Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zeeuwse-psver schreef: 26 jan 2023, 16:49
Heruone schreef: 26 jan 2023, 16:48 Tja, geen idee wat ik hiervan moet vinden. Vooral jammer dat men er niet is uitgekomen met Steinsson. Die had ik wel graag gezien.
is dat dan ooit concreet geweest of een naam die wij op het forum graag hadden gezien.
Ik heb zijn naam, mogelijk tot vervelend toe, genoemd hier de afgelopen maanden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mr. Spock schreef: 26 jan 2023, 18:13 Kenners snappen 'm
Afbeelding
Gondor needs no King.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
James Rodriguez
Bankzitter
1
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Nou kijken of Earnest, Bobbie en de rest er wat van bakken
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Kan hier geen zinnig woord over zeggen, behalve dat een TD bij een bond waarschijnlijk geen reusachtig netwerk heeft. Ben benieuwd, maar had op iets anders dan weer een bekende gehoopt eigenlijk.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geen idee wat ik hierover moet denken. Het is vooral weer een veilige keuze, één uit de AZ vijver van Brands. Al had Steinsson dat min of meer ook geweest. Dat maakt het dat ik nu nog heel erg sceptisch ben. Laat me uiteraard graag verrassen.

Verwacht overigens niet dat hij zich nog met deze window gaat bemoeien. Gewoon in maart rustig opstarten, volle focus op de zomerse window die cruciaal gaat zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heb zijn naam al eens genoemd; leek alleen niet haalbaar. Ben blij met deze keuze, in ieder geval een ervaren vent.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Mr.Unibet schreef: 26 jan 2023, 19:02 Kan hier geen zinnig woord over zeggen, behalve dat een TD bij een bond waarschijnlijk geen reusachtig netwerk heeft. Ben benieuwd, maar had op iets anders dan weer een bekende gehoopt eigenlijk.
Met Brands (PL/ED) en Ernest (MLS en misschien ook wel z-amerika? Wellicht ook Scandinavië want daar haalde hij in z'n AZ periode ook verschillende spelers) heb je toch een heeeeeel veel grotere netwerk dan afgelopen jaar met John?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wilde net zeggen, volgens mij kent Stewart zo'n beetje elk talent dat rondloopt in Amerika. Aan die jaren bij AZ zal ie vast ook wel wat hebben overgehouden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 26 jan 2023, 19:09 Geen idee wat ik hierover moet denken. Het is vooral weer een veilige keuze, één uit de AZ vijver van Brands. Al had Steinsson dat min of meer ook geweest. Dat maakt het dat ik nu nog heel erg sceptisch ben. Laat me uiteraard graag verrassen.

Verwacht overigens niet dat hij zich nog met deze window gaat bemoeien. Gewoon in maart rustig opstarten, volle focus op de zomerse window die cruciaal gaat zijn.
Veilige keuze had ik het gevonden als het iemand uit de PSV familie was geworden. Faber, Vennegoor, Arnesen, of weet ik wie allemaal.

Steward is iemand van buitenaf. En dan letterlijk van buitenaf. Zat vooral in de VS de afgelopen jaren. Heeft ook geen vriendenkliek binnen PSV van mensen waar hij de hand boven het hoofd moet te houden. Ja, hij kent Brands. Maar dat moet ook. De directie moet eensgezind zijn.

Deze man kan zonder zorgen de bezem erdoor gooien als het moet. Bij de jeugdafdeling, de scouting etc.
Neemt ook weer een totaal ander netwerk van scouts, zaakwaarnemers, spelers etc mee naar de club.

En om al dit soort redenen ben ik wel blij dat de keuze op hem gevallen is.

Veel ervaring, iemand van buiten de club, bekend met de werkwijze van Brands. (Y)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind Stewart voor PSV een zeer interessant profiel hebben. Het is iemand die zowel het Brabantse als het internationale kan uitstralen. Heeft bovendien jaren ervaring op diverse niveaus, én kan gewoon dingen zeggen zonder bang te hoeven zijn een vriendje van vroeger daarmee pijn te doen. Dat PSV ook nog recentelijk steviger op Amerika heeft ingezet, maar dit ook een mooie bijkomstigheid.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Klapstoel
Regelmatige invaller
1
Berichten: 326
Lid geworden op: 16 jul 2022
Seizoenkaart: Vak O

Frisse keuze met ervaring zonder bestaande rechtstreekse lijntjes met de huidige directie en de rest van de organisatie. Ik ben positief verrast en hiervoor verdiend Brands de credits.

Stewart start tijdig met een goed gevulde portemonnee dus hij kan los gaan kijkend naar de selectie voor volgend seizoen.

Het is nu aan Brands om deze window goed af te ronden
Laatst gewijzigd door Klapstoel op 26 jan 2023, 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En [mention]Heruone[/mention] doet gewoon zuur met z'n Steinsson omdat Stewart sinds 2005 een xG van 0 heeft
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Klapstoel schreef: 26 jan 2023, 20:02
Stewart start tijdig met een goed gevulde portemonnee dus hij kan los gaan
Sorry, dit heb ik te vaak gehoord om het nog daadwerkelijk te verwachten :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Hatseflats schreef: 26 jan 2023, 19:11
Mr.Unibet schreef: 26 jan 2023, 19:02 Kan hier geen zinnig woord over zeggen, behalve dat een TD bij een bond waarschijnlijk geen reusachtig netwerk heeft. Ben benieuwd, maar had op iets anders dan weer een bekende gehoopt eigenlijk.
Met Brands (PL/ED) en Ernest (MLS en misschien ook wel z-amerika? Wellicht ook Scandinavië want daar haalde hij in z'n AZ periode ook verschillende spelers) heb je toch een heeeeeel veel grotere netwerk dan afgelopen jaar met John?
Het gaat het minder om spelers kennen, denk dat er geen geheime parels meer rondlopen. Denk dat PSV iedere speler zo'n beetje kent, maar om die daadwerkelijk binnen te halen zul je ook een goed netwerk met zaakwaarnemers moeten kennen. Twijfel of Stewart dat heeft, maar tijd zal het leren. Ga hem niet bij voorbaat afschrijven ofzo.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mr.Unibet schreef: 26 jan 2023, 20:07
Hatseflats schreef: 26 jan 2023, 19:11

Met Brands (PL/ED) en Ernest (MLS en misschien ook wel z-amerika? Wellicht ook Scandinavië want daar haalde hij in z'n AZ periode ook verschillende spelers) heb je toch een heeeeeel veel grotere netwerk dan afgelopen jaar met John?
Het gaat het minder om spelers kennen, denk dat er geen geheime parels meer rondlopen. Denk dat PSV iedere speler zo'n beetje kent, maar om die daadwerkelijk binnen te halen zul je ook een goed netwerk met zaakwaarnemers moeten kennen. Twijfel of Stewart dat heeft, maar tijd zal het leren. Ga hem niet bij voorbaat afschrijven ofzo.
Nouja, dat is wel een beetje de valkuil van data. Misschien dat elke speler daadwerkelijk in een digitale kaartenbak staat, maar je moet ook nog de mensen hebben om die spelers daadwerkelijk te bekijken en beoordelen, en aangezien je budget ook niet onuitputtelijk is, moet je misschien ook al in een vroeg stadium keuzes maken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV heeft iig met Stewart en Brands op het oog wel twee zwaargewichten met technische kennis, kunde, netwerk en ervaring. Die wetenschap is iig een fijne combinatie om te hebben. Nu hopen dat Stewart geen gevalletje De Jong wordt haha
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het allerbelangrijkste wat ik een paar maanden terug vond was dat er iemand zou komen die echt een directeur is. Iemand die weet hoe het werkt maar ook een team kan aansturen. Iemand die alle puzzelstukjes binnen het TD schap aan elkaar plakt. En mijn gevoel is dat het wel een zwaargewicht is die dat kan dus wat dat betreft ben ik wel blij.

Het mooiste zou zijn, voor mij als supporter, is dat hij en Brands na 1 februari een persconferentie doen waarin hij echt inhoudelijk in gaat op zijn job. Dat kan ook zonder te veel info te delen. Dat zou het voor mij een stuk draaglijker maken om te accepteren dat we in een situatie zitten waarin ik niet wil zitten.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Brands het e.e.a. gaat uitleggen over de situatie. Ik ben wel blij met de huidige verdeling. Ik denk dat met Brands een goede voetbalman aan de top van de keten staat. Hij is gepokt en gemazeld en kent op technisch vlak de voetbalwereld als geen ander. Ik denk dat het onderschat wordt hoe zwaar de job is die hij heeft momenteel gezien hij zowel AD als TD moet spelen in een hele drukke transferperiode, waarin ook nog hele zorgvuldige en belangrijke beleidskwesties aan bod komen. Dat er nu een TD is, ook eentje die Brands niet per se bij de hand hoeft te nemen, is fijn.

Ik denk dat het voor Brands de komende tijd belangrijk is dat hij zichzelf meer gaat profileren als een leider. Stewart zal tegelijkertijd met Brands het technische beleid vorm moeten gaan geven en duidelijkheid moeten gaan verschaffen in het op een oog cruciale transferperiode. Er moeten cashcows komen, maar tegelijkertijd moet ook talent geprofileerd worden. Hoe dan ook was Brands bij zijn aanstelling destijds duidelijk dat hij ook op technisch vlak de nodige input zou leveren. Dat zal ongetwijfeld nog steeds gebeuren en dat maakt het sowieso dat ik veel vertrouwen heb in de combinatie TD + Marcel Brands. Voor mij was die ideale kandidaat Steinsson, want ik denk dat je daarmee meer out of the box gaat, maar Stewart heeft op het oog ook een interessant profiel. Ik ken hem verder niet. Maar nogmaals, die combinatie biedt wel vertrouwen.

Tegelijkertijd heeft men met Faber een HJO die inmiddels 4.5 jaar rondloopt in die functie bij onze club en waarmee men dus onlangs verlengd heeft. Hij zal ook een belangrijke rol mogen gaan spelen in dit proces met Stewart, gezien de jeugdzijde voor PSV belangrijker dan ooit wordt. PSV heeft ook niet voor niets aangegeven hier meer op in te willen zetten (ook die categorie transfers 16-19 jaar). Wat bovendien fijn is, is dat Faber zijn papieren heeft gehaald of bezig is te halen voor een (technisch) directeur functie. Daarmee zal hij ook meer denken in de trend van een beleidsmaker i.p.v. opleider en pionier, een trekje wat veel HJO's over het algemeen hebben. Ik ben overigens benieuwd of ze Riemersma ook nog kunnen binden voor een rol binnen PSV aan de jeugdopleidingen kant. Bij veel clubs zie je tegenwoordig een hoofd methodologie. Ik weet niet of dat er al bij PSV is, maar in zo'n functie zou hij wel geslepen zijn.

De enigste twijfel die ik momenteel heb is RvN (licht uitgedrukt). Dat is geen geheim. Wat wel fijn is, is dat met de komst van Stewart (toch een vrij ervaren man) en de combinatie met Brands, iig een groot deel van de verantwoordelijk weggepakt kan worden bij Ruud. In de bestuurskamers lijkt de rust nu langzaam weder te keren, lijken op het oog de juiste poppetjes op de juiste plek te staan en kan PSV gaan werken aan de toekomst van morgen. Hopelijk vertaalt zich dat tegelijkertijd op het veld de ontwikkeling van de trainer Ruud en PSV als team.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Ronaldio schreef: 26 jan 2023, 19:31
Jwoeloe schreef: 26 jan 2023, 19:09 Geen idee wat ik hierover moet denken. Het is vooral weer een veilige keuze, één uit de AZ vijver van Brands. Al had Steinsson dat min of meer ook geweest. Dat maakt het dat ik nu nog heel erg sceptisch ben. Laat me uiteraard graag verrassen.

Verwacht overigens niet dat hij zich nog met deze window gaat bemoeien. Gewoon in maart rustig opstarten, volle focus op de zomerse window die cruciaal gaat zijn.
Veilige keuze had ik het gevonden als het iemand uit de PSV familie was geworden. Faber, Vennegoor, Arnesen, of weet ik wie allemaal.

Steward is iemand van buitenaf. En dan letterlijk van buitenaf. Zat vooral in de VS de afgelopen jaren. Heeft ook geen vriendenkliek binnen PSV van mensen waar hij de hand boven het hoofd moet te houden. Ja, hij kent Brands. Maar dat moet ook. De directie moet eensgezind zijn.

Deze man kan zonder zorgen de bezem erdoor gooien als het moet. Bij de jeugdafdeling, de scouting etc.
Neemt ook weer een totaal ander netwerk van scouts, zaakwaarnemers, spelers etc mee naar de club.

En om al dit soort redenen ben ik wel blij dat de keuze op hem gevallen is.

Veel ervaring, iemand van buiten de club, bekend met de werkwijze van Brands. (Y)
Op welke manier is hij bekend met de werkwijze van Brands? Hij volgde Brands op bij AZ maar zat daarvoor zelf bij NAC dus hij heeft niet met Brands samengewerkt bij AZ.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik ben hier wel echt tevreden mee hoor. Geen bekende uit de PSV kliek, maar ook geen onbekende binnen Nederland. Daarnaast bij AZ natuurlijk een tijd gezeten en ook bij de VS een hoge functie in een periode waarin het voetbal daar flink beter is geworden en er veel talenten in de MLS en in het elftal van USA terecht zijn gekomen. Ik denk dat hij zeker een zwaargewicht in de directie is die echt niet kritiekloos en zonder mening binnen zal komen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me op het eerste gezicht wel een goede keuze.
Heel veel ervaring en kennis van gebieden waar de spelers nog redelijk betaalbaar zijn.
VS is een erg interessante markt en hier is hij natuurlijk super goed in thuis. Kent alle clubs/ TD's en spelers.

Verder gewoon een Brabo. Ook fijn.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 26 jan 2023, 18:46
Zeeuwse-psver schreef: 26 jan 2023, 16:49 is dat dan ooit concreet geweest of een naam die wij op het forum graag hadden gezien.
Ik heb zijn naam, mogelijk tot vervelend toe, genoemd hier de afgelopen maanden.
En omdat het vervelend werd heeft Marcel expres voir Ernie gekozen😂
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heruone schreef: 26 jan 2023, 20:45 Ik denk dat Brands het e.e.a. gaat uitleggen over de situatie. Ik ben wel blij met de huidige verdeling. Ik denk dat met Brands een goede voetbalman aan de top van de keten staat. Hij is gepokt en gemazeld en kent op technisch vlak de voetbalwereld als geen ander. Ik denk dat het onderschat wordt hoe zwaar de job is die hij heeft momenteel gezien hij zowel AD als TD moet spelen in een hele drukke transferperiode, waarin ook nog hele zorgvuldige en belangrijke beleidskwesties aan bod komen. Dat er nu een TD is, ook eentje die Brands niet per se bij de hand hoeft te nemen, is fijn.

Ik denk dat het voor Brands de komende tijd belangrijk is dat hij zichzelf meer gaat profileren als een leider. Stewart zal tegelijkertijd met Brands het technische beleid vorm moeten gaan geven en duidelijkheid moeten gaan verschaffen in het op een oog cruciale transferperiode. Er moeten cashcows komen, maar tegelijkertijd moet ook talent geprofileerd worden. Hoe dan ook was Brands bij zijn aanstelling destijds duidelijk dat hij ook op technisch vlak de nodige input zou leveren. Dat zal ongetwijfeld nog steeds gebeuren en dat maakt het sowieso dat ik veel vertrouwen heb in de combinatie TD + Marcel Brands. Voor mij was die ideale kandidaat Steinsson, want ik denk dat je daarmee meer out of the box gaat, maar Stewart heeft op het oog ook een interessant profiel. Ik ken hem verder niet. Maar nogmaals, die combinatie biedt wel vertrouwen.

Tegelijkertijd heeft men met Faber een HJO die inmiddels 4.5 jaar rondloopt in die functie bij onze club en waarmee men dus onlangs verlengd heeft. Hij zal ook een belangrijke rol mogen gaan spelen in dit proces met Stewart, gezien de jeugdzijde voor PSV belangrijker dan ooit wordt. PSV heeft ook niet voor niets aangegeven hier meer op in te willen zetten (ook die categorie transfers 16-19 jaar). Wat bovendien fijn is, is dat Faber zijn papieren heeft gehaald of bezig is te halen voor een (technisch) directeur functie. Daarmee zal hij ook meer denken in de trend van een beleidsmaker i.p.v. opleider en pionier, een trekje wat veel HJO's over het algemeen hebben. Ik ben overigens benieuwd of ze Riemersma ook nog kunnen binden voor een rol binnen PSV aan de jeugdopleidingen kant. Bij veel clubs zie je tegenwoordig een hoofd methodologie. Ik weet niet of dat er al bij PSV is, maar in zo'n functie zou hij wel geslepen zijn.

De enigste twijfel die ik momenteel heb is RvN (licht uitgedrukt). Dat is geen geheim. Wat wel fijn is, is dat met de komst van Stewart (toch een vrij ervaren man) en de combinatie met Brands, iig een groot deel van de verantwoordelijk weggepakt kan worden bij Ruud. In de bestuurskamers lijkt de rust nu langzaam weder te keren, lijken op het oog de juiste poppetjes op de juiste plek te staan en kan PSV gaan werken aan de toekomst van morgen. Hopelijk vertaalt zich dat tegelijkertijd op het veld de ontwikkeling van de trainer Ruud en PSV als team.
Ik vind persoonlijk dat Fred Rutten te veel buiten schot blijft. Hij is juist als ervaren rot aangesteld om Ruud bij te staan. Ik zie daar eigenlijk niets van terug, en visueel vind ik hem er ook altijd maar wat bij zitten. Blik op oneindig enzo. Vergelijk dat eens met de start van het seizoen, toen gaf ie Ruud nog energiek zo'n tik van "het gaat beginnen jongen!".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

JChovanec schreef: 26 jan 2023, 21:17
Josef Dettelbacher schreef: 26 jan 2023, 18:46

Ik heb zijn naam, mogelijk tot vervelend toe, genoemd hier de afgelopen maanden.
En omdat het vervelend werd heeft Marcel expres voir Ernie gekozen😂
Heel verstandig!

Roep maar wie jullie verder aangesteld willen hebben, dan ga ik dat regelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 26 jan 2023, 20:45 Ik denk dat Brands het e.e.a. gaat uitleggen over de situatie. Ik ben wel blij met de huidige verdeling. Ik denk dat met Brands een goede voetbalman aan de top van de keten staat. Hij is gepokt en gemazeld en kent op technisch vlak de voetbalwereld als geen ander. Ik denk dat het onderschat wordt hoe zwaar de job is die hij heeft momenteel gezien hij zowel AD als TD moet spelen in een hele drukke transferperiode, waarin ook nog hele zorgvuldige en belangrijke beleidskwesties aan bod komen. Dat er nu een TD is, ook eentje die Brands niet per se bij de hand hoeft te nemen, is fijn.

Ik denk dat het voor Brands de komende tijd belangrijk is dat hij zichzelf meer gaat profileren als een leider. Stewart zal tegelijkertijd met Brands het technische beleid vorm moeten gaan geven en duidelijkheid moeten gaan verschaffen in het op een oog cruciale transferperiode. Er moeten cashcows komen, maar tegelijkertijd moet ook talent geprofileerd worden. Hoe dan ook was Brands bij zijn aanstelling destijds duidelijk dat hij ook op technisch vlak de nodige input zou leveren. Dat zal ongetwijfeld nog steeds gebeuren en dat maakt het sowieso dat ik veel vertrouwen heb in de combinatie TD + Marcel Brands. Voor mij was die ideale kandidaat Steinsson, want ik denk dat je daarmee meer out of the box gaat, maar Stewart heeft op het oog ook een interessant profiel. Ik ken hem verder niet. Maar nogmaals, die combinatie biedt wel vertrouwen.

Tegelijkertijd heeft men met Faber een HJO die inmiddels 4.5 jaar rondloopt in die functie bij onze club en waarmee men dus onlangs verlengd heeft. Hij zal ook een belangrijke rol mogen gaan spelen in dit proces met Stewart, gezien de jeugdzijde voor PSV belangrijker dan ooit wordt. PSV heeft ook niet voor niets aangegeven hier meer op in te willen zetten (ook die categorie transfers 16-19 jaar). Wat bovendien fijn is, is dat Faber zijn papieren heeft gehaald of bezig is te halen voor een (technisch) directeur functie. Daarmee zal hij ook meer denken in de trend van een beleidsmaker i.p.v. opleider en pionier, een trekje wat veel HJO's over het algemeen hebben. Ik ben overigens benieuwd of ze Riemersma ook nog kunnen binden voor een rol binnen PSV aan de jeugdopleidingen kant. Bij veel clubs zie je tegenwoordig een hoofd methodologie. Ik weet niet of dat er al bij PSV is, maar in zo'n functie zou hij wel geslepen zijn.

De enigste twijfel die ik momenteel heb is RvN (licht uitgedrukt). Dat is geen geheim. Wat wel fijn is, is dat met de komst van Stewart (toch een vrij ervaren man) en de combinatie met Brands, iig een groot deel van de verantwoordelijk weggepakt kan worden bij Ruud. In de bestuurskamers lijkt de rust nu langzaam weder te keren, lijken op het oog de juiste poppetjes op de juiste plek te staan en kan PSV gaan werken aan de toekomst van morgen. Hopelijk vertaalt zich dat tegelijkertijd op het veld de ontwikkeling van de trainer Ruud en PSV als team.
Amen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met hem als TD had NAC een uitstekende periode en ook AZ bleef in zijn periode in de subtop ondanks de DSB problemen e.d., behoudens een dipje rond 2012-13. Daarbij een aantal prima aan- en verkopen. Ruime ervaring in het vak, ik zie het wel zitten. Hopelijk een mooie stap voor beide kanten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart