Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Doe je niks meer aan. Als we - De Jong cs - er in godsnaam van leren. Ik snap echt niet hoe je deze gast kan scouten, evalueren en dan toch besluiten de trekker over te halen. Als hier niet heel snel van wordt geleerd, staan we in 2 jaar op lichtjaren van Ajax.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Ik ben nog steeds boos. Wat gaat er om in zijn hoofd op dat moment. Vlak voor rust. Je wordt steeds beter. Olympiakos loopt achteruit. Bijna rust zodat je de tactiek kan herzien wellicht in de rust. En deze debiel levert de bal in als een tja...als wat. 🤦🏻‍♂️
#simplythebest
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Afbeelding
#simplythebest
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Was hij niet afgestudeerd econoom of iets in die richting? Misschien kan ie Toon in dat geval crypto advies geven ofzo, kan ie zn aankoopbedrag terugverdienen en dan terug de grens over.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Heissenberrug schreef: 18 feb 2021, 23:52 Was hij niet afgestudeerd econoom of iets in die richting?
Dat was Schwab.

Het is een uiterst sympathieke gozer deze Timo maar wat hebben scouts in godsnaam in hem gezien. Of was het vooral omdat hij 100 Bundesliga wedstrijden had gespeeld en in Duitsland 023 speelde. Dan moet het wel een goede zijn. Of zoiets.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ah dat was de vergissing maar goed hij heeft wel gestudeerd, dus hij kan vast iets waarmee hij een paar knaken kan terugverdienen.
Erickpsvkampioen
Bankzitter
3
Berichten: 256
Lid geworden op: 13 dec 2020
Clubvoorkeur: er is maar 1 club...

Snel wegdoen deze vegetariër. Heeft het vandaag te bond gemaakt
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

James Bond? Ik zie overigens niet in waarom het van belang is dat Baumgartl vegetariër is. Wordt er altijd een beetje moedeloos van als kritiek op spelers zo persoonlijk wordt.

Buiten het feit dat hij verschrikkelijk inviel en dat ik het inmiddels ook niet meer goed zie komen bij PSV denk ik dat we nog wel een aantal een beroep op hem zullen (moeten) doen dit seizoen. Wat mij betreft dan graag als RCV.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Is het contract van dit meisje al ontbonden?
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Iedere minuut in een PSV shirt na vandaag is een schande. Zet er maar een speler uit de o19 in, alles is beter dan deze mega loser.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Paco Casal schreef: 19 feb 2021, 09:26 Iedere minuut in een PSV shirt na vandaag is een schande. Zet er maar een speler uit de o19 in, alles is beter dan deze mega loser.
Inderdaad, je zou toch zeggen dat er in de jeugdopleiding ergens iemand loopt die beter kan verdedigen dan deze gast...
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Hoewel de verdedigende aanvoer van jeugd nog magertjes is, mag je toch hopen dat een Kreekels op dit niveau al minder cruciale fouten maakt dan deze jongen. Heel spijtig, maar dit kan echt niet meer.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Zet de CV van Braakhuizen 2 er neer en die doet het beter dan Baumgartl gisteren.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Paco Casal schreef: 19 feb 2021, 09:44 Zet de CV van Braakhuizen 2 er neer en die doet het beter dan Baumgartl gisteren.
Pleit je nou gewoon voor een contract bij de club?
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

:lol: Ik denk inderdaad dat de CV van Braakhuizen 4 ook een heel eind zou komen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

:lol: :lol: :lol:
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 19 feb 2021, 09:48 :lol: Ik denk inderdaad dat de CV van Braakhuizen 4 ook een heel eind zou komen.
Haha bij Braakhuizen 8 speelt serieus een cv die opgeleid is door Streppel in de jeugd bij Helmond :lol: .
Mijn oude clubje Braakhuizen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Toch denk ik dat het niet zo is dat het deze jongen allemaal niet zou interesseren ofzo zoals sommigen suggereren. Het gaat natuurlijk ook om zijn leven, zijn carrière en zó lang duren die voetbalcarrières niet, ook hij zal dolgraag succes willen hebben en hogerop willen komen. Het lukt hem gewoon niet, that's it. Ik vind niet dat je daar boos om kunt zijn, tuurlijk is het vreselijk frustrerend als supporter en als club moet je wellicht op een gegeven moment je conclusies trekken maar als het zover is, dan is dat wel een menselijk drama.

Ik leef mee met Timo.
En nou jullie weer.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Het is ook geen haat naar Timo, het is alleen een vaststelling dat topsport op dit niveau niet voor hem gemaakt is.
Saibari is underrated.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ziege maar ook zagge schreef: 19 feb 2021, 13:37 Toch denk ik dat het niet zo is dat het deze jongen allemaal niet zou interesseren ofzo zoals sommigen suggereren. Het gaat natuurlijk ook om zijn leven, zijn carrière en zó lang duren die voetbalcarrières niet, ook hij zal dolgraag succes willen hebben en hogerop willen komen. Het lukt hem gewoon niet, that's it. Ik vind niet dat je daar boos om kunt zijn, tuurlijk is het vreselijk frustrerend als supporter en als club moet je wellicht op een gegeven moment je conclusies trekken maar als het zover is, dan is dat wel een menselijk drama.

Ik leef mee met Timo.
En nou jullie weer.
Het lag natuurlijk niet alleen aan Baumgartl. De twee doelpunten ervoor waren ook heel knullig verdedigt, toen stond Baumgartl nog niet eens op het veld.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 19 feb 2021, 13:37 Toch denk ik dat het niet zo is dat het deze jongen allemaal niet zou interesseren ofzo zoals sommigen suggereren. Het gaat natuurlijk ook om zijn leven, zijn carrière en zó lang duren die voetbalcarrières niet, ook hij zal dolgraag succes willen hebben en hogerop willen komen. Het lukt hem gewoon niet, that's it. Ik vind niet dat je daar boos om kunt zijn, tuurlijk is het vreselijk frustrerend als supporter en als club moet je wellicht op een gegeven moment je conclusies trekken maar als het zover is, dan is dat wel een menselijk drama.
Maar als het Maxi overkomt telt dit natuurlijk niet. Dan is het gewoon een gast die er niks om geeft en lachend z'n bankbiljetten aan het tellen is :lol:

Natuurlijk zal het Baumgartl wat interesseren. Natuurlijk zal het hem ook frustreren. Maar als je dezelfde fouten blijft maken, dan is het een keer klaar. Supporters zijn er klaar mee. En uiteraard kan het een keer gebeuren dat je tegen ADO een foutje maakt, maar daarna doe je tegen Olympiakos precies hetzelfde. Dat zijn nou precies de wedstrijden waarbij dit soort fouten letterlijk miljoenen kosten, terwijl z'n prijskaartje al torenhoog was. Het is gewoon einde verhaal en ik hoop dan ook van harte dat 'ie komende zomer vertrekt. Ik hoef deze man echt niet meer in een PSV-shirt te zien, ondanks dat het vast een lieve en slimme jongen is. Als verdediger gewoon zwaar ongeschikt gebleken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dan heeft ie nog geluk dat er geen supporters in het stadion mogen, want dan was het 'menselijk drama' nog groter voor hem geweest.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Misschien kan ie wel heel goed keepen? Al betwijfel ik dat ten zeerste.
Ik meen me te herinneren van het vorige forum dat die supporters van Stuttgart ook mega blij waren dat ze hem verkocht hadden en dan ook nog eens voor 10(!) miljoen.

Eens te meer blijkt dat die beruchte transferzomer echt verpest is zeg. In die periode zijn (achteraf) echt miljoenen weggegooid helaas.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ykhim schreef: 19 feb 2021, 13:51 Maar als het Maxi overkomt telt dit natuurlijk niet. Dan is het gewoon een gast die er niks om geeft en lachend z'n bankbiljetten aan het tellen is :lol:
Hoe heet die vorm van drogreden ookalweer waarbij iemands mening verdraaid wordt om daar vervolgens op te schieten? Pffff ik kom er ff niet op.... ingewikkeld man, logica 8-)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Meten met twee maten? :mrgreen:
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hadden we nou die extra miljoenen maar bijgelegd voor Lyanco. Hadden we nooit aan Baumi vast gezeten. In ieder geval goed nieuws dat Viergever weer bijna fit is, kan Baumi weer een plekje zakken in de pikorde. :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl