Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En nu?

2e worden en met een nieuwe trainer en Stewart die zich mag bewijzen de zomer in. Dat is toch ook geen horrorscenario? Ik denk dat vele hiervoor getekend zouden hebben, alleen dan zonder de manier van vertrekken van Ruud.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Standbeeld schreef: 24 mei 2023, 16:44
DeEintovenaar schreef: 24 mei 2023, 16:41

Dat vraag me ik wel echt af. Ze kondigen aan dat ze in de veronderstelling waren met Ruud het volgende seizoen in te gaan. ALS dat echt zo is, dan heb je geen nieuwe trainer klaar staan. Is het wel zo dan hebben ze gelogen.
Je proeft aan Earnie dat hij niet helemaal tevreden was over Ruud. Ze zouden het na het weekend bespreken. Als leider moet je vooruitzien. Die had echt wel al lijsten klaarliggen met mogelijke nieuwe trainers hoor. Het zou eerder een verrassing zijn als dat niet zo zou zijn.
Dat denk ik ook, en die zal ook contacten onderhouden met zaakwaarnemers en trainers, dat is ook zijn werk, op alles voorbereid zijn.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Als ik zou tussen de regels door luister is het plaatje wel redelijk duidelijk. De directie wilde na afloop van het seizoen evalueren. Ik denk dat voor Stewart het geen uitgemaakte zaak was dat Ruud volgend seizoen trainer zou zijn. Blijkbaar had de directie wel het idee na gisteravond dat het seizoen wel gezamenlijk uit zou worden gespeeld. Ruud heeft blijkbaar een nachtje geslapen en is tot de conclusie gekomen dat niet alleen de spelersgroep niet achter hem stond maar dat ook de directie niet 100% achter hem stond. Ik denk dat Ruud had verwacht dat de directie zou uitspreken dat hij hoe dan ook volgend seizoen trainer zou zijn.

Hoe dan ook, het is allemaal weer kut met peren. Voor de zoveelste keer ligt alles op straat. Wat mis ik de tijd dat bij ons zulke zaken allemaal binnenskamers werd besproken. Ook al was er een crisis, dan werd het altijd wel chique opgelost.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wij in Europa en juist ook Brabant zijn veel op de relatie gericht. Die was er tussen Brands en Ruud.

Stewart staat met een been in Europa en het andere been in de VS. Dat is toch een andere cultuur waar presteren meer voorop staat. Weet niet dit nu een rol speelt. Wellicht kan @Menno1 duidelijkheid verschaffen als inwoner van dat deel van de wereld.
Laatst gewijzigd door koetje op 24 mei 2023, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
1
Berichten: 415
Lid geworden op: 23 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eindelijk een TD met uitstraling en laat eigenlijk blijken dat lekken niet getolereerd gaat worden. De betreffende zaakwaarnemer en/of speler zal nog een pittig gesprek hebben met onze Earnest. Denk ook eerlijk gezegd dat die speler zijn koffers kan pakken aankomende zomer.

Nu met een goede nieuwe trainer komen die vertrouwen kan terug brengen en dat gepaard met de club. Cocu zou nu echt fantastisch zijn met zijn voetbal hoeven we niet de hele wedstrijd te zien maar weten we wel dat er gebouwd wordt aan een winnend elftal met vertrouwen.

Eendracht maakt macht!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:49 Wij in Europa en juist ook Brabant zijn veel op de relatie gericht. Die was er tussen Brands en Ruud.

Stewart staat met een been in Europa en het andere been in de VS. Dat is toch een andere cultuur waar presteren meer voorop staat. Weet niet dit nu een rol speelt. Wellicht kan @Menno1 duidelijkheid verschaffen als inwoner van dat deel van de wereld.
Dan zou ik hem wel even goed taggen als je daar antwoord op wil ;)
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 mei 2023, 16:44 Je proeft aan Earnie dat hij niet helemaal tevreden was over Ruud. Ze zouden het na het weekend bespreken. Als leider moet je vooruitzien. Die had echt wel al lijsten klaarliggen met mogelijke nieuwe trainers hoor. Het zou eerder een verrassing zijn als dat niet zo zou zijn.
Heeft ongelooflijk veel gesprekken met hem gevoerd en altijd harmonieus volgens hem. Werd vanmorgen verrast met de mededeling en voor het blok gezet dat hij vijf minuten later de spelersgroep zou gaan inlichten. Snap in deze context zijn irritatie wel.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Earnie was duidelijk geen groot fan van Ruud en niet helemaal overtuigd. Logisch ook. Hij leek ook wel serieus kwaad over de manier waarop Ruud dit aangepakt heeft. Denk niet dat er weer zo'n trainer met amper ervaring komt. Stewart maakte echt een prima indruk vond ik. Winnaar.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25077
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 24 mei 2023, 16:56
Standbeeld schreef: 24 mei 2023, 16:44 Je proeft aan Earnie dat hij niet helemaal tevreden was over Ruud. Ze zouden het na het weekend bespreken. Als leider moet je vooruitzien. Die had echt wel al lijsten klaarliggen met mogelijke nieuwe trainers hoor. Het zou eerder een verrassing zijn als dat niet zo zou zijn.
Heeft ongelooflijk veel gesprekken met hem gevoerd en altijd harmonieus volgens hem. Werd vanmorgen verrast met de mededeling en voor het blok gezet dat hij vijf minuten later de spelersgroep zou gaan inlichten. Snap in deze context zijn irritatie wel.
Earnie er opeens weer een shitload aan werk bij. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ook in de VS zijn er tal van voorbeelden (in ieder geval in de NFL die ik best aandachtig volg) waarin lang niet altijd puur op presteren maar ook op een bepaalde band tussen personen wordt geselecteerd. Topsport daar is niet zo zeer anders dan hier.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Eindhovenvoetbal schreef: 24 mei 2023, 16:57 Earnie was duidelijk geen groot fan van Ruud en niet helemaal overtuigd. Logisch ook. Hij leek ook wel serieus kwaad over de manier waarop Ruud dit aangepakt heeft. Denk niet dat er weer zo'n trainer met amper ervaring komt. Stewart maakte echt een prima indruk vond ik. Winnaar.
Tsja als je weinig vertrouwen hebt in een coach (en dat mag als TD) dan moet je ook niet verbaast zijn als een coach zijn conclusies daaruit trekt en weinig zin heeft dat met jou nog eens onder genot van een glas wijn uitgebreid te bespreken.

Winnaar? Geen idee. Vooralsnog zie ik alleen maar verliezers inclusief Stewart zelf.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3670
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Dit is in alle opzichten een klote situatie. Niet alleen waren de voorbereidingen voor komend seizoen in volle gang (nieuwe spelers, welke spelers weg, nieuwe staf), ook beinvloedt dit mogelijk de wens van onze huidige spelers (bijv Xavi) om weg te gaan in deze rotzooi. Nu moet je eerst weer met een nieuwe coach om tafel om te bespreken hoe het tactisch uit gaat zien en welke spelers erbij gewenst zijn. Dus alle gesprekken die je nu met targets gevoerd hebt, zijn mogelijk voor niets geweest.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

koetje schreef: 24 mei 2023, 17:02
Eindhovenvoetbal schreef: 24 mei 2023, 16:57 Earnie was duidelijk geen groot fan van Ruud en niet helemaal overtuigd. Logisch ook. Hij leek ook wel serieus kwaad over de manier waarop Ruud dit aangepakt heeft. Denk niet dat er weer zo'n trainer met amper ervaring komt. Stewart maakte echt een prima indruk vond ik. Winnaar.
Tsja als je weinig vertrouwen hebt in een coach (en dat mag als TD) dan moet je ook niet verbaast zijn als een coach zijn conclusies daaruit trekt en weinig zin heeft dat met jou nog eens onder genot van een glas wijn uitgebreid te bespreken.

Winnaar? Geen idee. Vooralsnog zie ik alleen maar verliezers inclusief Stewart zelf.
Ik vind het kut voor Ruud, het moment ook enorm kut. Maar dat Ruud volgend seizoen geen trainer meer is van PSV, is gewoon goed nieuws. Hele slechte trainer. Had nooit aangesteld mogen worden, neem ik Brands zeer kwalijk. Want dit verdient een clubicoon als Ruud niet.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Juancho schreef: 24 mei 2023, 16:41
DeEintovenaar schreef: 24 mei 2023, 16:37 Begin me toch wel een beetje zorgen te maken over het: en nu?
Het nu begint na AZ uit. Dan weet je of je 2de of 3de bent geworden. En dat zal een hele grote invloed hebben op het halen van een nieuwe trainer, spelers etc. Voor nu mag de groep het lekker zelf doen, ze wilden van de trainer af dus ze mogen het laten zien tegen AZ. Geen excuses. Echt nul. Ze zorgen maar dat ze 2de worden.
Eens. Godverdomme alles geven. Laat het maar zien.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25077
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DeEintovenaar schreef: 24 mei 2023, 16:37 Begin me toch wel een beetje zorgen te maken over het: en nu?
Gebruikersavatar
Ted Lasso
Lid 2e elftal
1
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2023
Oude naam: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

PSVerDenBosch schreef: 24 mei 2023, 16:50 Eindelijk een TD met uitstraling en laat eigenlijk blijken dat lekken niet getolereerd gaat worden. De betreffende zaakwaarnemer en/of speler zal nog een pittig gesprek hebben met onze Earnest. Denk ook eerlijk gezegd dat die speler zijn koffers kan pakken aankomende zomer.

Nu met een goede nieuwe trainer komen die vertrouwen kan terug brengen en dat gepaard met de club. Cocu zou nu echt fantastisch zijn met zijn voetbal hoeven we niet de hele wedstrijd te zien maar weten we wel dat er gebouwd wordt aan een winnend elftal met vertrouwen.

Eendracht maakt macht!
Dat vermoeden heb ik ook. Geen idee waarom, maar het zou met helemaal niets verbazen als straks een Veerman ofzo ineens op de transferlijst staat. Verder, Cocu? Alsjeblieft niet. Die heeft het bij ons met tenenkrommend voetbal voor elkaar gekregen (en de gouden voetjes van Papi Guardado) om vervolgens overal te mislukken.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:49 Wij in Europa en juist ook Brabant zijn veel op de relatie gericht. Die was er tussen Brands en Ruud.

Stewart staat met een been in Europa en het andere been in de VS. Dat is toch een andere cultuur waar presteren meer voorop staat. Weet niet dit nu een rol speelt. Wellicht kan @Menno1 duidelijkheid verschaffen als inwoner van dat deel van de wereld.
In de VS draait alles om winnen. Dat wordt er in de scholen al ingeramt en daarom valt er vaak weinig negatiefs te zeggen over instelling bij Amerikanen. Australiers hebben dat trouwens ook.

Over Berhalter verder kan ik weinig zeggen. De VS heeft wel een goede lichting talenten, maar dat zegt weinig over Berhalter eigenlijk. Wat wel een pre is dat hij Nederland goed kent, volgens mij de taal ook spreekt. En hij uiteraard Earnie goed kent.

Maar waar ik wel op hoop is dat PSV voordat ze een keuze maken, eerst eens een fatsoenlijke profielschets maken over de nieuwe coach ipv gelijk de rolodex in te duiken. Anders krijgen we een situatie net als met Ome Toon die in 2018 over 1 nacht ijs ging en vol trots kwam aanschijten met van Bommel, Faber en John de Jong. De resultaten daarvan doen. nog steeds pijn.

Kom eerst eens met een fatsoenlijke voetbal visie, maak een profielschets voor je technische staf, doe een uitgebreide inventarisatie in je selectie en ga dan eens beslissingen maken ipv andersom.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Plek 2, een startkapitaal voor de transferzomer na afgelopen winter en de trainer waar hij toch al twijfels over had weg. Wat dat betreft kan Stewart vooruit kijken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hele, hele grote schoonmaak aub.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Juancho schreef: 28 mei 2023, 16:37 Hele, hele grote schoonmaak aub.
Hoop oprecht dat dit gaat lukken.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat een hels karwei Earnie.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

En Ernie kan van start
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Binnen 1 week een nieuwe trainer. Gas erop.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 28 mei 2023, 16:36 Plek 2, een startkapitaal voor de transferzomer na afgelopen winter en de trainer waar hij toch al twijfels over had weg. Wat dat betreft kan Stewart vooruit kijken.
Voor hem had het wat betreft bovenstaande zaken zeker erger gekund. Nu rust in de tent creëren en vervolgens een trainer aanstellen waar de club op kan gaan bouwen de komende jaren: grote schoonmaak houden en gerichte aankopen doen. Spierings lijkt de eerste te gaan worden.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Wat een treurnis straalde de directie vandaag uit. Er kon geen lach vanaf.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

guus schreef: 28 mei 2023, 21:28 Wat een treurnis straalde de directie vandaag uit. Er kon geen lach vanaf.
Stel je voor dat ze lachend op de tribune zaten....

Dan was het spreekwoordelijke hek van de dam.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart