Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 25 sep 2021, 18:15 Ja dat overschaduwt zijn bijdrage toch wel.
Als Propper niet met zijn armen loopt te wijzen maar gewoon die bal blockt...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 25 sep 2021, 18:22
ruuddevil schreef: 25 sep 2021, 18:15 Ja dat overschaduwt zijn bijdrage toch wel.
Als Propper niet met zijn armen loopt te wijzen maar gewoon die bal blockt...
En als Drommel geen blunder maakt…
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Speelde uitstekend vandaag. Foutje voorafgaand aan de 2-1 maar de goal valt hem in mijn ogen niet aan te rekenen. Het team krijgt nog twee normale kansen om de fout van Sangare te herstellen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Precies. En wat ik vandaag nog niet gelezen heb: Sangaré heeft zich na zijn blessure 90 minuten lang het snot voor de ogen gewerkt om o.a. fouten van teamgenoten te herstellen. Keer op keer op keer zat hij ertussen, bracht hij tempo en directheid in het spel en creëerde hij zelfs kansen! Maar dan zou hij de zondebok zijn omdat hij één fout maakt, die daarna niet hersteld en zelfs verergerd werd door Pröpper en Drommel? Nah.

Met afstand de allerbeste op het veld en de reden dat PSV vandaag kon domineren. Heel zuur dat het niks oplevert.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Sanga was de baas vandaag. Dat ene slippertje was op 40 meter van de goal en dan nog had Drommel hem moeten hebben. Bovendien hoort het op dat moment 1-3 te staan als de in de aanval net zo hun werk zouden als Ibi heeft gedaan op zijn plek.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Sangaré was fantastisch vandaag. Welkom terug tank!
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 25 sep 2021, 21:09 Precies. En wat ik vandaag nog niet gelezen heb: Sangaré heeft zich na zijn blessure 90 minuten lang het snot voor de ogen gewerkt om o.a. fouten van teamgenoten te herstellen. Keer op keer op keer zat hij ertussen, bracht hij tempo en directheid in het spel en creëerde hij zelfs kansen! Maar dan zou hij de zondebok zijn omdat hij één fout maakt, die daarna niet hersteld en zelfs verergerd werd door Pröpper en Drommel? Nah.

Met afstand de allerbeste op het veld en de reden dat PSV vandaag kon domineren. Heel zuur dat het niks oplevert.
Eens. Was met Max de beste op het veld. Vond hem ook voetballend (op 1 moment na) erg sterk. Misschien wel 1 van zijn beste wedstrijden voor PSV. Dat maakt die ene fout, waar uiteraard weer de nadruk op ligt, zo zuur.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De meest belachelijke rode kaart die ik in tijden gezien heb. Mist ook PSV-Monaco nu. Wat een idiote beslissing. Hij raakt hem niet eens, verdomme.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ykhim schreef: 30 sep 2021, 20:30 De meest belachelijke rode kaart die ik in tijden gezien heb. Mist ook PSV-Monaco nu. Wat een idiote beslissing. Hij raakt hem niet eens, verdomme.
Wel fit tegen Ajax dan. Monaco lukt ook zonder hem, dat weet ik zeker!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Wat een volslagen belachelijke gele kaarten. Doet twee keer helemaal niks. Man man man.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Belachelijke kaarten. Die 2e helemaal.
meest belangrijke speler van het elftal.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Als Ibi zo doorgaat, is dit zijn laatste seizoen bij PSV. De absolute baas op het veld, hij lijkt sterker terug gekomen na zijn blessure. En die gele kaarten gaan helemaal nergens over. Neem aan dat ze hier wel tegen in beroep gaan, want dit kan geen serieus mens geel vinden. En Max was ook weer best ok. Geen idee of dat met de tegenstander te maken heeft, maar het was fijn om hem weer te zien stieren daar op links.

Vond het echt onnodig dat de 1-2 viel en PSV opeens onder druk kwam te staan. Soms worden er echt domme beslissingen genomen, de ploeg blijft maar de voetballende oplossing zoeken wanneer de bal even weg geramd moet worden. Wel sterk omgedraaid door de wissels, want vond Vertessen sterk invallen. Vini beviel mij ondanks die kans trouwens ook prima. Echt sterk, balvast, door hem kan de rest aansluiten.

PSV speelde buiten een kwartier in de 2e helft echt prima. De tegenstander was dan niet zo super bijzonder, maar je moet het wel doen. Hopelijk houden ze dit nu vast, want dat is geen garantie.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Eigen schuld….

Maar wat was ie weer goed. Ga je heel hard missen tegen Monaco.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

[mention]Revolinho[/mention]
Tegen de registratie van waarschuwingen en daaruit voortvloeiende uitsluitingen naar aanleiding van deze waarschuwingen, is geen verweer of beroep mogelijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Was gewoon dom, maar wat is Yaya goed zeg
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

‘Tegen Monaco lukt het ook wel zonder hem’ is natuurlijk kolder. Zijn waarde is onwijs, zo is vandaag gebleken maar ook de afgelopen weken in de eredivisie. Betekent wel dat hij topfit aan de aftrap staat in Amsterdam waar een nieuwe 0-4 in de maak is onder zijn leiding.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Hij had de scheids tegen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die gaan we missen tegen Monaco. Misschien wel de belangrijkste schakel voor zo'n pot. Zonde.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Speelde geweldig. Rode kaart was erg dom. Natuurlijk had de scheids die 2e nooit mogen geven, maar het was onnodig om daar de Pirlo uit te hangen wetende dat die gasten op zoek waren.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als hij in goede doen is, dan vind ik hem echt heel goed en belangrijk voor PSV. Ook tegen Willem II vond ik hem behoudens zijn fout waar de 2-1 uit kwam een hele goede wedstrijd spelen. In goede doen ook zuiverder in de passing.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De enige die iets laat zien. Speelt de balen hard en zuiver vooruit.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grote grote klasse deze man!
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Een 10 met een griffel!
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wat een enorme baas is dit toch
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Haha, alleskunner deze man. Geef hem een ministerspost in het nieuwe kabinet en hij hoeft niet af te treden.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fuck de zogenaamde analisten, Sangaré is de beste middenvelder van de Eredivisie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré