Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De prijzen zijn aardig over de kop gegaan de laatste jaren. Kijk naar Feyenoord die 8 miljoen voor middenvelders van Utrecht en Twente betaalt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ja exact. Al jaren zo. Weet eigenlijk iedereen ook.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 07 mei 2023, 15:40 Je lacht maar @Juancho maar als je 10 miljoen "erg veel" voor een van die twee vindt, heb je er weinig kaas van gegeten. Spelers met een soortgelijke potentie voor die prijs? Noem ze maar op.
Ja, ik snap dat ook niet echt. Enerzijds is er de wens dat PSV weer serieuze stappen gaat maken, anderzijds mag dat dus niet zoveel geld kosten. Dan heb je de recente trends in de voetballerij niet echt gevolgd. 10 miljoen voor Gerrit is bijvoorbeeld een zeer marktconforme prijs, met name vanwege potentie. Iets vergelijkbaars ga je nauwelijks vinden.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 07 mei 2023, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Jup. Veerman voor zes miljoen was een absolute steal.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat je voor beide heren aan hun clubs een behoorlijk doorverkooppercentage moet bieden om een aankoop te kunnen verwezenlijken.

Fabio zou ik heel graag langer bij de club zien. Een sterke en beweeglijke aanvaller, met het uiterlijk van Batistuta. Heeft dit seizoen gewoon al 15+ keer gescoord in twee uitleenbeurten bij clubs die niet goed draaiden, wat aantoont dat hij zich én snel aanpast, én een hoop potentie heeft voor een volledig seizoen waarin de zaken gewoon kloppen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 07 mei 2023, 15:30 Wolves heeft twee jaar geleden 40 miljoen betaald voor Fabio Silva, die gaan wij nu (helaas) niet voor slechts 10 miljoen kunnen kopen. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Wolves daarmee akkoord gaat. Bij Jarrad moeten we even de evt degradatie van Everton afwachten, dat zal ons meer kansen geven.

Maar in beide gevallen heb ik er vrede mee als PSV verder gaat kijken. Zal mij benieuwen hoe Stewart dit aan gaat pakken.
Zoals wij Philipp Max ook niet gaan verkopen voor een kwart van de prijs! Oh wacht. Baumgartl dan! Oh... Nee, nee, Bruma!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 07 mei 2023, 16:01
Ardbeg schreef: 07 mei 2023, 15:40 Je lacht maar @Juancho maar als je 10 miljoen "erg veel" voor een van die twee vindt, heb je er weinig kaas van gegeten. Spelers met een soortgelijke potentie voor die prijs? Noem ze maar op.
Ja, ik snap dat ook niet echt. Enerzijds is er de wens dat PSV weer serieuze stappen gaat maken, anderzijds mag dat dus niet zoveel geld kosten. Dan heb je de recente trends in de voetballerij niet echt gevolgd. 10 miljoen voor Gerrit is bijvoorbeeld een zeer marktconforme prijs, met name vanwege potentie. Iets vergelijkbaars ga je nauwelijks vinden.
Misschien, heel misschien, ben jij dan gewoon wat enthousiast over beide heren dan mij en zou jij er wel 10 miljoen per stuk voor neer willen liggen. Das helemaal prima, ik denk daar nog wat anders over.

Beide heren hebben wat mij betreft nog wel wat twijfels en dan is 10 miljoen per stuk en dus 20 miljoen voor PSV enorm veel geld. De vraag is of ze echt zo goed zijn of dat je ook voor minder wat op de markt kan vinden. Onmogelijk schat ik dat laatste niet in.

Nog even los van het feit dat je in mijn ogen nooit 10 miljoen voor Silva moet gaan betalen als je Luuk nog hebt en die Ruud volgens mij 100% als basisspits ziet. Juist als je stappen vooruit wil maken zullen we elke euro heel slim moeten besteden. Om te beginnen met de zwak of zelfs niet bezette posities. Spits Silva halen voor bijv. linksbuiten past niet echt in dat plaatje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zal je verklappen dat ik helemaal niet enorm enthousiast ben over beide heren. Maar gekeken naar min of meer vergelijkbare spelers, is 10 miljoen echt geen slechte prijs hoor. Dat is namelijk wat je tegenwoordig betaalt en dan zitten er inderdaad ook nog twijfels bij. Het is geen 2003 meer, zoals iemand hierboven treffend zei.

Dat we elke euro slim moeten besteden, dat staat buiten discussie. Maar ook PSV ontkomt niet aan flinke investeringen. Kwaliteit kost over het algemeen gewoon geld.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Los van het eventueel kunnen laten blijven, al dan niet door nog een jaar huur, van Branthwaite en Silva zijn de namen die tot nu toe genoemd worden vooral spelers voor erbij of die bij PSV door kunnen groeien. Echter heeft PSV ook minimaal een speler of 3 nodig die direct PSV beter maken dan dat ze nu zijn.
PsvBmg
Basisspeler
2
Berichten: 410
Lid geworden op: 14 jul 2021
Clubvoorkeur: PSV

CZ_Code schreef: 07 mei 2023, 15:26 Ik zou van die 2 denk ik alleen Fabio kopen voor 10 miljoen MITS hij gewoon eerste spits zou zijn en de nodige speeltijd voor zijn ontwikkeling zou krijgen. Maar dat gebeurt toch niet en Luuk zal wel nog een seizoen als een zoutzak (die zijn goaltjes wel meepakt) erbij mogen lopen als eerste spits.
10 miljoen voor een speler die slechts een paar goals heeft gemaakt, ik vind het heel veel geld voor een speler als Fabio.
Probeer dan Rijkhoff van BVB te halen ( heeft volgens mij geen contract ), ajax wil hem ook terug gaan halen, die kan je dan samen met van Duiven achter de Jong zetten.

Weet niet wat Dallinga moet kosten ?
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 07 mei 2023, 15:21 Eens. Als ze beide 10 miljoen zouden moeten kosten vind ik dat oprecht veel geld. Prima spelers met zeker nog veel potentie, maar laten we aub ook niet overdrijven.
Maar wat vind jij marktconforme bedragen voor beide spelers dan?
Dus niet wat PSV ervoor over zou moeten geven, maar gewoon de waarde van de spelers gekeken naar leeftijd, kwaliteit, potentieel, toekomstige waarde (los gezien van de duur van hun contracten en/of hun transfers uit het verleden). Wat zou jij als technisch directeur van respectievelijk Wolves en Everton vinden dat ze waard zijn?

Nogmaals, los van het feit dus of PSV dat wel of niet zou willen/kunnen/moeten betalen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik zou lachend 10 miljoen voor beiden neer durven leggen, zonder twijfel. Beiden zijn inmiddels bekend met de club en hebben ook geen aanpassingsperiode meer. Zouden wij ze voor 10 miljoen verkopen als ze "van ons" zouden zijn, lijkt me niet. 10 miljoen is voor beiden gewoon geen realistische prijs helaas.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

@29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:51 @29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
Zou je ze voor minder dan 10 miljoen verkopen als ze van PSV waren?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als je Silva voor 10 mln kan kopen is het een no brainer. Maar Wolves gaat hem nooit laten gaan voor zo’n bedrag.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja. Het is immers maar een ventje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 07 mei 2023, 19:52
Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:51 @29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
Zou je ze voor minder dan 10 miljoen verkopen als ze van PSV waren?
Als er een club komt die 7 a 8 miljoen voor Obispo wil betalen zeker! 😁. Daar willen we van af, zoals de clubs van Silva en Branthwaite waarschijnlijk ook
Kortom, er zijn op die vraag wat randzaken die meetellen. Wil je van een speler af? Zou a dan is een miljoen of 7-10 veel geld voor PSV ja. En wbt Silva ik weet het gewoon nog niet goed. Geen slechte speler maar hij zit vooral op de bank, speelt linksbuiten en valt incidenteel in als spits. Dat zijn heel weinig punten om met een bepaalde mate van zekerheid iets te zeggen of hij onze nieuwe (top) spits kan worden.

Zoals ik eerder al eens aangaf, ik zou heel graag een complete spits bij PSV willen zien ipv Luuk. Of Silva dat is of heel snel kan worden? Lastig...
Laatst gewijzigd door Juancho op 07 mei 2023, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Heissenberrug schreef: 07 mei 2023, 19:52
Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:51 @29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
Zou je ze voor minder dan 10 miljoen verkopen als ze van PSV waren?
Ik vind niet dat die stelling helemaal opgaat. Wolves wil hem blijkbaar niet, en Everton degradeert en mist dan ook een paar tientallen miljoenen.

Dat gezegd hebbende, ik geloof ook niet dat ze voor dat bedrag op te halen zijn
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Is Brainthwaite niet een grotere no-brainer voor 10 miljoen dan Fabio? Gerrit gaat toch gewoon minimaal het dubbele opleveren daarna? Heb het idee dat hij al meer heeft laten zien dan Fabio (waar ik nog lichte twijfels over heb)
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:57
Heissenberrug schreef: 07 mei 2023, 19:52

Zou je ze voor minder dan 10 miljoen verkopen als ze van PSV waren?
Als er een club komt die 7 a 8 miljoen voor Obispo wil betalen zeker! 😁. Daar willen we van af, zoals de clubs van Silva en Branthwaite waarschijnlijk ook
Kortom, er zijn op die vraag wat randzaken die meetellen. Wil je van een speler af? Zou a dan is een miljoen of 7-10 veel geld voor PSV ja. En wbt Silva ik weet het gewoon nog niet goed. Geen slechte speler maar hij zit vooral op de bank, speelt linksbuiten en valt incidenteel in als spits. Dat zijn heel weinig punten om met een bepaalde mate van zekerheid iets te zeggen of hij onze nieuwe (top) spits kan worden.

Zoals ik eerder al eens aangaf, ik zou heel graag een complete spits bij PSV willen zien ipv Luuk. Of Silva dat is of heel snel kan worden? Lastig...
Volgens mij wil Everton helemaal niet van Branthwaite af
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zou kunnen @Sensation maar dan zijn we denk ik helemaal uitgepraat omdat we kansloos zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Je betaald niet alleen voor wat ie gepresteerd heeft maar ook zijn potentie. Ventje is nog maar 20. Alsof ie daarom max 7 miljoen kost 😆 Je zit echt vast in tien jaar terug.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Sensation schreef: 07 mei 2023, 19:59
Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:57

Als er een club komt die 7 a 8 miljoen voor Obispo wil betalen zeker! 😁. Daar willen we van af, zoals de clubs van Silva en Branthwaite waarschijnlijk ook
Kortom, er zijn op die vraag wat randzaken die meetellen. Wil je van een speler af? Zou a dan is een miljoen of 7-10 veel geld voor PSV ja. En wbt Silva ik weet het gewoon nog niet goed. Geen slechte speler maar hij zit vooral op de bank, speelt linksbuiten en valt incidenteel in als spits. Dat zijn heel weinig punten om met een bepaalde mate van zekerheid iets te zeggen of hij onze nieuwe (top) spits kan worden.

Zoals ik eerder al eens aangaf, ik zou heel graag een complete spits bij PSV willen zien ipv Luuk. Of Silva dat is of heel snel kan worden? Lastig...
Volgens mij wil Everton helemaal niet van Branthwaite af
Vooralsnog dit. En er zal vast meer belangstelling zijn (is ook al deze winter aangegeven). Heeft gewoon een behoorlijk seizoen gedraaid en zal daarom zeker op de radar staan bij een aantal clubs
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 07 mei 2023, 19:51 @29.04.2007 ik dacht eerder aan 6/7 miljoen voor Silva (ventje is nog 20 en wat heeft hij nou gepresteerd?) en 7/8 voor Branthwaite (zie de potentie maar hij zal ook een klasbak naast zich nodig moeten hebben).

Bespaart je ivm jullie verwachting zo 5-7 miljoen wat voor PSV veel geld is. Bijv om daarvan een goede rechtsback te halen.

Maargoed, ik kan wel zo'n beetje inschatten welke reactie ik nu terug krijg 😁 :mrgreen:
Nou, ik verwachtte juist deze reactie ;) , aangezien je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Vandaar dat ik er nog eens extra erbij vermeldde wat ik bedoelde, maar zonder resultaat... :mrgreen:

Het is namelijk ook prima mogelijk dat een speler een marktwaarde heeft van +/- 10 miljoen euro, maar dat je zelf vindt dat de club (in dit geval PSV) er niet meer dan bv 7 miljoen aan uit zou moeten geven (waar zeker iets voor valt te zeggen gezien de situatie van PSV). Je geeft antwoord op het laatste, maar ik vroeg juist het eerste, aangezien ik dacht dat je dat bedoelde op de vorige pagina, dat hun marktwaarde onder de 10 miljoen ligt. En dat denk ik persoonlijk niet, aangezien ik verwacht dat er zeker clubs zijn die 10 miljoen zullen willen betalen voor zowel Branthwaite als Fabio Silva. En dat hoeft dus niet PSV te zijn.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Veel supporters vinden Jarrad en Silva ook niet goed genoeg voor 10m bedragen. Prima als dat marktconform is, maar geef dan maar wat meer uit voor iets waar we echt beter van worden. Het zijn prima selectie spelers, maar om daar nou 20 miljoen voor neer te leggen gaat mij te ver.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Haha ja eigen spelers die niet voldoen voor 5 a 6 miljoen willen verkopen maar spelers die beduidend beter zijn dan je eigen spelers moeten alles nog bewijzen.

Ik vind beide het prototype investering waarmee je nu kunt presteren en over 1 a 2 jaar dik en dik kunt cashen. Bijna risicoloos omdat je ze al lang in eigen huis hebt gehad. Jarred is tweebenig, groot, snel en zijn motoriek is voor een lange nog best prima. Fabio is snel, bedrijvig, super allround en heeft eigenlijk geen zwakke punten. Als Luuk hier niet speelde dan gaf ik hem zo de sleutels van het huis voor de komende jaren.

Beide kunnen wellicht behouden blijven met huur en ik zou dat toejuichen, maar het probleem is dat het niet in een vroeg stadium zal zijn.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart