Negatieve supporters topic; de klaagmuur

Algemene zaken van PSV.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RV1913 schreef: 20 jan 2023, 11:11

Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he :angry:
Al gedaan kon het niet vinden helaas
Ja door die DOMHEID :angry:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RV1913 schreef: 20 jan 2023, 11:11
ziege maar ook zagge schreef: 20 jan 2023, 11:09






Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he :angry:
Al gedaan kon het niet vinden helaas
Maakt niet uit jongen, er zijn geen domme vragen. Ik had het natuurlijk ook voluit kunnen schrijven voor de duidelijkheid.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Wat een klote weer vandaag!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:03 Alle berichten ten spijt: mij bekruipt het gevoel van de zomer in 2017 (dacht ik) toen ons een linksback was beloofd, maar de lampen uit gingen en Brenet onze linksback werd.... :blubber:
Maar toen werden we wel kampioen! Of is dit te positief voor dit topic?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Overigens een heel terecht punt van [mention]Dr. Gonzo[/mention] voor wat betreft de verantwoordelijkheid van de financieel directeur. Zat daar zelf laatst ook nog aan te denken: hoe kan die man buiten schot blijven. Hij moet eens wat beter op de kas passen, want ook door hem zijn we bijna failliet. Als John weer eens teveel wil uitgeven, dan moet je ingrijpen zoals Tonneke van Veen dat wel altijd deed en doet bij Jumbo en PSV. Tonneke zal wel de nodige frustraties hebben, hij ziet het met lede ogen aan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:18 want ook door hem zijn we bijna failliet.
:lol: :lol: Dit moet sarcasme zijn. :L
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:19
Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:18 want ook door hem zijn we bijna failliet.
:lol: :lol: Dit moet sarcasme zijn. :L
Nee, vraag [mention]Menno1[/mention] maar.

Nee, even serieus: ik dik het natuurlijk allemaal wat aan om een punt te maken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, maar in hoeverre is de FD verantwoordelijk? Hij bepaalt niet wat de beleidslijnen zijn. En daarbij: Jaap van Baar zit er pas sinds 1 september 2021....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:23 Ja, maar in hoeverre is de FD verantwoordelijk? Hij bepaalt niet wat de beleidslijnen zijn. En daarbij: Jaap van Baar zit er pas sinds 1 september 2021....
Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:28 Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.
En nu: hij zit er pas een maand of 17....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Kuttopic. Kutclub... :nose:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:28
Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:28 Tsja, natuurlijk is hij medeverantwoordelijk. Een financieel directeur zet niet enkel facturen in het systeem. Hij moet ervoor zorgen dat we financieel gezond blijven door mede te bepalen hoeveel we uitgeven aan sommen en lonen.
En nu: hij zit er pas een maand of 17....
Dus is ie 17 maanden verantwoordelijk.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het grote probleem was dat Toon zelf een lichtgewicht was op bepaalde vlakken. Toon is geen topmanager maar wel iemand met een sport achtergrond, dat maakt hem wel een geschikte directeur voor een BVO. Echter omdat hij in de basis een manager van een MKB bedrijf is zijn er allerlei lichtgewichten en rookies omhoog gevallen. Zie Mark, John, Ruud, VoH maar ook deze Jaap de boekhouder.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:32 Dus is ie 17 maanden verantwoordelijk.
Ja. En dus vorig seizoen niets kunnen veranderen: salarissen en afschrijvingen stonden vast. Raar om Jaap verantwoordelijk te houden. Peter Fossen ging best vreemd en plotseling weg. Wellicht hebben ze hem wel verantwoordelijk gehouden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 20 jan 2023, 11:33 Het grote probleem was dat Toon zelf een lichtgewicht was op bepaalde vlakken. Toon is geen topmanager maar wel iemand met een sport achtergrond, dat maakt hem wel een geschikte directeur voor een BVO. Echter omdat hij in de basis een manager van een MKB bedrijf is zijn er allerlei lichtgewichten en rookies omhoog gevallen. Zie Mark, John, Ruud, VoH maar ook deze Jaap de boekhouder.
Dat is ook mijn grootste kritiekpunt: we hebben teveel onervaren mensen op kritieke functies zitten binnen PSV. We zijn doorgeslagen in oud-voetballers de kans geven. Je kan geen risicovolle 100mln organisatie leiden met enkel onervaren mensen. Er moet een juiste mix van talent en ervaring aanwezig zijn. Het is echt geen toeval dat Frans Janssen -voor mijn gevoel- als enige bovengemiddeld presteert bij PSV.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:33
Standbeeld schreef: 20 jan 2023, 11:32 Dus is ie 17 maanden verantwoordelijk.
Ja. En dus vorig seizoen niets kunnen veranderen: salarissen en afschrijvingen stonden vast. Raar om Jaap verantwoordelijk te houden. Peter Fossen ging best vreemd en plotseling weg. Wellicht hebben ze hem wel verantwoordelijk gehouden.
Ik wist inderdaad niet dat we anderhalf jaar terug nieuwe financiële directeur hadden gekregen.
Maar er is de afgelopen jaren behoorlijk wanbeleid gevoerd, zoveel is wel duidelijk.
En wel de portefeuille waar de financiële directeur verantwoordelijk voor is. Ontslag is in dit geval niet passend, omdat hij er nog maar anderhalf jaar bij zit.

Maar we kunnen toch wel spreken van behoorlijk financieel mismanagement met flinke gevolgen.
Ik vind het bijzonder dat daar amper consequenties aan lijken te zitten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dr. Gonzo schreef: 20 jan 2023, 11:43 Ik vind het bijzonder dat daar amper consequenties aan lijken te zitten.
AD weg, FD weg, TD weg. En als je verder terug wil gaan (29 sept 2020) voorzitter RvC ook weg. Best een rijtje in 28 maanden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

RV1913 schreef: 20 jan 2023, 11:09Dit zal wel heel dom zijn maar wat is OP?
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he :angry:
[/quote]

Ik dacht eigenlijk aan operational profit, maar die is na de 2 verkopen positief voor dit seizoen, dus ik wilde eigenlijk al om een kaart vragen, want het gaat hier alleen maar om negativiteit.

En om het dan ook maar meteen negatief dan wel positief af te sluiten (dat is voor iedereen persoonlijk, de meesten zullen het als positief zien, dus kaart-waardig): mij zien jullie hier voorlopig niet meer
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Woodenshoes schreef: 20 jan 2023, 11:48
RV1913 schreef: 20 jan 2023, 11:09Dit zal wel heel dom zijn maar wat is OP?
Openingspost. En ja echt superdom, en had je ook kunnen Googlen he :angry:
Ik dacht eigenlijk aan operational profit, maar die is na de 2 verkopen positief voor dit seizoen, dus ik wilde eigenlijk al om een kaart vragen, want het gaat hier alleen maar om negativiteit.

En om het dan ook maar meteen negatief dan wel positief af te sluiten (dat is voor iedereen persoonlijk, de meesten zullen het als positief zien, dus kaart-waardig): mij zien jullie hier voorlopig niet meer
[/quote]

In dit topic bedoel je dan toch hopelijk?
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jan 2023, 11:47
Dr. Gonzo schreef: 20 jan 2023, 11:43 Ik vind het bijzonder dat daar amper consequenties aan lijken te zitten.
AD weg, FD weg, TD weg. En als je verder terug wil gaan (29 sept 2020) voorzitter RvC ook weg. Best een rijtje in 28 maanden.
Ok fair enough. Allemaal wel redelijk geruisloos door de voordeur, maar dat is niet heel vreemd natuurlijk.

Ben gewoon boos om deze hele klotezooi waar we in zitten. WIl pek&veren zien verdoemme
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Reminder mensen. U kunt hier ongegeneerd losgaan.

Wanne klotezooi is het toch. Catastrofe.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

De club is naar de kloten. Na jaren onder Toontje Tobclub gingen we over op Brands. Ik was blij. Na twee jaar onder Schmidt - gekozen voor een cultuur omslag - besloot Brands om de omslag toch weer los te laten. Nee, hij smeekte een onervaren clublegende drie keer om te komen trainen bij ons. We kijken naar 11 individuen, geen collectief, al maandenlang, geen progressie. Individuen konden het verbloemen. Gakpo was de man waardoor Ruud het nog redde. Men verkoopt al onze kroonjuwelen, waarvoor supporters naar het stadion komen. In de makkijkste maand spelen we gelijk tegen Fortuna en Sparta en verliezen we van Emmen. Terwijl we kijken naar een wanhopig hoopje ellende. Het ziet er niet uit. Het was niks, is niks en wordt niks. Ruud was niks, is niks, wie weet wordt hij iets. Onze selectie was beperkt, is nog geworden. De club was rot en visieloos en lijkt nog rotter geworden. En toch zal ik zaterdag weer in het stadion zitten en meezingen, maar ja, het is crisis. Kutzooi.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Goed initiatief dit topic :angry:
Los van dat de samenstelling van de selectie belachelijk is inmiddels... dat is teveel een open deur.

Hoe is het mogelijk dat die klootviolen voor de zoveelste keer op rij op voorsprong moeten komen en het weer nie doen ? Wtf raakt in die vorige wedstrijd precies luuk de jong geblesseerd zodat we daar weer 1 of andere c-spits moeten opstellen. En hoe is het mogelijk dat notabene ons troetelkind zo een overtreding maakt ? Raakt deze gifbeker dan fokking NOOIT LEEG ? KUTZOOI !!!
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

En hoe haalt Ruud het in zun kop om Veerman en Ramalho te verketteren naar de bank en eindeloos vertrouwen te hebben in de al 1000x falende Obispo en Til ?
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het ergste vind ik toch wel de tactische onmacht die het team uitstraalt. Dat niet iedere speler de kwaliteiten heeft voor het eerste van PSV kan nog, maar het collectief falen in bijvoorbeeld het vastzetten en druk zetten op de tegenstander is wel zo ongekend slecht. Daarin is PSV echt slechter dan het grootste gedeelte van de eredivisie. Ik heb zo ontzettend weinig wedstrijden gezien waarbij je qua tactiek een sterker en duidelijker plan hebt dan de tegenstander. En dat kan in de eerste paar weken, maar niet als het bijna februari is. Daarbij mis ik ook bepaalde spelintelligentie bij veel spelers die het ook niet kunnen neerzetten binnen de lijnen. En ik zou eerlijk gezegd ook geen 3 spelers weten die het neer zouden kunnen zetten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

MaartenV schreef: 24 jan 2023, 21:09 En hoe haalt Ruud het in zun kop om Veerman en Ramalho te verketteren naar de bank en eindeloos vertrouwen te hebben in de al 1000x falende Obispo en Til ?
Omdat Veerman zich met zijn grote mond steeds laat aftroeven door Guti. Ik vond het juist een goede actie van Ruud om Veerman eens even te laten banken. Veerman hoort met zijn talent iedere week de pannen van het dak te spelen, maar hij heeft een instelling van likmevestje. Verder heeft Veerman zelf aangegeven op 6 of 8 te willen spelen, liever geen 10. Dan krijg je dit.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Negatieve supporters topic; de klaagmuur