.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Speelt zo enorm behouden op rechtsback, snap wel dat Roger er helemaal gek van werd. Leg toch een wat durf in je spel man.
Laatst gewijzigd door Tovast op 02 mei 2021, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je miste nu die diepte op rechts. Elke keer als ie de bal kreeg op rechts hield het op daar.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is gewoon een CV, snap niet dat ie dat zelf (en Schmidt) niet ziet. Blijf het zeggen: had Sambo gewoon eens de kans gegeven. Dat is wél een echte rechtsback.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Schmidt ziet dat ook wel, die is notabene de 'uitvinder' van Teze als CV bij PSV.

Sambo had gewoon vanaf afgelopen zondag bij Jong PSV weggehouden moeten worden en hem alvast laten wennen aan het feit dat ie z'n (basis)debuut gaat maken voor PSV. Wat Teze vandaag heeft gedaan, kan Sambo ook. Had je Teze gewoon in het centrum kunnen houden naast Boscagli op z'n eigen positie.

Maar blijkbaar durft Roger dat niet, die gooit liever z'n hele verdediging om met alle gevolgen van dien.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vond het vandaag wel in balans maar vandaag hadden we juist een aanvallende back nodig. Toch een paar mogelijke assists gehad bij een betere afhandeling.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind het onbegrijpelijk dat we nog geen Sambo in het eerste hebben gezien. Daar was dit seizoen vaak genoeg kans en reden toe. Niet omdat Teze het slecht doet als rechtsback maar omdat je telkens als Teze rechtsback staat je hele centrum ook omgooit. Je kan met een logische oplossing komen en Sambo opstellen of met een onlogische oplossing komen en Teze doorschuiven waarmee je of Baumgartl óf twee linkspoten in het centrum krijgt.

Ik heb Teze nu al een aantal keer zien spelen als rechtsback en ik ben niet overtuigd. Ik zie in hem veel meer een centrumverdediger. Teze mist het voetballende vermogen om aanvallend van waarde te zijn. Beetje een Kenny Tete rechtsback. Defensief prima en dan houdt het op.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik vond het niet zo slecht.
Heerenveen creëerde weinig over rechts.
Aanvallend werd hij ook niet echt betrokken in het spel. Dat lag mede ook aan twee linkspoten in het centrum, was mijn het gevoel.

Balletjes terug was irritant, maar vervolgens herpakte hij zichzelf goed. In vergelijking met eerdere seizoenen heb ik wel ergere "tikkie-terug Jaap" spelers gezien.
Het was duidelijk wennen voor hem, als hij langer op deze positie mag spelen, zie ik er wel wat in. Zeker als hij een hele voorbereiding op die positie kan warm draaien.

Op dit moment in deze selectie is hij op zijn best centraal. Dumfries is niet voor niets onze leider.
Hij heeft absoluut zijn best gedaan en gestreden voor onze club. Dat zie ik graag.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat ik opvallend vond was dat hij bij een voorzet vanaf de kant van Max een aantal keer te ver naar binnen stond waardoor hij onder de bal door ging. Dat kan ook komen omdat de CVs niet goed stonden en Teze te veel ruimte moest afdekken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Defensief mag er geen vraagteken bestaan over z'n kwaliteiten, noch op RCV noch op RB. Maar ik twijfel toch ernstig aan de aanvallende waarde die Teze heeft op die RB-positie, een cruciale plek in dit elftal.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Teze linksachter bijzondere keuze
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Voormalig KG schreef: 13 mei 2021, 15:51 Teze linksachter bijzondere keuze
Had Faber toch gelijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het dilemma Teze als rechter CV of rechtsback is opgelost. CV dus.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Dit seizoen wel, kijken hoe dat komend seizoen is.
Als het zo gaat dan inderdaad CV.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 22:20 Het dilemma Teze als rechter CV of rechtsback is opgelost. CV dus.
Vind ik ook. Mist de snelheid en dynamiek voor een opkomende back. Niet dat hij het slecht doet, maar je wilt net even wat meer voetballend vermogen, techniek en aanvallende drang zien. Wat dat betreft past Sambo eerder in het plaatje, maar is nog 1 jaar te vroeg voor een basis plek (op zijn minst).
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toch zou ik Sambo best een kans willen geven. Geldt ook voor Oppegard als back up linksback. Heerlijke voetballers die twee.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 22:43 Toch zou ik Sambo best een kans willen geven. Geldt ook voor Oppegard als back up linksback. Heerlijke voetballers die twee.
Zeker, maar verdedigend niet echt 'vast' nog. Maar voetballend gezien heerlijke spelertjes. Gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven. Benieuwd wat het ontwikkel plan van die 2 is.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit zijn spelers die of in voorbereiding kunnen laten zien of ze goed genoeg zijn voor de selectie of dat ze beter een jaar verhuurd kunnen worden in de Eredivisie. Nu is het tijd voor een volgende stap. En dat is of goed genoeg om te kunnen invallen of vlieguren op te doen in de Eredivisie.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Teze is dit seizoen gewoon de meest constante verdediger geweest, en kan ook voldoende toevoegen aan de opbouw. Als back is het degelijk, maar je verwacht net iets meer van die posities in dit systeem. Voor mij is het ook echt een CV, al heb ik toch het idee dat er specifiek een RCV gehaald gaat worden. Blijft een dilemma wat mij betreft, want hij verdient het echt om gezien te worden als basisspeler in mijn optiek.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind Teze een ideale rechtsback in een systeem met een echte rechtsbuiten. In dit systeem is het echter niet ideaal. Nu vind ik inmiddels wel al een tijdje dat dit voor teveel spelers geldt, dus mogelijk moet het systeem dan toch aangepast worden? Met Madueke als rechtsbuiten in een drie-spitsensysteem heb je ook zo’n diepe wingback nodig en kun je verdedigend meer stabiliteit creëren, zodat Götze op het middenveld kan renderen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het lastige is dat je 3 jonge centrale verdedigers hebt met potentie (Teze, Boscagli en Obispo) die je het liefst wil laten ontwikkelen, maar die ook alle 3 dat het beste met een topper naast zich kunnen doen. Haal je die, dan zullen 2 van die 3 genoeg minuten maken maar de 3e zal als CV nummer 4 dat minder doen. Lastige keuzes, maar keuzes die je moet maken wil je vol voor de prijzen gaan volgend seizoen. Overigens een luxepositie die we een jaar geleden niet hadden verwacht toen we Schwaab en Viergever als centrale duo hadden, Teze niet als CV werd gezien, Boscagli al bijna was afgeschreven en Obispo het aardig deed bij Vitesse.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

En toch vind ik van die drie eigenlijk alleen Obispo een echte centrale verdediger. Bosca blijft voor mij een twijfelgeval in een systeem met twee centrale verdedigers. Ik zie hem het beste renderen als de vrije CV in een systeem met drie CV’s. Teze zie ik op zijn best als rechtsback in een systeem, waarbij de back als verdediger speelt ipv halve aanvaller. Dus uiteindelijk zou ik toch het liefst Bosca zien vertrekken voor een goede prijs. Als je dan met Alderweireld en Obispo centraal kunt spelen, Teze als defensief zekerheidje op rechtsback en Max als wingback op links, kun je de aanvaller vanaf rechts ook meer ontzien in defensieve taken.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik lees in een bijzinnetje over de interesse van Ramalho, dat het plan is om Teze volgend jaar naar RB door te schuiven.

Dit zou ik een behoorlijke flater vinden. Hoop echt dat dit niet gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Teze ziet zichzelf vooral als RB. Naar mijn mening mist hij daar de voetballende capaciteiten voor.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze