Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Ibrahim Sangaré, 2 december 1997
Nationaliteit: Ivoorkust
Voet: Rechts
:PSV: 28 september 2020 -

Aankoopbedrag: 9 miljoen euro vanaf Toulouse
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond hem gisteren in de eerste helft echt uitzonderlijk goed. In de tweede helft - vooruit: tot aan minuut 70 - was hij net als heel PSV overal een stap te laat. Maar wat een speler zeg.
Uithetzuiden18
Ballenjongen
3
Berichten: 9
Lid geworden op: 4 nov 2020

Een van de betere aankopen, wat een beest. Heerlijk ook dat hij altijd vooruit wilt spelen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Geweldige speler zeg, ik heb het idee dat mede door hem, of vooral door hem Rosario ook een heel stuk beter speelt. Bijna alles gaat vooruit bij Sangare en hij is niet van de bal te zetten. Fantastische speler voor ons.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit is echt een geweldige speler. Heerlijk om te zien als hij weer aan de bal is met dat sterke lijf. Niemand krijgt ‘m dan van de bal.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Geweldig sterk, goed aan de bal. Klasbak.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Topaankoop. Heeft John goed gedaan. Deze jongen wordt alleen maar beter.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Die speelde vandaag zeer sterk inderdaad, motm wat mij betreft. Echt een powerhouse op het middenveld. Zo’n speler zie je zeker in Nederland niet zo snel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Echt zonde dat we hem niet live in levende lijven kunnen zien spelen en die band met hem kunnen opbouwen als supporters. Voor je het weet is ie weg volgend seizoen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nu al heerser op de Nederlandse velden. Wordt leuk als het straks april is en de PSV-machine echt draaiende is. Deze man is stofzuiger, powerhouse en technicus in één.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Heeft iemand een gifje van dat moment (ik geloof in de tweede helft) dat Sangaré de Willem II speler over zijlijn Noord kegelt en geen vrije trap veroorzaakt?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop... ik hoop.... ik hoop... ik blijf hopen...

Dat deze jongen volgend seizoen nog bij ons speelt.
Wat is dit een waanzinnig goede speler zeg! Ik ben echt mega fan van hem en dat al na paar wedstrijden.

Dit is nou een jongen die het hele elftal beter laat spelen. Een aanvaller durft balverlies te lijden omdat er een beest achter hem staat. Zijn passing is ook echt heel goed. Gisteren nog met dat hakje bij de 16 van Willem II waar bijna een goal uit kwam.
Rosario speelt ook veel beter met Sangaré naast hem.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk ook wel dat ie nog een seizoen blijft, mits we CL halen. En daarna kunnen we hem voor 35+ miljoen verkopen aan de PL. Man Utd heeft nog een 6 nodig geloof ik. Mag from the River het 3e been van Sangare masseren na de wedstrijd.
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Zijn aanpassingsperiode is snel voorbij gelukkig. Ik had in het begin nog wat kritiek omdat sommige simpele dingen mis gingen, maar nu gaat hij echt als een trein. Ook bijna een prachtige assist op Malen met zijn hak.

Rond de 16 van de tegenstander laat hij sowieso vaak leuke dingen zien. Is dus niet alleen maar 'een rots in de branding', verre van.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik ben blij dat hij steeds meer vertrouwd raakt met het spel en zijn medespelers. Er zit nog meer in het vat qua progressieve passing
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Stel je zou 2 Sangare's opstellen, dat zou pas oneerlijk zijn binnen NL.

Vaak werd in zijn vorige topic de nadruk gelegd op hoe goed hij kan passen en ballen af kan pakken, maar zijn gevoel voor positie is ook ongekend. Hij weet ook altijd wat er in zijn rug gebeurt dus kan hij soms makkelijk wegdraaien. Maar ook qua passlijnen blokkeren en op het juiste moment druk op de bal geven is speciaal. Hij wordt met de wedstrijd stabieler en gaat ook 90 minuten lang.

Soms denk je dat bepaalde spelers extra goed zouden passen in bepaalde landen/competities, nou ik weet zeker dat deze jongen bij Juventus, Real Madrid, Bayern, Manchester City of PSG mee kan. Als hij met PSV presteert binnen en buiten de landsgrenzen dan wordt de absolute top zijn volgende stop.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

grasveld schreef: 09 nov 2020, 11:59
Rond de 16 van de tegenstander laat hij sowieso vaak leuke dingen zien. Is dus niet alleen maar 'een rots in de branding', verre van.
Exact, op de een of andere manier is het beeld ontstaan dat hij een pure stofzuiger is, maar dat is onterecht. Zo heeft hij nooit gespeeld en dat wijzen de cijfers van zijn Toulouse periode ook aan. Veel meer een Vieira/Touré dan een Makélélé/Kanté. Uitstekende aankoop dit.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij verloor in de 2e helft een persoonlijk duel, dat dat opzienbarend was is veelzeggend.
Nu al een fantastische speler en hij gaat alleen maar beter worden, een absolute topaankoop.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Klopt ja. Volgens mij kreeg PSV toen ook direct een kans tegen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ibrahim Sangare; nu al de beste middenvelder van de gehele ED.

Gemiddeld 3.5 tackles per game (hoogste van alle spelers).
Gemiddeld 3.8 interceptions per game (hoogste van alle spelers).
Gemiddeld 0.8 keer dribbeld past per game.
Gemiddeld 1.8 keypasses per game (hoogste van alle middenvelders).
Gemiddeld 1.5 dribbels per game (na Götze hoogste van alle middenvelders).
Gemiddeld 0.3 keer dispossed per game (na Boscagli het laagste van de huidige basiself).
Gemiddeld 70 passes per game (een na hoogste).
Gemiddeld 86.7 passnauwkerigheid.
Gemiddeld 4.3 longballs per game.

Stats van whoscored.

Dus [mention]Menno1[/mention], kom der maar in ;) :lol:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Wat een beest deze gast! Zegt denk ik ook wel genoeg wat die trainer van PEC zei nav Sangare's eerste wedstrijd in ons tenue:

“Ze hebben op het middenveld toch wel een aardige speler bijgekocht die goed kan duelleren. Wat een power heeft die man”, aldus Stegeman. “Ik vond hem echt wel goed. Die gozer was indrukwekkend, écht indrukwekkend.”

Begon een beetje onwennig. Ook niet gek natuurlijk als je nog niemand kent en geen Nederlands/Engels spreekt. Begint nu echter steeds beter zijn draai te vinden. Echt benieuwd waar dit gaat eindigen!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Gestelnaar schreef: 09 nov 2020, 15:52 Wat een beest deze gast! Zegt denk ik ook wel genoeg wat die trainer van PEC zei nav Sangare's eerste wedstrijd in ons tenue:

“Ze hebben op het middenveld toch wel een aardige speler bijgekocht die goed kan duelleren. Wat een power heeft die man”, aldus Stegeman. “Ik vond hem echt wel goed. Die gozer was indrukwekkend, écht indrukwekkend.”

Begon een beetje onwennig. Ook niet gek natuurlijk als je nog niemand kent en geen Nederlands/Engels spreekt. Begint nu echter steeds beter zijn draai te vinden. Echt benieuwd waar dit gaat eindigen!
Mooie avatar heb je! Krijg meteen zin in een koud pilske! Even off-topic: Mooi commentaar van hem maar ik vind hem echt een heel, heel vervelend persoon verder. Echt een nare vent.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 09 nov 2020, 15:47 Dus @Menno1, kom der maar in ;) :lol:
Dat kon hij wel eens heel letterlijk gaan nemen. Ik zou de gps op mijn telefoon uitschakelen als ik jou was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 09 nov 2020, 16:52
Heruone schreef: 09 nov 2020, 15:47 Dus @Menno1, kom der maar in ;) :lol:
Dat kon hij wel eens heel letterlijk gaan nemen. Ik zou de gps op mijn telefoon uitschakelen als ik jou was.
:hlp :hlp :hlp
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré