Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Pascal Jansen benaderen voor de wedstrijd?🤣
#simplythebest
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 21 mei 2023, 17:17 Ja want Xavi en Benitez zijn ook kut🥲
Nee, maaar die ga je niet kunnen houden op deze manier.
Verder zijn het dure jongens en je gaat wss in moeten krimpen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Voijke schreef: 21 mei 2023, 17:23
Ardbeg schreef: 21 mei 2023, 17:17 Ja want Xavi en Benitez zijn ook kut🥲
Nee, maaar die ga je niet kunnen houden op deze manier.
Verder zijn het dure jongens en je gaat wss in moeten krimpen.
Neu, niks inkrimpen
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 21 mei 2023, 17:38
Voijke schreef: 21 mei 2023, 17:23

Nee, maaar die ga je niet kunnen houden op deze manier.
Verder zijn het dure jongens en je gaat wss in moeten krimpen.
Neu, niks inkrimpen
Je zal wel moeten met een 3e plek
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 735
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Sowieso, je bent Simons kwijt en qua inkomsten zul je waarschijnlijk meer moeten denken aan strijden voor plek drie met AZ en Twente Dan uberhaupt mogen denken aan een kampioenschap. Die gaat de komende jaren tussen Ajax en Feyenoord. Jammer maar helaas.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 21 mei 2023, 17:19
trouwepsvfan schreef: 21 mei 2023, 17:18 Xavi gaat natuurlijk niet blijven als we 3e worden.
Dan tyfstraalt ie toch lekker op.
Exact.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

VTheMan schreef: 21 mei 2023, 17:58 Sowieso, je bent Simons kwijt en qua inkomsten zul je waarschijnlijk meer moeten denken aan strijden voor plek drie met AZ en Twente Dan uberhaupt mogen denken aan een kampioenschap. Die gaat de komende jaren tussen Ajax en Feyenoord. Jammer maar helaas.
Schei toch uit man 😂
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 735
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Ardbeg schreef: 21 mei 2023, 20:17
VTheMan schreef: 21 mei 2023, 17:58 Sowieso, je bent Simons kwijt en qua inkomsten zul je waarschijnlijk meer moeten denken aan strijden voor plek drie met AZ en Twente Dan uberhaupt mogen denken aan een kampioenschap. Die gaat de komende jaren tussen Ajax en Feyenoord. Jammer maar helaas.
Schei toch uit man 😂
Ik ging even in de tendens van onze medeforum genoten :p
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Als Stewart zondag om 13.30 het tweetje van Rik met de opstelling van PSV ziet en hij ziet de naam van Til en niet die van Guti, moet hij Ruud nog voor de wedstrijd ontslaan.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Earnest staat toch wel voor een monsterklus. Ik tel zo snel even 2 zekerheidjes komend seizoen met Benitez en Veerman. 3 als Xavi besluit te blijven. Daarnaast heb je Luuk en PvA die gebaat zijn bij concurrentie.

Succes Earnest! Die zal hem toch ook wel knijpen komende zondag.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als Earnest de trainer laat zitten maakt het geen flikker uit wat hij doet hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Stewart wist waar hij aan begon, die situatie is niet ineens anders geworden. Een flinke klus, maar dat betekent vooral dat je dus ook veel kan betekenen. Sowieso ben je als professional niet geschikt in de top als je nooit uitdagingen aangaat en alleen maar in je comfort zone blijft hangen. Alle vertrouwen in Earnie en Marcel, of we nu tweede of derde worden.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 21 mei 2023, 21:59 Als Earnest de trainer laat zitten maakt het geen flikker uit wat hij doet hoor.
Ik raak die overtuiging ook niet meer kwijt, we kunnen er 8 kopen uit topcompetities, zolang je er geen idee, patroon of automatisme inbrengt blijft het labiel en toevalsvoetbal.

Ik hou mezelf maar vast aan de gedachte dat wanneer het misgaat zondag de pleuris uitbreekt, misschien moet het ook maar zo zijn.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ernie gaat na zondag met minimaal een punt op zak de markt op. Alle focus en energie op die wedstrijd nu.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

El Ghazi en Bakayoko bevestigen nog even dat we echt een probleem op rechts hebben. Ook daar kunnen we niet weg komen met een koopjeshoek rechtsbuiten voor erbij. Beide heren echt heel slecht.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Op weg naar nr 25 schreef: 21 mei 2023, 22:14
ShovingNE2 schreef: 21 mei 2023, 21:59 Als Earnest de trainer laat zitten maakt het geen flikker uit wat hij doet hoor.
Ik raak die overtuiging ook niet meer kwijt, we kunnen er 8 kopen uit topcompetities, zolang je er geen idee, patroon of automatisme inbrengt blijft het labiel en toevalsvoetbal.

Ik hou mezelf maar vast aan de gedachte dat wanneer het misgaat zondag de pleuris uitbreekt, misschien moet het ook maar zo zijn.
Ja, ik heb het er ook lastig mee. Uiteindelijk moet Earnest doen wat het beste is voor de club en dat is denk ik Ruud van zijn functie ontheven, maar zit ie er lang genoeg om dat te kunnen/willen doen? Heb gewoon geen zin in nog een half jaar aankloten en geld verspillen aan spelers die wellicht goed genoeg voor Ruud zijn maar niet voor de club.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

RIO schreef: 22 mei 2023, 16:04
Op weg naar nr 25 schreef: 21 mei 2023, 22:14

Ik raak die overtuiging ook niet meer kwijt, we kunnen er 8 kopen uit topcompetities, zolang je er geen idee, patroon of automatisme inbrengt blijft het labiel en toevalsvoetbal.

Ik hou mezelf maar vast aan de gedachte dat wanneer het misgaat zondag de pleuris uitbreekt, misschien moet het ook maar zo zijn.
Ja, ik heb het er ook lastig mee. Uiteindelijk moet Earnest doen wat het beste is voor de club en dat is denk ik Ruud van zijn functie ontheven, maar zit ie er lang genoeg om dat te kunnen/willen doen? Heb gewoon geen zin in nog een half jaar aankloten en geld verspillen aan spelers die wellicht goed genoeg voor Ruud zijn maar niet voor de club.
Het "voordeel" van de huidige directie is wel dat ze zich achter elkaar kunnen verschuilen, Marcel kan het nu op Stewart zijn beslissing wijzen en vice versa, dat doen ze slim wellicht. Bovendien verandert de RvC van samenstelling, dus daar kom je mee weg. Ik hoop oprecht dat we 2e worden, al is het maar om de Ajax supporters stil te houden (lekker rustig op de app al weeeeeken). RvN is echt een serieus dilemma.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tweede worden wil ik ook, uiteindelijk levert ons dat netto meer op dan 3e, alleen al het aanblijven van Xavi geeft ons een grotere kans om weer 2e te worden volgend seizoen. 3e Worden en Xavi verliezen, tja, dan kunnen we volgend seizoen schriftelijk afdoen. Dus ja, liever 2e, Xavi behouden EN Ruud als trainer. En dan maar hopen dat alles wel lukt volgend seizoen, en anders dus komende winter bye bye Ruud.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Als het volgend seizoen in de winter alweer klaar is hebben we letterlijk een achterstand van 90 miljoen op zowel de nummer 1 als nummer 2 van dat seizoen. Good luck fixing that.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De Realist schreef: 22 mei 2023, 17:23 Als het volgend seizoen in de winter alweer klaar is hebben we letterlijk een achterstand van 90 miljoen op zowel de nummer 1 als nummer 2 van dat seizoen. Good luck fixing that.
Nee, dat is drama joh. Klopt helemaal niet. Is geen do or die seizoen volgend jaar. Hoe kom je erbij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ShovingNE2 schreef: 22 mei 2023, 17:24
De Realist schreef: 22 mei 2023, 17:23 Als het volgend seizoen in de winter alweer klaar is hebben we letterlijk een achterstand van 90 miljoen op zowel de nummer 1 als nummer 2 van dat seizoen. Good luck fixing that.
Nee, dat is drama joh. Klopt helemaal niet. Is geen do or die seizoen volgend jaar. Hoe kom je erbij.
Ja of niet? Gewoon maar even aankijken zonder plan. Komt wel goed joh. Misschien. Man man man
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 22 mei 2023, 16:54 En dan maar hopen dat alles wel lukt volgend seizoen, en anders dus komende winter bye bye Ruud.
Dat gaat PSV niet doen, dan neem je enorm veel risico met het oog op die twee CL plekken.

Na AZ-uit de balans opmaken en een beslissing nemen, maar onderaan de streep zou het meest verfrissend zijn als we een trainer krijgen volgend jaar die herkenbaar voetbal speelt waar men op kan voortborduren.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Herkenbaar mag, maar vooral voetbal waarin de spelers een idee hebben wat ze moeten doen. Dat ze voor ze de bal krijgen al weten waar die normaliter verder heb moet gaan ipv drie keer aannemen en dan eens rustig te gaan kijken of er iemand vrij staat.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

De Realist schreef: 22 mei 2023, 17:29 Herkenbaar mag, maar vooral voetbal waarin de spelers een idee hebben wat ze moeten doen. Dat ze voor ze de bal krijgen al weten waar die normaliter verder heb moet gaan ipv drie keer aannemen en dan eens rustig te gaan kijken of er iemand vrij staat.
Ja, vooral herkenbaar (werkbaar) voor de spelers dus. Mij boeit het niets of ik het herken, als het maar werkt.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Het profiel moet inderdaad wel duidelijk(er) gedefinieerd worden, want aan het criterium herkenbaarheid voldoet het spel van Ruud ook wel.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

De Realist schreef: 22 mei 2023, 17:23 Als het volgend seizoen in de winter alweer klaar is hebben we letterlijk een achterstand van 90 miljoen op zowel de nummer 1 als nummer 2 van dat seizoen. Good luck fixing that.
Het verschil in prijzengeld tussen CL en EL is dan 90 miljoen, ja? En als nr 3 heb je geen kans om je te kwalificeren voor de CL? En 90 miljoen meer te besteden levert je automatisch een hogere positie op (zoals we dit jaar bij Ajax kunnen zien)?

Ik hen je dit al eerder gezegd mbt dit onderwerp en doe het nog maar een keer: je doet je naam hiermee niet echt eer aan.

Datzelfde geldt voor @ShovingNE2, hij doet jouw naam ook niet echt eer aan, maar van hem zijn we dat gewend :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart