Emmanuel van de Blaak

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DonyellMalen schreef: 02 nov 2022, 10:15
Mooi voor die jongen. Hopelijk mag hij zijn debuut maken als we met 3-0 voorstaan morgenavond :)
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Vraag het me af of je dat risico moet nemen op kunstgras?
Saibari is underrated.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat risico zou ik inderdaad niet nemen. Laat em dan wat minuten maken als we met 0-4 voorstaan dit weekend.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Momfer schreef: 02 nov 2022, 10:33 Dat risico zou ik inderdaad niet nemen. Laat em dan wat minuten maken als we met 0-4 voorstaan dit weekend.
Ben zelf geen voorstander van wissels vóór de rust..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jizz Hornkamp ook niet.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Trixm schreef: 02 nov 2022, 10:17 Vraag het me af of je dat risico moet nemen op kunstgras?
Speelt hij in de KKD niet ook al vaak genoeg op kunstgras?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

loginnaam schreef: 02 nov 2022, 12:36
Trixm schreef: 02 nov 2022, 10:17 Vraag het me af of je dat risico moet nemen op kunstgras?
Speelt hij in de KKD niet ook al vaak genoeg op kunstgras?
Klopt, tegen Eindhoven laatst bijvoorbeeld.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Mooi! Het grootste verdedigende talent (by far) dat we hebben. Comenencia staat een beetje stil, ik vraag me ook af of hij echt een rechtsback is of dat hij niet beter centraal of verdedigend op het middenveld hoort, en spelers als Vos, Seelt etc komen echt heel veel te kort om de stap te gaan maken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hij speelt sowieso niet vaak gezien hij net terug is van een blessure. De vraag is: "Moet je dit risico met hem nemen op kunstgras net na die zware blessure?"
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 02 nov 2022, 12:49 Hij speelt sowieso niet vaak gezien hij net terug is van een blessure. De vraag is: "Moet je dit risico met hem nemen op kunstgras net na die zware blessure?"
Tegen Eindhoven werd er op kunstgras gespeeld en in de week daarvoor mag je aannemen dat Jong op kunstgras traint om zich goed voor te bereiden. Hij is gewoon fit en kan prima op kunst spelen, anders nemen ze hem niet mee.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 02 nov 2022, 12:53
Ardbeg schreef: 02 nov 2022, 12:49 Hij speelt sowieso niet vaak gezien hij net terug is van een blessure. De vraag is: "Moet je dit risico met hem nemen op kunstgras net na die zware blessure?"
Tegen Eindhoven werd er op kunstgras gespeeld en in de week daarvoor mag je aannemen dat Jong op kunstgras traint om zich goed voor te bereiden. Hij is gewoon fit en kan prima op kunst spelen, anders nemen ze hem niet mee.
Ik hoop het! Ik ben voortaan een beetje voorzichtig bij PSV blessures :L
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 02 nov 2022, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ongeacht of het verstandig is of niet, het geeft wel aan hoe er binnen PSV naar Van de Blaak wordt gekeken en het is een bevestiging van wat wij al lang wisten. Met afstand ons grootste (defensieve) talent. Als die jongen fit blijft zit hij binnen anderhalf jaar bij het eerste. Hoop dat er morgen gelegenheid is om hem te laten debuteren. Zou een mooie beloning voor hem zijn na zo'n zware blessure.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooie beloning. Toch ook wel leuk om zo weer wat jeugd de kans te zien krijgen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Rik E: 'Bij de PSV-beloften is verdediger Emmanuel van de Blaak weer met de groep actief. Waarschijnlijk eind volgende week weer bij de selectie van Jong PSV. Na zijn debuut in PSV 1 moet dan een periode met de nodige fysieke pech eindigen.'
2:43 p.m. · 19 apr. 2023
En nu heel blijven!
Mikelb
Ballenjongen
Berichten: 22
Lid geworden op: 6 jun 2023
Clubvoorkeur: PSV

Stukje uit ED over Van De Blaak:

"De harde waarheid is dat ik nu nog niet goed genoeg ben voor PSV 1 en ik doe er alles aan om dat toch te worden", aldus Van de Blaak. "Ik hoop dat het harde werk van nu straks loont en weet ook dat je bij PSV te maken hebt met fantastische spelers. Daar op achttienjarige leeftijd al in de basis staan, is ontzettend moeilijk. Toch moet je dat doel hebben en je bij tegenslagen meteen voornemen om alles te overwinnen. Mijn doel is om dit seizoen de beste verdediger van de Keuken Kampioen Divisie te worden en daarna door te stoten."

Van wat ik gezien heb in de voorbereiding kwam hij idd nog behoorlijk wat tekort voor PSV 1, maar vind deze realistische teksten wel voor hem spreken. Ook al moeten terugkomen van een zware knieblessure. Lijkt me dus qua karakter iig wel uit het juiste hout gesneden.
Likes voor Mikelb (totaal 7):
MithrasStandbeeldThijsHeruonepsvgoudaComeOnPSVRen Höek
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een seizoen KKD en daarin volledig fit blijven, zou enorm helpen overigens. Het is ook niet bepaald eerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij nog niet op dat niveau zit als hij sinds zijn komst naar PSV voornamelijk tegenslagen heeft gehad die zijn ontwikkeling hebben geremd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het is ook wel echt een grote klap hoor, zo'n blessure. O.a. Obispo, Fofana, Blaak, allemaal toptalenten die helaas getroffen zijn door zware blessure(s) in de jeugd. Ben benieuwd of Blaak uiteindelijk erbovenop komt en door weet te stoten naar 1. Het is hem van harte gegund.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Emmanuel van de Blaak