Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Haha ja eigen spelers die niet voldoen voor 5 a 6 miljoen willen verkopen maar spelers die beduidend beter zijn dan je eigen spelers moeten alles nog bewijzen.

Ik vind beide het prototype investering waarmee je nu kunt presteren en over 1 a 2 jaar dik en dik kunt cashen. Bijna risicoloos omdat je ze al lang in eigen huis hebt gehad. Jarred is tweebenig, groot, snel en zijn motoriek is voor een lange nog best prima. Fabio is snel, bedrijvig, super allround en heeft eigenlijk geen zwakke punten. Als Luuk hier niet speelde dan gaf ik hem zo de sleutels van het huis voor de komende jaren.

Beide kunnen wellicht behouden blijven met huur en ik zou dat toejuichen, maar het probleem is dat het niet in een vroeg stadium zal zijn.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 07 mei 2023, 20:18
Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:51 @29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
Nou, ik verwachtte juist deze reactie ;) , aangezien je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Vandaar dat ik er nog eens extra erbij vermeldde wat ik bedoelde, maar zonder resultaat... :mrgreen:

Het is namelijk ook prima mogelijk dat een speler een marktwaarde heeft van +/- 10 miljoen euro, maar dat je zelf vindt dat de club (in dit geval PSV) er niet meer dan bv 7 miljoen aan uit zou moeten geven (waar zeker iets voor valt te zeggen gezien de situatie van PSV). Je geeft antwoord op het laatste, maar ik vroeg juist het eerste, aangezien ik dacht dat je dat bedoelde op de vorige pagina, dat hun marktwaarde onder de 10 miljoen ligt. En dat denk ik persoonlijk niet, aangezien ik verwacht dat er zeker clubs zijn die 10 miljoen zullen willen betalen voor zowel Branthwaite als Fabio Silva. En dat hoeft dus niet PSV te zijn.
Dat heeft natuurlijk nogal met elkaar te maken. Zo'n Silva bijv. Heeft amper gespeelt bij Porto, maakt als tiener een (idote) transfer van 40 miljoen en daarop baseren volgens mij heel veel nu zijn waarde. Maar is zijn potentieel dat ook waard? Het is gewoon verdomd lastig om bij zulke jonge spelers die eigenlijk alles nog moeten laten zien te bepalen wat ze nu waard zijn en rekening houdend met het potentieel. Of dat nu al 10 miljoen is? Geen idee. Ik twijfel enorm maar denk ook dat je hem voor 10 miljoen niet hebt. Moet je er dan 15 miljoen voor neerleggen? 20 miljoen?

En dan nog helemaal los van het feit dat Luuk hier in de spits staat en tenzij je verwacht dat hij komend seizoen 2de keuze wordt is het voor PSV niet te doen om 10 miljoen voor een 2de spits te betalen.

En nog weer los daarvan, marktwaarde zegt ook lang niet alles. Het is een inschatting. In dat kader zou ik eerder neigen naar dat Branthwaithe dat eerder waard is dan Silva. Maar ook bij Brantwaith heb ik twijfels omdat hij ook nog zo jong en onervaren is dat hij eigenlijk een type Moreno naast zich nodig heeft. En die moet PSV ook nog gaan halen.

Dus in mijn ogen ontkom je er niet aan om keuzes te maken want of 10 miljoen voor beide heren nou marktcomfort is of niet... 20 miljoen is voor PSV een enorme hap uit het transferbudget dus daar moet je 1. heel goed over nadenken, 2. het moeten basisspelers zijn bij zulke bedragen en 3. na alle ellende kan PSV zich eigenlijk geen dure missers meer maken.

Alles bij elkaar optellend vind ik 10 miljoen voor Silva denk ik te veel. Maar dat is mijn mening.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja, want potentieel is pas te beoordelen als spelers 18 worden ofzo?

Die gast was zoveel beter dan leeftijdsgenoten, dat is ook waarom hij zo jong debuteerde en al op die leeftijd mee kon met de grote, volwassen jongens. En dat is (deels) waarom Wolves 40+ miljoen betaalde, hoewel er ook wel een soort politiek element bestond. Heel moeilijk is het niet.

Dat soort bedragen zeggen verder niks over of zo'n jongen daadwerkelijk gaat slagen, maar zijn prestaties bij Porto, Anderlecht en PSV geven wel een beeld van zijn kwaliteiten hoor. Dat plafond is gewoon best hoog. Ook gisteren zie je weer ordinaire klasse gekoppeld aan arbeid. Als hij eigendom van PSV was geweest, hadden we ook minstens 25-30 miljoen gewild. Dat is anno 2023 geen gek bedrag.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 07 mei 2023, 21:14
29.04.2007 schreef: 07 mei 2023, 20:18

Nou, ik verwachtte juist deze reactie ;) , aangezien je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Vandaar dat ik er nog eens extra erbij vermeldde wat ik bedoelde, maar zonder resultaat... :mrgreen:

Het is namelijk ook prima mogelijk dat een speler een marktwaarde heeft van +/- 10 miljoen euro, maar dat je zelf vindt dat de club (in dit geval PSV) er niet meer dan bv 7 miljoen aan uit zou moeten geven (waar zeker iets voor valt te zeggen gezien de situatie van PSV). Je geeft antwoord op het laatste, maar ik vroeg juist het eerste, aangezien ik dacht dat je dat bedoelde op de vorige pagina, dat hun marktwaarde onder de 10 miljoen ligt. En dat denk ik persoonlijk niet, aangezien ik verwacht dat er zeker clubs zijn die 10 miljoen zullen willen betalen voor zowel Branthwaite als Fabio Silva. En dat hoeft dus niet PSV te zijn.
Dat heeft natuurlijk nogal met elkaar te maken.
Nee, dat maak jij ervan. Je kan best een inschatting maken van de marktwaarde van een speler zonder daar PSV bij te betrekken. Jij lachte @Ardbeg uit die zei dat 10 miljoen passende en marktconforme bedragen lijken te zijn voor deze spelers in deze tijd. Vandaar mijn vraag hoeveel jij denk dat hun marktwaarde dan is. Oftewel; voor hoeveel jij inschat dat deze spelers normaal gesproken verkocht zullen worden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Marktconform is feit. Mening niet. Ik kan ook roepen dat ik vind een dat kroket 20 cent waard is. Zo werkt dat niet.

@29.04.2007 uitlachen en vervolgens de vraag negeren welke spelers van die potentie voor een lager bedrag zouden komen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 07 mei 2023, 21:24
Nee, dat maak jij ervan.
Klopt want ik vind idd dat één en ander wel aan elkaar gelinkt is om een reeel beeld te bepalen.
Je kan best een inschatting maken van de marktwaarde van een speler zonder daar PSV bij te betrekken.
Zou kunnen maar dan is het wel handig om specifieke kennis van die speler te hebben, wat data te kunnen analyseren en verzin het. Zo maar even uit de losse pols roepen dat iemand wel ff 10 miljoen+ waard is zegt me niet zoveel.
Jij lachte @Ardbeg uit
Neem dat vooral niet te serieus :grin:
die zei dat 10 miljoen passende en marktconforme bedragen lijken te zijn voor deze spelers in deze tijd. Vandaar mijn vraag hoeveel jij denk dat hun marktwaarde dan is. Oftewel; voor hoeveel jij inschat dat deze spelers normaal gesproken verkocht zullen worden.
Tja ik vind Gakpo in potentie ook een 100 miljoen speler. Sterker nog, zou me niks verbazen als hij nog een keer zo'n toptransfer naar een Real maakt. En hoeveel hebben we voor Gakpo ontvangen? Juist, nog niet eens de helft. Dus als de marktwaarde van Silva op 20 miljoen geschat wordt kan je zo'n speler ook voor 10 miljoen kunnen halen. Misschien wel minder. Hangt van zoveel randzaken af die hier vooral even opzij gezet worden.

Je mag van mij een schatting geven wbt Silva hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Voor mij is het belangrijkste dat ik in deze situatie geen 10 miljoen voor Silva zou uitgeven. Redenen heb ik genoemd. En niet dat ik Silva dus een slechte speler vind. Helemaal niet zelf.

Offtopic:
@Ardbeg ik reageer bewust niet op je want zoals je weet heb je mij 100x duidelijk gemaakt dat ik moest opzouten en je hebt me na eigen zeggen altijd op de blocklist staan. Prima, maar als je weer eens van mening verandert en graag met mij in discussie wil... zeg dat dan ff gewoon dan ben ik altijd bereid om een reactie te geven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 07 mei 2023, 21:28
29.04.2007 schreef: 07 mei 2023, 21:24
Nee, dat maak jij ervan.
Klopt want ik vind idd dat één en ander wel aan elkaar gelinkt is om een reeel beeld te bepalen.
Je kan best een inschatting maken van de marktwaarde van een speler zonder daar PSV bij te betrekken.
Zou kunnen maar dan is het wel handig om specifieke kennis van die speler te hebben, wat data te kunnen analyseren en verzin het. Zo maar even uit de losse pols roepen dat iemand wel ff 10 miljoen+ waard is zegt me niet zoveel.
Jij lachte @Ardbeg uit
Neem dat vooral niet te serieus :grin:
die zei dat 10 miljoen passende en marktconforme bedragen lijken te zijn voor deze spelers in deze tijd. Vandaar mijn vraag hoeveel jij denk dat hun marktwaarde dan is. Oftewel; voor hoeveel jij inschat dat deze spelers normaal gesproken verkocht zullen worden.
Tja ik vind Gakpo in potentie ook een 100 miljoen speler. Sterker nog, zou me niks verbazen als hij nog een keer zo'n toptransfer naar een Real maakt. En hoeveel hebben we voor Gakpo ontvangen? Juist, nog niet eens de helft. Dus als de marktwaarde van Silva op 20 miljoen geschat wordt kan je zo'n speler ook voor 10 miljoen kunnen halen. Misschien wel minder. Hangt van zoveel randzaken af die hier vooral even opzij gezet worden.

Je mag van mij een schatting geven wbt Silva hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Voor mij is het belangrijkste dat ik in deze situatie geen 10 miljoen voor Silva zou uitgeven. Redenen heb ik genoemd. En niet dat ik Silva dus een slechte speler vind. Helemaal niet zelf.

Offtopic:
@Ardbeg ik reageer bewust niet op je want zoals je weet heb je mij 100x duidelijk gemaakt dat ik moest opzouten en je hebt me na eigen zeggen altijd op de blocklist staan. Prima, maar als je weer eens van mening verandert en graag met mij in discussie wil... zeg dat dan ff gewoon dan ben ik altijd bereid om een reactie te geven.
Nog steeds geen idee hoe het werkt om gedeeltes te quoten, dus dan maar even zo.
Dat je de marktwaarde van een speler niet zou kunnen (proberen te) inschatten lijkt me sterk. Volgens mij had iedere supporter, ook jij, niet zo'n beetje ook zelfs ;) , een mening over de waarde van Gakpo afgelopen winter en voor hoeveel hij (minimaal) verkocht zou moeten worden. De ene is daar wat realistischer in dan de ander, maar het is niet alsof het niet kan. Van beide spelers (Branthwaite en Silva) weten we als PSV supporters inmiddels best wel wat; sterke en zwakke punten en we kunnen de meest recente wedstrijden van de spelers beoordelen aangezien ik er vanuit ga dat iedere supporter de wedstrijden kijkt. En verder vooral feiten; leeftijd, nationaliteit, statistieken. Vanuit die informatie, samen met de wetenschap van de transfermarkt van nu (want ja, die is echt wel anders dan 10-15 jaar geleden bv) kan je best wel proberen in te schatten voor hoeveel zo'n speler eventueel verkocht zou kunnen worden. En dan denk ik dat het best lastig zal worden om ze onder de 10 miljoen per speler aan te trekken. En of we ze voor 10 miljoen (of welk bedrag dan ook) zouden moeten aantrekken is dus, nogmaals, toch echt een andere discussie. Persoonlijk zou ik dat overigens eerder overwegen voor Branthwaite dan voor Silva.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Van Silva als spits heb ik echt te weinig gezien nog. Dat maakt het voor mij iig heel lastig.

Btw. Stukjes quoten kan gewoon door zinnen van de ander tussen de quote code te zetten... 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vanthaman18 schreef: 07 mei 2023, 19:58 Is Brainthwaite niet een grotere no-brainer voor 10 miljoen dan Fabio? Gerrit gaat toch gewoon minimaal het dubbele opleveren daarna? Heb het idee dat hij al meer heeft laten zien dan Fabio (waar ik nog lichte twijfels over heb)
Van Nistelrooij ziet Silva duidelijk niet als basisspeler. Lijkt mij niet verstandig om 10 miljoen uit te geven aan een bankzitter. Hoe belangrijk hij ook af en toe is. Dat is eerder niveau uitgaven El Ghazi en Til. Paar miljoen en heel waardevol als invaller.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Daarbij heeft PSV de komende weken eerst dus focus op de Champions League-voorrondes nodig en daarna moeten spelersgroep en staf als de brandweer opnieuw ingericht worden. ,,We hebben nu een technisch directeur met Earnie Stewart en ik vind het heerlijk om te zien hoe hij daarmee bezig is. Hij is volop aan het werk voor het nieuwe seizoen en zeer aanwezig.”
Dit klinkt alvast goed. Die hebben samen onze nieuwe toppers bekeken.

https://www.ed.nl/PSV/ruud-van-nistelro ... ~af03f9a3/
Bram
Meervoudig international
3
Berichten: 1449
Lid geworden op: 4 nov 2020

Keek samen met Brands vandaag erg moeilijk. Hopelijk hebben ze de conclusie getrokken dat het anders moet qua spel.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bram schreef: 14 mei 2023, 22:08 Keek samen met Brands vandaag erg moeilijk. Hopelijk hebben ze de conclusie getrokken dat het anders moet qua spel.
Earnest: "Ruud, ik zou niet weten wat PSV zonder jou zou moeten man".

Ruud: "Dat vind ik goed om te horen Earnest"

Earnest: "Maar we gaan het wel proberen.."
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Stewart zal toch flink overuren draaien de komende weken en maanden. Die zal zich nog even achter door krabben dat hij deze klus heeft aangenomen. Er moet ontzettend veel gebeuren deze zomer.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Bram schreef: 14 mei 2023, 22:08 Keek samen met Brands vandaag erg moeilijk. Hopelijk hebben ze de conclusie getrokken dat het anders moet qua spel.
Denk dat de andere 34.000 mensen in het stadion ook erg moeilijk keken. Het was ook niet om aan te zien.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Nogal logisch dat ze moeilijk kijken. (v)CL missen zou de volgende financiële dreun zijn, daar is Marcel nu nog van aan het bekomen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 14 mei 2023, 22:11
Bram schreef: 14 mei 2023, 22:08 Keek samen met Brands vandaag erg moeilijk. Hopelijk hebben ze de conclusie getrokken dat het anders moet qua spel.
Earnest: "Ruud, ik zou niet weten wat PSV zonder jou zou moeten man".

Ruud: "Dat vind ik goed om te horen Earnest"

Earnest: "Maar we gaan het wel proberen.."
Goed verhaal. Zelf verzonnen om alvast boos te worden?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Johann Vogel schreef: 14 mei 2023, 22:12 Stewart zal toch flink overuren draaien de komende weken en maanden. Die zal zich nog even achter door krabben dat hij deze klus heeft aangenomen. Er moet ontzettend veel gebeuren deze zomer.
Dat wist hij al toen hij aangenomen werd, toen zaten we helemaal in mineur. Hopelijk ziet hij dezelfde dingen die wij ook zien en niet zoals Johny.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 14 mei 2023, 22:30
Josef Dettelbacher schreef: 14 mei 2023, 22:11

Earnest: "Ruud, ik zou niet weten wat PSV zonder jou zou moeten man".

Ruud: "Dat vind ik goed om te horen Earnest"

Earnest: "Maar we gaan het wel proberen.."
Goed verhaal. Zelf verzonnen om alvast boos te worden?
Nee joh, deze heeft een langere baard dan Ruud.

Ben eigenlijk verre van boos. Blijven, gaan, mij om t even. Ik vind de sterkte van de selectie komend seizoen belangrijker dan wie er voor de groep staat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 14 mei 2023, 22:38
Ardbeg schreef: 14 mei 2023, 22:30

Goed verhaal. Zelf verzonnen om alvast boos te worden?
Nee joh, deze heeft een langere baard dan Ruud.

Ben eigenlijk verre van boos. Blijven, gaan, mij om t even. Ik vind de sterkte van de selectie komend seizoen belangrijker dan wie er voor de groep staat.
Het is minstens even belangrijk. We hebben bij Ajax vaak genoeg gezien dat een sterke selectie (zo niet de sterkste) nog geen kampioen maakt. Je hebt een coach nodig die van kwalitatief goede spelers een team kan maken met een herkenbare speelstijl.

Daar maak ik me bij Ruud wel wat zorgen over. Ernst kan een paar fantastische aankopen doen, maar het klopt tactisch na 11 maanden nog voor geen meter. Ik vraag me af of dat volgend seizoen ineens anders is
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Hoop vooral dat Stewart in tegenstelling tot John aankopen doet waar een idee achter zit en niet alleen spelers haalt op basis van een naam of behaalde prestaties in het verleden. En dat er weer een aantal pareltjes worden opgescharreld die het hier goed doen. Heb er eigenlijk best wel vertrouwen in. We hebben een goedgevulde kas en Stewart heeft tijd zat gehad om de selectie door te lichten. Als we nu tweede worden, waar het wel op lijkt geeft dat misschien ook even wat lucht en rust.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nieuwe spelers in dezelfde visie en tactiek van Ruudje gooien en dan een andere uitkomst verwachten. Ok. Ieder zijn ding, ik denk dat dat iets te positief ingesteld is. Er zullen echt wel wat wijzigingen komen in de groep maar er zullen er ook nog gewoon heel veel blijven. En we zijn nog altijd PSV, met een relatief beperkt budget. Dan is juist de inbreng van een hele goede coach super belangrijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 14 mei 2023, 23:23 Nieuwe spelers in dezelfde visie en tactiek van Ruudje gooien en dan een andere uitkomst verwachten. Ok. Ieder zijn ding, ik denk dat dat iets te positief ingesteld is.
Hoe beter de speler(s), hoe minder Ruud hoeft te sturen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou laten we dan zulke goede spelers kopen dat we geen coach meer nodig zijn. Probleem opgelost.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat het wel iets kan schelen hoor. Wat we nu - met name achterin - hebben rondlopen, daarmee wordt het lastig om op balbezit te spelen, zoals Ruud schijnt te willen. Vervang Teze en Ramalho door spelers die minstens net zo goed kunnen verdedigen, maar ook wat met een bal kunnen en je gaat er al 20% op vooruit. Dat kan dan al net het verschil maken tussen een paar keer gelijkspelen en een paar keer winnen.

Maar goed, uiteindelijk liggen de problemen natuurlijk dieper dan slechts een paar poppetjes. Dat is zo. Ik troost mezelf met de gedachte dat ik er verder toch geen invloed op heb, dus rest mij weinig anders dan met (naïeve) hoop uit te kijken naar beladen en hopelijk geweldige CL-wedstrijden in augustus :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 14 mei 2023, 23:43Ik troost mezelf met de gedachte dat ik er verder toch geen invloed op heb, dus rest mij weinig anders dan met (naïeve) hoop uit te kijken naar beladen en hopelijk geweldige CL-wedstrijden in augustus :mrgreen:
Dat jij er geen invloed op hebt is voor mij ook een troostende gedachte…
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 14 mei 2023, 23:43 Ik denk dat het wel iets kan schelen hoor. Wat we nu - met name achterin - hebben rondlopen, daarmee wordt het lastig om op balbezit te spelen, zoals Ruud schijnt te willen. Vervang Teze en Ramalho door spelers die minstens net zo goed kunnen verdedigen, maar ook wat met een bal kunnen en je gaat er al 20% op vooruit. Dat kan dan al net het verschil maken tussen een paar keer gelijkspelen en een paar keer winnen.

Maar goed, uiteindelijk liggen de problemen natuurlijk dieper dan slechts een paar poppetjes. Dat is zo. Ik troost mezelf met de gedachte dat ik er verder toch geen invloed op heb, dus rest mij weinig anders dan met (naïeve) hoop uit te kijken naar beladen en hopelijk geweldige CL-wedstrijden in augustus :mrgreen:

De poppetjes blijven echter bepalend. En waar ik bang voor ben is dat PSV onnodig veel in Branthwaite en Silva gaat investeren en op de rest van de posities zichzelf met financiële beperking opzadelt. Terwijl je juist erg grondig op veel posities moet renoveren. Vanavond werd weer glashelder dat je niet een volledig seizoen op Bakayoko kunt rekenen, Luuk de Jong PSV voorspelbaar maakt, Mwene een doorsnee ED-back is en PSV veel te veel harde poten en te weinig spelpatroon heeft. Goede scouting icm efficiënte inkoop gaat echt het verschil maken komende zomer.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart