Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Timo Baumgartl, 4 maart 1996
Nationaliteit: Duits
Voet: Rechts
:PSV: 26 juli 2019 -

Aankoopbedrag: 10 miljoen euro, VfB Stuttgart
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Twitter
Facebook
Transfermarkt

Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Terug in training na afwezigheid door Corona. Hopelijk heeft hij een zelfde reset gedaan als Dumfries en kan hij zijn niveau van begin vorig seizoen weer benaderen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Robson de Souza schreef: 12 nov 2020, 15:49 Terug in training na afwezigheid door Corona. Hopelijk heeft hij een zelfde reset gedaan als Dumfries en kan hij zijn niveau van begin vorig seizoen weer benaderen.
lol.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Trixm schreef: 12 nov 2020, 15:49
Robson de Souza schreef: 12 nov 2020, 15:49 Terug in training na afwezigheid door Corona. Hopelijk heeft hij een zelfde reset gedaan als Dumfries en kan hij zijn niveau van begin vorig seizoen weer benaderen.
lol.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is nu al het leukste topic van het gerenoveerde forum :D
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat Baumgartl nog steeds onderschat wordt. Maar dat gaat ook niet veranderen want hij zal niet veel meer spelen in ons shirt. Vorig jaar had hij een prima start en daarna ging het fout. Met wedstrijdritme is hij, net als Viergever, prima back-up voor PSV.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Teze is in alles beter. Als backup inderdaad prima maar met terugwerkende kracht zijn dat 10 'weggegooide' miljoentjes.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Te gast bij de Peesjevee podcast. Heb het zelf nog niet helemaal geluisterd, maar leuk dat hij er gaat zitten in ieder geval.

Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ja was leuk om te luisteren, maar van de andere kant zei hij niet zoveel. Wel gewoon een goed joch die je er prima bij kan hebben volgens mij.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Klopt, was vrij gereserveerd. Wilde bijvoorbeeld niet uit de doeken doen waarom hij uiteindelijk niet naar Fulham ging omdat hij niet slecht over die club wilde spreken. Toch knap dat hij dit al zo prima doet in het Nederlands en leuk dat hij er de tijd voor neemt. Het is al vaker gezegd, maar hoop van harte dat Timo alsnog slaagt bij PSV.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Zou Timo nog open staan voor een verhuur? Blijkbaar was dit volgens de media in de vorige transferwindow the bottleneck waardoor een nieuwe (huur)aanwinst niet aangetrokken kon worden.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mooi dat hij zo goed Nederlands spreekt en zo onderdeel is van podcast. Blijft wel vaag hoe het met Fulham gelopen is.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Park schreef: 20 nov 2020, 10:08 Mooi dat hij zo goed Nederlands spreekt en zo onderdeel is van podcast. Blijft wel vaag hoe het met Fulham gelopen is.
Is toch niet zo vaag? Hij liep daar rond en begon te twijfelen en besloot toch om het niet te doen.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Omdat zijn vriendin liever wilde dat hij bij PSV bleef, want dat is dichter bij hem? Dat wist hij ook wel toen hij daar naartoe ging.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Park schreef: 20 nov 2020, 14:12 Omdat zijn vriendin liever wilde dat hij bij PSV bleef, want dat is dichter bij hem?
Nee, omdat hij niet de eerste keuze was van Fulham.
En terwijl hij daar aan het wachten was ging Fulham gewoon door met onderhandelen over hun eerste keuze, Baumi was alvast ingevlogen om achter de hand te hebben. Toen hij dat doorkreeg vertrok hij (of Fulham kreeg groen licht bij hun eerste keuze, dat is me niet helemaal duidelijk).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ren Höek schreef: 20 nov 2020, 14:28
Park schreef: 20 nov 2020, 14:12 Omdat zijn vriendin liever wilde dat hij bij PSV bleef, want dat is dichter bij hem?
Nee, omdat hij niet de eerste keuze was van Fulham.
En terwijl hij daar aan het wachten was ging Fulham gewoon door met onderhandelen over hun eerste keuze, Baumi was alvast ingevlogen om achter de hand te hebben. Toen hij dat doorkreeg vertrok hij (of Fulham kreeg groen licht bij hun eerste keuze, dat is me niet helemaal duidelijk).
Dat komt redelijk exact overeen met wat ik zelf ook denk. Vandaar dat hij ook niet al te veel wilde uitwijden over Fulham, als er persoonlijk geen klik was, of de vriendin wilde niet naar Londen op en neer, dan had hij het gewoon netjes kunnen vertellen. Als je als tweede keuze behandeld wordt, dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wat zwaardere woorden wilt gebruiken.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Goede wedstrijd.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Speelde prima inderdaad
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Inspeelpass probeerde hij een aantal keer. Mislukte een paar keer, lukte een paar keer. Was ook wel heel moeilijk, omdat er voorin weinig goede loopacties waren. Prima dus binnen wat je kunt verwachten. Defensief blijft ie heel onzeker ogen. Nu lukte het hem wel, maar was de tegenstand ook wel heel matig natuurlijk. Zesje dus.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Goede wedstrijd? Ik vond het echt he-le-maal niks. Ben blij dat ik hem niet meer wekelijks hoef te zien spelen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond het ook geen onaardige wedstrijd van hem hoor. Verdedigde als een kerel.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 29 nov 2020, 22:04 Goede wedstrijd? Ik vond het echt he-le-maal niks. Ben blij dat ik hem niet meer wekelijks hoef te zien spelen.
Viergever is de omgekeerde Alex. Waar spelers naast Alex opeens God leken. Lijken ze naast Viergever altijd waardeloos.
Baumgartl was prima vandaag
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Haha mooie omschrijving :lol:

Ik heb er oprecht ook niet echt een goede kijk op, blijkt ook uit dat ik Baumgartl weinig vond vandaag maar vervolgens in het MotM topic zie dat het gros hem de beste vond.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De Witte Alex is een mooie bijnaam voor Viergever hoor. Goeie vondst.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Eerder Xela aangezien de werking ook omgedraaid is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl