Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Komt heel goed over inderdaad. Komt goed uit zijn woorden, weet wat hij zegt en geeft openheid.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:12 Zo horende denk ik dat Ruud niet echt het vertrouwen voelde van Stewart.

Gezamenlijk de groep toespreken vandaag zoals gepland (directie en trainer) is toch wel een beetje onder curatele stellen. Tenminste voor het gevoel.
Of gewoon duidelijk maken dat iedereen bij de directie nog achter Ruud staat en de spelers willen toespreken om zondag nog even met z'n allen de schouders onder te zetten.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Earnie voelt zich gewoon een beetje genaaid. Ik voel wel boosheid en wellicht had Ruud dinsdag niet moeten zeggen dat hij door zou gaan maar dat hij een nachtje bedenktijd nodig had. Earnie en Ruud waren nog geen hecht team dus het is aan Earnie om nu zakelijk te zijn en dat merk ik wel aan zijn optreden. Komt goed uit zijn woorden en fijn om naar te luisteren.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Hatseflats schreef: 24 mei 2023, 16:15
koetje schreef: 24 mei 2023, 16:12 Zo horende denk ik dat Ruud niet echt het vertrouwen voelde van Stewart.

Gezamenlijk de groep toespreken vandaag zoals gepland (directie en trainer) is toch wel een beetje onder curatele stellen. Tenminste voor het gevoel.
Of gewoon duidelijk maken dat iedereen bij de directie nog achter Ruud staat en de spelers willen toespreken om zondag nog even met z'n allen de schouders onder te zetten.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Als het vertrouwen er is hoef je jezelf daar niet over uit te spreken. Dan weet iedereen dat automatisch al.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En kan gewoon oordelen op basis van wat ie ziet, heeft geen eigen gemaakte keuzes te verdedigen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 24 mei 2023, 16:17 En kan gewoon oordelen op basis van wat ie ziet, heeft geen eigen gemaakte keuzes te verdedigen.
Dat hoor ik tussen de regels ook.

Brands staat volledig achter Ruud.
Stewart vindt ik veel minder stellig.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Hele krachtige woorden van Stewart. Ik vind hem hier heel erg goed ingrijpen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Fijn dat Earnest Brands gewoon helpt met de vragen. Goede aanvullingen!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is duidelijk boos over het lekken.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik vind Stewart wel ijzersterk en duidelijk overkomen
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 24 mei 2023, 16:20 Is duidelijk boos over het lekken.
terecht toch?
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Echt hoor, heel fijn om naar te luisteren. Goed uit zijn woorden. Deze man begint goed.
RV1913
Nationale topspeler
2
Berichten: 1734
Lid geworden op: 30 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:21 Ik vind Stewart wel ijzersterk en duidelijk overkomen
echt een verademing
DoelbewustProvoceren
Lid 2e elftal
3
Berichten: 193
Lid geworden op: 4 nov 2020

Valt nu ook gewoon bij Marcel in, omdat hij er niet uitkomt. Misschien even van baan wisselen Marcel?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Pak hem Earnest!

Kan hij die naam van die zaakwaarnemer niet even 'lekken'? :D
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:21 Ik vind Stewart wel ijzersterk en duidelijk overkomen
Vind hem juist niet zo duidelijk.

Hij laat het een beetje in de lucht hangen, zoals pas bij het interview bij ESPN ook. Brands is duidelijk dat hij Ruud helemaal steunde. Bij Stewart hoor ik het niet en voel het ook niet.
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

DoelbewustProvoceren schreef: 24 mei 2023, 16:21 Valt nu ook gewoon bij Marcel in, omdat hij er niet uitkomt. Misschien even van baan wisselen Marcel?
Alsjeblieft niet, ik snak echt naar de, voor mij nog onbekende, inbreng aan de voetbalkant van Earnest. Ik heb echt geen zin om weer met Marcel’s aankopen bezig te moeten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:22
Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:21 Ik vind Stewart wel ijzersterk en duidelijk overkomen
Vind hem juist niet zo duidelijk.

Hij laat het een beetje in de lucht hangen, zoals pas bij het interview bij ESPN ook. Brands is duidelijk dat hij Ruud helemaal steunde. Bij Stewart hoor ik het niet en voel het ook niet.
Hoeft ook niet, Stewart is vooral heel duidelijk over de situatie.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:23
koetje schreef: 24 mei 2023, 16:22

Vind hem juist niet zo duidelijk.

Hij laat het een beetje in de lucht hangen, zoals pas bij het interview bij ESPN ook. Brands is duidelijk dat hij Ruud helemaal steunde. Bij Stewart hoor ik het niet en voel het ook niet.
Hoeft ook niet, Stewart is vooral heel duidelijk over de situatie.
Nou ja de situatie is dat Ruud niet het vertrouwen voelde. Brands is heel duidelijk dat hij het vertrouwen wel had. Stewart niet.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Stewart maakt echt een 30x betere indruk dan Brands.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Komt uitstekend over en neemt zelfs het woord regelmatig over van Brands die er overduidelijk meer moeite mee heeft. Stewart toont daadkracht en leiderschap.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:24
Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:23

Hoeft ook niet, Stewart is vooral heel duidelijk over de situatie.
Nou ja de situatie is dat Ruud niet het vertrouwen voelde. Brands is heel duidelijk dat hij het vertrouwen wel had. Stewart niet.
Misschien omdat Brands uit zijn nek lult? Allemaal gissen natuurlijk maar Brands is erg stellig dat Ruud wel vertrouwen had, en toch is die vanochtend per direct opgestapt.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 24 mei 2023, 16:24 Stewart maakt echt een 30x betere indruk dan Brands.
Is ook niet gek, Brands heeft met een bak meer emotie te dealen dan dat Earnest moet. Je ziet aan alles dat Marcel het er echt zwaar mee heeft.
Laatst gewijzigd door Fanatic-U-s op 24 mei 2023, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hallo zeg. Erg fijn om te zien dat er iemand zit die duidelijk controle heeft en dat ook uit kan spreken. Veilige omgeving inderdaad. Die is pissig. Brands ook.
Geeft mij vertouwen dat deze man in de directie zit.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

koetje schreef: 24 mei 2023, 16:24
Sensation schreef: 24 mei 2023, 16:23

Hoeft ook niet, Stewart is vooral heel duidelijk over de situatie.
Nou ja de situatie is dat Ruud niet het vertrouwen voelde. Brands is heel duidelijk dat hij het vertrouwen wel had. Stewart niet.
Als beide heren hier op de persconferentie zeggen dat ze 100% vertrouwen hadden, en Ruud voelde het niet, dusdanig dat hij zelfs met nog maar 1 wedstrijd te gaan zn biezen pakt, dan is er dus een partij die liegt, of de situatie niet goed aanvoelt. Mss voelde Stewart het vertrouwen ook niet, maar vind hij dit niet het moment om dat zo hard uit te spreken. Wat ik zou snappen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Beter dan die slappe lul van een de Jong. Is gewoon eerlijk en duidelijk, kan Marcel nog van leren met zn gedraai.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart