Veronica Offside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Fucking Erik Dijkstra. De ooit zo typische boer die vóór zwarte Piet was, een bejaarde bijna dood gooide met een bierflesje en bij het kapot gaan van zijn carrière bewust het woke wieltje koos om maar op TV te blijven. Brrr wat een engerd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wesley Sneijder wil nog steeds trainer worden, maar er niets voor doen. Tokkie.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hij gaat zijn papiertje wel in Turkije halen :D.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Andy is wel hilarisch :D. Die verslaggever Staal is echt een enorme debiel, waar hebben ze die gevonden? :$
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Met die ‘reportages’ van de zichzelf heel leuk vindende Tom Staal (Powned) moeten ze per direct stoppen.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ow powned dus. Wat een totale idioot zeg.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Genee heeft bij mij afgedaan sinds de racisme rel, maar als je ziet hoe hij dit programma leidt. Ontzettend knap, het loopt lekker door en hij geeft de inkoppertjes. Als je dat dan afzet tegen de ‘concurrentie’.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 15 aug 2022, 21:06 Genee heeft bij mij afgedaan sinds de racisme rel, maar als je ziet hoe hij dit programma leidt. Ontzettend knap, het loopt lekker door en hij geeft de inkoppertjes. Als je dat dan afzet tegen de ‘concurrentie’.
Die Simon? :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Het is overigens niet live maar vanavond rond half 7 opgenomen omdat Genee hierna meteen door moet naar Vandaag Inside. Maar inderdaad: het is vrij vermakelijk. Slechter dan VTBL en Studio Voetbal is overigens ook niet mogelijk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Niveautje.
https://www.mediacourant.nl/2022/08/wil ... n-ijskoud/
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ergens is het zonde want ik mag graag naar Hugo Borst luisteren als hij over voetbal praat. Helaas heeft hij wel gelijk met zijn analyse over Wilfred Genee.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

TomPSV schreef: 15 aug 2022, 21:03 Met die ‘reportages’ van de zichzelf heel leuk vindende Tom Staal (Powned) moeten ze per direct stoppen.
Toch knap van die Staal dat hij het voor elkaar krijgt om nóg kutter te zijn dan die Jair Ferwerda
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Genee is inderdaad een slang. Even gekeken, maar vond het weinig verheffend. Veel inhoudelijks hebben die kermisklanten Sneijder en Van der Meijde ook niet te melden. Ik blijf het jammer vinden dat Derksen het nodig vond om te stoppen met een louter op voetbal gerichte show om zijn jaren 50-conservatisme over ons uit te strooien, want Gijp komt in Inside ook totaal niet in zijn kracht. Kieft ook niet.
Het is een beetje afhankelijk van de gasten, maar stiekem vind ik Voetbalpraat nog het interessantst als het over voetbalprogramma's gaat. En de PeesjeVee-podcast natuurlijk.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wtf, ik wist niet eens dat dit bestond. Trieste zaak wel van Wilfred om van dit soort campinggasten afhankelijk te zijn om een voetbalprogramma te kunnen maken..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Was een redelijke wanvertoning.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

René1978 schreef: 16 aug 2022, 10:18
Het is een beetje afhankelijk van de gasten, maar stiekem vind ik Voetbalpraat nog het interessantst als het over voetbalprogramma's gaat.
Ik ook wel. Alleen de kille studio en die 4 schermen naast elkaar bevallen me niet zo, maar goed, het zal wel met weinig geld maakt worden. Leo Driessen valt wel uit de toon; die is in dat programma nog vervelender dan als commentator.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.mediacourant.nl/2022/08/ren ... er-absurd/

Het is ook gewoon gek. Je merkt aan Wesley dat hij niks kijkt. Waarom zit hij er dan? Het is absoluut geen analist, maar gewoon iemand die een mening geeft. Ik moet wel zeggen ik heb Offside niet gezien maar de kritiek sluit precies aan bij hoe Wesley zich ook presenteert tijdens de CL wedstrijden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Weet Gijpie en vrouwlief wel dat Derksen ook niet meer alles keek?
Dat was wel duidelijk te horen toch? Bij Veronica inside.
Die zei ook dingen die totaal niet waar waren over een wedstrijd of club.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat is naar mijn mening niet te vergelijken. Johan keek 40 jaar lang alles en op het laatst had hij er geen zin meer in. Dat heeft hij ook een keer of 30 laten blijken. Wesley heeft alleen door zijn achtergrond al een hele andere status. Veel hoger aanzien. Maar hij lijkt, net als bij zijn trainersopleiding, die status te willen misbruiken door er geen energie in te willen steken.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

René1978 schreef: 16 aug 2022, 10:18 maar stiekem vind ik Voetbalpraat nog het interessantst als het over voetbalprogramma's gaat. En de PeesjeVee-podcast natuurlijk.
Meen je dat echt? Een PSV watcher die zichzelf per uitzending minimaal 3x keer tegenspreekt, heel irritant constant “ja ehh” zegt en geen tegenspraak duldt (iemand anders een andere mening, dan lult ie daar gewoon overheen en benoemd zijn eigen argument nog eens 4x), en die klap op de vuurpijl constant ligt te veilen op die vrouwelijke fan.
Een andere journalist, die geloof ik nu vervangen is voor weer een andere journalist die te weinig kennis van zaken hebben van voetbal, om het echt interessant te maken.
En tja, dan nog een totaal niet grappige supporter die vrij weinig van het spelletje snapt, constant in de lach schiet om helemaal niks en denkt de doorsnee PSV supporter denk te moeten vertegenwoordigen. Dat wijf heeft echt helemaal niks te zoeken in een professionele voetbal podcast.

Doe mij maar 100x liever de Skiete Willy Podcast. Een objectieve professionele voetbal journalist die de juiste vragen stelt en een cultheld die, hoewel die heel goed zijn typetje als Brabantse Bourgondiër weet te spelen, wel elke week een unieke en eigen mening heeft EN bewezen heeft kijk op het spelletje te hebben, zonder daarover groots te doen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 17 aug 2022, 12:34 Doe mij maar 100x liever de Skiete Willy Podcast.
Ik heb deze ook af en toe aangeslingerd, maar ik vind het juist irritant dat het overal en nergens over gaat.
Er zat een keer een Feyenoorder en toen gingen ze het alleen maar over Feyenoord hebben... in een PSV-podcast.

Ieder zijn smaak, maar de Peesjevee podcast gaat wel een klein uur over PSV.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 17 aug 2022, 12:34
René1978 schreef: 16 aug 2022, 10:18 maar stiekem vind ik Voetbalpraat nog het interessantst als het over voetbalprogramma's gaat. En de PeesjeVee-podcast natuurlijk.
Meen je dat echt? Een PSV watcher die zichzelf per uitzending minimaal 3x keer tegenspreekt, heel irritant constant “ja ehh” zegt en geen tegenspraak duldt (iemand anders een andere mening, dan lult ie daar gewoon overheen en benoemd zijn eigen argument nog eens 4x), en die klap op de vuurpijl constant ligt te veilen op die vrouwelijke fan.
Een andere journalist, die geloof ik nu vervangen is voor weer een andere journalist die te weinig kennis van zaken hebben van voetbal, om het echt interessant te maken.
En tja, dan nog een totaal niet grappige supporter die vrij weinig van het spelletje snapt, constant in de lach schiet om helemaal niks en denkt de doorsnee PSV supporter denk te moeten vertegenwoordigen. Dat wijf heeft echt helemaal niks te zoeken in een professionele voetbal podcast.

Doe mij maar 100x liever de Skiete Willy Podcast. Een objectieve professionele voetbal journalist die de juiste vragen stelt en een cultheld die, hoewel die heel goed zijn typetje als Brabantse Bourgondiër weet te spelen, wel elke week een unieke en eigen mening heeft EN bewezen heeft kijk op het spelletje te hebben, zonder daarover groots te doen.
LOL, eigenlijk best wel spot on. Rik is een aardige gast (niet die zak hooi die hier post ;) ) maar hij is wel erg 'aanwezig' en lult door alles en iedereen heen zonder iets echt te zeggen. Marscha, tja, daar komt ook niks verstandigs uit en Paul Post...ook niet. :)

Skiete Willy is idd wel aardig, al is het meer leuk tijdverdrijf dan dat het echt zwaar op de inhoud gaat en ook daar zit een journalist die zijn mening wel erg graag doordrukt.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Klopt, maar wellicht wat beter te behappen omdat Doelen er dan ook weer vol tegenin gaat en het leuk materiaal oplevert.
Rik blijft gewoon stug volhouden met hetzelfde roepen totdat de ander opgeeft 😉
#FreeGeneratie4
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

PCGC schreef: 17 aug 2022, 12:34
René1978 schreef: 16 aug 2022, 10:18 maar stiekem vind ik Voetbalpraat nog het interessantst als het over voetbalprogramma's gaat. En de PeesjeVee-podcast natuurlijk.
Meen je dat echt? Een PSV watcher die zichzelf per uitzending minimaal 3x keer tegenspreekt, heel irritant constant “ja ehh” zegt en geen tegenspraak duldt (iemand anders een andere mening, dan lult ie daar gewoon overheen en benoemd zijn eigen argument nog eens 4x), en die klap op de vuurpijl constant ligt te veilen op die vrouwelijke fan.
Een andere journalist, die geloof ik nu vervangen is voor weer een andere journalist die te weinig kennis van zaken hebben van voetbal, om het echt interessant te maken.
En tja, dan nog een totaal niet grappige supporter die vrij weinig van het spelletje snapt, constant in de lach schiet om helemaal niks en denkt de doorsnee PSV supporter denk te moeten vertegenwoordigen. Dat wijf heeft echt helemaal niks te zoeken in een professionele voetbal podcast.

Doe mij maar 100x liever de Skiete Willy Podcast. Een objectieve professionele voetbal journalist die de juiste vragen stelt en een cultheld die, hoewel die heel goed zijn typetje als Brabantse Bourgondiër weet te spelen, wel elke week een unieke en eigen mening heeft EN bewezen heeft kijk op het spelletje te hebben, zonder daarover groots te doen.
Ja, anders zou ik het niet typen. Ik vind Rik altijd prettig om naar te luisteren, of het nu daar is of met Aad op een bankie. Ik ben dan weer afgehaakt bij de Skiete Willy-podcast. Doelen volgt het voetbal amper en die verhalen van hem ken ik nu wel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Veronica Offside