Europa League '21/'22

Ontmoet mede leden die PSV volgen bij binnen en buitenlandse reizen. Gebruik als topictitel de wedstrijd, of maak een [thema]-topic.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Een topic ontbreekt nog zag ik. Een uitgebreidere beginpost volgt nog; ik zal deze post later bijwerken.

Gisteren (6 sept. 2021) heeft de UEFA bekendgemaakt dat wat hen betreft uitsupporters mogelijk kunnen zijn. Lokale regels kunnen hier echter van afwijken. Desondanks ben ik benieuwd wat jullie plannen zijn. Ik zie, zeker voor EL-begrippen, mooie awaydays voor me.

De wedstrijden waar het om gaat:
30-09-2021, 18:45 | Sturm Graz - PSV
04-11-2021, 18:45 | AS Monaco - PSV
09-12-2021, 18:45 | Real Sociedad - PSV
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Belangrijker: in welk land spelen we eigenlijk onze finale?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Sevilla
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Prachtige stad, heerlijk weer, lekker eten, dito stadion. Ik zeg: doen!
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

oeh, bijna 17 jaar geleden 2x in 4 maanden tijd een lang weekend geweest. Heerlijke stad. Laat ze maar doorgaan tot aan de finale. Ik ga mee.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 07 sep 2021, 19:00 Belangrijker: in welk land spelen we eigenlijk onze finale?
Ik zie dat nog niemand geantwoord heeft op je vraag… Spanje. ;)
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Wel even je kamer alvast boeken voor de finale bij https://www.bb-arena.nl/home dan, eigenaar is PSV fan ;-)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs85 schreef: 07 sep 2021, 19:39
Grasmat schreef: 07 sep 2021, 19:00 Belangrijker: in welk land spelen we eigenlijk onze finale?
Ik zie dat nog niemand geantwoord heeft op je vraag… Spanje. ;)
Bedankt, ik was al naar Sevilla in Albanië aan het zoeken. :top:
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Kunnen mooie awaydays worden. Zie dat stadion Monaco maar 16duizend plekken heeft, dat wordt nog lastig kaartje te krijgen. Stadion Sturm Graz 15duizend plekken. Stadion Real Sociedad wel groter met 40duizend plekken. Op dit moment in Spaanse competitie nog geen uitsupporters welkom. Gelukkig duurt het nog even voordat we in Sociedad spelen, dan kunnen regels wel anders zijn.
Grasmat schreef: 07 sep 2021, 19:51 Bedankt, ik was al naar Sevilla in Albanië aan het zoeken. :top:
Begrijpelijke fout, nu in Albanië de finale van de Conference League gespeeld wordt. Die finale kunnen we ook nog winnen en er werd niet gezegd finale van welk toernooi
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ha ja dat is ook wat. Stel hè, stel je moet NU óf tekenen voor eindwinst van die mwoah-Conference League óf een EL league seizoen zonder dat je weet waar dat gaat eindigen. Zeg het maar.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

"Het maar"
...
Winnen Conference League voor mij.
Want dat biedt dan zekerheid om een aantal mooie tripjes te maken na de winterstop.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou toch liever zover mogelijk komen in de EL, je speelt sowieso 6 wedstrijden en het heeft meer prestige dan de Conference League
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 08 sep 2021, 20:29 Ha ja dat is ook wat. Stel hè, stel je moet NU óf tekenen voor eindwinst van die mwoah-Conference League óf een EL league seizoen zonder dat je weet waar dat gaat eindigen. Zeg het maar.
EL natuurlijk, we zijn toch geen PSV fan omdat we er aandelen van hebben ofzo? De dood of de gladiolen!!! :pul:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Vliegtickets naar San Sebastian een dag na de loting al binnen. Tegen die tijd zullen er ongetwijfeld wel weer uitsupporters aanwezig mogen zijn :pul:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kost dat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

San Sebastián is fantastisch, ik kom er net vandaan. Geweldige stranden, al heb je er tegen die tijd weinig aan haha, maar vooral ook geweldig eten voor een habbekrats. Zal tzt wel enkele tips delen mocht daar behoefte aan zijn.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 sep 2021, 09:15Kost dat?
Dacht 130/140 voor een retourvlucht vanaf Dusseldorf.
Momfer schreef: 09 sep 2021, 09:21 San Sebastián is fantastisch, ik kom er net vandaan. Geweldige stranden, al heb je er tegen die tijd weinig aan haha, maar vooral ook geweldig eten voor een habbekrats. Zal tzt wel enkele tips delen mocht daar behoefte aan zijn.
Ben benieuwd, thanks!
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Grasmat schreef: 08 sep 2021, 20:29 Ha ja dat is ook wat. Stel hè, stel je moet NU óf tekenen voor eindwinst van die mwoah-Conference League óf een EL league seizoen zonder dat je weet waar dat gaat eindigen. Zeg het maar.
Als je kunt tekenen voor eindwinst dan doen, wil prijzen winnen en ook die Conference League is een prijs. En onderweg naar die prijs kun je ook mooie (uit)wedstrijden hebben. Maar ik ga niet tekenen om derde te worden in de poule, dat geeft nog lang geen garantie voor eindwinst. Als Tottenham en Roma besluiten de Conference League serieus te nemen zijn de winkansen voor ons ook daarin nog niet zo groot. Mourinho zal ook denken, een prijs is een prijs.
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Uitsupporters mogen erbij zijn :strong: :strong: Grote vraag blijft: iemand enig idee wanneer we meer info krijgen over kaarten? Sturm Graz is al over een dikke 2 weken. Gezien de logistieke uitdaging om daar te komen ben ik benieuwd of bijvoorbeeld de supportersvereniging een busreis organiseert.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

EsselynJ schreef: 13 sep 2021, 11:18 Uitsupporters mogen erbij zijn :strong: :strong: Grote vraag blijft: iemand enig idee wanneer we meer info krijgen over kaarten? Sturm Graz is al over een dikke 2 weken. Gezien de logistieke uitdaging om daar te komen ben ik benieuwd of bijvoorbeeld de supportersvereniging een busreis organiseert.
Voor Sturm Graz komt de verkoopinformatie morgen online.
Yassera
Ballenjongen
3
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gestelnaar schreef: 13 sep 2021, 11:36
EsselynJ schreef: 13 sep 2021, 11:18 Uitsupporters mogen erbij zijn :strong: :strong: Grote vraag blijft: iemand enig idee wanneer we meer info krijgen over kaarten? Sturm Graz is al over een dikke 2 weken. Gezien de logistieke uitdaging om daar te komen ben ik benieuwd of bijvoorbeeld de supportersvereniging een busreis organiseert.
Voor Sturm Graz komt de verkoopinformatie morgen online.
Weinig online tot nog toe... :monkey:

Ben zeer benieuwd naar AS Monaco-uit. Iemand ervaring met de trip uit 2005? Waar was het de avond ervoor en op de wedstrijddag te doen?
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Ik wacht nog steeds inderdaad ;)
Voor informatie over AS Monaco uit zou ik de Those were the days podcast terugluisteren, krijg je een goede indruk van.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
3
Berichten: 164
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak J
Clubvoorkeur: PSV

De bedoeling is om naar Sturm Graz te gaan en naar San Sebastian (vliegtickets voor Bilbao zijn besteld)
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Dagje vertraging ;):
► Laat Spoiler zien
Laatst gewijzigd door Gestelnaar op 16 sep 2021, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
EsselynJ
Jeugdspeler
3
Berichten: 38
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak N

Awards:

Dank je wel! Weet je hoeveel van die ruim 1300 kaarten voor de busreis zijn gereserveerd?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Europa League '21/'22